Да доуточня.
Акумулатора е Монбат на 2,5години и до сега проблеми съм нямал. Четири дни не бях палил колата и нямаше грам ток. С кабели и 10 минути работа на двигателя се зареди и после си запалих без проблеми.
Едни майстори в провинцията/Монтана/ провериха течността в акумулатора и казаха, че всичките клетки са разредени - с една пипетка и всички бяха в червената зона и че трябвало да се долее спец.дестил.вода, нямал съм мъртви клетки и че това състояние на акумулатора на толкова години е нормално и че трябва само да се зареди. Алтернатора зареждал както трябва.
Нямах време да заредя акумулатора в провинцията, но нямам намерение да отлагам. Ако някой знае къде мога да свърша работа ще съм му благодарен.
Заб. Пассат 91г 1,8-90к.с.
Къде в София, Младост да заредя качествено акумулатора?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не искам да те плаша...но за 4ри дни да ти падне на нула акумулатора ...ако не си забравил консуматор и алтернатора и ел.системата е в ред....мирише на нов акум.....това че няма мъртви клетки не означава че няма повишен саморазряд заради изпопадала активна маса по дъното на клетките...аз не бих го мъчил въобще....това си е лотария ще има ток утре или не...ще запали или не.....
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако е на две години и половина и е ползван нормално апсурт да е равален! Моя мон бат се опита да изкара шеста зима но преди месец се предаде.... Колега като идваш от дървеница и завиеш в посока младост по линията на 88 точно след завоя 100-200 метра има един възрастен човек дето е толкова добър... За 6 лв ще му направи каквото трябва и ще ти го зареди, а през това време ще ти даде и оборотен..... Не става само с дестилат добавят се и разни основи. Абре човека си знае ще останеш доволен...
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Мнението на silent е много на място. Явно при Монбат е на късмет дали ще случиш на добра бройка... Аз имах същия проблем миналата зима. Акумулаторът бе на по-малко от 3 години. При непалене за повече от 2-3 дни акумулаторът нямаше сила да завърти дизела...
И тази зима не рискувах и го смених с нов, но не Монбат Дори да ти бъде зареден отлично, винаги имай едно наум през зимата, защото може да те остави когато най-малко очакваш.
И тази зима не рискувах и го смених с нов, но не Монбат Дори да ти бъде зареден отлично, винаги имай едно наум през зимата, защото може да те остави когато най-малко очакваш.
- maiz
- Мнения: 1558
- Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега за смяна е ... на жената полото е с Монбат на 2 години 5 дена не е каран и не можа дори да завърти, подадах му ток запали.На другя ден пак така не можа дори да завърти, според мен са голям боклук тези монбат не могат да изкарат повече от 2 години ама нейсе... сори за спама но доста се ядосах тази сутрин.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
.
От двете страни един срещо друг на бул.А.Ляпчев и бул.Св.Климент Охридски (до Hyundai)
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: .
cceeccoo написа:От двете страни един срещо друг на бул.А.Ляпчев и бул.Св.Климент Охридски (до Hyundai)
Smeagol написа:Мнението на silent е много на място. Явно при Монбат е на късмет дали ще случиш на добра бройка... Аз имах същия проблем миналата зима. Акумулаторът бе на по-малко от 3 години. При непалене за повече от 2-3 дни акумулаторът нямаше сила да завърти дизела...
И тази зима не рискувах и го смених с нов, но не Монбат Дори да ти бъде зареден отлично, винаги имай едно наум през зимата, защото може да те остави когато най-малко очакваш.
А провери ли си алтернатора?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Къде в София, Младост да заредя качествено акумулатора?
[quote="Aylan"]Да доуточня.
Акумулатора е Монбат на 2,5години и до сега проблеми съм нямал. Четири дни не бях палил колата и нямаше грам ток. quote]
Нов - щом на студа е паднал толкова - няма капацитет - т.е. няма вече плочи -т.е. оловото е леш по дъното. При зареждане ше вдигне бързо напрежение но стартерния ток ще е мижав. За лятно време ще изкара няколко месеца, но зимата на минус никак.
Приказки под Шипковия храст са тия дето акумулаторите изкарвали по 7-8-9 г.
Причини - икономия .Плочите са тънки / за да е по-евтино/. Едно време Старт и подобните на 55А/ч бяха с плочи 5,5 мм , направиха рац. и опа акумулаторите вече 60 А/ч да ама плочите почти 3 мм .
Трябва да има оборот произвежда се , бързо се скапва и се купува щеш не щеш нов акумулатор. Потребителя / купувача все е от наведената страна
Акумулатора е Монбат на 2,5години и до сега проблеми съм нямал. Четири дни не бях палил колата и нямаше грам ток. quote]
Нов - щом на студа е паднал толкова - няма капацитет - т.е. няма вече плочи -т.е. оловото е леш по дъното. При зареждане ше вдигне бързо напрежение но стартерния ток ще е мижав. За лятно време ще изкара няколко месеца, но зимата на минус никак.
Приказки под Шипковия храст са тия дето акумулаторите изкарвали по 7-8-9 г.
Причини - икономия .Плочите са тънки / за да е по-евтино/. Едно време Старт и подобните на 55А/ч бяха с плочи 5,5 мм , направиха рац. и опа акумулаторите вече 60 А/ч да ама плочите почти 3 мм .
Трябва да има оборот произвежда се , бързо се скапва и се купува щеш не щеш нов акумулатор. Потребителя / купувача все е от наведената страна
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 264 госта