Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7104
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Сря 05 дек 2018 21:08


Кои други проблеми?

muns61 написа:
hooligan_sk написа:Когато се проектира ЕА888 gen2, се гони отговаряне на нова еко норма. Това става с намаляване на вътрешното триене в мотора. А един от начините това да стане е с по-тесни маслообиращи елементи. Само че са го предобрили.

За намаляване на вътрешното триене съм съгласен, много неща са натамънени към това изискване, ама маслените сегменти не са. Дали са 2, или 3 мм дебели, контактната им повърхност е еднаква. Други съображения са действали.


Аз си представям, че освен контактната площ, за триенето е важен и натиска.




Zdravko Zankov
Мнения: 10238
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 05 дек 2018 21:38


Точно от теб този въпрос не го очаквах...
Тропащи накладки,окачвания.
ДСГ кутии.
Смяна на съединител на смешно малко км.
Да продължавам ли?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6667
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Двигател TSI

Мнениеот muns61 » Сря 05 дек 2018 22:01


hooligan_sk написа:Кои други проблеми?

muns61 написа:
hooligan_sk написа:Когато се проектира ЕА888 gen2, се гони отговаряне на нова еко норма. Това става с намаляване на вътрешното триене в мотора. А един от начините това да стане е с по-тесни маслообиращи елементи. Само че са го предобрили.

За намаляване на вътрешното триене съм съгласен, много неща са натамънени към това изискване, ама маслените сегменти не са. Дали са 2, или 3 мм дебели, контактната им повърхност е еднаква. Други съображения са действали.


Аз си представям, че освен контактната площ, за триенето е важен и натиска.

Натискът отдавна е малък, с появата на съставните сегменти. Поинтересувай се как бяха лекувани екотеците с ладови сегменти.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7104
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Сря 05 дек 2018 22:09


Чакай те, Екотеците не бяха ли от онова време, когато всички мотори бяха безсмъртни и всичко беше по-хубаво? И Г ладерите не се саморазпадаха преди 200К и 2.0 APK/AQY не харчеше грам масло... :icon_lol


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1650
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nikson85 » Съб 08 дек 2018 12:58


Каква е гаранцията че след ремонта двигателя няма пак да гори масло? :screwy
То фолксваген уж бяха надеждни коли ама май вече се оказа точно обратното.
Вярно никой не мисли за втория потребител. Правят вече много слаби мотори в последно време.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7104
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пон 10 дек 2018 21:49


Нагоре е описал колегата какви са оригиналните части и какви се слагат при ремонта. Това е гаранцията. Винаги е имало сполучливи мотори и несполучливи мотори. И при всеки производител е така.


dimitar_ak
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Вто 11 дек 2018 15:16


Готов

Изображение

Изображение


dimitar_ak
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Сря 12 дек 2018 9:52


Закачени са и колекторите. Готов е за качване.

Изображение

Има снимки и от етапите на сглобяване, но са доста и ще ги споделя само ако има интерес.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7104
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Сря 12 дек 2018 10:58


По-скоро напиши едно обобщение: какво се сменя, колко струва, колко време отнема, колко струва труда. Снимковия материал е полезен за "направи си сам", но не мисля че точно този ремонт някой не професионален механик ще го започне сам. :mhihi


dimitar_ak
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Сря 12 дек 2018 11:12


Ще дам после списъка на вложените части,защото има неща, за които и аз не знаех. До тук съм на 3100лв. В сервиза е от 8 Ноември, но дефакто работата започна на 12 Ноември.

Това, което се вижда на масата преди сглобяването е:
1. Нови бутала
2. Нови основни и биелни лагери
3. Пълен комплект гарнитури
4. Нови болтове за главата и за биелите
5. Нови дюзи
6. Нова водна помпа
7. Нова маслена помпа
8. Нов ангренажен комплект - 3 вериги, водачи и обтегачи


dimitar_ak
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Пет 14 дек 2018 17:58


На финалната права

Изображение


Zdravko Zankov
Мнения: 10238
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 14 дек 2018 18:59


Доста бавно пипат в тоя сервиз.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
Мнения: 10872
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 14 дек 2018 20:15


Хубавите работи стават бавничко Здравко. Особено ако е свързано с ваденето на мотора от коша, а и сигурно имат и други коли хората за ремонт


dimitar_ak
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Пет 14 дек 2018 20:58


Zdravko Zankov написа:Доста бавно пипат в тоя сервиз.


Колата е напълно сглобена и в движение. Ще я взема в Понеделник

received_1473541036109355.jpeg


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 1850
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Двигател TSI

Мнениеот Курт Деликуртев » Пет 14 дек 2018 22:15


Нали сте чували за майстора и бързата му работа?

Важното е ремонта да е качествен, има си технологично време между операциите!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта