Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 671
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Двигател TSI

Мнениеот jordan17772 » Съб 21 окт 2023 18:37


Проблем с мазането няма да има и на 1-ва степен. Проблемите са, че масово се сменя на 25к+ интервали и всички въглеродни нагари запушват финни цедки из целия двигател. Най-фрапантно е на смукателния вал, където проблемите резултират в износен вал още на ръба на фабричната гаранция около 150к км. Затова всички с EA888 двигатели - сменяйте си маслото с филтъра всяка година или на макс 250 часа шофиране. След тези часове ресурса на маслото е коментирано много във форума спада рязко.




Потребителски аватар
mukot
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот mukot » Съб 21 окт 2023 19:28


Точно казано и обяснено. :smile


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Двигател TSI

Мнениеот Ивайло Димов » Съб 21 окт 2023 21:24


Данчо щом няма да има проблем защо са сложили възможност софтуерно да се изключва /след 1000 км отново трябва/ или защо слагат и пригодяват помпи от Gen2 ,а някой даже директно махат кабела :) Това е поредния автогол ,като ремъка движещ маслената помпа НА 2.0 TDI и киснещ се в горещо масло ,дето даже няма и регламентиран срок или пробег за подмяна ,или онази извратена помпа с чедрупка.Понякога си мисля ,че инжинерите измислящи подобни изпълнения са на някакви забранени субстанции


Потребителски аватар
tonkogtd
Мнения: 292
Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
Автомобил: Golf GTD Polo GTI
Двигател: JR-1991 BJX-2006
Местоположение: Ямбол

Re: Двигател TSI

Мнениеот tonkogtd » Нед 22 окт 2023 20:21


Като стана дума за двигателно масло.На TSI Gen.3 ми препоръчват Fuchs Titan GT1 PRO C3 5w30.Може ли мнение за него?Препоръки за други марки също са добре дошли.


tac7ical37
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 24 окт 2023 17:19
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот tac7ical37 » Съб 28 окт 2023 21:17


Колеги чувам , че не всички DSG са проблемни. Моята е Golf 7 GT 1.4 TSI 122 hp 2013 автомат с 7 скорости и засега няма проблеми , но ми казват , че е бомба със закъснител? Същото чувам и за мотора , тъй като гълта яко масло.. 500км = 1л , използвам Castrol 5w30 LL Titanium , съвет?


Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 671
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Двигател TSI

Мнениеот jordan17772 » Нед 29 окт 2023 0:55


За нови бутала си братле. То още от половин литър на 1000км си за отваряне на двигател. А казваш си стигнал 2литра за 1000км.


Glitches
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 29 окт 2023 17:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот Glitches » Нед 29 окт 2023 17:53


Здравейте. Попрочетох, но нещо не намерих конкретни отзиви за двигател 1.2, 86кс.

Интересува ме предимно до колко е здрав и надежден и също части, подръжка и пр... Изумява ме факта, че имам приятел който има Шкода Рапид 1.2 75кс и от 2015г му е направил поберг вече 180 000км без да е имало каквито и да са ремонти... Т.е. той просто е късметлия или наистина двигателя е ок...?
Има ли разлика между в здравина надеждност, части, подръжка между 75кс и 86кс ?
Някой има ли преки наблюдения?
Благодаря Ви предварително.


Потребителски аватар
Outfeed
Мнения: 204
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 14:34
Автомобил: VW EOS
Двигател: TSI
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Outfeed » Пон 30 окт 2023 18:11


tac7ical37 написа:Колеги чувам , че не всички DSG са проблемни. Моята е Golf 7 GT 1.4 TSI 122 hp 2013 автомат с 7 скорости и засега няма проблеми , но ми казват , че е бомба със закъснител? Същото чувам и за мотора , тъй като гълта яко масло.. 500км = 1л , използвам Castrol 5w30 LL Titanium , съвет?

Колега, карам 1.4 ТSI (160 hp) и масло между смените не доливам. Понякога се налага да долея антифриз, но масло - не. Ползвам маслото, което и ти си посочил. Колегата по-горе те е насочил в правилна посока. Явно е време за ремонт на двигателя :)
Колкото до DSG ...
В две-три международни групи, в които съм (за EOS-и) да ти кажа оплакванията около автоматичните скоростни кутии са доста чести. Както при бензиновите, така и при дизеловите. И моите впечатления са, че явно не са надеждни. Една от причините да търся ръчна скоростна кутия, когато избирах моята кола. Но слуховете се оказаха верни. И се обзалагам, че тук не е главната причина неправилната поддръжка/обслужване.


Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 671
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Двигател TSI

Мнениеот jordan17772 » Вто 31 окт 2023 20:34


Някой занимавал ли се е да мери налягане на маслото на EA888 GEN3 при изключен електромагнитния клапан за регулиране на маслото N428? :question Превключва между степени на ниско и високо налягане на маслото. Интересува ме какво налягане държи на тихи, на 2000 и над 3700+++ оборота при загрято масло 80+ Целзиеви градуса?


CynoRx
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 26 май 2023 19:09
Автомобил: VW Touran TSI
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот CynoRx » Вто 21 ное 2023 23:18


Има ли хора тясно свързани с тси 1.4 140 коня,интересува ме така наречената водна помпа с магнитен съединител,проблема ми е следния след като оригиналната се изпържи по много интересен начин дори стопи ремъка,последва смяна 2-рата китайска за 350 лева изкара 400 километра и се разпадна съединителя,пак последва смяна с някаква италианска около 400 лева изкара 600 километра и нейния съединител се разпадна.Последва втора употреба оригинална за 100 лева,от перфектно работеща за 3хиляди километра се разпадна,след щателни проверки в сервиза(защото аз не разбирам от коли)пълен преглед на всички ролки и ремъци,дават като идея компресор втора употреба,съмнения че като загреел почва да буксува или там както се нарича системно натоварва съединителя на помпата и го чупи на парчета,някакви идеи за по-специализиран сервиз,човек в София за тези превъзходни мотори наречени TSI.


Потребителски аватар
tndrrr
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
Автомобил: VW Golf IV 2000
Двигател: 1.9 TDI AGR

Re: Двигател TSI

Мнениеот tndrrr » Пон 11 дек 2023 8:20


Здравейте,
Предварително се извинявам, че със сигурност назад в темата има отговор на моят въпрос, но ми трябва бърз отговор.
Кои TSI мотори са с ремък, а не с верига?
Благодаря предваритлено!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта