Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Сря 26 дек 2018 13:21


По-скоро си за обслужване на ангренажната верига. Когато се разтегне, почва да се губи центровката на мотора. Масло харчи ли?




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12786
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 26 дек 2018 13:22


Колко масло гори?
Грешките са датчик разпределителен вал и липса на запалване на първи цилиндър.
Почни от там.
За ремонт ще мислиш после.


dimitar_ak
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Чет 27 дек 2018 8:29


Както казаха и колегите преди мен, грешките при теб са характерни за отпуснала верига. Проверете я и дано нещата се разминат само с ангренажен комплект.


dimitar_ak
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Вто 01 яну 2019 10:32


Две по-хубави снимки на повредата, които не съм качвал. 3-то бутало е особено "красиво".

Изображение

Изображение

Не карам много активно, защото работя на 500м от дома, но за сега мотора е перфектен и повече не бута масло. 500км пробег и макс на пръчката


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Двигател TSI

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 01 яну 2019 15:19


Хубаво парче от клапана липсва


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12786
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 01 яну 2019 16:50


Интересно защо и тук проблемен е 3-ти цилиндър.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Двигател TSI

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 01 яну 2019 16:54


Турбото е много млати 2ри и 3ти цилиндър с жега и ги съсипва


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12786
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 01 яну 2019 17:11


Аз визирах моя двигател.
Няма турбо.
А там 3 и 2 бяха най-зле.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Двигател TSI

Мнениеот muns61 » Вто 01 яну 2019 17:16


Кофти дюза, бедна смес и изгорял клапана...


dimitar_ak
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Вто 01 яну 2019 20:53


muns61 написа:Кофти дюза, бедна смес и изгорял клапана...


По-интересното е, защо е кофти дюзата ;)


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот silent » Вто 01 яну 2019 22:17


От край време още от руските ладови и москвичови двигатели има неписано правило че е най-вероятно повредите да ги отнесе 3ти цилиндър...тогава а и сега се счита че 3ти цилиндър особено при надлъжен двигател е натоварен термично в по-голяма степен в сравнение с останалите цилиндри....


BogdanGeorgiev
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 02 яну 2019 16:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот BogdanGeorgiev » Сря 02 яну 2019 16:59


Здравейте, колеги.

Предварително се извинявам за невежеството си, но бих желал да помоля за съвет относно следното.

Напоследък търся малко икономично возило, което да не притежава хронични предизвестени проблеми и да е сравнително здраво откъм мотор и ходова част.
Сериозно проучвам евентуална покупка на Golf 6 (около 2010-2011 г.) втора ръка, с TSI бензинов мотор в разцвятка от 105 или 122 коня.
След горе-долу прясна проверка, autoscout.de предлага (оптимистични) опции от порядъка на 8-9 хиляди евро за машини на около 70-90 хиляди километра.
Все пак, не е за пренебрегване проблемът, свързан с ангренажната верига - в Германия някои колеги съобщават за ремонтни цени, вариращи от 800 до 1500 евро, което на този етап не е приемливо (евентуален ремонт трябва да се извърши в Германия, за жалост). При някои колеги се е случвало ремонтът на ангренажна верига да протече 3 пъти в рамките на 70 хиляди километра (грубо казано, на всяка година и половина почва да трака при студен старт).
Също така, купувайки втора ръка TSI, стои въпросът - как е била в действителност обслужвана веригата до тоя момент (и дали някой не си е позволил да почака и да "експериментира" с издръжливостта на клапани, цилиндри и валове)?

Наивният ми въпрос е - разумно ли е, въпреки всичко, човек да се съсредоточи в този избор и търсене на Golf 6 или по-скоро да се разгледат и други (вероятно не ДАГ) опции в ценовия клас на малки, икономични коли (напр. Yaris)?

Благодаря много предварително!


Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 556
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: LEON ST
Двигател: CXSA
Местоположение: Варна

Re: Двигател TSI

Мнениеот bahyr » Нед 06 яну 2019 17:24


Има ли колеги запознати малко повече с новите ЕА211 мотори да споделят малко информация.
Реших да попрочета малко за тях и попаднах на едни теми при братушките, и там едно горене на масло едно чудо :horror
https://www.drive2.ru/users/suslikrus/#blog
До колкото разбирам заради неподходящи маслени сегменти след около 100 000 става филма, лекуват ги със смяната им:
1.jpg
1.jpg (28.68 KиБ) Видяна 1209 пъти

2.jpg
2.jpg (117.71 KиБ) Видяна 1209 пъти

3.jpg
3.jpg (34.69 KиБ) Видяна 1209 пъти

4.jpg
4.jpg (106.6 KиБ) Видяна 1209 пъти


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Двигател TSI

Мнениеот samo_pechka » Нед 06 яну 2019 18:20


BogdanGeorgiev написа:Здравейте, колеги.

Предварително се извинявам за невежеството си, но бих желал да помоля за съвет относно следното.

Напоследък търся малко икономично возило, което да не притежава хронични предизвестени проблеми и да е сравнително здраво откъм мотор и ходова част.
Сериозно проучвам евентуална покупка на Golf 6 (около 2010-2011 г.) втора ръка, с TSI бензинов мотор в разцвятка от 105 или 122 коня.
..

Лично аз съм зачеркнал от списъка си с коли, ФВ марката , ни дизел, ни бензин . А съм донякъде пристрастен към марката. Смятай колко съм разочарован, въобще от новите ВАГ-ове. Търси си бензинов автомобил без директно впръскване и без турбина . Съвети не мога да дам, но за себе си, аз съм си направил своя избор. Успех :)


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4241
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот tdi fen » Нед 06 яну 2019 19:36


разбира се,че няма смисъл да се взема,но и при другите марки положението е такова това е тенденция двигателите са много икономични,мощни,екологични и модерни,но не изкарват и 200хил км японските също не са цвете много добре трябва да се проучи модела и двигателя на който се спираш



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта