FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
psharkov
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 0:23
Автомобил: VW
Двигател: -
Местоположение: Варна

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот psharkov » Пон 18 мар 2013 13:35


kimif2008 написа:
psharkov написа:Карам 1.6 FSI от няколко месеца, внесох си я от Германия. Уви смених маслото и светна чека. Оказа се най-вероятно проблем с веригата (колянов и разпределителен вал си губят синхрона). Много неприятно и все още не мога да намеря точен отговор на проблема, както и цена на отстраняването. Повечето сервизи, с които се сблъсках не им се занимава. Още не съм проверил в оторизирания сервиз, но ще трябва да го направя, тъй като колата е в сервизен режим и няма тази мощност при нормално каране. Няма явни промени в работата на двигателя, но е дразнещо, като знаеш че има някакъв проблем.

700лв,и побързай за да не срештнат буталата с клапаните

Това предполагам е части и труд. Да разбира се няма да бавя проблема, но не знам къде във Варна да отида, при някого, който си знае работата. До момента не намирам такъв. Някой съвет?




Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот wmalevski » Пон 29 апр 2013 10:34


Здравейте колеги,

исках да попитам дали при вас го има момента на шумната работа на мотора, като взех колата се изплаших доста, защото ми напомни на звука на един опел кадет, който карах преди доста време, та когато му паднеше нивото на маслото, повдигачите тропаха по подобен начин. След това направо си имам чуството, че мотора работи като дизел, когато е загрял и е на едно място. Дали някой от Вас го има този "проблем", четох по чуждите форуми, че е нормално, но все пак да питам за мнението Ви?

Иначе другия ми проблем е - къде в София, има сервиз, който разбира от TFSI мотори? Вчера колата ми получи загуба на мощност във високите обороти във висока скорот. Проверих грешката и установих, че или ми е буталцето на помпата за високо налягане или е някакъв датчик (Thrust Sensor) с номер 06E906051K, кофтито е че изтрих грешката, а знам, че ако ида в някой произволен сервиз, ще ме гледат въпросително, след като им обясня проблема си.

Грешката беше:
1 Fault Found:
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Някой ако има идеи и съвети, да ги сподели, ще съм благодарен.


miro_5195
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 31 авг 2012 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот miro_5195 » Чет 13 юни 2013 15:10


Здравейте колеги,
Аз карам Голф 1,6 fsi от 10 месеца, като цяло съм доволен, гледам да карам с по високо октаново число бензин, обикновенно от ОМВ 100 октана. С по слаб бензин ми се струва, че при рязко подаване на газ се чува пречукване на аванс може би. Оборотите по оборотомера държат на празен ход,обинковено на светофар като чакам, но усещам едно претрисане,нещо като неравномерна работа на двигателя.Мислех,че при по дълго каране с хубав бензин ще изчезне, но си го има. Не е кой знае какво, но ме дразни от време на време.


Потребителски аватар
nvrmnd
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 04 дек 2011 9:03
Автомобил: Golf MK5
Двигател: 1.6 FSI BLF
Местоположение: София/Пловдив

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот nvrmnd » Съб 15 юни 2013 16:07


При мен го има абсолютно същото претрисане, най-вероятно са зацапани инжектори, затова го пробвах с добавки, но не се оправи. Аз също го карам само с А100 от OMV.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2394
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот StS » Нед 16 юни 2013 10:10


nvrmnd написа:При мен го има абсолютно същото претрисане, най-вероятно са зацапани инжектори, затова го пробвах с добавки, но не се оправи. Аз също го карам само с А100 от OMV.



При мен претрисането се оправи с А95 Екто на Лукойл. Разлика имаше - значетелна. За вас най-добрия варянт е А100 с добавка за почистване на инжекторите /някоя висок клас разбира се/ 1 резервоар е напълно достатъчно , поне при мене даде сериозен резултат.


PaTr1o7a
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот PaTr1o7a » Нед 16 юни 2013 11:37


Претрисането не е от зацапване. При мен си го има от както съм взел колата 2.0TFSI. В една друга тема един колега каза че са му помогнали в Порше Юг мисля и вече няма този проблем.


miro_5195
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 31 авг 2012 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот miro_5195 » Сря 19 юни 2013 9:50


Аз съм зареждал Екто 98 от Лукойл и не съм мн доволен, като претрисането което е от време на време пак си го имаше. Пробвал съм и 95 Ви Пауър от Шел също нямаше ефект, като при него поради по ниския октан започна да се чува пак аванса да пречуква. Пробвал съм и 96 на Петрол, също и идваше слаб бензин. И си се върнах на А 100 октана от ОМВ, от около 3 месеца карам само с него.


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот everlastt » Нед 17 ное 2013 9:22




Потребителски аватар
mk5_gti
Мнения: 179
Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
Автомобил: Golf 5 GTI DSG
Двигател: BPY 2008

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот mk5_gti » Нед 17 ное 2013 12:03


Аз до сега не съм имал никакви проблеми с DSG. Даже мога да кажа че това е най-голямата екстра в колата ми. Колата е на 105 000 на 60 сменявах маслото с филтъра в скоростите, в сервиз на VW. На 120 пак ще ги сменям. Когато съм на светофар или спрял за малко си я държа на D, на N и P я слагам когато спирам за по-продължително време. На S я карам рядко, защото когато я карам бавно на S е много нервна, а когато я настъпя не сменя скорост докато обортомера не отиде до 6,5.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот brabus » Нед 17 ное 2013 12:59


mk5_gti, нямаш проблеми, защото твоята кутия е 6 степенна.
Има нещо недомислено при 7 степенните и там са масовите проблеми.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот Kuncavia » Нед 17 ное 2013 19:34


brabus написа:mk5_gti, нямаш проблеми, защото твоята кутия е 6 степенна.
Има нещо недомислено при 7 степенните и там са масовите проблеми.


Това ме зарадва. Може ли малко инфо за FSI 2.0 6 степенен автомат, дали е читав или е недообмислен?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот brabus » Нед 17 ное 2013 19:58


За тази кутия не знам много, да не кажа нищо. Знам, че не е DSG. Пак е 6 скоростна, но си е с класическия мозък и хидравлика. Това я прави доста по-мудна (бавно превключва, сравнено с DSG) и с нея има доста по-голяма загуба на мощност.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот Kuncavia » Нед 17 ное 2013 21:04


Аз до колкото знам е DSG, само че обърках двигателя TFSI .. (GTI)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот brabus » Нед 17 ное 2013 21:12


Това е друго нещо :mhihi
Защото в 2.0 150 кс (атмосферния) не е DSG.
90% от проблемите с тези скорости са при 7 степенните.
Има оплаквания и от 6-ците, но на фона на другите са пренебрежимо малко.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот Kuncavia » Нед 17 ное 2013 21:17


Благодаря, звучи обнадеждаващо :th_up А за 7 скоростните прочетох и аз във някъв английскоговорещ форум :screwy



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 202 госта