Двигател TSI
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Проблеми с мотори FSI на VW групата, горят масло до 3 литра на 1000 км
Здравейте колеги,
вчера съвсем случайно гледах документален филм за проблем на моторите ТFSI. Като станат на 2-3 години, при повече от 100 000 изминати километра, започват да горят по много масло. Немски колеги говореха за 1,5 до 3 литра на 1000 километра. Засегнати са над 900 000 аудита, съответно този мотор е монтиран в Сеат, Шкода и Фолксваген.
Ауди отказва да отстранява проблема безплатно, поради изтеклата гаранция, но срещу 6000 евро сменят причинителя на проблема.
Оказва се, че масленият сигмент е направен с много малка ширина, а дупките през който обраното масло се връща в картера също са с малък диаметър. Поради тази причина при определени километри те се запушват от маслен нагар/ кал и започва проблема. В България майсторите казват "запекли сигменти". Ауди свалят старите маслени сигменти и слагат нови, без да е променена конструкцията.
Показаха една малка фирма, която срещу 3000 евро (комплектна цена) разтъргва местата за маслени сигменти и слагат по-широки с по-големи отвори за оттичане на маслото обратно в картера. Така проблемът се решава кардинално.
Мисля, че за много бъдещи покупки тази информация би била полезна, затова си ползволих да пусна темата!
Линк към предаването (на немски език е):
http://www.daserste.de/information/wirt ... i-100.html
вчера съвсем случайно гледах документален филм за проблем на моторите ТFSI. Като станат на 2-3 години, при повече от 100 000 изминати километра, започват да горят по много масло. Немски колеги говореха за 1,5 до 3 литра на 1000 километра. Засегнати са над 900 000 аудита, съответно този мотор е монтиран в Сеат, Шкода и Фолксваген.
Ауди отказва да отстранява проблема безплатно, поради изтеклата гаранция, но срещу 6000 евро сменят причинителя на проблема.
Оказва се, че масленият сигмент е направен с много малка ширина, а дупките през който обраното масло се връща в картера също са с малък диаметър. Поради тази причина при определени километри те се запушват от маслен нагар/ кал и започва проблема. В България майсторите казват "запекли сигменти". Ауди свалят старите маслени сигменти и слагат нови, без да е променена конструкцията.
Показаха една малка фирма, която срещу 3000 евро (комплектна цена) разтъргва местата за маслени сигменти и слагат по-широки с по-големи отвори за оттичане на маслото обратно в картера. Така проблемът се решава кардинално.
Мисля, че за много бъдещи покупки тази информация би била полезна, затова си ползволих да пусна темата!
Линк към предаването (на немски език е):
http://www.daserste.de/information/wirt ... i-100.html
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Двигател TSI
Двигателите не били FSI, ами били TFSI.
Засегнатите Ауди-та не били над 900 000, а около 800 000..
Репортажа е сравнително старичък. Видеото е активно до 12.07.2018:
Ärger mit dem Öl-Verbrauch
http://www.daserste.de/information/wirt ... o-100.html
Засегнатите Ауди-та не били над 900 000, а около 800 000..
Репортажа е сравнително старичък. Видеото е активно до 12.07.2018:
Ärger mit dem Öl-Verbrauch
http://www.daserste.de/information/wirt ... o-100.html
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Все пак ауди признават за конструктивен дефект? Значи следващата генерация трябва да са ок.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Двигател TSI
Пуснал съм клипа към видеото, можеше без тафталогия!
Ако се сложат моторите ТФСИ на марките VW, Seat и Skoda стават много над 1 милион засегнати! А този проблем ще дойде при нас малко по-късно.
Темата бе излъчена вчера по SWR, но проблемът е по-стар.
За мен това е вграден от конструкторите "проблем", за да ни доят по-често!
Ако се сложат моторите ТФСИ на марките VW, Seat и Skoda стават много над 1 милион засегнати! А този проблем ще дойде при нас малко по-късно.
Темата бе излъчена вчера по SWR, но проблемът е по-стар.
За мен това е вграден от конструкторите "проблем", за да ни доят по-често!
-
- VW експерт
- Мнения: 12851
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Двигател TSI
Добър ден.
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Двигател TSI
toraborat написа:Все пак ауди признават за конструктивен дефект? Значи следващата генерация трябва да са ок.
Не само признават, но поемат и разходи по ремонта: viewtopic.php?p=4612859#p4612859
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Двигател TSI
Ядец, казва се куланц, ако решат да ти ремонтират колата за тяхна сметка!
Ама се дърпат, трябва да се докаже, че си правил всички инспекционни прегледи точно навреме и че си ползвал точните масла, че ги го правил в техни оторизирани сервизи, и че като си карал не си натискал газта като някой талибан ...
Пише го най-долу в статията, за която съм дал линк!
А във вашият линк пише, че разходът на масло трябва да е по-малък от 0,5 литра на 1000 км, за да ти поемат 70% от 6000 евро, а тук става въпрос за онези потребители с разход на масло над 0,5 до около 3 литра на 1000 километра!
Ама се дърпат, трябва да се докаже, че си правил всички инспекционни прегледи точно навреме и че си ползвал точните масла, че ги го правил в техни оторизирани сервизи, и че като си карал не си натискал газта като някой талибан ...
Пише го най-долу в статията, за която съм дал линк!
А във вашият линк пише, че разходът на масло трябва да е по-малък от 0,5 литра на 1000 км, за да ти поемат 70% от 6000 евро, а тук става въпрос за онези потребители с разход на масло над 0,5 до около 3 литра на 1000 километра!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Чети по-внимателно бе Курте бре... Във всяка тема почна да спамиш разбрал недоразбрал. Пък този въпрос колко сме го чоплили и чоплили. Даже сме обсъждали целия ремонт с афтърмаркет части кое как и колко...
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Двигател TSI
Курт Деликуртев написа:А във вашият линк пише, че разходът на масло трябва да е по-малък от 0,5 литра на 1000 км
Кайзен написа:От юли 2017 Audi поема до 70% от разходите за ремонт на двигатели 1.8 TFSI & 2.0 TFSI (ЕА888), като е необходимо автомобила да изпълнява следните условия:
1) автомобила трябва да е редовно обслужван съгласно изискванията на Audi
2) разхода на масло да е >0,5л/1000км
Курти не читател - Курти писател!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 21:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Здравейте на всички,
Не намерих информация за 2.0 тсфи,който се монтира в шкода, става въпрос за първите поколения 2006/2007г, 200кс, въпросът ми е - този двигател същият ли е, който се слага във вф (голф 5 гти), сеат и ауди - тси?
Също така той страда ли от дефектите на 1.4 и 1.8тси? До колкото знам той също харчи масло, в какви граници е, ако колата е поддържана акуратно и каква би била цената за отстраняване на дефекта?
Благодаря предварително и се извинявам ако има инфо, не успях да намеря
Поздрави
Не намерих информация за 2.0 тсфи,който се монтира в шкода, става въпрос за първите поколения 2006/2007г, 200кс, въпросът ми е - този двигател същият ли е, който се слага във вф (голф 5 гти), сеат и ауди - тси?
Също така той страда ли от дефектите на 1.4 и 1.8тси? До колкото знам той също харчи масло, в какви граници е, ако колата е поддържана акуратно и каква би била цената за отстраняване на дефекта?
Благодаря предварително и се извинявам ако има инфо, не успях да намеря
Поздрави
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
Читаво направено около 2-3хил лева, като не говорим за оторизиран сервиз.
Страда от проблеми и този двигател, но малко по-леко. Но доколкото знам тези са най-податливи на разтягане на вериги.
Може някой да не е съгласен с мен, но по-добре ги избягвайте тези мотори с директно впръскване. Може би след 2013-2014г. почват да ги правят като хората. Преди това нова технология, неизпробвана както трябва и много грешки, проблеми и много скъпи ремонти.
Страда от проблеми и този двигател, но малко по-леко. Но доколкото знам тези са най-податливи на разтягане на вериги.
Може някой да не е съгласен с мен, но по-добре ги избягвайте тези мотори с директно впръскване. Може би след 2013-2014г. почват да ги правят като хората. Преди това нова технология, неизпробвана както трябва и много грешки, проблеми и много скъпи ремонти.
- Trus7m3
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 10:59
- Автомобил: Golf 7 Alltrack 18 TSI 4motion
- Двигател: 2017
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Здравей, колега!
Моите наблюдения са следните:
1. Голф 7 (2013 година го купих) 1.4 tsi 140 к.с. ACT и минах близо 80 000 км. По двигателя не съм правил абсолютно нищо, освен редовните смени на консумативите. По ходовата част - предните два амортесьора смених.
2. Голф 7 Alltrack 1.8 tsi 180 к.с. ( 2017 го купих). За сега съм минал близо 15 000 км и нямам никакви оплаквания.
Поздрави!
Моите наблюдения са следните:
1. Голф 7 (2013 година го купих) 1.4 tsi 140 к.с. ACT и минах близо 80 000 км. По двигателя не съм правил абсолютно нищо, освен редовните смени на консумативите. По ходовата част - предните два амортесьора смених.
2. Голф 7 Alltrack 1.8 tsi 180 к.с. ( 2017 го купих). За сега съм минал близо 15 000 км и нямам никакви оплаквания.
Поздрави!
- Rabbit
- Зайцевъд
- Мнения: 965
- Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
- Автомобил: Audi
- Двигател: BAT 2005
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Touran 1.4, TSI 140 HP. 225 000км. + чип за 170 HP.
Смяна на верига (верига, водачи, гарнитура, масло, филтри, антифриз) на 220 000км. ~ 800лв
Смяна на бобини и свещи на 215 000км. ~ 200лв.
Останалото е редовна смяна на филтри, масло, накладки и спирачна течност.
Няма забележки.
Смяна на верига (верига, водачи, гарнитура, масло, филтри, антифриз) на 220 000км. ~ 800лв
Смяна на бобини и свещи на 215 000км. ~ 200лв.
Останалото е редовна смяна на филтри, масло, накладки и спирачна течност.
Няма забележки.
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Аз смених верига заради едно изтракване не на студен двигател, а на каран автомобил и след час например се чува едно гадно чукане за 2-3 сек. След това всяко запалване е без чукане. Верига с обтегач и водачите, не смених дефазотора и другите зъбчатки нямаше комплект.
С новата верига и обтегач точно след 1000 км. същото, може ли да е от друго според вас. Маслото е мотул 5в40 уж от вносителите, филтъра е елемент не знам дали има клапан.
С новата верига и обтегач точно след 1000 км. същото, може ли да е от друго според вас. Маслото е мотул 5в40 уж от вносителите, филтъра е елемент не знам дали има клапан.
- GavrailPoterov
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 28 авг 2017 9:48
- Автомобил: Golf MK6 DSG
- Двигател: TSI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
владислав написа:Аз смених верига заради едно изтракване не на студен двигател, а на каран автомобил и след час например се чува едно гадно чукане за 2-3 сек. След това всяко запалване е без чукане. Верига с обтегач и водачите, не смених дефазотора и другите зъбчатки нямаше комплект.
С новата верига и обтегач точно след 1000 км. същото, може ли да е от друго според вас. Маслото е мотул 5в40 уж от вносителите, филтъра е елемент не знам дали има клапан.
Здравей, можеш ли да споделиш на каква цена и къде извърши смяната на веригата? При мен се чува едно леко притракване при студен старт, но след това не се чуват абсолютно никакви тракания. Чудя се дали да не сменя веригата профилактично и колко би ми излезло това удоволсвие. Колата Голф 6, 1.4. TSI (160 коня) на 125 к км. Благодаря.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта