Двигател TSI
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Не си падам по алтернативните факти, това е твоя губерния другарю Георгиев. Във всеки случай не разбирам какво против тона ми имаш, ти си лицето което казва "не се обиждай, но си кръгъл идиот" 2 поста по-нагоре.
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Двигател TSI
От 8 години карам само ТСИ-та. Като най-добри впечатления имам от 1.4 CAXA 122 коня в Голф 5. За 110 000 км никакви проблеми, абсолютно нищо.
После Сеат Леон с 1.4 CAXC - 125 к.с. постоянно губи антифриз, и след смяна на водна помпа, теча не се забелязва къде е. Оправи се вече за последните 20 000 км с една белгийска добавка за теч в радиатора и от тогава този проблем го пиша решен. Странно, но Голф-ът със 122 коня беше по пъргав и бърз от Леон-а. Голфът с лекота прави 200 км/ч, докато Леон-ът повече от 175 с вятър не е успял.
Passat 1.8 tsi - CDAA - 160 к.с.- много приятна динамика, спонтанен двигател. Започна да харчи масло, но в рамките на литър на 25 000км.
Passat 1.4 tsi - CTHD - 160 к.с - в сравнение с 1.8 tsi - не толкова потентен двигател - но пък от към разход с около 1л. надолу. И той изпива около 1л на 25 000км.
После Сеат Леон с 1.4 CAXC - 125 к.с. постоянно губи антифриз, и след смяна на водна помпа, теча не се забелязва къде е. Оправи се вече за последните 20 000 км с една белгийска добавка за теч в радиатора и от тогава този проблем го пиша решен. Странно, но Голф-ът със 122 коня беше по пъргав и бърз от Леон-а. Голфът с лекота прави 200 км/ч, докато Леон-ът повече от 175 с вятър не е успял.
Passat 1.8 tsi - CDAA - 160 к.с.- много приятна динамика, спонтанен двигател. Започна да харчи масло, но в рамките на литър на 25 000км.
Passat 1.4 tsi - CTHD - 160 к.с - в сравнение с 1.8 tsi - не толкова потентен двигател - но пък от към разход с около 1л. надолу. И той изпива около 1л на 25 000км.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
Добре, а къде ги поддържате тия коли ? В кой сервиз, понеже те са си и малко сложни за ремонти и подмяна на части.
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Двигател TSI
lordlosh написа:Добре, а къде ги поддържате тия коли ? В кой сервиз, понеже те са си и малко сложни за ремонти и подмяна на части.
Докато са в гаранция в официалните сервизи, след това форума е безценен за предоставяне на информация и контакти на сръчни механици, вършещи чудеса :-)
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
Докато са в гаранция е ясно. :) И аз съм с ТСИ-ка 160-ка. Сподели ти къде я обслужваш ?
Re: Двигател TSI
beboyan написа:От 8 години карам само ТСИ-та. Като най-добри впечатления имам от 1.4 CAXA 122 коня в Голф 5. За 110 000 км никакви проблеми, абсолютно нищо.
После Сеат Леон с 1.4 CAXC - 125 к.с. постоянно губи антифриз, и след смяна на водна помпа, теча не се забелязва къде е. Оправи се вече за последните 20 000 км с една белгийска добавка за теч в радиатора и от тогава този проблем го пиша решен. Странно, но Голф-ът със 122 коня беше по пъргав и бърз от Леон-а. Голфът с лекота прави 200 км/ч, докато Леон-ът повече от 175 с вятър не е успял.
Passat 1.8 tsi - CDAA - 160 к.с.- много приятна динамика, спонтанен двигател. Започна да харчи масло, но в рамките на литър на 25 000км.
Passat 1.4 tsi - CTHD - 160 к.с - в сравнение с 1.8 tsi - не толкова потентен двигател - но пък от към разход с около 1л. надолу. И той изпива около 1л на 25 000км.
Ами на една кола колкото и пише от завода толкова развива максимална скорост. И маята е 1.4 голф 3 150 и пише по книжка аз съм карал и с 160 понякога но повече неможе да развие. Има някакво ограничение което спира вървежа на колата.
Re: Двигател TSI
blazarov написа:Аз съм с Passat B7 края на 2011 1.8TSI 160кс.
Купуван от Порше София. Втори собственик от 9 месеца. Взех го на 100к точно сега е на 115к обаче гори масло яката. грубо между 0.5-1л на 1000км.
Иначе колата е страхотна, няма забележки, върви си яко и всичко точно, но за мен това не е нормално положение и нямам намерение "да си карам и доливам"
Решил съм да я правя, ама според мен не е за всеки работа. Видях тук във форума за Das Auto, изглеждат доста сериозни и прецизни. Звъннах и по телефона ми обявиха, че доста често ремонтират този двигател (има даже снимки във facebook и в темата тук) и общо взето излиза 5-7к лв всичко. Не коментирам цената - смятам, че е нормална за общо взето основен ремонт с нови бутала и т.н.. А и двигателя е сложничък с доста периферия, дето като се отваря и сваля сумати неща се сменят. Особено за качествено и изпипано изпълнение.
Някой минал ли е по този път? Сервиза наистина ли е читав? При положение, че са читави има ли смисъл да питам и в Порше (нещо не ми вдъхват доверие за интервенцията)? Мислих си за Overdrive също - те също са доста сериозни.
П.С. Срещах по нета, че на някои (дори и в БГ) са им признавали ремонта гаранционно, но за съжаление предишния не го е направил.. Предполагам вече на 5+години от Порше София изобщо няма да ги интересува въпреки, че е купувана от тях нали?
Здравейте,
Пиша с ъпдейт по моя казус. Сагата при мен (надявам се) засега приключи.
Взех си колата миналата седмица готова.
Равносметката е:
~4300 стандартния ремонт за проблема с разхода на масло - бутала, биели, сегменти, лагери и тн.
~800 смяна на верига, обтегач и всичко необходимо покрай него, като това включва и "непредвидена" подмяна на cam cover защото имал някаква цедка дето била заминала иначе представлява просто един голям капак.
~500 за първоначалната тестова процедура, с която официално се установи проблема (нещо, което аз перфектно знаех..)
, От VW не поемат нищо - колата е 11.2011 с изрядна сервизна история купувана от порше софия изток. Цените са с 30-40% отстъпка от порше софия изток, като жест на добра воля и компенсация едва ли не. Доколкото съм запознат с пазара според мен това е нищо и всеки би го получил за добър ден общо взето..
Убеден съм, че беше напълно възможно да се постигне далеч по-изгодна сделка с близо до пълно покриване на разходите от VW, но в момента нямам времето и търпението да се занимавам.
Относно услугите на Порше София Изток - поне от това, което се вижда съм по-скоро недоволен:
Колата седя над месец при тях и като я взех имаше малко мръсни следи в интериора от мазни майсторски ръце
Беше хвърлена една мазна бутилка масло на стелката отпред и я беше омазало
Макар че двг е свалян и разглабян и на практика основно ремонтиран като вдигнеш капака изглежда далеч по-зле от преди ремонта. Всичко е мазно и мръсно. Бях готов дори да платя допълнително за щателно измиване на ДВГ и коша, но не се сетих да го поискам. А и явно тайничко съм се надявал на някакъв лъч професионализъм и перфекционизъм..
Всяка интеракция с тях - въпрос, уточнение, оферта, проформа, плащане и тн минава през приемчика и съответно е предизвикателство. Отнема поне 3-4 телефонни разговора и сериозна доза хитрост, упорство и търпение да установиш контакт с този човек :-)
Надявам се това, което не се вижда и най-важното - самия ремонт да е на по-високо ниво.. :-)
Надявам се също колата да върви безпроблемно.
Поздрави
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Колега, този ремонт не се прави в Бг.... отиваш до Гърция примерно на почивка и си решаваш проблемите. В бг всичко е със съмнително качество. Какви ли части са ти "сложили" и какво откраднали....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Афтърмаркет частите за този ремонт са около 1100лв. С труда е реалистично всичко да се случи за около 2000лв. Във ФВ цената на частите е точно Х2, труда и той.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
KrasimirMartinov, ако не е тайно, защо продаде голфчето ?
Последна промяна от lordlosh на Пон 08 май 2017 10:09, променено общо 1 път.
Re: Двигател TSI
Биелите се сменят защото не са съвместими с новите бутала. Доколкото четох в чужд форум дизайна откъм буталния болт е различен.
Относно DSG-7 при мен на няколко пъти се е случвало да притресе от 1-ва на 2-ра, което предполагам е първоначален симптом на прекалено ранното износване на съединителя - друг фабричен дефект :)
Аз звънях в DasAuto преди да се хвана с Порше и пича още по телефона каза правим такива всяка седмица - ремонта излиза 5-7к. И се оказаха прави
Относно ремонт в гърция или с афтърмаркет/тунинг части - разбирам и тази гледна точка. Аз просто съм избрал друг път и споделям опит. Надявам се да е полезен за някой друг.
Относно DSG-7 при мен на няколко пъти се е случвало да притресе от 1-ва на 2-ра, което предполагам е първоначален симптом на прекалено ранното износване на съединителя - друг фабричен дефект :)
Аз звънях в DasAuto преди да се хвана с Порше и пича още по телефона каза правим такива всяка седмица - ремонта излиза 5-7к. И се оказаха прави
Относно ремонт в гърция или с афтърмаркет/тунинг части - разбирам и тази гледна точка. Аз просто съм избрал друг път и споделям опит. Надявам се да е полезен за някой друг.
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
купих 212 форматик. Голфа върви.... но много върти гуми с тази мощност.... Мерцедес 350 дизел върви брутално (много повече от голфа)lordlosh написа:И аз ще мина по тоя път, само че само за бутала и сегменти. Веригата вече съм я сменил. Биелите на тия двигатели са доста здрави, чудно, защо и тях са сменили ?
Само, че аз ще сложа ковани бутала на Воснер. 1280 лева им е цената. В Urban Performance Garage(UPG) ми казаха, че за работа ще ми вземат около 1000 лева, още около 100 за главата и около 200 за болтове, гарнитури и прочие.
Цялата процедура ще ми излезе около 2500-2600 лева с ковани бутала, които са много по-здрави от заводските боклуци.
Някой между другото има ли мнение от тези момчето от UPG? Все още не съм си избрал сервиз и се чудя къде точно да я закарам колата. Питах и момчетата от Das Auto Service, ама така и не ми върнаха отговор за цена.
Проблема при тия коли преди 2012 година са буталата. Рано или късмет дават фира, чупят се и оттам става мазало и отиваш на много по-сериозна сума. А разхода на масло е поради високата температура при двигателите с директно впръскване. Буталата се свиват, оттам х** със сегментите и се стига до разхода на масло.
След 2012 от VW ревизират буталата с такива на KS и уж проблема е решен. Преди това ползват на Mahle, които са направени като ла***. От чуждестранните форуми разбрах, че 1 камара хора са с гръмнали двигатели на коли от 40 до 100хил. км.Особено моделите от 2009-2010г.
Това си е заводски проблем, ама от VW естествено са направили всичко да покрият случая. Не случайно и спряха да произвеждат twincharger-a. Толкова оср** двигател трудно може да се направи. DSG-то също е адски проблемно, поне по мненията в чуждестранните форуми.
След процедурата, която ще направя, ще мина да я чипна в Гърция при TMG Performance, уж кралете на тия двигатели.
Вече съм и взел TMG Cold Air Intake, бубини от R8 и NGK Iridium IX BKR7EIX със stage 1-ното ще я докарам до към 220 коня. С кованите буталата и другите сменени екстри, всичко трябва да е на 6.
KrasimirMartinov, ако не е тайно, защо продаде голфчето ?
Моя беше пуканка, новия му собственик трябва да е доволен, естествено в един момент инвестираш по нещо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Двигател TSI
Пасат 1.4 вариант 160 кс. На 29 000 смених дроселна клапа. На 30 000 две счупени и едно пукнато бутала + разтегната верига и двигател за пълен ремонт. Да не говорим за това, че на 4 000 км смених и уж "дефектни" биалетки а по-късно и стабилизиращи щанги. Колата не е вкарвана на повече от 3500 оборота. Колата е още гаранционна а ремонтите до тука по "техни цени" са за над 5 000 лв.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Коя година е?
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Двигател TSI
И мен ми е интересно коя година е колата?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта