има тунинг за него и не порше не предлагат тунинг с гаранция само AВT дават гаранция ама там парите са много а 1.4 тси за 1300лв става 210кс и 300нмPcMan написа:Искам да попитам(за да не пускам темичка) 2.0 TSI 200к. (в Широкото) позволяват ли чип тунинг? Порше предлагат ли подобни услуги запазвайки гаранцията? Подобно на TUV в Германия. За 1.4 TSI 160к кубатурата навярно не позволява повече. Не съм за този раздел но поне става дума за TSI, не напълно офф топик
Двигател TSI
- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kimif2008 написа:има тунинг за него и не порше не предлагат тунинг с гаранция само AВT дават гаранция ама там парите са много а 1.4 тси за 1300лв става 210кс и 300нмPcMan написа:Искам да попитам(за да не пускам темичка) 2.0 TSI 200к. (в Широкото) позволяват ли чип тунинг? Порше предлагат ли подобни услуги запазвайки гаранцията? Подобно на TUV в Германия. За 1.4 TSI 160к кубатурата навярно не позволява повече. Не съм за този раздел но поне става дума за TSI, не напълно офф топик
1300лв при ABT или при тях е дори по-скъпо? 210 коня от 1.4 ако е с гаранция ок, но в противен случай си е доста за кубатурата, или греша (или поне ще има турбо лаг, но това е нормално) 2 литровия ми се вижда че има голям потенциал? Щом дори VW си го моднаха за VW GTI edition 30 с 30кс отгоре, при което ставаше по-бърз от R32 (250кс но пък 4х4)
- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
при абт е7000бона това е при рево техник и не не са много зависи как го караш дори и сток тоя двигател ще го счупиш ако не спазваш някой правила за каране на кола с турбо и заради компресора няма турбо лаг нали заради това е сложенPcMan написа:kimif2008 написа:има тунинг за него и не порше не предлагат тунинг с гаранция само AВT дават гаранция ама там парите са много а 1.4 тси за 1300лв става 210кс и 300нмPcMan написа:Искам да попитам(за да не пускам темичка) 2.0 TSI 200к. (в Широкото) позволяват ли чип тунинг? Порше предлагат ли подобни услуги запазвайки гаранцията? Подобно на TUV в Германия. За 1.4 TSI 160к кубатурата навярно не позволява повече. Не съм за този раздел но поне става дума за TSI, не напълно офф топик
1300лв при ABT или при тях е дори по-скъпо? 210 коня от 1.4 ако е с гаранция ок, но в противен случай си е доста за кубатурата, или греша (или поне ще има турбо лаг, но това е нормално) 2 литровия ми се вижда че има голям потенциал? Щом дори VW си го моднаха за VW GTI edition 30 с 30кс отгоре, при което ставаше по-бърз от R32 (250кс но пък 4х4)
По въпроса за правилата при каране на турбо мотор:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=65218
Темата е за дизели с турбо, но основните неща се отнасят и за бензин с турбина...
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=65218
Темата е за дизели с турбо, но основните неща се отнасят и за бензин с турбина...
Не е ли прекалено кратък живота на един такъв двигател? Искам да кажа, когато е прекалено изстискан. Казвате, че с чип могат да се постигнат повече от 200 к.с. от 1.4 литров мотор.
За мен това си е мъчение и кратък живот за двигателя. Може и да греша. С всичките нови технологии и напредъка в автомобилостроенетп, може би може би няма проблем.
Иначе колата е повече от перфектна.
За мен това си е мъчение и кратък живот за двигателя. Може и да греша. С всичките нови технологии и напредъка в автомобилостроенетп, може би може би няма проблем.
Иначе колата е повече от перфектна.
- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
От ABT дават 2години гаранция.Слага се на Пасат;Тигуан;А3;сеат;шкода и т.н. нема да рискуват да си съсипят името с некой чуплив и малотраен двигателFIERCE написа:Не е ли прекалено кратък живота на един такъв двигател? Искам да кажа, когато е прекалено изстискан. Казвате, че с чип могат да се постигнат повече от 200 к.с. от 1.4 литров мотор.
За мен това си е мъчение и кратък живот за двигателя. Може и да греша. С всичките нови технологии и напредъка в автомобилостроенетп, може би може би няма проблем.
Иначе колата е повече от перфектна.
kimif2008 написа:От ABT дават 2години гаранция.Слага се на Пасат;Тигуан;А3;сеат;шкода и т.н. нема да рискуват да си съсипят името с некой чуплив и малотраен двигателFIERCE написа:Не е ли прекалено кратък живота на един такъв двигател? Искам да кажа, когато е прекалено изстискан. Казвате, че с чип могат да се постигнат повече от 200 к.с. от 1.4 литров мотор.
За мен това си е мъчение и кратък живот за двигателя. Може и да греша. С всичките нови технологии и напредъка в автомобилостроенетп, може би може би няма проблем.
Иначе колата е повече от перфектна.
Колега, нима 2 години ти се струват много? Знам, че това е само гаранцията, но все пак. Този мотор би трябвало да изкара не 2, а поне 20 г. без проблем. Аз изказвам предположение. За това и попитах.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Роторните на Мазда вадат 200 от 1л от години
Малко по въпроса - навсякъде се казва "турбиниран двигател, докато не стигне работна температура да не се кара над 2000-2500 оборота"
Ок, а как стои въпроса когато такъв двигател е съчетан с автоматик?
Би трябвало компа да се "усеща" и да сменя предавките така че да оборотите да са "правилни", нали?
та някой с такъв двигател и автоматик да сподели ефекта какъв е ако се понатисне газта преди да е загрял двигателя
Малко по въпроса - навсякъде се казва "турбиниран двигател, докато не стигне работна температура да не се кара над 2000-2500 оборота"
Ок, а как стои въпроса когато такъв двигател е съчетан с автоматик?
Би трябвало компа да се "усеща" и да сменя предавките така че да оборотите да са "правилни", нали?
та някой с такъв двигател и автоматик да сподели ефекта какъв е ако се понатисне газта преди да е загрял двигателя
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
а обороти вдига ли?luciuz написа:restless написа:та някой с такъв двигател и автоматик да сподели ефекта какъв е ако се понатисне газта преди да е загрял двигателя
аз съм с TDI&DSG - пробвал съм го на минусови температури да го натисна - просто не върви толкова.
Хм, може би за компа е по-просто да подава по-малко гориво и по-слабо да товари турбината, отколкото да ограничава оборотите... което при ръчка естествено няма как да стане
restless написа:Ок, а как стои въпроса когато такъв двигател е съчетан с автоматик?
Би трябвало компа да се "усеща" и да сменя предавките така че да оборотите да са "правилни", нали?
та някой с такъв двигател и автоматик да сподели ефекта какъв е ако се понатисне газта преди да е загрял двигателя
Когата човек ускорява нормално автомата превключва на 2200 ~ 2400 оборота, говоря за TDI-ките. Отделно има и тип-троник режим, при който може да се пробвате и на по-ниски обороти да превключвате, ако позволи кутията .
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта