И в същото време...
https://m.fakti.bg/avto/310007-skoda-iz ... zpalniteli
НОВИНИ oт cвeтa нa VW
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Петров, това е за Зад океана.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Бе знаеш ли, току-виж ни изненадали и тук...
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Сантана кога вижда за последно?
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Младежи, айде коментарите на ЛС.
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Кайзен написа:Проблеми се очакват също така в много други заводи на концерна, защото се оказва, че голяма част от двигателите и софтуера към тях не изпълняват изискванията на влизащия от 01.09.2018 WLTP регламент.
Обявен е и графика с намалено работно време за завода във Волфсбург:
Монтажна линия 1 (Tiguan): 4-дневна раб. седмица за календарни седмици от 31 до 38 (30.07 - 21.09). Напълно спряна линия през календарни седмици 40, 51 и 52.
Монтажни линии 2 und 3 (Golf): 4-дневна раб. седмица за календарни седмици от 31 до 39 (30.07 - 30.09). Напълно спрени линии през календарни седмици 40 (1.10 - 5.10) и от 50 до 52 (10.12 - 28.12).
Монтажна линия 4 (Tiguan & Touran): 4-дневна раб. седмица за календарни седмици от 31 до 39. Напълно спряна линия през календарни седмици от 40 до 52.
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Кайзен написа:Кайзен написа:Проблеми се очакват също така в много други заводи на концерна, защото се оказва, че голяма част от двигателите и софтуера към тях не изпълняват изискванията на влизащия от 01.09.2018 WLTP регламент.
Обявен е и графика с намалено работно време за завода във Волфсбург:
Монтажна линия 1 (Tiguan): 4-дневна раб. седмица за календарни седмици от 31 до 38 (30.07 - 21.09). Напълно спряна линия през календарни седмици 40, 51 и 52.
Монтажни линии 2 und 3 (Golf): 4-дневна раб. седмица за календарни седмици от 31 до 39 (30.07 - 30.09). Напълно спрени линии през календарни седмици 40 (1.10 - 5.10) и от 50 до 52 (10.12 - 28.12).
Монтажна линия 4 (Tiguan & Touran): 4-дневна раб. седмица за календарни седмици от 31 до 39. Напълно спряна линия през календарни седмици от 40 до 52.
Тва няква вътешна информация ли е ? Да не изгориш..
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Информацията не е само вътрешна, а свободно достъпна. Беше публикувана в официален бюлетин, до който има достъп всеки. Ден по-късно можеше да се намери по месната преса.
Няма нужда да се притесняваш за мен.
За добро (или пък лошо) не работя в производствени халета.
Няма нужда да се притесняваш за мен.
За добро (или пък лошо) не работя в производствени халета.
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Новите двигатели на VW ще влязат в серийно производство малко по-рано от планираното.
Става дума за:
1) 48V-Mild-Hybrid
Mild-Hybrid системата ще бъде добавяна към всички видове ДВГ.
2) 1.5 TGI evo (EA211 evo) 96 kW/130 PS.
Нов преработен двигател, на базата на 1.5 TSI ACT BlueMotion, който ще се използва при моделите с метаново гориво. И този двигател е с Милеров цикъл на работа, както TSI/TGI.
3) 2.0 TDI (EA288 evo) 100 kW/136 PS & 150 kW/204 PS
В началото ще бъде използван с 12V-Mild-Hybrid. По този начин се очаква да бъдат покрити изискванията на WLTP/RDE.
Става дума за:
1) 48V-Mild-Hybrid
Mild-Hybrid системата ще бъде добавяна към всички видове ДВГ.
2) 1.5 TGI evo (EA211 evo) 96 kW/130 PS.
Нов преработен двигател, на базата на 1.5 TSI ACT BlueMotion, който ще се използва при моделите с метаново гориво. И този двигател е с Милеров цикъл на работа, както TSI/TGI.
3) 2.0 TDI (EA288 evo) 100 kW/136 PS & 150 kW/204 PS
В началото ще бъде използван с 12V-Mild-Hybrid. По този начин се очаква да бъдат покрити изискванията на WLTP/RDE.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
https://fakti.bg/avto/320609-volkswagen ... ektromobil
Volkswagen планира "напомпан" електромобил
Спортното подразделение на Volkswagen разглежда възможността да пусне в серийно производство електрическа "резачка" по подобие на GTI-версията на Golf преди 42 години. Колата ще бъде построена на базата на някои от моделите от бъдещата електрическа гама на производителя - хечбека I.D. или кросоувъра I.D. Crozz, става ясно от интервю на шефа на R-дивизията Йост Капито пред британското сп. Autocar.
"Ако пускаме R-версия на електромобила, тя ще бъде истински R-модел - иначе не би имал никакъв смисъл", казва Капито. Според него електрическите технологии се развиват толкова бързо, че във Волфсург не се наемат да обвържат проекта с каквито и да било срокове.
Пред конструкторите на R-електромобила стояла задачата да намерят баланс между мощност, запас от енергия и удобство на ежедневната експлоатация. Точно това търсено равновесие щяло определи кой модел ще бъде взет за основа.
Идеята за серийна електрическа бегачка се родила след победата на Volkswagen в тазгодишното издание на "Пайкс Пийк". Прототипът I.D. R с мощност 680 к.с. измина 20-километровото трасе до легендарния връх за 7 мин. и 57.148 сек., подобрявайки предишния рекорд на Себастиан Льоб и Peugeot 208 T16 с 16 секунди.
Volkswagen планира "напомпан" електромобил
Спортното подразделение на Volkswagen разглежда възможността да пусне в серийно производство електрическа "резачка" по подобие на GTI-версията на Golf преди 42 години. Колата ще бъде построена на базата на някои от моделите от бъдещата електрическа гама на производителя - хечбека I.D. или кросоувъра I.D. Crozz, става ясно от интервю на шефа на R-дивизията Йост Капито пред британското сп. Autocar.
"Ако пускаме R-версия на електромобила, тя ще бъде истински R-модел - иначе не би имал никакъв смисъл", казва Капито. Според него електрическите технологии се развиват толкова бързо, че във Волфсург не се наемат да обвържат проекта с каквито и да било срокове.
Пред конструкторите на R-електромобила стояла задачата да намерят баланс между мощност, запас от енергия и удобство на ежедневната експлоатация. Точно това търсено равновесие щяло определи кой модел ще бъде взет за основа.
Идеята за серийна електрическа бегачка се родила след победата на Volkswagen в тазгодишното издание на "Пайкс Пийк". Прототипът I.D. R с мощност 680 к.с. измина 20-километровото трасе до легендарния връх за 7 мин. и 57.148 сек., подобрявайки предишния рекорд на Себастиан Льоб и Peugeot 208 T16 с 16 секунди.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW Arteon Shooting Brake (2019)
Шефът на концерна д-р Херберт Диис е дал зелена светлина на проекта Arteon Shooting Brake. Предвижда се той евентуално да бъде представен на IAA във Франкфурт през септември 2019 година, а при търговците да е в началото или средата на 2020 година. Освен привлекателния дизайн, най-интересна според мен е възможността новият Артеон да бъде оборудван с 3.0 VR6 biturbo с 400 к.с. и 450 Нм, който се спряга и за вероятно наличен в Голф 8 Р. Интересно ...
Шефът на концерна д-р Херберт Диис е дал зелена светлина на проекта Arteon Shooting Brake. Предвижда се той евентуално да бъде представен на IAA във Франкфурт през септември 2019 година, а при търговците да е в началото или средата на 2020 година. Освен привлекателния дизайн, най-интересна според мен е възможността новият Артеон да бъде оборудван с 3.0 VR6 biturbo с 400 к.с. и 450 Нм, който се спряга и за вероятно наличен в Голф 8 Р. Интересно ...
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 20 апр 2017 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Планове за нов Phaeton на ток :
https://fakti.bg/avto/325823-nov-phaeto ... la-model-s
https://fakti.bg/avto/325823-nov-phaeto ... la-model-s
- Бай Иван
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:42
- Автомобил: Skoda Fabia I Seat Alhambra
- Двигател: ASY AWC
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
В същото време обаче:
https://www.nastarta.com/vw-porsche-bmw ... хибридите/
https://www.nastarta.com/vw-porsche-bmw ... хибридите/
- Бай Иван
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:42
- Автомобил: Skoda Fabia I Seat Alhambra
- Двигател: ASY AWC
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
В продължение на темата на колега К.Одаджийски:
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomob ... ii-6087002
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomob ... ii-6087002
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта