Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1281
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Проблеми с мотори FSI на VW групата, горят масло до 3 литра на 1000 км

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 26 мар 2018 18:03


Здравейте колеги,

вчера съвсем случайно гледах документален филм за проблем на моторите ТFSI. Като станат на 2-3 години, при повече от 100 000 изминати километра, започват да горят по много масло. Немски колеги говореха за 1,5 до 3 литра на 1000 километра. Засегнати са над 900 000 аудита, съответно този мотор е монтиран в Сеат, Шкода и Фолксваген.

Ауди отказва да отстранява проблема безплатно, поради изтеклата гаранция, но срещу 6000 евро сменят причинителя на проблема.
Оказва се, че масленият сигмент е направен с много малка ширина, а дупките през който обраното масло се връща в картера също са с малък диаметър. Поради тази причина при определени километри те се запушват от маслен нагар/ кал и започва проблема. В България майсторите казват "запекли сигменти". Ауди свалят старите маслени сигменти и слагат нови, без да е променена конструкцията.

Показаха една малка фирма, която срещу 3000 евро (комплектна цена) разтъргва местата за маслени сигменти и слагат по-широки с по-големи отвори за оттичане на маслото обратно в картера. Така проблемът се решава кардинално.

Мисля, че за много бъдещи покупки тази информация би била полезна, затова си ползволих да пусна темата!

Линк към предаването (на немски език е):

http://www.daserste.de/information/wirt ... i-100.html




Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 607
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

Re: Двигател TSI

Мнениеот Кайзен » Пон 26 мар 2018 18:40


Двигателите не били FSI, ами били TFSI.
Засегнатите Ауди-та не били над 900 000, а около 800 000..

Репортажа е сравнително старичък. Видеото е активно до 12.07.2018:
Ärger mit dem Öl-Verbrauch
http://www.daserste.de/information/wirt ... o-100.html


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот toraborat » Пон 26 мар 2018 18:47


Все пак ауди признават за конструктивен дефект? Значи следващата генерация трябва да са ок.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1281
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Двигател TSI

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 26 мар 2018 18:49


Пуснал съм клипа към видеото, можеше без тафталогия! :screwy

Ако се сложат моторите ТФСИ на марките VW, Seat и Skoda стават много над 1 милион засегнати! А този проблем ще дойде при нас малко по-късно.

Темата бе излъчена вчера по SWR, но проблемът е по-стар.

За мен това е вграден от конструкторите "проблем", за да ни доят по-често!


Zdravko Zankov
Мнения: 9260
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 26 мар 2018 19:17


Добър ден.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 607
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

Re: Двигател TSI

Мнениеот Кайзен » Пон 26 мар 2018 19:46


toraborat написа:Все пак ауди признават за конструктивен дефект? Значи следващата генерация трябва да са ок.

Не само признават, но поемат и разходи по ремонта: viewtopic.php?p=4612859#p4612859


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1281
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Двигател TSI

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 26 мар 2018 20:01


Ядец, казва се куланц, ако решат да ти ремонтират колата за тяхна сметка! :screwy

Ама се дърпат, трябва да се докаже, че си правил всички инспекционни прегледи точно навреме и че си ползвал точните масла, че ги го правил в техни оторизирани сервизи, и че като си карал не си натискал газта като някой талибан ... :banghead

Пише го най-долу в статията, за която съм дал линк!

А във вашият линк пише, че разходът на масло трябва да е по-малък от 0,5 литра на 1000 км, за да ти поемат 70% от 6000 евро, а тук става въпрос за онези потребители с разход на масло над 0,5 до около 3 литра на 1000 километра! :a045


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6680
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Golf GTI 2016 + A3 8L AGU Auto
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пон 26 мар 2018 20:43


Чети по-внимателно бе Курте бре... Във всяка тема почна да спамиш разбрал недоразбрал. Пък този въпрос колко сме го чоплили и чоплили. Даже сме обсъждали целия ремонт с афтърмаркет части кое как и колко... :no


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 607
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

Re: Двигател TSI

Мнениеот Кайзен » Пон 26 мар 2018 21:21


Курт Деликуртев написа:А във вашият линк пише, че разходът на масло трябва да е по-малък от 0,5 литра на 1000 км
Кайзен написа:От юли 2017 Audi поема до 70% от разходите за ремонт на двигатели 1.8 TFSI & 2.0 TFSI (ЕА888), като е необходимо автомобила да изпълнява следните условия:
1) автомобила трябва да е редовно обслужван съгласно изискванията на Audi
2) разхода на масло да е >0,5л/1000км

Курти не читател - Курти писател!


piccinini
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот piccinini » Съб 12 май 2018 11:16


Здравейте на всички,
Не намерих информация за 2.0 тсфи,който се монтира в шкода, става въпрос за първите поколения 2006/2007г, 200кс, въпросът ми е - този двигател същият ли е, който се слага във вф (голф 5 гти), сеат и ауди - тси?
Също така той страда ли от дефектите на 1.4 и 1.8тси? До колкото знам той също харчи масло, в какви граници е, ако колата е поддържана акуратно и каква би била цената за отстраняване на дефекта?
Благодаря предварително и се извинявам ако има инфо, не успях да намеря
Поздрави


lordlosh
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Двигател TSI

Мнениеот lordlosh » Вто 15 май 2018 21:50


Читаво направено около 2-3хил лева, като не говорим за оторизиран сервиз.
Страда от проблеми и този двигател, но малко по-леко. Но доколкото знам тези са най-податливи на разтягане на вериги.
Може някой да не е съгласен с мен, но по-добре ги избягвайте тези мотори с директно впръскване. Може би след 2013-2014г. почват да ги правят като хората. Преди това нова технология, неизпробвана както трябва и много грешки, проблеми и много скъпи ремонти.


Потребителски аватар
Trus7m3
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 10:59
Автомобил: Golf 7 Alltrack 18 TSI 4motion
Двигател: 2017
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот Trus7m3 » Чет 17 май 2018 16:35


Здравей, колега!
Моите наблюдения са следните:
1. Голф 7 (2013 година го купих) 1.4 tsi 140 к.с. ACT и минах близо 80 000 км. По двигателя не съм правил абсолютно нищо, освен редовните смени на консумативите. По ходовата част - предните два амортесьора смених.
2. Голф 7 Alltrack 1.8 tsi 180 к.с. ( 2017 го купих). За сега съм минал близо 15 000 км и нямам никакви оплаквания.

Поздрави!


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 946
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Touran
Двигател: CAVC 2009
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот Rabbit » Пет 29 юни 2018 13:25


Touran 1.4, TSI 140 HP. 225 000км. + чип за 170 HP.
Смяна на верига (верига, водачи, гарнитура, масло, филтри, антифриз) на 220 000км. ~ 800лв
Смяна на бобини и свещи на 215 000км. ~ 200лв.
Останалото е редовна смяна на филтри, масло, накладки и спирачна течност.
Няма забележки.


владислав
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon
Двигател: CAXC 2008 - TSI
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот владислав » Пон 23 юли 2018 10:19


Аз смених верига заради едно изтракване не на студен двигател, а на каран автомобил и след час например се чува едно гадно чукане за 2-3 сек. След това всяко запалване е без чукане. Верига с обтегач и водачите, не смених дефазотора и другите зъбчатки нямаше комплект.
С новата верига и обтегач точно след 1000 км. същото, може ли да е от друго според вас. Маслото е мотул 5в40 уж от вносителите, филтъра е елемент не знам дали има клапан.


Потребителски аватар
GavrailPoterov
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 28 авг 2017 9:48
Автомобил: Golf MK6 DSG
Двигател: TSI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот GavrailPoterov » Вто 24 юли 2018 10:44


владислав написа:Аз смених верига заради едно изтракване не на студен двигател, а на каран автомобил и след час например се чува едно гадно чукане за 2-3 сек. След това всяко запалване е без чукане. Верига с обтегач и водачите, не смених дефазотора и другите зъбчатки нямаше комплект.
С новата верига и обтегач точно след 1000 км. същото, може ли да е от друго според вас. Маслото е мотул 5в40 уж от вносителите, филтъра е елемент не знам дали има клапан.


Здравей, можеш ли да споделиш на каква цена и къде извърши смяната на веригата? При мен се чува едно леко притракване при студен старт, но след това не се чуват абсолютно никакви тракания. Чудя се дали да не сменя веригата профилактично и колко би ми излезло това удоволсвие. Колата Голф 6, 1.4. TSI (160 коня) на 125 к км. Благодаря.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта