Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6841
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Сря 05 дек 2018 21:08


Кои други проблеми?

muns61 написа:
hooligan_sk написа:Когато се проектира ЕА888 gen2, се гони отговаряне на нова еко норма. Това става с намаляване на вътрешното триене в мотора. А един от начините това да стане е с по-тесни маслообиращи елементи. Само че са го предобрили.

За намаляване на вътрешното триене съм съгласен, много неща са натамънени към това изискване, ама маслените сегменти не са. Дали са 2, или 3 мм дебели, контактната им повърхност е еднаква. Други съображения са действали.


Аз си представям, че освен контактната площ, за триенето е важен и натиска.




Zdravko Zankov
Мнения: 9614
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 05 дек 2018 21:38


Точно от теб този въпрос не го очаквах...
Тропащи накладки,окачвания.
ДСГ кутии.
Смяна на съединител на смешно малко км.
Да продължавам ли?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6418
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Двигател TSI

Мнениеот muns61 » Сря 05 дек 2018 22:01


hooligan_sk написа:Кои други проблеми?

muns61 написа:
hooligan_sk написа:Когато се проектира ЕА888 gen2, се гони отговаряне на нова еко норма. Това става с намаляване на вътрешното триене в мотора. А един от начините това да стане е с по-тесни маслообиращи елементи. Само че са го предобрили.

За намаляване на вътрешното триене съм съгласен, много неща са натамънени към това изискване, ама маслените сегменти не са. Дали са 2, или 3 мм дебели, контактната им повърхност е еднаква. Други съображения са действали.


Аз си представям, че освен контактната площ, за триенето е важен и натиска.

Натискът отдавна е малък, с появата на съставните сегменти. Поинтересувай се как бяха лекувани екотеците с ладови сегменти.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6841
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Сря 05 дек 2018 22:09


Чакай те, Екотеците не бяха ли от онова време, когато всички мотори бяха безсмъртни и всичко беше по-хубаво? И Г ладерите не се саморазпадаха преди 200К и 2.0 APK/AQY не харчеше грам масло... :icon_lol


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1491
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nikson85 » Съб 08 дек 2018 12:58


Каква е гаранцията че след ремонта двигателя няма пак да гори масло? :screwy
То фолксваген уж бяха надеждни коли ама май вече се оказа точно обратното.
Вярно никой не мисли за втория потребител. Правят вече много слаби мотори в последно време.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6841
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пон 10 дек 2018 21:49


Нагоре е описал колегата какви са оригиналните части и какви се слагат при ремонта. Това е гаранцията. Винаги е имало сполучливи мотори и несполучливи мотори. И при всеки производител е така.


dimitar_ak
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Вто 11 дек 2018 15:16


Готов

Изображение

Изображение



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта