И все пак мисля че е добра идея да се смени след години.
Акцията за смяна на синтетичното масло с минерално засяга ли 7 скоростната?
FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
И аз питах в Порше, казаха ми че DSG7 не се пипа докато не се скапят дисковете (сухи).
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Съвет за тези,който не са си сменяли горвните филтри да го направят,моя си беше оригиналния от 2005 година доста гадости изтекоха.Интересно че в сервизните книжки не пише за неговата смяна на определен интервал
- hatebur
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX
- Местоположение: Сопот
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
de4o07 написа:И на мен ще ми е интересно да разбера.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?7013321-A-quick-D-I-Y-Cam-Chain-and-Tensioner-
ето тук има цялата необходима информация относно смяната на веригата и обтегача.
Аз си смених обтегача са.Не е трудно но при мен се случи така че не можах да развия гадният болт на единия вал(може би защото не можах да застопоря хубаво валовете) и се наложи да ги надигна и двата за да изкарам и после да вкарам повдигача.И поради тази причина не можах и веригата да сменя.
А преди седмица си смених и маслата-на двигател и скоростната кутия+всички филтри
за сумата от 750 лв. в Хаас Пловдив.Не знам дали е много.За труд ми взеха някаде към 100 лв.Иначе само за кутията ми искаха към 450-470 лв
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
за смяната има специални инструменти за това не си могъл да го застопориш и развиеш,какви бяха твойте симптоми че реши да ги сменяш?
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
hatebur написа:Иначе само за кутията ми искаха към 450-470 лв
Във Вестауто-М VW Бургас платих същите пари за смяна на масло + диагностика на DSG кутията, в края на 2014г
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
аз 2008 година за смяна на масло дсг в автотрейд платих 320 лв те вместо да намаляват увеличават цените, смяната после си я правих сам съвсем елемнтарно е
- hatebur
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX
- Местоположение: Сопот
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
maimo написа:за смяната има специални инструменти за това не си могъл да го застопориш и развиеш,какви бяха твойте симптоми че реши да ги сменяш?
Ами счупих обтегач и затова.А за какъв специален инструмент става на въпрос?-ако е тази планка от-горе на валовете да нямах.Опитах да направя нещо подобно
но нещо не се справих и затова може би не стана нищо.
А за маслото на кутията мисля че литъра струваше към 36-37 лв. за литър
но и на двигателя ми го хванаха по толкова.
Е за двигателя няма да го сменям повече там-за 50 лв. мога и сам
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
да точно за тази планка освен това има и специален торкс за развиване на този болт.
- hatebur
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX
- Местоположение: Сопот
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Торкса го имах но планката беше решаваща.Някъде я гледах за около 60$.което си е многооо пари.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
тук ги има за около 80 лв,да попитам какъв ви е моментия разход на место при загряла кола и с изключен климатик моя е около 0.8,а относно парите щом карая ГТИ трябва да си готов за скъпи консумативи онзи ден смених въпросния елемент cam follower на помпата за високо налягане 70лв съветвам те да го прегледаш и уплътнение което е съвсем малко гумено на нея цена 18лв .
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
0.5l/час без клима, с клима 0,8л/час
- hatebur
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX
- Местоположение: Сопот
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
И моят разход е някъде там 08-09.
А за елемента на помпата-благодаря за предупреждението
видимо беше с нормални следи от работа но ...за 70-80 лв. няма какво да му се чудя ще се сменя.
А какви са симптомите за смяна на въпросният елемент?
и ако не е тайна от къде си го поръча?
А за елемента на помпата-благодаря за предупреждението
видимо беше с нормални следи от работа но ...за 70-80 лв. няма какво да му се чудя ще се сменя.
А какви са симптомите за смяна на въпросният елемент?
и ако не е тайна от къде си го поръча?
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
от всеки един по свестен магазин можеш да го вземеш
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Когато сменях бобините във VW Бургас ги попитах за цена на cam follower. Странното бе, че ровеха и търсиха из компютрите си това нещо близо 1 час и накрая, нищо не откриха ...
Нямало такъв консуматив, ако се счупило нещо по помпата, трябвало да сменя цялата ... WTF
Аз смених cam follower-а веднага след покупката на GTI-то въпреки, че не бях достигнал още фаза 1 на износване.
Я някой да сподели на колко хиляди километра го проверявате, сменяте ??? Аз четох нещо от рода на 60к ...
За моментния разход на празен ход, до колкото си спомням при мен без да е включен климатика е 1,0 л, но не знам има ли значение това, че съм с ремап и карам на по-високо налягане ... Трябва пак да го погледна.
Аз знам, че когато ти се повиши моментния разход на празен ход, значи в двг има доста карбонови отлагания или прословутия carbon buildup и трябва да се вземат мерки за почистването му.
Нямало такъв консуматив, ако се счупило нещо по помпата, трябвало да сменя цялата ... WTF
Аз смених cam follower-а веднага след покупката на GTI-то въпреки, че не бях достигнал още фаза 1 на износване.
Я някой да сподели на колко хиляди километра го проверявате, сменяте ??? Аз четох нещо от рода на 60к ...
За моментния разход на празен ход, до колкото си спомням при мен без да е включен климатика е 1,0 л, но не знам има ли значение това, че съм с ремап и карам на по-високо налягане ... Трябва пак да го погледна.
Аз знам, че когато ти се повиши моментния разход на празен ход, значи в двг има доста карбонови отлагания или прословутия carbon buildup и трябва да се вземат мерки за почистването му.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта