В момента е Пон 19 ное 2018 7:04
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 94 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5 6 7 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пет 25 ное 2005 15:47 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Мнения: 420
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
И аз го пробвах това и си декса. Екстра :wink:


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 26 ное 2005 17:44 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Мнения: 1034
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Аз пък нещо не разбрах.Значи правя цялата процедура ама ми излиза само това за моментния разход и температура и това е.Няма горна долна граница но рпм и другите там екстри.Аз съм с г3 АБФ с мфа 94г.Я кажете ако не съм разбрал аз нещо как точно става аз направих следното: на изгасена кола задържам мфа давам контакт връщам и паля и тогава пускам мфа.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 26 ное 2005 18:01 
Извън линия

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Мнения: 2189
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
...да правилно...след това имаш 2 позиций на МФА - 1 и 2 а със самото копче си сменяш режимите през двете опций.... схващаш?


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 26 ное 2005 18:04 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Мнения: 1034
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
prj57 написа:
...да правилно...след това имаш 2 позиций на МФА - 1 и 2 а със самото копче си сменяш режимите през двете опций.... схващаш?

Да ама на мен ми излизат само две работи що така???


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 26 ное 2005 18:29 
Извън линия

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Мнения: 2189
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Хммм.... странно :stll think:


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 26 ное 2005 18:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Мнения: 1034
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Хайде няма ли още някой с АБФ преди 96 да каже при него кво е положението!!!


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 26 ное 2005 18:57 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Мнения: 1325
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
е ти с ABF ли си или с ABS??? че гледам си писал 1.8 ?

моя въпрос пък е следния - на мен не ми показва външната температура?позиция номер 8 е няма??? дали е защото съм с климатроник и там ми показва външната температура???


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 26 ное 2005 19:20 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Мнения: 1034
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
maistora_1 написа:
е ти с ABF ли си или с ABS??? че гледам си писал 1.8 ?

моя въпрос пък е следния - на мен не ми показва външната температура?позиция номер 8 е няма??? дали е защото съм с климатроник и там ми показва външната температура???

Писал съм 1.8 ама си купих нова кола и тя е с номер АБФ на двигателя и 150кс под капака..... :twisted: :twisted: :twisted:


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 26 ное 2005 19:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Мнения: 1034
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
maistora_1 написа:
е ти с ABF ли си или с ABS??? че гледам си писал 1.8 ?

моя въпрос пък е следния - на мен не ми показва външната температура?позиция номер 8 е няма??? дали е защото съм с климатроник и там ми показва външната температура???

И мойта е с климатроник и ми показва и на климатроника и на мфа-то!


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 26 ное 2005 20:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Мнения: 1325
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
да знаеш че има 3 модела климатроници-виж пак моя тема за инфо за климатроника...но на мен не ми показва...не че ме бърка де :)
иначе мойта е 12.95 но не съм пробвл още...като пробвам ще кажа


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Нед 27 ное 2005 14:23 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Мнения: 420
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Golf 3 1.8 написа:
Аз пък нещо не разбрах.Значи правя цялата процедура ама ми излиза само това за моментния разход и температура и това е.Няма горна долна граница но рпм и другите там екстри.Аз съм с г3 АБФ с мфа 94г.Я кажете ако не съм разбрал аз нещо как точно става аз направих следното: на изгасена кола задържам мфа давам контакт връщам и паля и тогава пускам мфа.

Начи при мене се полу4и така:
Задържаш МФА-то, даваш контакт, връщаш контакта, после даваш пак контакт и поскаш МФА-то без да пали6 и след това ве4е пали6. Демек не палиш със задържано МФА щото при мене не губи си4ко ако запаля с задържано МФА.
Ама и аз как го обесних на4и:)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: код Публикувано: Нед 27 ное 2005 17:51 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 14 май 2005 14:13
Мнения: 211
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
този код става и на Polo 6n1 в петък го монтирах и на мен ми излизат 8 неща,верно т'ва с оборотите е готино,но при мен се получи и нещо дуго незнам дали при вас е ставало така но при мен беше следното:
инсталирах кода и се кефя на дигиталните обороти,возих се насам натам и по едно време гледам стрелката на бензина се разхожда наляво надясно :shock: беше станала като на bmw за моментния разход.
и стигнах до заключението че като я изфорсирам отива надясно а като си работи на празен ход си седи в червеното.
та се чудя дали само при мен е така или и на някой също му се е случвало?


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Нед 27 ное 2005 20:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Мнения: 1325
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
при мене колега също не стана днеска пробвах...държа мфа,давам контакт,връщам акто държа мфа-то,паля и ...излиза режим само с 3 или бяха 4 менюта...явно трябва да се направи както казва колегата :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 28 ное 2005 12:44 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Мнения: 1034
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
maistora_1 написа:
при мене колега също не стана днеска пробвах...държа мфа,давам контакт,връщам акто държа мфа-то,паля и ...излиза режим само с 3 или бяха 4 менюта...явно трябва да се направи както казва колегата :)

Мдам ,а на тебе прекъсвача на колко оборота ти е ако не е тайна???


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 28 ное 2005 22:41 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Мнения: 1325
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
не би било тайна но все още не съм пробвал да видя на колко ще прекъсне...аз мн я жаля мойта колица...дори над 4500 оборота не съм я вкарвал....на 2000-2300 оборота сменям предавка:)
разумен шофъор съм ... и само веднъж за кратко карах колата с 140 км/ч...на магистралата карам понякога с 90 км/ч :) и все пак се кефя на ГТИ-то


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 94 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5 6 7 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design