Двигател TSI
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
По-скоро си за обслужване на ангренажната верига. Когато се разтегне, почва да се губи центровката на мотора. Масло харчи ли?
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Двигател TSI
Колко масло гори?
Грешките са датчик разпределителен вал и липса на запалване на първи цилиндър.
Почни от там.
За ремонт ще мислиш после.
Грешките са датчик разпределителен вал и липса на запалване на първи цилиндър.
Почни от там.
За ремонт ще мислиш после.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Както казаха и колегите преди мен, грешките при теб са характерни за отпуснала верига. Проверете я и дано нещата се разминат само с ангренажен комплект.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Две по-хубави снимки на повредата, които не съм качвал. 3-то бутало е особено "красиво".
Не карам много активно, защото работя на 500м от дома, но за сега мотора е перфектен и повече не бута масло. 500км пробег и макс на пръчката
Не карам много активно, защото работя на 500м от дома, но за сега мотора е перфектен и повече не бута масло. 500км пробег и макс на пръчката
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Двигател TSI
Хубаво парче от клапана липсва
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Двигател TSI
Интересно защо и тук проблемен е 3-ти цилиндър.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Двигател TSI
Турбото е много млати 2ри и 3ти цилиндър с жега и ги съсипва
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Двигател TSI
Аз визирах моя двигател.
Няма турбо.
А там 3 и 2 бяха най-зле.
Няма турбо.
А там 3 и 2 бяха най-зле.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Двигател TSI
Кофти дюза, бедна смес и изгорял клапана...
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
muns61 написа:Кофти дюза, бедна смес и изгорял клапана...
По-интересното е, защо е кофти дюзата ;)
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
От край време още от руските ладови и москвичови двигатели има неписано правило че е най-вероятно повредите да ги отнесе 3ти цилиндър...тогава а и сега се счита че 3ти цилиндър особено при надлъжен двигател е натоварен термично в по-голяма степен в сравнение с останалите цилиндри....
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 02 яну 2019 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Здравейте, колеги.
Предварително се извинявам за невежеството си, но бих желал да помоля за съвет относно следното.
Напоследък търся малко икономично возило, което да не притежава хронични предизвестени проблеми и да е сравнително здраво откъм мотор и ходова част.
Сериозно проучвам евентуална покупка на Golf 6 (около 2010-2011 г.) втора ръка, с TSI бензинов мотор в разцвятка от 105 или 122 коня.
След горе-долу прясна проверка, autoscout.de предлага (оптимистични) опции от порядъка на 8-9 хиляди евро за машини на около 70-90 хиляди километра.
Все пак, не е за пренебрегване проблемът, свързан с ангренажната верига - в Германия някои колеги съобщават за ремонтни цени, вариращи от 800 до 1500 евро, което на този етап не е приемливо (евентуален ремонт трябва да се извърши в Германия, за жалост). При някои колеги се е случвало ремонтът на ангренажна верига да протече 3 пъти в рамките на 70 хиляди километра (грубо казано, на всяка година и половина почва да трака при студен старт).
Също така, купувайки втора ръка TSI, стои въпросът - как е била в действителност обслужвана веригата до тоя момент (и дали някой не си е позволил да почака и да "експериментира" с издръжливостта на клапани, цилиндри и валове)?
Наивният ми въпрос е - разумно ли е, въпреки всичко, човек да се съсредоточи в този избор и търсене на Golf 6 или по-скоро да се разгледат и други (вероятно не ДАГ) опции в ценовия клас на малки, икономични коли (напр. Yaris)?
Благодаря много предварително!
Предварително се извинявам за невежеството си, но бих желал да помоля за съвет относно следното.
Напоследък търся малко икономично возило, което да не притежава хронични предизвестени проблеми и да е сравнително здраво откъм мотор и ходова част.
Сериозно проучвам евентуална покупка на Golf 6 (около 2010-2011 г.) втора ръка, с TSI бензинов мотор в разцвятка от 105 или 122 коня.
След горе-долу прясна проверка, autoscout.de предлага (оптимистични) опции от порядъка на 8-9 хиляди евро за машини на около 70-90 хиляди километра.
Все пак, не е за пренебрегване проблемът, свързан с ангренажната верига - в Германия някои колеги съобщават за ремонтни цени, вариращи от 800 до 1500 евро, което на този етап не е приемливо (евентуален ремонт трябва да се извърши в Германия, за жалост). При някои колеги се е случвало ремонтът на ангренажна верига да протече 3 пъти в рамките на 70 хиляди километра (грубо казано, на всяка година и половина почва да трака при студен старт).
Също така, купувайки втора ръка TSI, стои въпросът - как е била в действителност обслужвана веригата до тоя момент (и дали някой не си е позволил да почака и да "експериментира" с издръжливостта на клапани, цилиндри и валове)?
Наивният ми въпрос е - разумно ли е, въпреки всичко, човек да се съсредоточи в този избор и търсене на Golf 6 или по-скоро да се разгледат и други (вероятно не ДАГ) опции в ценовия клас на малки, икономични коли (напр. Yaris)?
Благодаря много предварително!
- bahyr
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: Двигател TSI
Има ли колеги запознати малко повече с новите ЕА211 мотори да споделят малко информация.
Реших да попрочета малко за тях и попаднах на едни теми при братушките, и там едно горене на масло едно чудо
https://www.drive2.ru/users/suslikrus/#blog
До колкото разбирам заради неподходящи маслени сегменти след около 100 000 става филма, лекуват ги със смяната им:
Реших да попрочета малко за тях и попаднах на едни теми при братушките, и там едно горене на масло едно чудо
https://www.drive2.ru/users/suslikrus/#blog
До колкото разбирам заради неподходящи маслени сегменти след около 100 000 става филма, лекуват ги със смяната им:
- samo_pechka
- Мнения: 8377
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Двигател TSI
BogdanGeorgiev написа:Здравейте, колеги.
Предварително се извинявам за невежеството си, но бих желал да помоля за съвет относно следното.
Напоследък търся малко икономично возило, което да не притежава хронични предизвестени проблеми и да е сравнително здраво откъм мотор и ходова част.
Сериозно проучвам евентуална покупка на Golf 6 (около 2010-2011 г.) втора ръка, с TSI бензинов мотор в разцвятка от 105 или 122 коня.
..
Лично аз съм зачеркнал от списъка си с коли, ФВ марката , ни дизел, ни бензин . А съм донякъде пристрастен към марката. Смятай колко съм разочарован, въобще от новите ВАГ-ове. Търси си бензинов автомобил без директно впръскване и без турбина . Съвети не мога да дам, но за себе си, аз съм си направил своя избор. Успех :)
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
разбира се,че няма смисъл да се взема,но и при другите марки положението е такова това е тенденция двигателите са много икономични,мощни,екологични и модерни,но не изкарват и 200хил км японските също не са цвете много добре трябва да се проучи модела и двигателя на който се спираш
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта