Golf 3 A59
- sicilianeca
- Мнения: 50
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Реплика е ама главно по бодито иначе за ДВГ незнам!
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2375826
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2375827
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2375826
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2375827
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Машината страшно ми харесва - и визия, и характеристики. Някой спомена думата "изтребител" - номера с впръскването на вода не го ли бяха измислили пак немците през 30-те г.г. за самолетните си ДВГ? Май е използвано и в компресорните /механ. компр./ Мерцедеси и Аутоюниони за пистови състезания през 30-те г.г.
Дали такова се среща по улиците? Стана ми интересно и погледнах в http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=124. Вижте му характеристиките.... А59 маторя....
Вижте и тук http://www.c3cars.com/index.cfm?M=1&P=f ... sgID=39489
Вижте и тук http://www.c3cars.com/index.cfm?M=1&P=f ... sgID=39489
- Masserati
- Мнения: 3696
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - West side
- Контакти:
Разработването на А59 започва през 1992 година.Само две коли са конструирани от Konrad Schmidt Motorsport, за Volkswagen Motorsport,вместо плануваните 2500 броя.Един екземпляр е трябвало да струва около 75000chf.
Двигателят е 4 цилиндров, 16 клапана,с турбо ККК и работен обем 2000 кубика.Максималната му мощност от 275 коня се постига при 6000 оборота в минута.Снабден е с водна инжекция чиито резервоар се намира в багажника и шест степенна скоростна кутия.Джантите са 8 J 16 обути с гуми 225/50 ZR 16.Теглото на А59 е 1373 килограма.
Този проект е имал за цел да подобри представянето на марката в Световния рали шампионат след провала на Голф 2 Рали.Но високата цена на проекта А59 налага неговия край през 1994 година.
Двигателят е 4 цилиндров, 16 клапана,с турбо ККК и работен обем 2000 кубика.Максималната му мощност от 275 коня се постига при 6000 оборота в минута.Снабден е с водна инжекция чиито резервоар се намира в багажника и шест степенна скоростна кутия.Джантите са 8 J 16 обути с гуми 225/50 ZR 16.Теглото на А59 е 1373 килограма.
Този проект е имал за цел да подобри представянето на марката в Световния рали шампионат след провала на Голф 2 Рали.Но високата цена на проекта А59 налага неговия край през 1994 година.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта