За всички с двигател 1,6 AFT 101 - внимание

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Вто 09 сеп 2008 15:59


Въпросните винтове на клапата падат и Воала :arrow: бонус ремонт.
П.С. предполагам знаеш че като паднат от всмук. колектор отиват директно в горивната камера оттам вече е ясно




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 09 сеп 2008 16:11


с осигурител на локтайт средна якост.
крис11 го е написал вече.
високата не е за препоръчване че няма развиване после :?


Потребителски аватар
valsn
Мнения: 392
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valsn » Вто 09 сеп 2008 22:03


Ами ето го написано от Vaskoto1:всички болтчета на всичките клапи бяха хлабави и пред изпадане-пак добре че само 1 е влязло (макар че все още нямам обяснение за демиджа на 2 цилиндъра...)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Вто 09 сеп 2008 22:26


аммм...извинявайте колеги ама може ли някой да ми обясни защо да не е с максимална якост и колко пъти се налага сваляне на тия шашави клапи? че не моа се сета...mhihi

а обяснението за демиджа е че болтчето скача от цилиндър на цилиндър.
обикновено засегнатите са съседни.
като го изхвърли през изпускателния-съседния веднага го всмуква и воала... 2 цилиндъра байбай...


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Сря 10 сеп 2008 8:28


Още едно пояснение :idea:
Внимавайте при "залепването" на болчетата - не прекалявайте!
При мене се получи така, че в стремежа си да залепя по здраво въпросните болтчета, се улях с количеството лепило в следствие на което и оста на клапите се подсигури срещу въртене :?


Потребителски аватар
cardan
Мнения: 1582
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
Автомобил: Audi A4 avant
Двигател: ABC
Местоположение: София Лозен

Мнениеот cardan » Сря 10 сеп 2008 18:18


това само за AFT ли се отнася или за и за АЕК?


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Сря 10 сеп 2008 18:31


cardan написа:това само за AFT ли се отнася или за и за АЕК?


Аек няма такива клапи > няма такива болчета ...


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10402
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 14 сеп 2008 10:08


вчера отворих капака и погледнах въпросните болтчета, при мен бяха затегнати, но на едното от тях имаше следи от външна намеса.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Re: За всички с двигател 1,6 AFT 101 - ВНИМАНИЕ

Мнениеот Hertz » Чет 29 яну 2009 19:03


Тези клапи сменят ли се или вървят с колектора ?
Каква им е целта, някой да има обяснение?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re:

Мнениеот kris11 » Чет 29 яну 2009 19:51


[quote="inoi"]Още едно пояснение :idea:
Внимавайте при "залепването" на болчетата - не прекалявайте!
При мене се получи така, че в стремежа си да залепя по здраво въпросните болтчета,
quote]

Немой се кахъри .Има лек - и с лепило за висока якост пак се развиват с магия :wink: - има писалки - газови поялничета .Правят пламък игла - нагряваш само болтчето. Пия бира :)


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: За всички с двигател 1,6 AFT 101 - ВНИМАНИЕ

Мнениеот I4o_naskov » Чет 21 яну 2010 22:57


Комшията ми с Голф 3 1.6 АФТ му се случи това с болченцата и смени целия мотор направо че беше много зле,едвам се беше прибрал до Бургас.Луда си е тоя двигател :talk:


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Re: За всички с двигател 1,6 AFT 101 - внимание

Мнениеот ChronoS » Пет 22 яну 2010 17:36


Колеги да попитам с монтажно лепило нестава ли? :roll:


Потребителски аватар
fantomasss
Мнения: 317
Регистриран на: Съб 21 мар 2009 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re:

Мнениеот fantomasss » Пет 22 яну 2010 18:00


vaskoto1 написа:аммм...извинявайте колеги ама може ли някой да ми обясни защо да не е с максимална якост и колко пъти се налага сваляне на тия шашави клапи? че не моа се сета...mhihi

а обяснението за демиджа е че болтчето скача от цилиндър на цилиндър.
обикновено засегнатите са съседни.
като го изхвърли през изпускателния-съседния веднага го всмуква и воала... 2 цилиндъра байбай...

...Аз за пръв път чувам даден чарк попаднал в един цилиндър, да бъде изхвърлен от изпускателен клапан и да "бъде засмукан" в друг цилиндър. Това са пълни глупости. :screwy Нали като го изхвърли и отива директно в изпускателния колектор, как ще отиде пак до смукателния? Ако има турбо, него ще го прецака, ама да влезе в друг цилиндър си е пълна неграмотност. Нека и дуги колеги да кажат как мислят.


Потребителски аватар
pepesound
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 13:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир/Смолян
Контакти:

Re: За всички с двигател 1,6 AFT 101 - внимание

Мнениеот pepesound » Съб 23 яну 2010 20:17


прав си колега не е лесно 1 болтче да си се разхожда по всички цилиндри :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот vaskoto1 » Съб 23 яну 2010 20:20


fantomasss написа:
...Аз за пръв път чувам ...

мда, това обяснява доста...
слушай повече.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта