FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
plamen.todorov1
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 19 мар 2016 12:10
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот plamen.todorov1 » Нед 01 май 2016 13:18


След дълго ровене и четене из нета попаднах на този форум пост. Човекът е имал същия проблем http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/160021-Power-Loss-amp-P2293-Fuel-Pressure-Regulator-Valve-(N276)-Mechanical-Malfunction/page3. В общи линиии сменил е всичко възможно и проблема е останал. Получавал е грешка в Camshaft Position Sensor (G40). Решава да го свали и да го погледне и след като го почиства всичко се оправя. Преди да започна да сменям и аз каквото и да е било реших да погледна този датчик. Свалих го и наистина върхът му беше покрит с нещо като плака. Почистих го сложих го и тествах с кратък пробег. Имаше осезателна разлика, само един път на рязко ускоряване ми направи проблем. На другия ден свалих датчика пак и имаше още малко насъбрано. Почистих го, изтрих грешките и тествах на по-дълъг пробег. Вдигнах 160 км/ч и никакви грешки не бяха прочетени. Изглежда си реших проблема.




excessive
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 30 дек 2015 12:41
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот excessive » Съб 06 авг 2016 16:17


viewtopic.php?f=5&t=458968

за да не спамя излишно, само давам линк към темата ми


Потребителски аватар
mk5_gti
Мнения: 153
Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
Автомобил: Golf 5 GTI DSG
Двигател: BPY 2008

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот mk5_gti » Вто 08 ное 2016 13:47


Здравейте на всички! Имам въпрос свързан с cam follower. Има ли някакви симптоми за пробит cam follower? Колата ми е на 144000 и не е сменяван.


LordDread
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 24 авг 2016 21:37
Автомобил: VW Passat Variant 2015
Двигател: CNHA

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот LordDread » Вто 15 ное 2016 23:01


Здравейте,
предстои ми смяна на автомобила съвсем скоро. От петък оставам без кола. Това което съм си харесал по принцип и това което ще търся е Пасат 2.0 TSI. Това което ме притеснява и искам да попитам за мнения и съвети е следното: Защо в България няма 2.0 TSI? 80% са 2.0 TDI, и тук там някоя 1.8 TSI или 3.6. Не коментирам 1.4 или други, фокусът ми е върху 1.8 - 2.0. Защо това е така? защо 2.0 TSI го няма в България? Мисля да си внеса някоя, но малко ме притеснява факта, че ще избягам от масовката. какво им е на тези двигатели че ги няма?

Ще се радвам да прочета различни мнения.

Поздрави,
Росен


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6782
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот hooligan_sk » Сря 16 ное 2016 8:50


Няма ги по същата причина поради която са по-редки навсякъде. 80% от произведените Пасати през този век, са дизелови комбита. В България от друга страна има още по-голям превес в търсенето на дизелови мотори, скоро излезе статистика че 90+ % от новия внос на употребявани автомобили тук е на нафта. Иначе по-старите генерации на 2.0TSI харчат много и като всеки FSI/TSI се газифицират трудно, скъпо и не оптимално. :th_up


LordDread
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 24 авг 2016 21:37
Автомобил: VW Passat Variant 2015
Двигател: CNHA

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот LordDread » Сря 16 ное 2016 22:54


Здравей hooligan_sk,
Благодаря за коментара. Какво ще рече по-стари генерации? Аз съм с впечатлението че TSI моторите са с високи показатели и в същото време икономични. Това което аз ще търся е Пасат В7, от 2011 насам. Дори ще се опитам да е 2012+ защото мисля че през 2012 решават проблема с нагар по клапаните!?

Поздрави


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6782
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот hooligan_sk » Чет 17 ное 2016 1:25


ЕА888 Gen 1, Gen 2 си хапват доста гориво. При тях heat management-а не е оптимален, start/stop не е задължителна. Ако очакваш да харчи в рамките на 10л/100км при градски цикъл - ще останеш разочерован. Нагара не е особен казус при 2,0TSI. На теория има всички предпоставки да се трупа, но за разлика от FSI моторите, тук рядко е проблем. :arrow


LordDread
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 24 авг 2016 21:37
Автомобил: VW Passat Variant 2015
Двигател: CNHA

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот LordDread » Чет 17 ное 2016 11:09


Благодаря отново!

Това за клапаните звучи добре. Относно разхода, настроил съм се за около 12 градско (поне ми се иска да не е повече).
А какви са очакваните проблеми и обслужвания за подобен автомобил с автоматична 6 AT DSG, на около 150 К. км.? Вериги, обтегачи, банани, съединител, скорости и други потенциални проблеми свързани с по-сериозен финансов разход?

Поздрави


Потребителски аватар
mk5_gti
Мнения: 153
Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
Автомобил: Golf 5 GTI DSG
Двигател: BPY 2008

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот mk5_gti » Съб 26 ное 2016 18:16


След като чух за прословутия cam follower че се сменя доста се притесних, защото моят не беше сменяван. И така след като го закупих от vw днес го смених.
Прикачени файлове
20161126_160036_opt.jpg
20161126_160036_opt.jpg (45.65 KиБ) Видяна 3666 пъти
20161126_154917_opt.jpg
20161126_154917_opt.jpg (67.01 KиБ) Видяна 3666 пъти
20161126_155128_opt.jpg
20161126_155128_opt.jpg (54.7 KиБ) Видяна 3666 пъти
20161126_155217_opt.jpg
20161126_155217_opt.jpg (45.49 KиБ) Видяна 3666 пъти
20161126_155318_opt.jpg
20161126_155318_opt.jpg (57.07 KиБ) Видяна 3666 пъти


Потребителски аватар
mk5_gti
Мнения: 153
Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
Автомобил: Golf 5 GTI DSG
Двигател: BPY 2008

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот mk5_gti » Съб 26 ное 2016 18:18


Честно казано за 144 000 км.ми се вижда доста добре.
Прикачени файлове
20161126_160604_opt.jpg
20161126_160604_opt.jpg (42.53 KиБ) Видяна 3666 пъти


Потребителски аватар
mk5_gti
Мнения: 153
Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
Автомобил: Golf 5 GTI DSG
Двигател: BPY 2008

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот mk5_gti » Съб 26 ное 2016 18:22


Забравих да кажа че колата е gti 5 2.0 tfsi


Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот basketwarrior » Чет 22 дек 2016 9:02


Здравейте, колеги,
Имам намерение да си взема Passat CC 1.8 TSI, защото моя вече е на заминаване.
Намерил съм страхотна оферта, обаче има причина да е толкова добра цената. На всеки 1000 км си лапа по литът масло. Тъй като е от официалния вносител, беше ми обявена цена около 3000 лева за ремонт.
Някой от вас наясно ли какво трябва да се сменя и колко ще ми струват части+работа, ако не е от официалния сервиз?
Освен това може ли актуална информация за веригата и елементите към нея, колко струват да се сменят?
Колата е 2010 и е с пълна история и 154000 км


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 2687
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот tdi fen » Чет 22 дек 2016 9:51


не ти трябва


Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот basketwarrior » Чет 22 дек 2016 11:36


tdi fen написа:не ти трябва


Благодаря за мнението колега, но не ми беше това въпроса. :neutral :neutral

Някой с конкретен отговор има ли?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 2687
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот tdi fen » Чет 22 дек 2016 12:11


качествен ремонт с оригинални части отива към 5-6 хил и нямаш гаранция ще спре да гори масло



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта