Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kimif2008 » Пет 09 яну 2009 10:58


PcMan написа:Искам да попитам(за да не пускам темичка) 2.0 TSI 200к. (в Широкото) позволяват ли чип тунинг? Порше предлагат ли подобни услуги запазвайки гаранцията? Подобно на TUV в Германия. За 1.4 TSI 160к кубатурата навярно не позволява повече. Не съм за този раздел но поне става дума за TSI, не напълно офф топик :lol:
има тунинг за него и не порше не предлагат тунинг с гаранция само AВT дават гаранция ама там парите са много а 1.4 тси за 1300лв става 210кс и 300нм




PcMan
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 16:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот PcMan » Пет 09 яну 2009 11:13


kimif2008 написа:
PcMan написа:Искам да попитам(за да не пускам темичка) 2.0 TSI 200к. (в Широкото) позволяват ли чип тунинг? Порше предлагат ли подобни услуги запазвайки гаранцията? Подобно на TUV в Германия. За 1.4 TSI 160к кубатурата навярно не позволява повече. Не съм за този раздел но поне става дума за TSI, не напълно офф топик :lol:
има тунинг за него и не порше не предлагат тунинг с гаранция само AВT дават гаранция ама там парите са много а 1.4 тси за 1300лв става 210кс и 300нм

1300лв при ABT или при тях е дори по-скъпо? 210 коня от 1.4 ако е с гаранция ок, но в противен случай си е доста за кубатурата, или греша (или поне ще има турбо лаг, но това е нормално) :) 2 литровия ми се вижда че има голям потенциал? Щом дори VW си го моднаха за VW GTI edition 30 с 30кс отгоре, при което ставаше по-бърз от R32 (250кс но пък 4х4)


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kimif2008 » Пет 09 яну 2009 11:19


PcMan написа:
kimif2008 написа:
PcMan написа:Искам да попитам(за да не пускам темичка) 2.0 TSI 200к. (в Широкото) позволяват ли чип тунинг? Порше предлагат ли подобни услуги запазвайки гаранцията? Подобно на TUV в Германия. За 1.4 TSI 160к кубатурата навярно не позволява повече. Не съм за този раздел но поне става дума за TSI, не напълно офф топик :lol:
има тунинг за него и не порше не предлагат тунинг с гаранция само AВT дават гаранция ама там парите са много а 1.4 тси за 1300лв става 210кс и 300нм

1300лв при ABT или при тях е дори по-скъпо? 210 коня от 1.4 ако е с гаранция ок, но в противен случай си е доста за кубатурата, или греша (или поне ще има турбо лаг, но това е нормално) :) 2 литровия ми се вижда че има голям потенциал? Щом дори VW си го моднаха за VW GTI edition 30 с 30кс отгоре, при което ставаше по-бърз от R32 (250кс но пък 4х4)
при абт е7000бона това е при рево техник и не не са много зависи как го караш дори и сток тоя двигател ще го счупиш ако не спазваш някой правила за каране на кола с турбо и заради компресора няма турбо лаг нали заради това е сложен


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Пет 09 яну 2009 19:33


По въпроса за правилата при каране на турбо мотор:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=65218
Темата е за дизели с турбо, но основните неща се отнасят и за бензин с турбина...


Потребителски аватар
FIERCE
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот FIERCE » Пет 09 яну 2009 21:58


Не е ли прекалено кратък живота на един такъв двигател? Искам да кажа, когато е прекалено изстискан. Казвате, че с чип могат да се постигнат повече от 200 к.с. от 1.4 литров мотор.
За мен това си е мъчение и кратък живот за двигателя. Може и да греша. С всичките нови технологии и напредъка в автомобилостроенетп, може би може би няма проблем.
Иначе колата е повече от перфектна.


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kimif2008 » Пет 09 яну 2009 22:40


FIERCE написа:Не е ли прекалено кратък живота на един такъв двигател? Искам да кажа, когато е прекалено изстискан. Казвате, че с чип могат да се постигнат повече от 200 к.с. от 1.4 литров мотор.
За мен това си е мъчение и кратък живот за двигателя. Може и да греша. С всичките нови технологии и напредъка в автомобилостроенетп, може би може би няма проблем.
Иначе колата е повече от перфектна.
От ABT дават 2години гаранция.Слага се на Пасат;Тигуан;А3;сеат;шкода и т.н. нема да рискуват да си съсипят името с некой чуплив и малотраен двигател


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8296
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 10 яну 2009 0:13


В новия брой на Авто Билд има сравнение /отново/ кое е по-изгодно дизел или бензин и за голфовете сравнението е между този TSI и новия дизел /комън-а/ 140кс и изводът е че дизела е по-изгоден при всяко положение но тяхната препоръка е бензинката-много голямо удоволствие доставяла при каране ...!


Потребителски аватар
FIERCE
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот FIERCE » Съб 10 яну 2009 9:41


kimif2008 написа:
FIERCE написа:Не е ли прекалено кратък живота на един такъв двигател? Искам да кажа, когато е прекалено изстискан. Казвате, че с чип могат да се постигнат повече от 200 к.с. от 1.4 литров мотор.
За мен това си е мъчение и кратък живот за двигателя. Може и да греша. С всичките нови технологии и напредъка в автомобилостроенетп, може би може би няма проблем.
Иначе колата е повече от перфектна.
От ABT дават 2години гаранция.Слага се на Пасат;Тигуан;А3;сеат;шкода и т.н. нема да рискуват да си съсипят името с некой чуплив и малотраен двигател


Колега, нима 2 години ти се струват много? Знам, че това е само гаранцията, но все пак. Този мотор би трябвало да изкара не 2, а поне 20 г. без проблем. Аз изказвам предположение. За това и попитах.


Betrayer
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Betrayer » Съб 10 яну 2009 10:06


Подкрепям колегата Tomcat! Какво сте тръгнали да го мерите колко върви това ТСИ... Ти си го зел за бегачка така ли да разбирам? Айде стига! Доколкото мотора според мен на миниван да се сложи мотор 1.4 е жива подигравка...


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Съб 10 яну 2009 11:09


Ми остарели са ти разбиранията , за това ти се струва жива подигравка. Технологиите се развиват и няща нищо чудно в това. Може и 0.5 с 200 коня да доживеем.....


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Съб 10 яну 2009 11:14


Роторните на Мазда вадат 200 от 1л от години :D


Малко по въпроса - навсякъде се казва "турбиниран двигател, докато не стигне работна температура да не се кара над 2000-2500 оборота"
Ок, а как стои въпроса когато такъв двигател е съчетан с автоматик?
Би трябвало компа да се "усеща" и да сменя предавките така че да оборотите да са "правилни", нали?
та някой с такъв двигател и автоматик да сподели ефекта какъв е ако се понатисне газта преди да е загрял двигателя :?:


Потребителски аватар
luciuz
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот luciuz » Съб 10 яну 2009 11:22


restless написа:та някой с такъв двигател и автоматик да сподели ефекта какъв е ако се понатисне газта преди да е загрял двигателя :?:


аз съм с TDI&DSG - пробвал съм го на минусови температури да го натисна - просто не върви толкова.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 10 яну 2009 12:15


Е,не бих казал че се е объркал.
РХ-8 Ванкел от 1,3 литра изстискват 230 коня,но естеството на работа на двигателя там е друго,кутията е само автоматична /защо ли?/ и разхода е доста голям.


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Съб 10 яну 2009 12:52


luciuz написа:
restless написа:та някой с такъв двигател и автоматик да сподели ефекта какъв е ако се понатисне газта преди да е загрял двигателя :?:


аз съм с TDI&DSG - пробвал съм го на минусови температури да го натисна - просто не върви толкова.
а обороти вдига ли?
Хм, може би за компа е по-просто да подава по-малко гориво и по-слабо да товари турбината, отколкото да ограничава оборотите... което при ръчка естествено няма как да стане :?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Съб 10 яну 2009 19:27


restless написа:Ок, а как стои въпроса когато такъв двигател е съчетан с автоматик?
Би трябвало компа да се "усеща" и да сменя предавките така че да оборотите да са "правилни", нали?
та някой с такъв двигател и автоматик да сподели ефекта какъв е ако се понатисне газта преди да е загрял двигателя :?:


Когата човек ускорява нормално автомата превключва на 2200 ~ 2400 оборота, говоря за TDI-ките. Отделно има и тип-троник режим, при който може да се пробвате и на по-ниски обороти да превключвате, ако позволи кутията :) .



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта