Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Чет 30 юни 2016 20:27


Карай си и си доливай масло колкото трябва и тва е. Тоя мотор го пипай само ако ти е много скучен живота. И като стане 220-230кс... пак ше са ти малко след 3 месеца. :mhihi




Потребителски аватар
KrasimirMartinov
Мнения: 86
Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот KrasimirMartinov » Пет 01 юли 2016 7:11


Аз за 4-5 хил доливам 200-300гр. Относно смените, тичай в порше и искай безплатна смяна на веригата. На мен ми смениха пакет съединители и веригата в комплект с обтегача за под 300лв.


lordlosh
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Двигател TSI

Мнениеот lordlosh » Пет 01 юли 2016 8:34


Е тя колата не е в гаранция. А и веригата не трака. Интересното е че миналата седмица не я бях палил 4-5 дена и като я запалих, все едно трактор паля. Тогава си казах вероятно е от веригата, ама може и от маслото, което долях да е. Оттогава си пали нормално и няма плашещи звуци.
Значи за да разберем, че веригата е за смяна, трябва да почне да трака, така ли ? И колко точно време имам след това преди да стане всичко на пастет?
Как да ги накарам в Порше да ми я сменят ? А ако може и съединителите като бонус ще е перфектно. Макар за момента да нямам ядове с DSG-to. От 2012 са ревизирани съединителите и са направени с доста по-здрав материал и ако има вариант да ми ги сменят за такава цена, определено би било перфектно.
Колата в момента е в Das Auto Service за обслужване, а момчетата казаха, че няма как да ми кажат дали веригата е за смяна, имало си интервал. Ама в сервизната книжка ми пише "ПРОВЕРКА" на 90хил. км на веригата не смяна. Като взимах колата преди 3 месеца, мина преглед в Порше и изрично го питах за веригата и той каза, че няма проблем с нея ....


Потребителски аватар
KrasimirMartinov
Мнения: 86
Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот KrasimirMartinov » Пет 01 юли 2016 17:23


Веригата Е ЗА смяна. Под 100к км. има начин да ти направят ремонтите с минимално самоучастие. Като застудее ще затрака като дизел. Въпрос на време и късмет е дали ще светне датчика за синхронизация на валовете или ще омаже направо. Ако светне чека в движение НЕ гаси колата, а карай към сервиза. Ако загасиш, виж грешката и САМО пътна помощ.


lordlosh
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Двигател TSI

Мнениеот lordlosh » Нед 03 юли 2016 23:50


Добре колега какво точно да им кажа за да мине номера за веригата, пък ако ми сменят и съединителни с новите ревизирани, ще е перфектно.
Ако не е неудобно, дай едно телефонче да ми обясниш направо.


Потребителски аватар
KrasimirMartinov
Мнения: 86
Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот KrasimirMartinov » Вто 05 юли 2016 7:03


Като за начало се обади първо в представителството в бизнес парка в Младост. Сподели как придърпва между 1и2 скорост и че трака като дизел. Наблегни на факта че е под 100 хил, обслужвана е само в дилър.
Да направят запитване към Германия, кажи им че ще поемеш процент от ремонта и т.н.


lordlosh
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Двигател TSI

Мнениеот lordlosh » Сря 06 юли 2016 19:57


Тия дни ще им звънна, ама проблем ли е, че колата не е обслужвана само там. Преди дни я обслужих в Das Auto Service и това лесно може да се разбере. :Д


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 567
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил: VW Passat
Двигател: CRL
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот alpinab » Пет 14 окт 2016 14:35


Колеги,

От доста време съм се спрял на Голф 7 ТСИ 1.4 122/5 к.с. с ДСГ автомат.

Чета, че в по-ранните години на този мотор 12-14 има репортувани проблеми свързани с обтегачи на веригите, сухи съединители на скоростите. Тези не малки проблеми ме плашат.

Аз евентуално целя кола близка до нова и да кажем 2015 и насам. Дали горните проблеми са изчистени и покупката на такъв автомобил не е трън в гащите?

Някой колега може ли сподели реалният разход на бензин на тази кола при магистрално каране 140-150 на темпомат, и по СФ задръствания?


Благодаря.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пет 14 окт 2016 14:51


TSI моторите в Голф 7 са с ангренажен ремък. Съединителите на ДСГ кутията действително се износват. В тестовия автомобил на Ауто билд това се случи при 150 000км. В нета може да прочетеш теория, че всъщност износването не е проблем, но компесаторния механизъм на съединителите не сработва, от там и придърпването. Истински екземпляр с фабрична гаранция е много скъп, за мен няма смисъл сравнено с чисто нов. Винаги може да си купиш и нов внос за по-малко пари. Но не е нужно много въображение за да се досетиш как става тоя номер. :th_up


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nii » Съб 15 окт 2016 19:06


Този двигател на Сеат Леон ръчна кутия 2010г. гори смесено 8.6/100. Горе долу 50/50 градско и извън.
150 на магистрала ще е към 7.5-8/100
Градско 9-10 ако се набиваш в центъра.


blazarov
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 10:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Двигател TSI

Мнениеот blazarov » Съб 18 фев 2017 16:16


Аз съм с Passat B7 края на 2011 1.8TSI 160кс.
Купуван от Порше София. Втори собственик от 9 месеца. Взех го на 100к точно сега е на 115к обаче гори масло яката. грубо между 0.5-1л на 1000км.
Иначе колата е страхотна, няма забележки, върви си яко и всичко точно, но за мен това не е нормално положение и нямам намерение "да си карам и доливам" :banghead
Решил съм да я правя, ама според мен не е за всеки работа. Видях тук във форума за Das Auto, изглеждат доста сериозни и прецизни. Звъннах и по телефона ми обявиха, че доста често ремонтират този двигател (има даже снимки във facebook и в темата тук) и общо взето излиза 5-7к лв всичко. Не коментирам цената - смятам, че е нормална за общо взето основен ремонт с нови бутала и т.н.. А и двигателя е сложничък с доста периферия, дето като се отваря и сваля сумати неща се сменят. Особено за качествено и изпипано изпълнение.
Някой минал ли е по този път? Сервиза наистина ли е читав? При положение, че са читави има ли смисъл да питам и в Порше (нещо не ми вдъхват доверие за интервенцията)? Мислих си за Overdrive също - те също са доста сериозни.

П.С. Срещах по нета, че на някои (дори и в БГ) са им признавали ремонта гаранционно, но за съжаление предишния не го е направил.. :icon_sad Предполагам вече на 5+години от Порше София изобщо няма да ги интересува въпреки, че е купувана от тях нали?


Потребителски аватар
mitko66
Мнения: 416
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
Автомобил: MK8 eTSI DSG
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот mitko66 » Нед 19 фев 2017 13:08


Напротив, опитай...в шкода форума има едно момче с Йети 1.8 тси, на което Еуратек са му поели 70 % от цената на ремонта и частите въпреки, че колата е била извън обхвата на гаранцията.


Потребителски аватар
KOKO ГЕОРГИЕВ
Мнения: 1110
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
Двигател: AUW 2001
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Пон 20 фев 2017 1:39


blazarov написа:Аз съм с Passat B7 края на 2011 1.8TSI 160кс.
Взех го на 100к точно сега е на 115к обаче гори масло яката. грубо между 0.5-1л на 1000км.
........
Иначе колата е страхотна, няма забележки,
.....................
общо взето излиза 5-7к лв всичко. Не коментирам цената - смятам, че е нормална за общо взето основен ремонт


Колега, не се обиждай, но преди 15-20 години хора що-годе разбиращите от автомобили със сигурност щяха да те помислят за откачен и неспособен да мисли човек. :no :no
За твоя автомобил, като нов е платена достатъчно внушителна сума и за такива проблеми след 100 хил. километра мениджърите и конструкторите на VW са директно или за уволнение или за затвора при наличието на строги закони! Тогава за такъв клас автомобили 100 хил. км при правилна експлоатация се считаха за неотдавна приключило пълно разработване на двигателя.
Лошото е, че времената се промениха и то в силно отрицателна насока и взехме да гледаме на подобни изцепки граничещи с понятието престъпление, като на невинна детска грешка при игра на топка. :banghead

Още веднъж подчертавам, че не обиждам автора на написаното и даже го поздравявам за честно изказаното мнение! :beer


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пон 20 фев 2017 8:54


Ти наясно ли си че през 1974г ФВ битъл изминава 100 000 километровия тест на Auto motor und sport с 36 повреди и малко след това се принуждават да я пратят за скрап? Историята на световното автомобилостроене е основно история на провали и тук таме върхове. За щастие има достатъчно дървени философи с розови очила които ни припомнят "доброто старо време" и ни обеждават в обратното... :screwy

ПС: Всичко което кажеш преди думата НО, не се брои. Обиждай си на воля.


Потребителски аватар
KOKO ГЕОРГИЕВ
Мнения: 1110
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
Двигател: AUW 2001
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Пон 20 фев 2017 9:23


hooligan_sk написа: има достатъчно дървени философи .


С арогантния ти и обиден тон на разбиращ от всички "новъвъведения" отдавна съм запознат и се старая да не ти обръщам внимание.
Само да ти кажа нещо много важно, което едва ли знаеш: Детайлите на такъв двигател трябва да се направят от скъпи сплави и материали щом въобще си решил да произвеждаш подобно нововъведение. Ако това прави автомобилът ти непродаваем по-добре не се занимавай с глупости и не тероризирай клиентите си със скъпи ремонти свързани с тяхно самоучастие!
Примерът ти с "бръмбара" е повече от неуместен и аз лично визирам автомобили произвеждани в периода 1985-2000 г. Мисълта ти за върховете и провалите в автомобилостроенето ще ме разсмива още доста време.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 220 госта