Наближава :arrow 10-ти юбилеен Volkswagen Club Fest 2019 (10-ти, 11-ти и 12-ти Май 2019 г.)

Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Zdravko Zankov
Мнения: 9993
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 11 яну 2019 11:18


Не мисля.
Ще промени цялостната тежест на бутало-мотовилка.




dimitar_ak
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Пет 11 яну 2019 13:30


DoH_KuXoT написа:а полите на новите бутала с по-голяма площ и са ?


Няма никаква промяна. На снимките по-горе съм показал и двете бутала. Разликата е само в дебелината на сегментите и в отворите на масления. Тук ремонтното бутало е Колбеншмит, но и VW в оригиналните са се заиграли със същото.


xaligar
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Двигател TSI

Мнениеот xaligar » Съб 12 яну 2019 17:00


Zdravko Zankov когато ти звъни телефона по 30/40 пъти на ден всичко става бавно. Аз съм човека събирал този мотор и за TSI мога да напиша дисертация. Има само 24 часа да изчакаш да стегне херметика на държача на валовете. Събирането на този мотор е 5 дена с технологичното време. Само на мотора. После редиш изпускател. После скорости . После пъхаш мотора в коша . После редиш инсталация смукател полуоски и прочие. Колкото до сегмента сега ще ви обасни . Снимките които Димитър е качил първата на сегмента с молките дупки е проблем технологичен и от там има разход на масло. И другата снимка с сегмента с по големите дупки сегмента работи отлично защото има място да обере маслото и да не го допусне да отиде в горивната камера. Много голям проблем на TSI са инжекторите. На Всеки 100000 км се подменят по предписание на VAG мисля че съм му пратил снимки и ако може да ги качи да видите при кола на 120000 как са запушени. Много мога да говоря за тези мотори. Даже тази седмица ще отварям още един който лампата на маслото Светка за ниско налягане при ниски обороти . Налягане на уреда има но не съм сигурен че е истина това. Ще отворя лагерите основните и ще подменя помпата. Също така клиента иска да обслужва и веригите. Ако някой иска да се свърже с мен 0897878297


dimitar_ak
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Съб 12 яну 2019 22:03


Това имам, като снимки на дюзи

received_293962351248920.jpeg


received_2834409966783611.jpeg


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6579
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Двигател TSI

Мнениеот muns61 » Съб 12 яну 2019 22:26


Новите сегменти са по-добри от оригинала, но с тази дебелина и дълбочината на канала пак не са това, което трябва. То и заданието не е като това към конструкторите от 70-те.


villystyle
Мнения: 151
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот villystyle » Съб 19 яну 2019 10:44


Здравейте, искам да попитам за сменилите т.нар. cam follower, от къде взехте частта и къде я сменихте (интересуваме за София). Говорих с двама познати майстори и според тях частта задължително трябва да е оригинална от Порше (там е около 100 лв.), в нета се намира OEM частта в диапазона 40-50лв. на INA, SWAG и FEBI Bilstein, дори и в алиекспрес по номер на частта се намира за около 35-40 лв. с доставката. Надали такава част ще взема от алиекспрес, но тогава кой е по-добрия вариант оригинална или OEM част или е еднакво ?


Потребителски аватар
ogogin
Мнения: 365
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
Автомобил: Vw Golf MKV
Двигател: BWA
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот ogogin » Съб 19 яну 2019 11:37


Взех си го от Порше преди месец за 80 и няколко лева не помня колко точно. Дребно нещо, а такива поразии може да направи, не бих направил компромис с това.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6995
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Съб 19 яну 2019 15:03


При всички EA113, задължително се сменя. Иначе гледам, че доста хора с 2.0FSI четат и се филмират и сменят. Там тази част не е претоварена и всички я вадят като нова. А си е доволно развърляне да се стигне до нея! :biggrin


villystyle
Мнения: 151
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот villystyle » Съб 19 яну 2019 18:32


Може да е наивен въпроса, но да разбирам (поне от това което прочетох в нета за EA113), e че смяната на cam follower е за TFSI/TSI но не и за FSI ?


Потребителски аватар
ogogin
Мнения: 365
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
Автомобил: Vw Golf MKV
Двигател: BWA
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот ogogin » Съб 19 яну 2019 22:06


Имам колега с голф5 1.6 FSI, неговия беше на парчета, до колкото знам е сменил после и помпата. Не знам колко се разглобява при теб, но един поглед би ти дал насоки какво да правиш.


lordlosh
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Двигател TSI

Мнениеот lordlosh » Чет 07 фев 2019 14:28


dimitar_ak написа:Това имам, като снимки на дюзи


Привет колега. От чисто любопитство на колко км. е колата?
Моята я взех на около 82хил. км., 4г. беше, само че Голф 6, 1.4тси 160к.с, естествено с прословутото DSG7 със сухите съединители. Взех я уж перфектна, като я проверихме в Порше.
Естествено при първото ми излизане от София и бях уоу като ми светна лампата за масло, в началото доливах и не знаех какво се случва. На около 84хил. веригата се разтрака - смяна. На 86-87хил. км, почна да притриса между 1-ва и втора.
Разхода на масло беше около литър на 1000км.
Не искам да те плаша, но и скоростите скоро ще се обадят. Там поне от четене по чуждестранни форуми съм разбрал, че е хубаво да се вземат от дилър, защото дават 2г. гаранция и в страшно много случаи не изкарват гаранцията и поне ще ти ги сменят гаранционно.

И аз мислех да я правя, защото двигателя като разход/динамика е доста приличен, а и колата като външен вид/интериор е направена доста добре, ама технически е страшен боклук. Появи се проблема със скоростите и я разкарах. Замислих се и колко ще изкара турбото и компресора, предвид каква е солетка и какви грешки са допуснали при толкова важни компоненти и реших да не рискувам. А и не бях сигурен в тези новите "ревизирани" бутала.
Аз лично почерпих стабилна информация за тия коли от австралийския форум. Там се твърдеше, че моделите след 2012, тоест с ревизираните части, като бутала, инжектори и прочие са безпроблемни, ама почнаха и от тях да се оплакват с такива проблеми.

Иначе тоя двигател 1.4тси 160-ка беше избиран многократно за годината. Да ти стане ясно колко реални са тия класации и как реално ги купуват, пардом оценяват.

И аз съм фен на марката, ама и аз съм вече на мнението на чужденците, че VW си заслужава, а и май като цяло всичко немско, само ако си решил да го караш, докато е в гаранция и след това сменяш.
Няма спор, че като дизайн са на много високо ниво, поне по моите стандарти за външен вид/интериор са ми в топ 5, качеството на материалите в салона също им е на много високо ниво, ама технически положението е лошо.
Действително новите коли не ги правят, както преди, но не всички са солетки.
Жалко, че немците последните вече сигурно 10-на години така свалиха качеството като здравина, а френските примерно се подобриха във всяко едно отношение.


dimitar_ak
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Чет 07 фев 2019 15:39


Колата в момента приближава 129 000км. Има претрисането между 1-ва и 2-ра, но е рядко и не е силно. Това са съединители, защото при DSG7 те са сухи (не очаквам живот повече от на обикновен съединител). Комплектът е към 800-900лв., но нямам идея колко взимат за труд.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1606
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nikson85 » Чет 07 фев 2019 15:44


dimitar_ak написа:Колата в момента приближава 129 000км. Има претрисането между 1-ва и 2-ра, но е рядко и не е силно. Това са съединители, защото при DSG7 те са сухи (не очаквам живот повече от на обикновен съединител). Комплектът е към 800-900лв., но нямам идея колко взимат за труд.

Взимат към 100-200лв за труд, ако няма и нещо друго за смяна. Примерно ако не ти е отишла помпата. Ако претриса демфера е тръгнал.


dimitar_ak
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Чет 07 фев 2019 16:22


Няма ядове с демпфера. Виж снимките по-назад. МАховикът е като нов


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4085
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nii » Чет 07 фев 2019 16:48


тресенето между 1 и 2ра се оправя за 3 минути с компресор...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта