Двигател TSI
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Карай си и си доливай масло колкото трябва и тва е. Тоя мотор го пипай само ако ти е много скучен живота. И като стане 220-230кс... пак ше са ти малко след 3 месеца.
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Аз за 4-5 хил доливам 200-300гр. Относно смените, тичай в порше и искай безплатна смяна на веригата. На мен ми смениха пакет съединители и веригата в комплект с обтегача за под 300лв.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
Е тя колата не е в гаранция. А и веригата не трака. Интересното е че миналата седмица не я бях палил 4-5 дена и като я запалих, все едно трактор паля. Тогава си казах вероятно е от веригата, ама може и от маслото, което долях да е. Оттогава си пали нормално и няма плашещи звуци.
Значи за да разберем, че веригата е за смяна, трябва да почне да трака, така ли ? И колко точно време имам след това преди да стане всичко на пастет?
Как да ги накарам в Порше да ми я сменят ? А ако може и съединителите като бонус ще е перфектно. Макар за момента да нямам ядове с DSG-to. От 2012 са ревизирани съединителите и са направени с доста по-здрав материал и ако има вариант да ми ги сменят за такава цена, определено би било перфектно.
Колата в момента е в Das Auto Service за обслужване, а момчетата казаха, че няма как да ми кажат дали веригата е за смяна, имало си интервал. Ама в сервизната книжка ми пише "ПРОВЕРКА" на 90хил. км на веригата не смяна. Като взимах колата преди 3 месеца, мина преглед в Порше и изрично го питах за веригата и той каза, че няма проблем с нея ....
Значи за да разберем, че веригата е за смяна, трябва да почне да трака, така ли ? И колко точно време имам след това преди да стане всичко на пастет?
Как да ги накарам в Порше да ми я сменят ? А ако може и съединителите като бонус ще е перфектно. Макар за момента да нямам ядове с DSG-to. От 2012 са ревизирани съединителите и са направени с доста по-здрав материал и ако има вариант да ми ги сменят за такава цена, определено би било перфектно.
Колата в момента е в Das Auto Service за обслужване, а момчетата казаха, че няма как да ми кажат дали веригата е за смяна, имало си интервал. Ама в сервизната книжка ми пише "ПРОВЕРКА" на 90хил. км на веригата не смяна. Като взимах колата преди 3 месеца, мина преглед в Порше и изрично го питах за веригата и той каза, че няма проблем с нея ....
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Веригата Е ЗА смяна. Под 100к км. има начин да ти направят ремонтите с минимално самоучастие. Като застудее ще затрака като дизел. Въпрос на време и късмет е дали ще светне датчика за синхронизация на валовете или ще омаже направо. Ако светне чека в движение НЕ гаси колата, а карай към сервиза. Ако загасиш, виж грешката и САМО пътна помощ.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
Добре колега какво точно да им кажа за да мине номера за веригата, пък ако ми сменят и съединителни с новите ревизирани, ще е перфектно.
Ако не е неудобно, дай едно телефонче да ми обясниш направо.
Ако не е неудобно, дай едно телефонче да ми обясниш направо.
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Като за начало се обади първо в представителството в бизнес парка в Младост. Сподели как придърпва между 1и2 скорост и че трака като дизел. Наблегни на факта че е под 100 хил, обслужвана е само в дилър.
Да направят запитване към Германия, кажи им че ще поемеш процент от ремонта и т.н.
Да направят запитване към Германия, кажи им че ще поемеш процент от ремонта и т.н.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
Тия дни ще им звънна, ама проблем ли е, че колата не е обслужвана само там. Преди дни я обслужих в Das Auto Service и това лесно може да се разбере. :Д
- alpinab
- Мнения: 567
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Колеги,
От доста време съм се спрял на Голф 7 ТСИ 1.4 122/5 к.с. с ДСГ автомат.
Чета, че в по-ранните години на този мотор 12-14 има репортувани проблеми свързани с обтегачи на веригите, сухи съединители на скоростите. Тези не малки проблеми ме плашат.
Аз евентуално целя кола близка до нова и да кажем 2015 и насам. Дали горните проблеми са изчистени и покупката на такъв автомобил не е трън в гащите?
Някой колега може ли сподели реалният разход на бензин на тази кола при магистрално каране 140-150 на темпомат, и по СФ задръствания?
Благодаря.
От доста време съм се спрял на Голф 7 ТСИ 1.4 122/5 к.с. с ДСГ автомат.
Чета, че в по-ранните години на този мотор 12-14 има репортувани проблеми свързани с обтегачи на веригите, сухи съединители на скоростите. Тези не малки проблеми ме плашат.
Аз евентуално целя кола близка до нова и да кажем 2015 и насам. Дали горните проблеми са изчистени и покупката на такъв автомобил не е трън в гащите?
Някой колега може ли сподели реалният разход на бензин на тази кола при магистрално каране 140-150 на темпомат, и по СФ задръствания?
Благодаря.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
TSI моторите в Голф 7 са с ангренажен ремък. Съединителите на ДСГ кутията действително се износват. В тестовия автомобил на Ауто билд това се случи при 150 000км. В нета може да прочетеш теория, че всъщност износването не е проблем, но компесаторния механизъм на съединителите не сработва, от там и придърпването. Истински екземпляр с фабрична гаранция е много скъп, за мен няма смисъл сравнено с чисто нов. Винаги може да си купиш и нов внос за по-малко пари. Но не е нужно много въображение за да се досетиш как става тоя номер.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Този двигател на Сеат Леон ръчна кутия 2010г. гори смесено 8.6/100. Горе долу 50/50 градско и извън.
150 на магистрала ще е към 7.5-8/100
Градско 9-10 ако се набиваш в центъра.
150 на магистрала ще е към 7.5-8/100
Градско 9-10 ако се набиваш в центъра.
Re: Двигател TSI
Аз съм с Passat B7 края на 2011 1.8TSI 160кс.
Купуван от Порше София. Втори собственик от 9 месеца. Взех го на 100к точно сега е на 115к обаче гори масло яката. грубо между 0.5-1л на 1000км.
Иначе колата е страхотна, няма забележки, върви си яко и всичко точно, но за мен това не е нормално положение и нямам намерение "да си карам и доливам"
Решил съм да я правя, ама според мен не е за всеки работа. Видях тук във форума за Das Auto, изглеждат доста сериозни и прецизни. Звъннах и по телефона ми обявиха, че доста често ремонтират този двигател (има даже снимки във facebook и в темата тук) и общо взето излиза 5-7к лв всичко. Не коментирам цената - смятам, че е нормална за общо взето основен ремонт с нови бутала и т.н.. А и двигателя е сложничък с доста периферия, дето като се отваря и сваля сумати неща се сменят. Особено за качествено и изпипано изпълнение.
Някой минал ли е по този път? Сервиза наистина ли е читав? При положение, че са читави има ли смисъл да питам и в Порше (нещо не ми вдъхват доверие за интервенцията)? Мислих си за Overdrive също - те също са доста сериозни.
П.С. Срещах по нета, че на някои (дори и в БГ) са им признавали ремонта гаранционно, но за съжаление предишния не го е направил.. Предполагам вече на 5+години от Порше София изобщо няма да ги интересува въпреки, че е купувана от тях нали?
Купуван от Порше София. Втори собственик от 9 месеца. Взех го на 100к точно сега е на 115к обаче гори масло яката. грубо между 0.5-1л на 1000км.
Иначе колата е страхотна, няма забележки, върви си яко и всичко точно, но за мен това не е нормално положение и нямам намерение "да си карам и доливам"
Решил съм да я правя, ама според мен не е за всеки работа. Видях тук във форума за Das Auto, изглеждат доста сериозни и прецизни. Звъннах и по телефона ми обявиха, че доста често ремонтират този двигател (има даже снимки във facebook и в темата тук) и общо взето излиза 5-7к лв всичко. Не коментирам цената - смятам, че е нормална за общо взето основен ремонт с нови бутала и т.н.. А и двигателя е сложничък с доста периферия, дето като се отваря и сваля сумати неща се сменят. Особено за качествено и изпипано изпълнение.
Някой минал ли е по този път? Сервиза наистина ли е читав? При положение, че са читави има ли смисъл да питам и в Порше (нещо не ми вдъхват доверие за интервенцията)? Мислих си за Overdrive също - те също са доста сериозни.
П.С. Срещах по нета, че на някои (дори и в БГ) са им признавали ремонта гаранционно, но за съжаление предишния не го е направил.. Предполагам вече на 5+години от Порше София изобщо няма да ги интересува въпреки, че е купувана от тях нали?
- mitko66
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Напротив, опитай...в шкода форума има едно момче с Йети 1.8 тси, на което Еуратек са му поели 70 % от цената на ремонта и частите въпреки, че колата е била извън обхвата на гаранцията.
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
blazarov написа:Аз съм с Passat B7 края на 2011 1.8TSI 160кс.
Взех го на 100к точно сега е на 115к обаче гори масло яката. грубо между 0.5-1л на 1000км.
........
Иначе колата е страхотна, няма забележки,
.....................
общо взето излиза 5-7к лв всичко. Не коментирам цената - смятам, че е нормална за общо взето основен ремонт
Колега, не се обиждай, но преди 15-20 години хора що-годе разбиращите от автомобили със сигурност щяха да те помислят за откачен и неспособен да мисли човек.
За твоя автомобил, като нов е платена достатъчно внушителна сума и за такива проблеми след 100 хил. километра мениджърите и конструкторите на VW са директно или за уволнение или за затвора при наличието на строги закони! Тогава за такъв клас автомобили 100 хил. км при правилна експлоатация се считаха за неотдавна приключило пълно разработване на двигателя.
Лошото е, че времената се промениха и то в силно отрицателна насока и взехме да гледаме на подобни изцепки граничещи с понятието престъпление, като на невинна детска грешка при игра на топка.
Още веднъж подчертавам, че не обиждам автора на написаното и даже го поздравявам за честно изказаното мнение!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Ти наясно ли си че през 1974г ФВ битъл изминава 100 000 километровия тест на Auto motor und sport с 36 повреди и малко след това се принуждават да я пратят за скрап? Историята на световното автомобилостроене е основно история на провали и тук таме върхове. За щастие има достатъчно дървени философи с розови очила които ни припомнят "доброто старо време" и ни обеждават в обратното...
ПС: Всичко което кажеш преди думата НО, не се брои. Обиждай си на воля.
ПС: Всичко което кажеш преди думата НО, не се брои. Обиждай си на воля.
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
hooligan_sk написа: има достатъчно дървени философи .
С арогантния ти и обиден тон на разбиращ от всички "новъвъведения" отдавна съм запознат и се старая да не ти обръщам внимание.
Само да ти кажа нещо много важно, което едва ли знаеш: Детайлите на такъв двигател трябва да се направят от скъпи сплави и материали щом въобще си решил да произвеждаш подобно нововъведение. Ако това прави автомобилът ти непродаваем по-добре не се занимавай с глупости и не тероризирай клиентите си със скъпи ремонти свързани с тяхно самоучастие!
Примерът ти с "бръмбара" е повече от неуместен и аз лично визирам автомобили произвеждани в периода 1985-2000 г. Мисълта ти за върховете и провалите в автомобилостроенето ще ме разсмива още доста време.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 190 госта