Голф 6 срещу новата Астра

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот stoi4o.d » Съб 22 яну 2011 13:15


През 2010 най-продаван автомобил в Европа е отново Volkswagen Golf.

През миналата година в Европа са продадени 492 645 Голфа,въпреки,че продажбите му паднаха с 13.7% в сравнение с 2009 година.


На второ място сред най-популярните модели тук е Ford Fiesta с 402 232 продадени бройки, което е с 14.8% по-малко в сравнение с 2009 г.

Трети е малкия VW Polo, който от пето място през 2009 се изкачва в призовата тройка през миналата 2010 с 354 100 продадени автомобила.

Наред с тези три най-продавани модели, в десетката на най-популярните в Европа са още и Renault Clio (338 233, +8% спрямо 2009), Opel Corsa (317 952, -9.6%), Peugeot 207 (305 549, -16,9 %), Opel Astra (291 200, +5,6%), Renault Megane (260 560, +12.8%), Fiat Punto (257 665, -20.5%), Citroen C3 (224 959, +34.4%).

Голфа е далеч напред пред Астрата по продажби за 2010г :да:




Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот doubledTSI » Пон 24 яну 2011 13:23




bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот bnick » Пон 24 яну 2011 18:27


ivkoooo написа:хах само ще ви кажа че астрата е мн по добра и на вид и на двигател и на сичко кво ви кефи тоя голф нз


Да, добре :screwy Особено пък двигателя


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот doubledTSI » Чет 27 яну 2011 18:24


Днес бях да тествам Астрата .... Постарали са се, но честно да си кажа е доста по-назад от Голфа.. Даже и от 5-цата ... Единстветото с което превъзхожда Голфа (може да се спори и тук)- това е продажната цена: 34 840 лв.

Тук се включва:
- 4 въздушни възглавници
- ABS, ESP, TC (контрол на сцеплението), EBD (ел.разпределение на спирачното усилие), CBC (контрол на спирането в завой), SLS (контрол на стабилността в права посока), PRS (откачащи се предни педали при челен сблъсък)
- Сервоуправление
- МР3 с графичен дисплей
- 7 високоговорителя
- предни ел. стъкла
- ел. отопляеми странични стъкла с цвят на купето
- Дистанционно централно заключване
- ел. имобилайзер
- Волан рег. по височина и дълбочина
- Дневни светлини
- 1 сгъваем ключ
- задна седалка 40/60
- Тонирани стъкла
- информационен дисплей
- външни дръжки в цвят на купето
- заден фар за мъгла
- трета стоп светлина
- 17` многоспицови алуминиеви джанти с гуми 205/60/16
- предни предпазни колани с ограничител
- зумер за непоставени колани и светлини
- комплект за поправка на гуми
- въздушни завеси
- предни активни подглавници-2ст.
- автопилот
- волан "делукс" с радиоуправление
- ел. вътрешно огледало
- джобове за вещи на гърба на вътрешните седалки
- Сенници с осветление
- двузонов климатроник
- автоматични фарове и чистачки
- спортен кожен волан
- Борд компютър
- предни подлакътници с отделение за вещи
- фарове за мъгла
- поставка за чаши
- интериорно осветление "делукс"
- полукожен салон
- кожен волан с 3 спици
- поставка за очила
- навигация и др ....
С една "много екстри" ....

(Сравнявам го с голф 5 1,4 TSI 122 к.с. щото това карам)

Тестовия автомобил беше 1,6i 115 к.с. - 5 скорости. Първото впечатление което ми направи е:
- много по-тесен от голфа (отпред и отзад), и много по-твърдо возене! МНОГО! Обясниха ми, че това било спортно окачване заради ESP-то! По-добре работило така ...
- при седнало положение на задната седалка колената ми опират в предната облегалка, а страничната греда, която ми е до главата е на 5 см. Пространството над главата е доволно.
- Много тромав мотор (спрямо този дето го карам) и разход по борд. компютър 9,9/100 изцяло градско за последните 100 км. Да подчертая, че е спокойно шофиране, а не спортно, щото не дават и през половината време се возех!
- много натрупано табло с копчета! Все едно си в самолет, а 3/4 от копчетата за са музиката! При голфа всичко е "тъч скриин брато" (ако греша ме поправете)
- по-малък диспрей на навигацията
- задни прозорци с врътки на вратите
- ел. ръчна като на пасат б6
- вратата на багажника е по-изрязана и по-нефункционална от на Голфа
- за сравнение на 5 предавка на 2000 оборота е 65-70 км/ч.
- много по-шумна вътре от голфа (мотора се чува на ниските обороти, а за 5-6000 незнам ...
- материалите използвани за интериор не са по-качествени от на голфа
Не искам да кажа, че съм пристрастен, но определено е много по-назад от голф 5, а да не говорим за голф 6 (фейслифт на 5-цата лично мое мнение).
И така .... лично аз останах разочарован. Това което написах са факти... За визията немога да коментирам, щото си е въпрос на вкус!
Хората са много любезни. Който иска, нека да ходи да гледа, тества ....
Като ме изпращаха на вратата споделиха, че тестовата кола я продават на всеки 6 месеца. И тази, която е описах ми е предложиха за 28 500 лв. от 35 650 лв. Лично това аз го приемам като обезценяване за половин година и няколко хил. км. (увериха ме, че няма да е повече от 1500-2000 км).
:beer
п.п. Нека колега, който е купувал голф 6 да опише оборудването при него, цената и да сравним :да:


Потребителски аватар
Е.Димитров
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
Автомобил: Т5
Двигател: 7H
Местоположение: София/Пловдив

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот Е.Димитров » Пон 07 мар 2011 18:18


Не съм купувал Голф 6,просто ми дадоха такъв служебен,модела е "комфорт",1.4 TSI,122 кс,автомоатична скоростна кутия DSG със 7 скорости и те така
За първи път се качвам в подобен голф и километрите до момента,от 9.02.2011 година до днес съм навъртял 1400 км.
Първи впечатления,изключително тих,имам личен автомобил БМВ Е46 и мислех че БМВ то е тихо,но голфа направо все едно карам мотокар,интериора му е,ми таблото му е на голф,малко лустрация и това е,седалките са супер удобни,подлакътника и къп-холдера са много успешно интегрирани,волана е много удобен,сервотроник,има голям дисплей на радиото,малко е странно боравенето с дисплея но се свиква,автоматичната скоростна кутия не се усеща как сменя скоростите,а турбината така е направена че няма никаква турбо дупка,изстрелва се като "самолет",неудобните неща са че ако е отворена някоя врата,не се разбира коя точно врата е отворена,на километража само свети лампа че има отворена врата и когато се запали автомобила за първи път през деня не дава средният разход,а дава средния разход за конкретният ден а не като цяло от както е нулиран,за сега е супер удобен автомобил за града:


Потребителски аватар
del21
Мнения: 63
Регистриран на: Пет 02 апр 2010 20:49
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: София

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот del21 » Пет 08 апр 2011 21:10


Голфът е колата :да:


miro82
Мнения: 188
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот miro82 » Нед 24 апр 2011 8:02


Страшна е колата.
Според мен астрата е един косъм по свежа и интересна като визия но голфа е по добър като качество и не се обезценява.
Само да не е 1.4 80 коня голфа - куц кон. :banghead:


Потребителски аватар
Стоянчо
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
Двигател: CDAA 2014
Местоположение: София

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот Стоянчо » Вто 26 апр 2011 10:31


Относно красотата, всеки си има виждане и моето е, че Астрата е с по-хубав външен вид. Купето е неприятно тясно - аз съм 1.80; 105кг и дори шофЕрската позиция ми е тясна. Спрямо моята возия, всяка друга, която не е спортна вози изклчително меко и в тоя ред на мисли почти не правя разлика между Голфът и Астрата (говоря за цивилните им версии). Интериорът на Голф превъзхожда по мое мнение. Централната конзола на Астрата е претрупана от бутони.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот Velko » Съб 30 апр 2011 11:12


Така като чета всеки заклет фен на голф пише, че астрата е коптор.Я си направете труда да пуснете аналогична тема в Опел форума да видим какво ще напишат там за Голф 6 срещу новата Астра :?: :!:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот rokera671 » Съб 30 апр 2011 12:30


Velko написа:Така като чета всеки заклет фен на голф пише, че астрата е коптор.Я си направете труда да пуснете аналогична тема в Опел форума да видим какво ще напишат там за Голф 6 срещу новата Астра :?: :!:


То се знае!В интерес на изтината и двата автомобила са добри .


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот Velko » Съб 30 апр 2011 12:44


И аз така мисля Рокер.В интерес на истината нов немски автомобил незнам да има лош независимо от марката.Татко ми постоянно повтаря едно - нова кола лоша нЕма! mhihi


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 6 срещу новата Астра

Мнениеот niikoo_1 » Нед 01 май 2011 18:32


Вчера я покарах заедно с няколко други автомобили от тоя и клас и мога да заявя, че е КЕНЕФ.

- много безчувствено управление, никаква обратна връзка
- безчуствени педали на съединителя и спирачката
- шум в купето от вятъра при скорост над 100-120км/ч
- претрупана централна конзола
- Евтин волан и бутони на него
- лошо четливи прибори
- кофти фуги и сглобки в интериора
- неудобно разположени бутони за ел.стъклата и ел.огледалата
- скоростите хъркат винаги при по-рязка смяна на високи обороти
- Задно окачване е Торсионна греда, а не независимо, на тоя етап Астрата и Ауриса (още една посредтвена кола) продължават да се скъпят да направят свестно окачване.
- Изключително лош обзор
- Предната А колона с малко тригълно прозорче също ограничава погледа напред и в завой
- за Паркиране назад също е зле.


Единствено мотора 1.4Турбо се държеше на ниво, но пък за сметка на това всички части вграждани в него са с качество сходно на продаваните в Евро07 mhihi

Плюсовете са следните според мен:
- Добър избор на двигатели
- Хубав екстериор
- Прилично направени нива на оборудване и възможност за поръчване на доста допълнително оборудаване.


За Голфа, ами просто е класи над Астрата и за разлика от нея не си позволява слабости. :idea:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта