Значи аз пак ще се включа, но днес през работния ден имах възможността да покарам (макар и 2-3км) BMW 530D 2010г. , наистина си дърпа доста (245hp) атоматик. За возия няма да говоря, защото е ясно . След работа си се качих в голф-а, запалих и си викам "ба.ти ква яка кола имам, защо ми е такава возия, такава мощ, такава лимузина, за какво ..." замислих се и тръгнах.На светофара на елпром (варненци го знаят) изхода на града, точно до мен спира същото BMW (е друго разбира се) гледам го аз, тоя ми отваря прозореца и вика "Колега не гледай, това ми е служебна и аз имам като твоята кола, не си мисли че е хубава ..." и като тръгва извика "Само Фолксваген" и "отлетя" .
Прибрах се, затварям гаража и ... си викам "баси къв съм късметлия че имам такава кола"
За удоволствието което създава VW!!!
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: За удоволствието което създава VW!!!
pacoboy написа:Значи аз пак ще се включа, но днес през работния ден имах възможността да покарам (макар и 2-3км) BMW 530D 2010г. , наистина си дърпа доста (245hp) атоматик. За возия няма да говоря, защото е ясно . След работа си се качих в голф-а, запалих и си викам "ба.ти ква яка кола имам, защо ми е такава возия, такава мощ, такава лимузина, за какво ..." замислих се и тръгнах.На светофара на елпром (варненци го знаят) изхода на града, точно до мен спира същото BMW (е друго разбира се) гледам го аз, тоя ми отваря прозореца и вика "Колега не гледай, това ми е служебна и аз имам като твоята кола, не си мисли че е хубава ..." и като тръгва извика "Само Фолксваген" и "отлетя" .
Прибрах се, затварям гаража и ... си викам "баси къв съм късметлия че имам такава кола"
Това и да го видя няма да го повярвам,някой да крещи от прозореца на ново BMW " Само Фолксваген"
Ееее колега,то бива Гоуфу да е убав ама по-убав от 5-ца 2010г.че и служебна на всичкото отгоре
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За удоволствието което създава VW!!!
За съжаление и аз имах възможност наскоро да усетя удоволсвието от карането на vw golf mk2.
Явно аз имам различни виждания за това как трябва да изгледа, вози, върви, спира и тн. една кола. Нищо хубаво не видях освен лоша шумоизолация, скърцащо всичко в колата, лоша возия, вървене и тн. и тн.
А за BMW-то съм съгласен... гледам не ги карат много тия модели от 2010г.
Но пък темата е интересна
Явно аз имам различни виждания за това как трябва да изгледа, вози, върви, спира и тн. една кола. Нищо хубаво не видях освен лоша шумоизолация, скърцащо всичко в колата, лоша возия, вървене и тн. и тн.
А за BMW-то съм съгласен... гледам не ги карат много тия модели от 2010г.
Но пък темата е интересна
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: За удоволствието което създава VW!!!
AmW написа:За съжаление и аз имах възможност наскоро да усетя удоволсвието от карането на vw golf mk2.
Явно аз имам различни виждания за това как трябва да изгледа, вози, върви, спира и тн. една кола. Нищо хубаво не видях освен лоша шумоизолация, скърцащо всичко в колата, лоша возия, вървене и тн. и тн.
А за BMW-то съм съгласен... гледам не ги карат много тия модели от 2010г.
Но пък темата е интересна
Не си попаднал на читав екземпляр,за съжаление се броят на пръсти.Но не очаквайте кола от преди 25г да изглежда, вози, върви, спира като нова.Моделът има други предимства, който каращите нови коли няма как да оценят.
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За удоволствието което създава VW!!!
Може би пък има малко хора които могат да оценят карането на 25годишна кола и да изпитат удоволствие от това.
Не го отричам но на доста хора им е кисело гроздето и предпочитат да твърдят безумни неща.
Не го отричам но на доста хора им е кисело гроздето и предпочитат да твърдят безумни неща.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: За удоволствието което създава VW!!!
Може ли да прочетем другите предимства на MK2, освен евтинията и здравината (вече доста илюзорна след толкова години)?
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: За удоволствието което създава VW!!!
ChimeyJimmey написа:Може ли да прочетем другите предимства на MK2, освен евтинията и здравината (вече доста илюзорна след толкова години)?
И на мен ще ми е интересно да ги чуя
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 10 май 2009 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: търговиште
Re: За удоволствието което създава VW!!!
удожолствието което достава любимия VW е бесцено и незаменимо неси сменям колицата за нищо на света ще си я карам докато тя не реши да ме остави ще си я гледам и и схте си я обслужвам с нужните консомативи които и се полагат
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За удоволствието което създава VW!!!
Като собственик на Г2 и на сравнително по-нова кола да споделя.
Предимствата на Г2 са само в това, че наистина е евтин за поддръжка. Хиляди фирми предлагат части за него, моргите все още има части за него.
Г2 (колите от онова поколение) са здрави, защото нямат датчик за ускорение (при ESP), сложна система на АБС, климатроник, подгряване на огледала (тук има де, но се рядко), микроключове в бравите, ел.регулиране на фаровете в зависимост от натоварването на колата, многораменни окачвания и т.н и т.н.
Сещате се за какво говоря!?
Колкото повече екстри, толкова повече шанс да се прецака нещо. Е при Голф 2 този шанс е нищожен
Но въпреки всичко този тип коли, било Голф2, било истинско Мини Купър, било БМВ Е30, било ..., създават едно странно усещане като ги караш. Говоря за кола в идеално или почти идеално техническо състояние и хубав външен вид.
да не говорим, че по такива коли хората по улицата се заглеждат повече от колкото по Ауди А6 2008 за 60 бона на старо (пак примерно) ...
Предимствата на Г2 са само в това, че наистина е евтин за поддръжка. Хиляди фирми предлагат части за него, моргите все още има части за него.
Г2 (колите от онова поколение) са здрави, защото нямат датчик за ускорение (при ESP), сложна система на АБС, климатроник, подгряване на огледала (тук има де, но се рядко), микроключове в бравите, ел.регулиране на фаровете в зависимост от натоварването на колата, многораменни окачвания и т.н и т.н.
Сещате се за какво говоря!?
Колкото повече екстри, толкова повече шанс да се прецака нещо. Е при Голф 2 този шанс е нищожен
Но въпреки всичко този тип коли, било Голф2, било истинско Мини Купър, било БМВ Е30, било ..., създават едно странно усещане като ги караш. Говоря за кола в идеално или почти идеално техническо състояние и хубав външен вид.
да не говорим, че по такива коли хората по улицата се заглеждат повече от колкото по Ауди А6 2008 за 60 бона на старо (пак примерно) ...
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: За удоволствието което създава VW!!!
forski написа:ChimeyJimmey написа:Може ли да прочетем другите предимства на MK2, освен евтинията и здравината (вече доста илюзорна след толкова години)?
И на мен ще ми е интересно да ги чуя
"колеги" Как да ви обесня,че утре сутринта ще запаля Голф 2-ката вместо Пасата и ще си направя разходка до Несебър.
Изобщо не ме интересува,че скърцало в купето от пластмасите или,че не бил обезшумен.
Заради старите уплатнения ще ми свири вятъра в ушите.
Хич не ми пука,че по магистралата ще ме изпреварват лъскави коли и ще ми се пресмиват,че карам със 90-100км в час.
Имаше една реклама "Мъжете знаят защо!" Така и не разбрах какво знаят
Но утре аз знам,че ще се порадвам на чувството да карам Голф МК2.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За удоволствието което създава VW!!!
brabus написа:...да не говорим, че по такива коли хората по улицата се заглеждат повече от колкото по Ауди А6 2008 за 60 бона на старо (пак примерно) ...
Да но за да стигне до този момент старата кола трябва да мине по своя път,а докато върви по него собственика търпи остра критика от рода на... ,което същевременно не го разбирам и съм сигурен,че няма да го разбера.
Без да изпадам в много подробности два бързи примера от вчера:
При бояджията "какво е това бе,кокошарник ли ще правиме?". На тъпия въпрос казах,че целта е гълъбарник щото кокошарниците не са на мода
После като споделих цената за боята "Ти луд ли си бе?За тия пари ще си купиш три Голфа в движение". На това казах да си ги кара той аз си искам този
п.с. Не съм сигурен за мен кое ще е по голямото удоволствие.Това,че съм го правил аз или да го карам,а можеби и двете.
- Petrolhead
- Мнения: 2125
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За удоволствието което създава VW!!!
Миналата седмица ми се събра доста каране не семейния Туран. Ня бях сядал голфа от 5-6дни, като се качих за пореден път си припомних защо продължавам да поддържам 16 годишен немски хечбек. Старите коли са директни, прости и послушни. Няма електроника, няма електрическо серво, няма сложно окачване. Волана усеща всяка неравност, дори и балона на гумата, който си направил миналата седмица, чуваш двигателя все едно е да теб, педалите са тежки, вътре е топло, с две думи от теб се иска повече, а колата е напълно твоя.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За удоволствието което създава VW!!!
Аре малко автора на темата да сподели своите впечатления от Skoda Fabia Mk1 - 6Y - или чешкото Фолксваген Поло 4
Като изключа гадните гумени уплътнения на купето , които контактувайки с вратите скърцат - изискват веднъж на тримесечие третиране със силиконов спрей
и проблематичния датчик на нивото на охладителната течност в разширителния съд - изолиран куплунг с парче от кламер /благодарение на вещата намеса на Ваското1/
Сега за удоволствията от аФтомобила
пъргав двигател - трицилиндров бомба-дюза -70 к.с - икономичен на всичкото отгоре 5,5 нафта градско , лятото с умерено настъпване и изключен климатик
от 3,3 - до 4,8 извънградско /замерванията ми са изцяло базирани на принципа пълно-пълно , аз на тия борд компютри вера им неам
приличен багажник - седан версията , нищо общо със хечбека
прави ми приятно впечатление бързото идване на топлото в студовете /опасявах се , че помпа-дюза TDI ще означава стуууууд майка рано сабале /
загрява почти като дедко - на третата минута работа вече се усеща топъл полъх от духалките
късото междуосие го прави стабиУен в бързите остри завои - ако хакна едни 195/65/15 , ще мога да експериментирам с още по-високи скорости в завоите , че със заводските 165/70/14 фъна е малък на пътно поведение - ама като разход е екзистенц минимум
ами това е в общи линии 13645 км. за 8 месеца
Като изключа гадните гумени уплътнения на купето , които контактувайки с вратите скърцат - изискват веднъж на тримесечие третиране със силиконов спрей
и проблематичния датчик на нивото на охладителната течност в разширителния съд - изолиран куплунг с парче от кламер /благодарение на вещата намеса на Ваското1/
Сега за удоволствията от аФтомобила
пъргав двигател - трицилиндров бомба-дюза -70 к.с - икономичен на всичкото отгоре 5,5 нафта градско , лятото с умерено настъпване и изключен климатик
от 3,3 - до 4,8 извънградско /замерванията ми са изцяло базирани на принципа пълно-пълно , аз на тия борд компютри вера им неам
приличен багажник - седан версията , нищо общо със хечбека
прави ми приятно впечатление бързото идване на топлото в студовете /опасявах се , че помпа-дюза TDI ще означава стуууууд майка рано сабале /
загрява почти като дедко - на третата минута работа вече се усеща топъл полъх от духалките
късото междуосие го прави стабиУен в бързите остри завои - ако хакна едни 195/65/15 , ще мога да експериментирам с още по-високи скорости в завоите , че със заводските 165/70/14 фъна е малък на пътно поведение - ама като разход е екзистенц минимум
ами това е в общи линии 13645 км. за 8 месеца
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: За удоволствието което създава VW!!!
Всеки трябва да има нещо в живота си, на което да разчита! mk2
- miton333
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 09 ное 2011 8:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: beloslav
Re: За удоволствието което създава VW!!!
Старата кола е като жив организъм.А удоволствието да се кара е голямо защото амортизираната кола си иска постоянно по някоя нова част.И точно там е удоволствието защото след подмяната идва удовлетворението от изминатите километри и задоволството че водача е не само участник в движението,а прави и по нещо,дава живот на поостарялата машина
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта