Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
dimitar_ak
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Нед 06 яну 2019 21:15


samo_pechka написа:
BogdanGeorgiev написа:Здравейте, колеги.

Предварително се извинявам за невежеството си, но бих желал да помоля за съвет относно следното.

Напоследък търся малко икономично возило, което да не притежава хронични предизвестени проблеми и да е сравнително здраво откъм мотор и ходова част.
Сериозно проучвам евентуална покупка на Golf 6 (около 2010-2011 г.) втора ръка, с TSI бензинов мотор в разцвятка от 105 или 122 коня.
..

Лично аз съм зачеркнал от списъка си с коли, ФВ марката , ни дизел, ни бензин . А съм донякъде пристрастен към марката. Смятай колко съм разочарован, въобще от новите ВАГ-ове. Търси си бензинов автомобил без директно впръскване и без турбина . Съвети не мога да дам, но за себе си, аз съм си направил своя избор. Успех :)


През далечната 2000г. всички ми разправяха, че трябва да съм луд да си взема кола с инжекцион. Колата беше с моно инжекция, запалителна система с делко, а тези години новите коли вече бяха с пълна инжекция и лула бобина за всяка свещ. Казваше ми се "вземи си карбуратор да не береш ядове". Отговорът ми беше "дай да се върнем на каменни брадви". Прогресът не може да бъде спрян.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пон 07 яну 2019 0:14


ЕА211 няма драми, просто в мада раша новия внос е каймака от моргите и отделно се кара яко на Кастрол и ВАГ масла правени в гаражи. Пътища, гориво, консумативи ментета... там оцеляват само силните :icon_lol


nikname
Мнения: 231
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
Автомобил: vw golf mk5 2006
Двигател: 1_6i BSE
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот nikname » Пон 07 яну 2019 8:33


BogdanGeorgiev написа:Здравейте, колеги.

Предварително се извинявам за невежеството си, но бих желал да помоля за съвет относно следното.

Напоследък търся малко икономично возило, което да не притежава хронични предизвестени проблеми и да е сравнително здраво откъм мотор и ходова част.
Сериозно проучвам евентуална покупка на Golf 6 (около 2010-2011 г.) втора ръка, с TSI бензинов мотор в разцвятка от 105 или 122 коня.
След горе-долу прясна проверка, autoscout.de предлага (оптимистични) опции от порядъка на 8-9 хиляди евро за машини на около 70-90 хиляди километра.
Все пак, не е за пренебрегване проблемът, свързан с ангренажната верига - в Германия някои колеги съобщават за ремонтни цени, вариращи от 800 до 1500 евро, което на този етап не е приемливо (евентуален ремонт трябва да се извърши в Германия, за жалост). При някои колеги се е случвало ремонтът на ангренажна верига да протече 3 пъти в рамките на 70 хиляди километра (грубо казано, на всяка година и половина почва да трака при студен старт).
Също така, купувайки втора ръка TSI, стои въпросът - как е била в действителност обслужвана веригата до тоя момент (и дали някой не си е позволил да почака и да "експериментира" с издръжливостта на клапани, цилиндри и валове)?

Наивният ми въпрос е - разумно ли е, въпреки всичко, човек да се съсредоточи в този избор и търсене на Golf 6 или по-скоро да се разгледат и други (вероятно не ДАГ) опции в ценовия клас на малки, икономични коли (напр. Yaris)?

Благодаря много предварително!


Ако искаш да караш що годе читав мотор от Голф 6 избери 1.6I 102кс/това ако не ти се дават пари за скъпи евентуални ремонти по TSI,DSG и тн/
И той си има своите особенности,болежки и тн,но финансово са по безболезнени.
Не върви толкова,не къса глави при ускорение но пък и не къса джоба при евентуални ремонти.Най-хубавото - обслужвам си го сам.Не е модерен двигател,и човек с малко интерес може да избегне разходи по сервизи.
Умишлено и аз избягах от ТСИ-та,DSG-та и тем подобни.А не е като да не съм ги карал,но парите за ремонти бяха майка плаче.Затова и предпочетох този мотор и не съжалявам изобщо.
Естествено,шофират ми се тези нови мотори няма да си кривя душата...вървят доста прилично,конфортно но парите за обслужване за мен не си заслужават на ''хубавия'' ни стандарт.Ако сега избирах Г6 пак бих го търсел със същия мотор.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пон 07 яну 2019 10:24


1.6 BSE без "фабрична" газова е екзотика в Голф 6. Само 2009г са и има точно 3бр в мобиле. Тези с газ автоматично ги отписвам по графа милионници.


nikname
Мнения: 231
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
Автомобил: vw golf mk5 2006
Двигател: 1_6i BSE
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот nikname » Пон 07 яну 2019 10:32


hooligan_sk написа:1.6 BSE без "фабрична" газова е екзотика в Голф 6. Само 2009г са и има точно 3бр в мобиле. Тези с газ автоматично ги отписвам по графа милионници.


Така е прав си,екзотика са,трудно изпада Г6 с ''чист'' BSE и да не е с гориво за готвене :biggrin


Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 556
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: LEON ST
Двигател: CXSA
Местоположение: Варна

Re: Двигател TSI

Мнениеот bahyr » Пон 07 яну 2019 14:18


hooligan_sk написа:ЕА211 няма драми, просто в мада раша новия внос е каймака от моргите и отделно се кара яко на Кастрол и ВАГ масла правени в гаражи. Пътища, гориво, консумативи ментета... там оцеляват само силните :icon_lol

И аз така знаех но по руските форуми има доста постове на хора с коли купени нови и обслужвани само в официалните представителства. При някои горят още от самото начало при други е ударно след 80-100 000 км. Някои казват и, че са ги отсвирвали от дилърите ако разхода е по малък от 500мл на 1000км като нещо нормално.
Бях се позагледал към тях но нещо се поразколебах. Някой ако е по наясно нека хвърли малко светлина тук а и по другите им възли.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пон 07 яну 2019 14:27


В UK и в немските форуми няма такава тенденция за този тип мотор. Тук таме има оплаквания, но нищо статистически значимо. Какво правят в Евразия, не ме интересува особено.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Двигател TSI

Мнениеот muns61 » Пон 07 яну 2019 18:24


Не зная какви тенденции къде се заформят, но тези маслени сегменти са конструктивен недостатък.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пон 07 яну 2019 19:39


При ЕА888 Gen 2 - да.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Двигател TSI

Мнениеот muns61 » Пон 07 яну 2019 20:36


Конструктивните глупости започнаха със съставните маслени сегменти.


dimitar_ak
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Чет 10 яну 2019 14:10


muns61 написа:Конструктивните глупости започнаха със съставните маслени сегменти.


Това ползвахме за ремонтно бутало. Времето ще покаже дали решението е добро

Изображение


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Двигател TSI

Мнениеот muns61 » Чет 10 яну 2019 16:38


Като конструкция тези маслени сегменти са добри, колко им е дебелината? Ако е под 3 мм, умряла работа.


dimitar_ak
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Чет 10 яну 2019 16:56


Няма къде да съберат 3мм. Смяната е от 1.5 минават на 2мм, като променят леко и дебелината на компресионните. Все пак е по-добре от това

Изображение


dimitar_ak
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Пет 11 яну 2019 9:27


И още една хубава снимка

Изображение


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6060
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 11 яну 2019 11:10


а полите на новите бутала с по-голяма площ и са ?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта