Двигател TSI
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Двигател TSI
И с кой двигател е? CTHD?
Моята е на 75000 и не съм имал нито един от тези проблеми
Моята е на 75000 и не съм имал нито един от тези проблеми
- radostina.luizova
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 11 яну 2017 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Здравейте,някой имал ли е проблем с двигател TSI?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Двигател TSI
Адашче, ти прочете ли поне половин страничка от темата?
- inspektora
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Двигател TSI
radostina.luizova написа:Здравейте,някой имал ли е проблем с двигател TSI?
Само 39 страници преди теб
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Някой с тси да е нямал скъпи проблеми :)
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 07 юли 2014 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
аз 142000 км само консумативи за 4 години :)
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
Коя година е колата, ако не е тайна ?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 12 май 2017 19:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Здравейте,мнения за TSI двигател 110 к.сили на шкода?
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Двигател TSI
blazarov написа:blazarov написа:Аз съм с Passat B7 края на 2011 1.8TSI 160кс.
Купуван от Порше София. Втори собственик от 9 месеца. Взех го на 100к точно сега е на 115к обаче гори масло яката. грубо между 0.5-1л на 1000км.
Иначе колата е страхотна, няма забележки, върви си яко и всичко точно, но за мен това не е нормално положение и нямам намерение "да си карам и доливам"
Решил съм да я правя, ама според мен не е за всеки работа. Видях тук във форума за Das Auto, изглеждат доста сериозни и прецизни. Звъннах и по телефона ми обявиха, че доста често ремонтират този двигател (има даже снимки във facebook и в темата тук) и общо взето излиза 5-7к лв всичко. Не коментирам цената - смятам, че е нормална за общо взето основен ремонт с нови бутала и т.н.. А и двигателя е сложничък с доста периферия, дето като се отваря и сваля сумати неща се сменят. Особено за качествено и изпипано изпълнение.
Някой минал ли е по този път? Сервиза наистина ли е читав? При положение, че са читави има ли смисъл да питам и в Порше (нещо не ми вдъхват доверие за интервенцията)? Мислих си за Overdrive също - те също са доста сериозни.
П.С. Срещах по нета, че на някои (дори и в БГ) са им признавали ремонта гаранционно, но за съжаление предишния не го е направил.. Предполагам вече на 5+години от Порше София изобщо няма да ги интересува въпреки, че е купувана от тях нали?
Здравейте,
Пиша с ъпдейт по моя казус. Сагата при мен (надявам се) засега приключи.
Взех си колата миналата седмица готова.
Равносметката е:
~4300 стандартния ремонт за проблема с разхода на масло - бутала, биели, сегменти, лагери и тн.
~800 смяна на верига, обтегач и всичко необходимо покрай него, като това включва и "непредвидена" подмяна на cam cover защото имал някаква цедка дето била заминала иначе представлява просто един голям капак.
~500 за първоначалната тестова процедура, с която официално се установи проблема (нещо, което аз перфектно знаех..)
, От VW не поемат нищо - колата е 11.2011 с изрядна сервизна история купувана от порше софия изток. Цените са с 30-40% отстъпка от порше софия изток, като жест на добра воля и компенсация едва ли не. Доколкото съм запознат с пазара според мен това е нищо и всеки би го получил за добър ден общо взето..
Убеден съм, че беше напълно възможно да се постигне далеч по-изгодна сделка с близо до пълно покриване на разходите от VW, но в момента нямам времето и търпението да се занимавам.
Относно услугите на Порше София Изток - поне от това, което се вижда съм по-скоро недоволен:
Колата седя над месец при тях и като я взех имаше малко мръсни следи в интериора от мазни майсторски ръце
Беше хвърлена една мазна бутилка масло на стелката отпред и я беше омазало
Макар че двг е свалян и разглабян и на практика основно ремонтиран като вдигнеш капака изглежда далеч по-зле от преди ремонта. Всичко е мазно и мръсно. Бях готов дори да платя допълнително за щателно измиване на ДВГ и коша, но не се сетих да го поискам. А и явно тайничко съм се надявал на някакъв лъч професионализъм и перфекционизъм..
Всяка интеракция с тях - въпрос, уточнение, оферта, проформа, плащане и тн минава през приемчика и съответно е предизвикателство. Отнема поне 3-4 телефонни разговора и сериозна доза хитрост, упорство и търпение да установиш контакт с този човек :-)
Надявам се това, което не се вижда и най-важното - самия ремонт да е на по-високо ниво.. :-)
Надявам се също колата да върви безпроблемно.
Поздрави
И аз съм със същата кола,купуване от Порше изток, със сервизна история, февруари 2012та, взех я на 92 000, в момента е на 110 000.
Чудех се кога ще се появи някой с този проблем - аз още като я взех моята и се разчетох по чуждите форуми и разбрах, че съм се понабутал малко
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
А този двигател 1.8тси 160 коня, той с турбо и компресор ли е или само с турбина ?
- tdi fen
- Мнения: 4303
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
само с турбо
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Да се включа и аз с 1,4 ТСИ само с турбина, от 2 седмици собственик.
Дразни ме, че при температура над 15 гр. не знам до колко колата при студен мотор, сутрин най-вече държи високи обороти около 15-20 секунди и после се нормализират на 800.
Днес и неделя сутрин при 12/ 13 гр. при сутрешният старт няма такова нещо оборотите са около 800. Четох в чужди сайтове и форуми, че се наблюдавало и при други с този двигател и дори с 1,2.
Някой да е обърнал внимание? Ако има решение на проблема ще се радвам да го напише, за мен не е ОК. Обяснението, че така се пази катализатора и др. екологични обяснения не мисля, че е вярно, дори пишат за ъпдейт на софта и няма подобрение
Дразни ме, че при температура над 15 гр. не знам до колко колата при студен мотор, сутрин най-вече държи високи обороти около 15-20 секунди и после се нормализират на 800.
Днес и неделя сутрин при 12/ 13 гр. при сутрешният старт няма такова нещо оборотите са около 800. Четох в чужди сайтове и форуми, че се наблюдавало и при други с този двигател и дори с 1,2.
Някой да е обърнал внимание? Ако има решение на проблема ще се радвам да го напише, за мен не е ОК. Обяснението, че така се пази катализатора и др. екологични обяснения не мисля, че е вярно, дори пишат за ъпдейт на софта и няма подобрение
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Да, това е catalytic preheating mode и е напълно нормално да се случва. Имах същия мотор като твоя, при много ниски и много високи темп пали директно на нулеви 800, при всички други пали със "смукач". Сегашния ми Г7 ГТИ винаги пали на 1100-1200 оборота, няма топло, няма студено.
Re: Двигател TSI
Здравейте,
Насочил съм се към Пасат Б6 Метан който е с 1.4TSI мотора. Искам да попитам в какви сервизи си обслужвате колите(негаранционни)? Сервизите извън официалните как са? Чух че някои майстори въобще не се наемат с TSI двигателите.
Говоря за неща като смяна на ремъци и т.н и евентуално нещо по-сериозно ако се наложи.
Насочил съм се към Пасат Б6 Метан който е с 1.4TSI мотора. Искам да попитам в какви сервизи си обслужвате колите(негаранционни)? Сервизите извън официалните как са? Чух че някои майстори въобще не се наемат с TSI двигателите.
Говоря за неща като смяна на ремъци и т.н и евентуално нещо по-сериозно ако се наложи.
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Коя година е пасата и колко коня, първите тси са с верига.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта