Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kimif2008 » Чет 08 яну 2009 21:51


реално тея 1.4 са по 138 кончета ама на колелетата то и в топ гиър даваха два дино теста на сток голфчета 5 тси а и нема друга серийна кола между 2500 и 3500оборота на 1.5бара налягане при 10 степен на сгъстяване




Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 08 яну 2009 21:54


StS написа:
Danny boy написа:само да вмъкна за турбокошниците,че правят много големи въртящи моменти спрямо атмосферните,така че колегата с 15год кошница може да е наравно с конете ама ще ме прощава за Nm-трите,смятам можете да сметнете коя кола по-не си усеща килограмите тогава.Пък и проблема с големия обем се компенсира с тъпченето на въздух както се знае.Така че хич да не е имитира горе долу 2.3 2.4.. обем



И след 10 години смяташ ли че от това ще става двигател !? или по зле след 5-6.... А колегата с 3ката или 2ката кадето са по 1.8 и 2.0...и само 115 коня и след тези 10 години пак ще си вървят...ама 10 от сега ...



След 10 години ще разберем като минат. Вече колите не са като едно време и трябва да свикнем с мисълта че не са вечни :idea: Затова на който какво му е кеф тва си кара...


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1932
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 08 яну 2009 21:56


Тенденцията на сегашните коли е да издържат толкова.Заложено е максимум 12 год,след това.....друга.
Не вярвам след 20години да си караме пак старите кочини колкото и да ни харесват.
Аз лично след 20год. мисля да си купя чисто нова,е.. на изплащане дай боже.
Да не разводняваме темата, хората са казали хвали ми ново хвърляй старо,всичко друго е от недоимък.


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kimif2008 » Чет 08 яну 2009 22:15


откактосе продават в Бьлгария само един е имал проблем с клапата която регулира потока на вьздуха кьм компресора опа става вьпрос за голф за другите модели не знам


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Чет 08 яну 2009 22:53


Има ли турбо, всички са бегачки :олелеее . К'во я мислите, какво ще и стане след 10 години, то не се знае ние дали ще сме тука, камоли да се кахърим за един куп ламарини.

Нямам никакви впечатления от мотора, но определено ми харесва като идея и ако дойде ден, в който се наложи, пак да карам бензинова кола, бих си взел такъв ТУРБО сешоар :twisted:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 08 яну 2009 23:22


1.4 16В ТСИ-то вярно че е икономично за възможностите си,вярно че създава впечатление за вървеж,но аз лично не съм успявал да направя до 100 за под 8.3-8.5 сек,просто малко преувеличено ми се струва 7 секунди,особено след като и със субару импреса 225 к.с. трудно се постигат всеки път /това имам за база за сравнение/.Максималната скорост може и да е 220,но едва ли е препоръчително да се поддържа много време,даже и дори да се вдига над 190-200 за по-дълго,тук вече малкия обем си казва лошата дума.
Все пак не лоша кола,особено за по-къси дистанции,наказва и доста други бегачки.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 08 яну 2009 23:41


извинявам се за оффа ама преди няколко дни имах късмета да се метна на сироко с малкия мотор ТSI140 коня направо ме у4уди наистина върви и то много 8)


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 08 яну 2009 23:42


niks76 написа:извинявам се за оффа ама преди няколко дни имах късмета да се метна на сироко с малкия мотор ТSI140 коня направо ме у4уди наистина върви и то много 8)
Абе чак пък много... нали го карахме на представянето на Г6, добре върви, но не е да те лепне за седалката :roll:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 08 яну 2009 23:51


Майтапа настрана,но за вървенето и горенето-ТСИто си е супер.
Друг е въпроса ако се счупи нещо наистина кой ще го оправя,защото в БГ най-мразя сервизите с надпис ''представителен'' на еди-коя си марка.
Обикновено вътре са събрани някакви шарлатани с хубави гащеризончета на дадената марка и задължителната руса кака на рецепцията за прием на клиенти.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 09 яну 2009 9:57


Абе вие тук сте тръгнали да говорите нещо, ама я се сетете кой двигател взе наградата за двигател на годината. А :?:
За ускорението под 8сек, също не ми се вярва, но откъде да знае човек.
А това че двигателя след не знам си колко години нямало да става за каране е пълна глупост.
Във Фолксваген работят, къде по умни и начетени хора, инженери, механици. Така че си мисля, че все пак малко повече от нас разбират и осъзнават какво правят, и най малкото не ска нъправили двигател който след 5 години и айде в коша. :wink:


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Пет 09 яну 2009 9:58


Luciano написа:Найдене, извини им се, че си имал възможност да си купиш 5-ца бе бате...Абе като почнат едни глупости да дрънкат...майко мила...не разбра ли, че тоя с АБФ-а докато си кара него тва ще е най великата кола...баси как осрахте темата на човека...като ви се пише за АБФ-и, си пуснете тема "ABF впречатления".


не исках да се заяждам ама май няма да стане иначе.
Първо нямам комплекси, особено относно автомобили, повече от 3 години продавах коли, нови, стари, всякакви. Карал съм почти всичко което се предлага на българския пазар. Самият аз освен голф имам и Туран 2.0 ТДИ 140 коня и тн.
Примера с АБФ го давам защото параметрите са подобни и това имам под ръка. Не искам да си говорим, кое е по надежно и колко години ще издържи, божа работа. Идеята ми е че в момента политиката на ФВ е да намалят обемите на моторите с цел намаляване на разход и емисии. На мен тази политика не ми допада, тъй като най-добрия двигател е големия двигател, и това мое твърдение мисля че ще споделят всички които поне малко разбират от автомобили.

Луциано, бате, и аз карам нови автомобили и не завиждам на другите които карат такива. просто като една кола или един двигател не ми допадат искам да споделя.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пет 09 яну 2009 10:12


Карал съм турбиниран бензин и пак не е като турбниран дизел...каквото и да си говорим...и другото как така производителя го дава от 0-100 за 8,8 а вие за под 8...със секундника в ръка...я има 1 секунда грешка от воле...така че мотора е добър ама не му преписвайте свойства дето ги няма :)


Потребителски аватар
los_tigros
Мнения: 1894
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот los_tigros » Пет 09 яну 2009 10:28


А какв а е разликата с 1.4 ТСИ,който го слагат на Сеат?Той е 125 коня.Пак си е на фолксваген,нали?Питам щото мисля да вземам Леон с тоя двигател.


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kimif2008 » Пет 09 яну 2009 10:33


los_tigros написа:А какв а е разликата с 1.4 ТСИ,който го слагат на Сеат?Той е 125 коня.Пак си е на фолксваген,нали?Питам щото мисля да вземам Леон с тоя двигател.
само с турбо е беж компресор и с голяма турбо дупка и кулера е с водно охлаждане


PcMan
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 16:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот PcMan » Пет 09 яну 2009 10:52


Искам да попитам(за да не пускам темичка) 2.0 TSI 200к. (в Широкото) позволяват ли чип тунинг? Порше предлагат ли подобни услуги запазвайки гаранцията? Подобно на TUV в Германия. За 1.4 TSI 160к кубатурата навярно не позволява повече. Не съм за този раздел но поне става дума за TSI, не напълно офф топик :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта