FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот maimo » Чет 22 окт 2015 15:59


atevm@abv.bg написа:Здравейте колеги.. някой може ли да ми каже от къде мога да си купя cam follower и превода му на български. И дали някой е имал проблем като моя. Значи като карам извън градско абсолютно всеки път поне 1, понякога и 2 пъти ми светва жълтата лампа за маслото и ми пише "Check oil level" и като отбия и извадя един, два пъти щеката на маслото и изчезва (колата си има масло, проверявам го почти всеки ден понеже и на мене както един колега по горе беше споделил за 10к километри ми консумира между 3 и 4 литра масло и на следващата смяна и аз ще сложа 5х40 а не 5х30 както е до сега и дано се намали разхода му). Този проблем го имам и на туарега 2.5 ТДИ и на предишния ми голф 5 2.0 ТДИ го имах

трябва да провериш или датчика който седи на картера или да разглобиш картера и да изчистиш маслената помпа може да е задръстена с боклуци.Относно горенето на масло има доста причини трябва да ги почнеш по ред 3-4 литра масло не е нормално да гори при мен 1 литър макс а аз настъпвам доста,карам с 5w30 castrol professional




atevm@abv.bg
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 19 окт 2015 14:14
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот atevm@abv.bg » Пон 26 окт 2015 22:29


Датчика съм го сменил. Помпата и картера са изчистени. Някакви други идеи ? И ако някой може да ми помогне за една "беля" дето направих. Докато смъквах горивната помпа, за да го проверя този така прословут cam follower и скъсах единия болт (този с двойната резба: от вън и от вътре) него го поръчах от vw и го чакам в момента обаче върху него и върху др. болт седят едни като дифтунги (като легла се падат за болтовете). Та въпроса ми е някой знае ли, от къде мога да ги намеря понеже единия падна из двигателя, а другия, който седи върху скъсания болт е деформиран и няма да пасне на новия. От vw във В.Търново ми казаха, че не им излиза да има такива неща и предполагат че върви с помпата. Обиколих всеки магазин във ВТ и няколко магазина, във Варна и никъде не мога да ги нямеря. Ако някой може да помогне ще съм му задължен за цял живот !!!


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот maimo » Вто 27 окт 2015 17:22


какво ти трябва 3-те болта които държат помпата за високо налягане дългите?


atevm@abv.bg
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 19 окт 2015 14:14
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот atevm@abv.bg » Сря 28 окт 2015 13:15


Не. Имах в предвид двата болта, които са от долу през, които влиза бензина. Но вчера успях да извадя дифтунгата, която беше паднала, а другата, която има лека деформация ще я изшкуря и смятам, че ще пасне на новия болт.


momchilmm
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 22:45
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BZB 2009
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот momchilmm » Вто 03 ное 2015 11:19


При мен губеше масло от семеринг на колянов вал и съвсем малко от старост на силикона на картера.

Семерингите май също са им специалитет на тези коли...

Може ли някой да обясни за какво се използва този Cam follower?


atevm@abv.bg
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 19 окт 2015 14:14
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот atevm@abv.bg » Вто 17 ное 2015 19:50


cam followera е.. представи си една капачка с 4 малки дупчици плез които минава бензина и от там се изстрелва обаче често се издънва цялото тяло и бензина си минава през него и има случаи в които от не смяна се преебава самата помпа


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот wmalevski » Вто 17 ное 2015 22:40


и вал, и вал..


rider93
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 16 ное 2015 19:11
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот rider93 » Чет 18 фев 2016 19:28


Здравейте, отскоро станах собственик на Polo 9n3 1.4 FSI, искам да питам какви са подходящите масла за fsi? Видях, че по книга дават пълна синтетика 5w-30 (504.00 спец.), но от познати чувам, че за карана кола по-добре било полусинтетика 10w-40, щото колата е на почти 10 години. Също ако можете и да препоръчате конкретни марки.

Поздрави :)


Потребителски аватар
RO$$KO
Мнения: 454
Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
Автомобил: VW MK6 GTI
Двигател: TSI EA888 2009
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот RO$$KO » Чет 18 фев 2016 20:54


rider93 написа:Здравейте, отскоро станах собственик на Polo 9n3 1.4 FSI, искам да питам какви са подходящите масла за fsi? Видях, че по книга дават пълна синтетика 5w-30 (504.00 спец.), но от познати чувам, че за карана кола по-добре било полусинтетика 10w-40, щото колата е на почти 10 години. Също ако можете и да препоръчате конкретни марки.

Поздрави :)

Ако сложиш на тая кола 10w40 за мене ще е страшен късмет ако изкара до другата смяна.Твоите познати да го сипват на голф 3ките си 1,8 моно за там е екстра.
Castrol edge 5w30 Само от доверен магазин за части ментета доста.
Motul Specific 5w30 Prospeed
Volkswagen LongLife III 5W30 Porshe
Bardahl-XTEC 5W30 C3 Prospeed


rider93
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 16 ное 2015 19:11
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот rider93 » Вто 23 фев 2016 21:06


Благодаря за инфото :)


Потребителски аватар
plamen.todorov1
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 19 мар 2016 12:10
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот plamen.todorov1 » Пон 25 апр 2016 15:34


Здравейте,
имам проблем с моя GTI 2.0 FSI. При диагностига ми изписва грешка P310B - Low Fuel Pressure regulation. Fuel pressure outside specification. При рязко подаване на газ и достигане на 3000 оборота всякаш спира подаването на гориво за момент и след това през ауспуха се чува гръм. Точно когато трябва да има високо налягане на горивото при мен няма. Не мога да вдигна повече от 140 км/ч. Сменях cam follower, който беше леко изтъркан, прегледахме вала през дупката на cam follower-а и видимо нямаше следи от надраскване. Сменях помпа и дюзи, но проблема продължава. Последният майстор ми каза, че остава да е от вала - трябвало да се отвори и прегледа. Имали ли сте подобен проблем или имате ли идея от какво може да е?


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот wmalevski » Вто 26 апр 2016 9:14


При мене това беше проблема, когато cam follower-а беше изяден (имаше си дупка в него), помпата жулеше във вала и го беше наранила (както и тя беше наранена). Сигурен ли си, че предния собственик не е надраскал вала, заменил cam follower-а и продал така?


Потребителски аватар
plamen.todorov1
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 19 мар 2016 12:10
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот plamen.todorov1 » Сря 27 апр 2016 9:07


wmalevski написа:При мене това беше проблема, когато cam follower-а беше изяден (имаше си дупка в него), помпата жулеше във вала и го беше наранила (както и тя беше наранена). Сигурен ли си, че предния собственик не е надраскал вала, заменил cam follower-а и продал така?


Аз го сменях. Ходих в Хеед, човека в сервиза свали помпата пред мен и ми показа плънджъра (така го наричаха там) - беше само в начална фаза на изтъркване, нямаше дупка. Колкото успяхме да прегледаме през малката дупка, вала видимо нямаше следи от нараняване. Двигателя има един нехарактерен шум при работа, по-силен от нормалното. Ти смени ли наранения вал?


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот wmalevski » Сря 27 апр 2016 11:01


Тогава смених вал, помпа и cam follower-а. Не знаех, че на български го наричат плънджър. При мене кофтито беше, че смяната трябваше да се направи в Porsche, защото майсторите при които си обслужвам колата, нямаха необходимите инструменти за зацепване на вал-а. Мисля вала беше около 450 лв с отстъпките, но работата около 700 (по спомен говоря, беше преди 3 години и половина). Иначе той може да е в начална фаза на изтъркване, ама той има живот.. моята кола тогава беше на реални под 120к км и не беше заменян никога или поне не при предния и собственик, който беше доста педантичен (той от къде я е взел и как са се грижили за нея - нямам идея). При мене най-осезаемо се усещаше на магистрала, при ускорение за изпреварване, забиваше и влизаше в сервизен режим, до рестарт. Може проблема да е нещо съвсем друго при тебе. Препоръчвам ти да отидеш в сервиз, който познава моторите с директно впръскване добре. Не съм ходил при тях, но по постовете им във фейсбук, имам чуствтото, че Маднес биха се справили.

Като погледнах росс тех за грешката ти, излиза следното (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P310B/012555):

Possible Causes
Faulty Fuel Pressure Sensor (G410)
Wiring Harness for Fuel Pressure Sensor (G410)
Low Fuel Pressure
Weak Lift Pump
Restriction in Fuel Filter or Fuel Lines
Mechanical issue with High Pressure Fuel Pump
Replacement fuel filter not correct Bar rating (ex. 4.0 Bar vs 6.0 Bar)


Можеш да прегледаш първо евтините неща. Може да е от филтъра наистина, датчика и тн. Щом не сте видяли надраскан вал.. моя се виждаше доста осезаемо, седеше U образно леко, по-вдлъбнат в средата. Отделно имаше и деруги. Просто съм се нагледал на какви ли не майсторщини, особено ако колата е закупена от автокъща.


Потребителски аватар
mk5_gti
Мнения: 179
Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
Автомобил: Golf 5 GTI DSG
Двигател: BPY 2008

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот mk5_gti » Сря 27 апр 2016 13:21


Може да е и от горивния филтър. Ако не се лъжа е с налягане 6.3 бара. Когато го сменявах за първи път ми бяха сложили филтър с 3 бара, при което ми даде грешка ниско налягане на гориво.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: К.Одаджийски и 9 госта