В момента е Нед 18 ное 2018 16:39
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 195 мнения ]  Отиди на страница Предишна 17 8 9 10 1113 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Пет 29 май 2015 17:48 
Извън линия

Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Мнения: 789
Автомобил: Polo 9N3
Двигател: AXR
Местоположение: София
И все пак мисля че е добра идея да се смени след години.
Акцията за смяна на синтетичното масло с минерално засяга ли 7 скоростната?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Пет 29 май 2015 23:40 
Извън линия
Незабравим член
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Мнения: 4045
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
И аз питах в Порше, казаха ми че DSG7 не се пипа докато не се скапят дисковете (сухи).


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Съб 30 май 2015 19:30 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Мнения: 966
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна
Съвет за тези,който не са си сменяли горвните филтри да го направят,моя си беше оригиналния от 2005 година :rolleyes доста гадости изтекоха.Интересно че в сервизните книжки не пише за неговата смяна на определен интервал :screwy


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Вто 16 юни 2015 22:21 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
Мнения: 273
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX
Местоположение: Сопот
de4o07 написа:
И на мен ще ми е интересно да разбера.


http://forums.vwvortex.com/showthread.php?7013321-A-quick-D-I-Y-Cam-Chain-and-Tensioner-
ето тук има цялата необходима информация относно смяната на веригата и обтегача.
Аз си смених обтегача са.Не е трудно но при мен се случи така че не можах да развия гадният болт на единия вал(може би защото не можах да застопоря хубаво валовете) и се наложи да ги надигна и двата за да изкарам и после да вкарам повдигача.И поради тази причина не можах и веригата да сменя.
А преди седмица си смених и маслата-на двигател и скоростната кутия+всички филтри
за сумата от 750 лв. в Хаас Пловдив.Не знам дали е много.За труд ми взеха някаде към 100 лв.Иначе само за кутията ми искаха към 450-470 лв


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Сря 17 юни 2015 6:39 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Мнения: 966
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна
за смяната има специални инструменти за това не си могъл да го застопориш и развиеш,какви бяха твойте симптоми че реши да ги сменяш?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Сря 17 юни 2015 6:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Мнения: 801
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
hatebur написа:
Иначе само за кутията ми искаха към 450-470 лв


Във Вестауто-М VW Бургас платих същите пари за смяна на масло + диагностика на DSG кутията, в края на 2014г :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Сря 17 юни 2015 9:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Мнения: 966
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна
аз 2008 година за смяна на масло дсг в автотрейд платих 320 лв те вместо да намаляват увеличават цените, :screwy смяната после си я правих сам съвсем елемнтарно е :cool


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Сря 17 юни 2015 13:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
Мнения: 273
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX
Местоположение: Сопот
maimo написа:
за смяната има специални инструменти за това не си могъл да го застопориш и развиеш,какви бяха твойте симптоми че реши да ги сменяш?

Ами счупих обтегач и затова.А за какъв специален инструмент става на въпрос?-ако е тази планка от-горе на валовете да нямах.Опитах да направя нещо подобно
но нещо не се справих и затова може би не стана нищо.
А за маслото на кутията мисля че литъра струваше към 36-37 лв. за литър
но и на двигателя ми го хванаха по толкова.
Е за двигателя няма да го сменям повече там-за 50 лв. мога и сам


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Сря 17 юни 2015 16:24 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Мнения: 966
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна
да точно за тази планка освен това има и специален торкс за развиване на този болт.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Сря 17 юни 2015 18:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
Мнения: 273
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX
Местоположение: Сопот
Торкса го имах но планката беше решаваща.Някъде я гледах за около 60$.което си е многооо пари.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Чет 18 юни 2015 9:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Мнения: 966
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна
тук ги има за около 80 лв,да попитам какъв ви е моментия разход на место при загряла кола и с изключен климатик моя е около 0.8,а относно парите щом карая ГТИ трябва да си готов за скъпи консумативи :Mr Green Fun онзи ден смених въпросния елемент cam follower на помпата за високо налягане 70лв съветвам те да го прегледаш и уплътнение което е съвсем малко гумено на нея цена 18лв :newsm66.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Чет 18 юни 2015 10:07 
Извън линия
Незабравим член
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Мнения: 4045
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
0.5l/час без клима, с клима 0,8л/час


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Чет 18 юни 2015 11:06 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
Мнения: 273
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX
Местоположение: Сопот
И моят разход е някъде там 08-09.
А за елемента на помпата-благодаря за предупреждението :th_up
видимо беше с нормални следи от работа но ...за 70-80 лв. няма какво да му се чудя ще се сменя.
А какви са симптомите за смяна на въпросният елемент?
и ако не е тайна от къде си го поръча?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Чет 18 юни 2015 11:52 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Мнения: 966
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна
Прикачен файл:
hpfp-cam-follower-tfsi.jpg
hpfp-cam-follower-tfsi.jpg [ 21.18 KиБ | Видяна 3933 пъти ]
от всеки един по свестен магазин можеш да го вземеш


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др. Публикувано: Пет 19 юни 2015 7:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Мнения: 801
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Когато сменях бобините във VW Бургас ги попитах за цена на cam follower. Странното бе, че ровеха и търсиха из компютрите си това нещо близо 1 час и накрая, нищо не откриха ... :no
Нямало такъв консуматив, ако се счупило нещо по помпата, трябвало да сменя цялата ... WTF :a035 :aaaa010 :d045 :insane :insane :36 :a070
Аз смених cam follower-а веднага след покупката на GTI-то въпреки, че не бях достигнал още фаза 1 на износване.
Я някой да сподели на колко хиляди километра го проверявате, сменяте ??? Аз четох нещо от рода на 60к ...
За моментния разход на празен ход, до колкото си спомням при мен без да е включен климатика е 1,0 л, но не знам има ли значение това, че съм с ремап и карам на по-високо налягане ... :yahoo_09 Трябва пак да го погледна.
Аз знам, че когато ти се повиши моментния разход на празен ход, значи в двг има доста карбонови отлагания или прословутия carbon buildup и трябва да се вземат мерки за почистването му.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 195 мнения ]  Отиди на страница Предишна 17 8 9 10 1113 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design