Повдигачи въпрос
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Ами май не... При братушките /в Моква примерно/ температурните амплитуди са големи и си карат ФВ-тата само с марково масло - или със "сезонно", или синтетика от сорта 5/50, 0/50, 0/60... И в двата случая окончателно полудявам, когато цитират цени и пресметна от рубли, през долари в левове какво харчат... За части също цените им са височки, без да са застраховани от ментета никак...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
L-M написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=45492&postdays=0&postorder=asc&start=60
Линка за темата относно молибдена.
За повдигачите, добавката е предназачена да подобри мазането и да осигури по-добраработа на повдигачите. Щом се е появило чукане е хубаво да се установи защо, дали е от маслото, дали са запушени, дали са разбити леглата. При разбити легла добавки не помагат, при запушени се прави промивка, ако е от маслото се избира подходящото.
Принципно няма причина да не се кара постоянно с молибденово масло.
Ето го човека бе..L_M...вярвайте му...беше много точен и аргументиран в диспута въпреки уловките и криволиците които му въртях .....аз му вярвам!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
peshoxx написа:Колеги,15W40 не е ли по-добро за лятото в жегата?
Колегааа ...втората цифричка ти е за лятото(по-обикновено казано)
Виж да беше писал 15W50,че да има смисъл да се диспутира...
Един колега беше писал как си карали руснаците Фолксвагените.....ауууууу..... само тях не посочвай за пример.....
По-калпазани като шофьдри от тях не съм виждал.......питаш го с какво масло караш,а той ти отговаря ...Все равно,жыр там какая,важно что мазило есть....та не ми говорете за руския начин на поддържане на коли....
Там видях и едно техническо"чудо" от което ми настръхнаха косите.....
един "водач на МПС" бе направил бензинопровода от медна тръбичка-ще кажете добре....да ама тази тръбичка правеше 10 серепентини като на ракиен казан около.....ИЗПУСКАТЕЛНИТЕ КОЛЕКТОРИ!Така според великият техник бензинът завирал и постъпвал в карбуратора в парообразно състояние .....Луд за вързване.....хич и не се сеща какво ще стане от микровибрациите с тази тръбичка(когато се търка в колекторите) и какво е налягането на бензиновите пари при над 300 градуса температура!!!!Тъй ,че моля, само не цитирайте руски опит.....
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Първо joker, благодаря за мнението ти.
Второ, това не са сезонни масла от типа на 5W-зимно, 15W - лятно, това са всесезонни масла, оставащи стабилни в определени температурни аплитуди, след като има две цифри за обозначение по SAE, то маслото е всесезонно, в случая 40 е показател за стабилността на маслото при високи температури, а 10 е ндикация за вискозитета на маслото, за неговата плътност, за гъстотата му и за стабилността му при ниски температури.
Второ, това не са сезонни масла от типа на 5W-зимно, 15W - лятно, това са всесезонни масла, оставащи стабилни в определени температурни аплитуди, след като има две цифри за обозначение по SAE, то маслото е всесезонно, в случая 40 е показател за стабилността на маслото при високи температури, а 10 е ндикация за вискозитета на маслото, за неговата плътност, за гъстотата му и за стабилността му при ниски температури.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
L-M написа:Първо joker, благодаря за мнението ти.
Второ, това не са сезонни масла от типа на 5W-зимно, 15W - лятно, това са всесезонни масла, оставащи стабилни в определени температурни аплитуди, след като има две цифри за обозначение по SAE, то маслото е всесезонно, в случая 40 е показател за стабилността на маслото при високи температури, а 10 е ндикация за вискозитета на маслото, за неговата плътност, за гъстотата му и за стабилността му при ниски температури.
Да бе..и аз това му казвам на човека ама го обясних по-просто...
затова и му казвам ,че 10W40 и 15W40 имат едни и същи характеристики при високи температури, но през зимата вече разликата е отчетлива....
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: Повдигачи въпрос
И след като не прочетох нито едно мнение за добавката казвам своето.
Колата е пасат б5 с мотор аху на студен двигател не тракат, но като загрее тракат 1,2 или 3 хидравлични компенсатора.
Вчера закупих добавката и я налях цялата 300мл. дават я до 6л. масло. Карах околу 15км. промяна за сега няма, като загрее си трака като преди. Ще покарам още и ще пиша, маслото е мобил 10w40.
http://cenibg.com/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE-%D1%85%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B4%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%87%D0%B8-300-%D0%BC%D0%BB-liqui-moly-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8.html
Колата е пасат б5 с мотор аху на студен двигател не тракат, но като загрее тракат 1,2 или 3 хидравлични компенсатора.
Вчера закупих добавката и я налях цялата 300мл. дават я до 6л. масло. Карах околу 15км. промяна за сега няма, като загрее си трака като преди. Ще покарам още и ще пиша, маслото е мобил 10w40.
http://cenibg.com/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE-%D1%85%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B4%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%87%D0%B8-300-%D0%BC%D0%BB-liqui-moly-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8.html
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта