Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nikson85 » Нед 02 дек 2018 14:45


dimitar_ak написа:Да си призная, прочетох всичко след като се прибрах от Германия с покупката си. Там изобщо не се пазарих и платих 12900€ щастлив, че купувам супер запазена кола на 7 години и малък пробег. Сега ще дам още 1500€, колкото сметнахме до тук за части и труд

Не се безпокой колега някои дават по 1500лв за съединител и това е почти на всеки нов дизел. А като стане въпрос за нафтовата помпа и сумата може да набъбне.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Нед 02 дек 2018 20:41


Когато се проектира ЕА888 gen2, се гони отговаряне на нова еко норма. Това става с намаляване на вътрешното триене в мотора. А един от начините това да стане е с по-тесни маслообиращи елементи. Само че са го предобрили.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nikson85 » Нед 02 дек 2018 22:09


Хубаво е като се сваля мотора и скоростите да се направи ревизия на венеца на маховика и втулката на стартера, ако е в скоростната кутия. Има стартери дето не контактуват със скоростната, в такъв случай пак е добре да няма подбити зъби на венеца. Ако има трябва да се обръща или да се смени. Всичко това е с цел да нямаш проблеми в бъдеще със стартера. Това се прави на всяка една кола стара, нова няма значение. Ако втулката е в скоростите хубаво е да се смени докато е свалена кутията.


dimitar_ak
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Нед 02 дек 2018 22:50


nikson85 написа:Хубаво е като се сваля мотора и скоростите да се направи ревизия на венеца на маховика и втулката на стартера, ако е в скоростната кутия. Има стартери дето не контактуват със скоростната, в такъв случай пак е добре да няма подбити зъби на венеца. Ако има трябва да се обръща или да се смени. Всичко това е с цел да нямаш проблеми в бъдеще със стартера. Това се прави на всяка една кола стара, нова няма значение. Ако втулката е в скоростите хубаво е да се смени докато е свалена кутията.


Предполагам, че знаят това в сервиза. Не са ми споменавали. Скоростите са DSG7
Изображение


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Двигател TSI

Мнениеот Курт Деликуртев » Нед 02 дек 2018 22:57


Венецът на маховика е в перфектно състояние, вижда се от снимката. При новите модели с демпферен маховик едва ли е възможно да се обръща венец, маховикът се налага да се сменя между 150 и 200 хиляди километра.

Може да помолиш сервиза да ти контролират състоянието на маховика, ако е тръгнал да си отива е сега времето за смяна.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nikson85 » Пон 03 дек 2018 8:36


Той даже стартера е редукторен.


vlad0hr
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 10 апр 2018 17:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот vlad0hr » Вто 04 дек 2018 15:40


1.8TSI B6 от 2008 започна да тресе от вече 14-15000км, прави детонации в трети цилиндър предимно, изписва ми system too lean. Дайте съвет къде да го изпратя на майстор. Няма много хора, които искат да се занимават. На доста хора го карам вече 7-8 месеца и никой не може да каже нищо. Моля препоръчайте запознат с тези двигатели майстор.


dimitar_ak
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Сря 05 дек 2018 11:11


vlad0hr написа:1.8TSI B6 от 2008 започна да тресе от вече 14-15000км, прави детонации в трети цилиндър предимно, изписва ми system too lean. Дайте съвет къде да го изпратя на майстор. Няма много хора, които искат да се занимават. На доста хора го карам вече 7-8 месеца и никой не може да каже нищо. Моля препоръчайте запознат с тези двигатели майстор.


Аз бих погледнал какво има в трети. Компресия и евентуално ендоскоп. Ако моторът харчи масло може да зацапа дюзата с карбонови отлагания или пък те да се натрупат по клапан и той да не затваря добре. От там и бедната смес и детонациите. Ако е клапан ще го хване компресомера, а ако е дюза цилиндърът ще се мие и ще се види на ендоскоп.


deqnak__
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
Двигател: CXXB
Местоположение: Ихтиман

Re: Двигател TSI

Мнениеот deqnak__ » Сря 05 дек 2018 16:44


трува ми се, че ще е подобен филма за съжаление.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 05 дек 2018 17:07


Не си далеч от истината.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Сря 05 дек 2018 19:50


Лошото е като се случи на кола за 8-9К... ремонта се доближава до тотална щета.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Двигател TSI

Мнениеот muns61 » Сря 05 дек 2018 20:26


hooligan_sk написа:Когато се проектира ЕА888 gen2, се гони отговаряне на нова еко норма. Това става с намаляване на вътрешното триене в мотора. А един от начините това да стане е с по-тесни маслообиращи елементи. Само че са го предобрили.

За намаляване на вътрешното триене съм съгласен, много неща са натамънени към това изискване, ама маслените сегменти не са. Дали са 2, или 3 мм дебели, контактната им повърхност е еднаква. Други съображения са действали.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 05 дек 2018 20:50


Мхм.
Караш 100000.
После в Надин.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Сря 05 дек 2018 21:02


Те си харчат от много по-рано моторите, които харчат масло. До към 100-150к изкарват с доливане. После си се правят, не е такава драма.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 05 дек 2018 21:03


Другите проблеми имам предвид.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта