Двигател TSI
-
- VW експерт
- Мнения: 12786
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Двигател TSI
Не мисля.
Ще промени цялостната тежест на бутало-мотовилка.
Ще промени цялостната тежест на бутало-мотовилка.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
DoH_KuXoT написа:а полите на новите бутала с по-голяма площ и са ?
Няма никаква промяна. На снимките по-горе съм показал и двете бутала. Разликата е само в дебелината на сегментите и в отворите на масления. Тук ремонтното бутало е Колбеншмит, но и VW в оригиналните са се заиграли със същото.
Re: Двигател TSI
Zdravko Zankov когато ти звъни телефона по 30/40 пъти на ден всичко става бавно. Аз съм човека събирал този мотор и за TSI мога да напиша дисертация. Има само 24 часа да изчакаш да стегне херметика на държача на валовете. Събирането на този мотор е 5 дена с технологичното време. Само на мотора. После редиш изпускател. После скорости . После пъхаш мотора в коша . После редиш инсталация смукател полуоски и прочие. Колкото до сегмента сега ще ви обасни . Снимките които Димитър е качил първата на сегмента с молките дупки е проблем технологичен и от там има разход на масло. И другата снимка с сегмента с по големите дупки сегмента работи отлично защото има място да обере маслото и да не го допусне да отиде в горивната камера. Много голям проблем на TSI са инжекторите. На Всеки 100000 км се подменят по предписание на VAG мисля че съм му пратил снимки и ако може да ги качи да видите при кола на 120000 как са запушени. Много мога да говоря за тези мотори. Даже тази седмица ще отварям още един който лампата на маслото Светка за ниско налягане при ниски обороти . Налягане на уреда има но не съм сигурен че е истина това. Ще отворя лагерите основните и ще подменя помпата. Също така клиента иска да обслужва и веригите. Ако някой иска да се свърже с мен 0897878297
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Това имам, като снимки на дюзи
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Двигател TSI
Новите сегменти са по-добри от оригинала, но с тази дебелина и дълбочината на канала пак не са това, което трябва. То и заданието не е като това към конструкторите от 70-те.
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Здравейте, искам да попитам за сменилите т.нар. cam follower, от къде взехте частта и къде я сменихте (интересуваме за София). Говорих с двама познати майстори и според тях частта задължително трябва да е оригинална от Порше (там е около 100 лв.), в нета се намира OEM частта в диапазона 40-50лв. на INA, SWAG и FEBI Bilstein, дори и в алиекспрес по номер на частта се намира за около 35-40 лв. с доставката. Надали такава част ще взема от алиекспрес, но тогава кой е по-добрия вариант оригинална или OEM част или е еднакво ?
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Взех си го от Порше преди месец за 80 и няколко лева не помня колко точно. Дребно нещо, а такива поразии може да направи, не бих направил компромис с това.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
При всички EA113, задължително се сменя. Иначе гледам, че доста хора с 2.0FSI четат и се филмират и сменят. Там тази част не е претоварена и всички я вадят като нова. А си е доволно развърляне да се стигне до нея!
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Може да е наивен въпроса, но да разбирам (поне от това което прочетох в нета за EA113), e че смяната на cam follower е за TFSI/TSI но не и за FSI ?
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Имам колега с голф5 1.6 FSI, неговия беше на парчета, до колкото знам е сменил после и помпата. Не знам колко се разглобява при теб, но един поглед би ти дал насоки какво да правиш.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
dimitar_ak написа:Това имам, като снимки на дюзи
Привет колега. От чисто любопитство на колко км. е колата?
Моята я взех на около 82хил. км., 4г. беше, само че Голф 6, 1.4тси 160к.с, естествено с прословутото DSG7 със сухите съединители. Взех я уж перфектна, като я проверихме в Порше.
Естествено при първото ми излизане от София и бях уоу като ми светна лампата за масло, в началото доливах и не знаех какво се случва. На около 84хил. веригата се разтрака - смяна. На 86-87хил. км, почна да притриса между 1-ва и втора.
Разхода на масло беше около литър на 1000км.
Не искам да те плаша, но и скоростите скоро ще се обадят. Там поне от четене по чуждестранни форуми съм разбрал, че е хубаво да се вземат от дилър, защото дават 2г. гаранция и в страшно много случаи не изкарват гаранцията и поне ще ти ги сменят гаранционно.
И аз мислех да я правя, защото двигателя като разход/динамика е доста приличен, а и колата като външен вид/интериор е направена доста добре, ама технически е страшен боклук. Появи се проблема със скоростите и я разкарах. Замислих се и колко ще изкара турбото и компресора, предвид каква е солетка и какви грешки са допуснали при толкова важни компоненти и реших да не рискувам. А и не бях сигурен в тези новите "ревизирани" бутала.
Аз лично почерпих стабилна информация за тия коли от австралийския форум. Там се твърдеше, че моделите след 2012, тоест с ревизираните части, като бутала, инжектори и прочие са безпроблемни, ама почнаха и от тях да се оплакват с такива проблеми.
Иначе тоя двигател 1.4тси 160-ка беше избиран многократно за годината. Да ти стане ясно колко реални са тия класации и как реално ги купуват, пардом оценяват.
И аз съм фен на марката, ама и аз съм вече на мнението на чужденците, че VW си заслужава, а и май като цяло всичко немско, само ако си решил да го караш, докато е в гаранция и след това сменяш.
Няма спор, че като дизайн са на много високо ниво, поне по моите стандарти за външен вид/интериор са ми в топ 5, качеството на материалите в салона също им е на много високо ниво, ама технически положението е лошо.
Действително новите коли не ги правят, както преди, но не всички са солетки.
Жалко, че немците последните вече сигурно 10-на години така свалиха качеството като здравина, а френските примерно се подобриха във всяко едно отношение.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Колата в момента приближава 129 000км. Има претрисането между 1-ва и 2-ра, но е рядко и не е силно. Това са съединители, защото при DSG7 те са сухи (не очаквам живот повече от на обикновен съединител). Комплектът е към 800-900лв., но нямам идея колко взимат за труд.
Re: Двигател TSI
dimitar_ak написа:Колата в момента приближава 129 000км. Има претрисането между 1-ва и 2-ра, но е рядко и не е силно. Това са съединители, защото при DSG7 те са сухи (не очаквам живот повече от на обикновен съединител). Комплектът е към 800-900лв., но нямам идея колко взимат за труд.
Взимат към 100-200лв за труд, ако няма и нещо друго за смяна. Примерно ако не ти е отишла помпата. Ако претриса демфера е тръгнал.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Няма ядове с демпфера. Виж снимките по-назад. МАховикът е като нов
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Двигател TSI
тресенето между 1 и 2ра се оправя за 3 минути с компресор...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта