Двигател TSI
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
StS написа:Danny boy написа:само да вмъкна за турбокошниците,че правят много големи въртящи моменти спрямо атмосферните,така че колегата с 15год кошница може да е наравно с конете ама ще ме прощава за Nm-трите,смятам можете да сметнете коя кола по-не си усеща килограмите тогава.Пък и проблема с големия обем се компенсира с тъпченето на въздух както се знае.Така че хич да не е имитира горе долу 2.3 2.4.. обем
И след 10 години смяташ ли че от това ще става двигател !? или по зле след 5-6.... А колегата с 3ката или 2ката кадето са по 1.8 и 2.0...и само 115 коня и след тези 10 години пак ще си вървят...ама 10 от сега ...
След 10 години ще разберем като минат. Вече колите не са като едно време и трябва да свикнем с мисълта че не са вечни Затова на който какво му е кеф тва си кара...
- Danny boy
- Мнения: 1932
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Тенденцията на сегашните коли е да издържат толкова.Заложено е максимум 12 год,след това.....друга.
Не вярвам след 20години да си караме пак старите кочини колкото и да ни харесват.
Аз лично след 20год. мисля да си купя чисто нова,е.. на изплащане дай боже.
Да не разводняваме темата, хората са казали хвали ми ново хвърляй старо,всичко друго е от недоимък.
Не вярвам след 20години да си караме пак старите кочини колкото и да ни харесват.
Аз лично след 20год. мисля да си купя чисто нова,е.. на изплащане дай боже.
Да не разводняваме темата, хората са казали хвали ми ново хвърляй старо,всичко друго е от недоимък.
Има ли турбо, всички са бегачки . К'во я мислите, какво ще и стане след 10 години, то не се знае ние дали ще сме тука, камоли да се кахърим за един куп ламарини.
Нямам никакви впечатления от мотора, но определено ми харесва като идея и ако дойде ден, в който се наложи, пак да карам бензинова кола, бих си взел такъв ТУРБО сешоар
Нямам никакви впечатления от мотора, но определено ми харесва като идея и ако дойде ден, в който се наложи, пак да карам бензинова кола, бих си взел такъв ТУРБО сешоар
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
1.4 16В ТСИ-то вярно че е икономично за възможностите си,вярно че създава впечатление за вървеж,но аз лично не съм успявал да направя до 100 за под 8.3-8.5 сек,просто малко преувеличено ми се струва 7 секунди,особено след като и със субару импреса 225 к.с. трудно се постигат всеки път /това имам за база за сравнение/.Максималната скорост може и да е 220,но едва ли е препоръчително да се поддържа много време,даже и дори да се вдига над 190-200 за по-дълго,тук вече малкия обем си казва лошата дума.
Все пак не лоша кола,особено за по-къси дистанции,наказва и доста други бегачки.
Все пак не лоша кола,особено за по-къси дистанции,наказва и доста други бегачки.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Майтапа настрана,но за вървенето и горенето-ТСИто си е супер.
Друг е въпроса ако се счупи нещо наистина кой ще го оправя,защото в БГ най-мразя сервизите с надпис ''представителен'' на еди-коя си марка.
Обикновено вътре са събрани някакви шарлатани с хубави гащеризончета на дадената марка и задължителната руса кака на рецепцията за прием на клиенти.
Друг е въпроса ако се счупи нещо наистина кой ще го оправя,защото в БГ най-мразя сервизите с надпис ''представителен'' на еди-коя си марка.
Обикновено вътре са събрани някакви шарлатани с хубави гащеризончета на дадената марка и задължителната руса кака на рецепцията за прием на клиенти.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Абе вие тук сте тръгнали да говорите нещо, ама я се сетете кой двигател взе наградата за двигател на годината. А
За ускорението под 8сек, също не ми се вярва, но откъде да знае човек.
А това че двигателя след не знам си колко години нямало да става за каране е пълна глупост.
Във Фолксваген работят, къде по умни и начетени хора, инженери, механици. Така че си мисля, че все пак малко повече от нас разбират и осъзнават какво правят, и най малкото не ска нъправили двигател който след 5 години и айде в коша.
За ускорението под 8сек, също не ми се вярва, но откъде да знае човек.
А това че двигателя след не знам си колко години нямало да става за каране е пълна глупост.
Във Фолксваген работят, къде по умни и начетени хора, инженери, механици. Така че си мисля, че все пак малко повече от нас разбират и осъзнават какво правят, и най малкото не ска нъправили двигател който след 5 години и айде в коша.
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Luciano написа:Найдене, извини им се, че си имал възможност да си купиш 5-ца бе бате...Абе като почнат едни глупости да дрънкат...майко мила...не разбра ли, че тоя с АБФ-а докато си кара него тва ще е най великата кола...баси как осрахте темата на човека...като ви се пише за АБФ-и, си пуснете тема "ABF впречатления".
не исках да се заяждам ама май няма да стане иначе.
Първо нямам комплекси, особено относно автомобили, повече от 3 години продавах коли, нови, стари, всякакви. Карал съм почти всичко което се предлага на българския пазар. Самият аз освен голф имам и Туран 2.0 ТДИ 140 коня и тн.
Примера с АБФ го давам защото параметрите са подобни и това имам под ръка. Не искам да си говорим, кое е по надежно и колко години ще издържи, божа работа. Идеята ми е че в момента политиката на ФВ е да намалят обемите на моторите с цел намаляване на разход и емисии. На мен тази политика не ми допада, тъй като най-добрия двигател е големия двигател, и това мое твърдение мисля че ще споделят всички които поне малко разбират от автомобили.
Луциано, бате, и аз карам нови автомобили и не завиждам на другите които карат такива. просто като една кола или един двигател не ми допадат искам да споделя.
- los_tigros
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Искам да попитам(за да не пускам темичка) 2.0 TSI 200к. (в Широкото) позволяват ли чип тунинг? Порше предлагат ли подобни услуги запазвайки гаранцията? Подобно на TUV в Германия. За 1.4 TSI 160к кубатурата навярно не позволява повече. Не съм за този раздел но поне става дума за TSI, не напълно офф топик
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта