Ново десет... прегря ми :)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Чет 24 юни 2004 8:43


той моя стария голф сега се търкаля нейде из сливенско - така че ако имате път натам внимавайте за нископрелитащ дзвер :lol: 8)

ама ако не се обезвъждушава сама - това не е ли признак за некъф дефект?




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 24 юни 2004 8:43


това за самостоятелното обезвъздушаване комай е само мит.има ли джоб обикновенно се качва в парното и трябва ръка да пипне :D
по мойта логика ако спука гарнитура то антифриза ще излезе от там а не въздух вътре.при около 110 градуса да се изкриви главата :?: доста странни твърдения :!:


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Чет 24 юни 2004 8:46


GOLFER написа:това за самостоятелното обезвъздушаване комай е само мит.има ли джоб обикновенно се качва в парното и трябва ръка да пипне :D


за партоно не съм съгласен - понеже го правих, специално съм го мерил - парното е по-ниско от преливното казанче - въздуха няма как да се задържи там - освен ако мойта е била некъф специален модел :lol:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 24 юни 2004 8:47


абе това с ръката си е добре, мачкаш, духаш, пак мачкаш и т.н., глей са, търтей, твоя беше 1,8 нали? може и парното т.е. радиаторчето да не ти е било най-висока точка и сам да се е обезвъздушавал, като запалиш и отвориш казанчето...и само си доливаш арабийската антифриз+вода...но аз що мъка и що антифриз съм пил просто не е истина


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Чет 24 юни 2004 8:50


абе явно е така

обаче ми е странно - нали са на една и съща платформа - би требвало да са на еднакви места парното и казанчето :shock:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 24 юни 2004 8:53


абе не знам каква е истината, ама съм чувал от много хора с г2 че това с обезвъздушаването е гадно и невъзможно само да стане....
а на мускала става само....:-)))


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Чет 24 юни 2004 8:59


Pichaga написа:абе не знам каква е истината, ама съм чувал от много хора с г2 че това с обезвъздушаването е гадно и невъзможно само да стане....
а на мускала става само....:-)))


можем да прати запитване до VW AG :lol:
а за космича занеш че сме на едно мнение 8)
то май трябва да ни отворят подтема - любители на москвич :lol: 8) :wink:


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Чет 24 юни 2004 20:18


Казанчето ми е най-високо. Като се е изстудила паля и оставям на празен ход. Излизат мехурчета и въздух след малко. Доливам докъдето трябва. Сперат да излезат мехурчета. Затварям. След това проблеми съм нямал :) .

едит: може да пусна снимки да видите как е на мойта 1,6-ца.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта