Golf V R32 гледах и не вярвах на ушите си...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
autochoice
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот autochoice » Сря 24 май 2006 12:49


Привет. Не сме точно ние, защото няма как да се съберем цялата фирма да постваме.
Аз съм просто един от търговския колектив.
Надявам се да успеем да ви посетим. Лошото е че брат ми се жени на 3ти:(




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 24 май 2006 14:26


Здравей и добре дошъл и от мен!
Със сигурност такъв представител като тел (вас) във форума ще бъде изключително полезен.
А що се отнася до сватбата на брат ти, че какво по-хубаво от това!?!Събори ще има още много.


Потребителски аватар
autochoice
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот autochoice » Сря 24 май 2006 14:45


Ами булката би могла да бъде по-хубава ама той си знае.
А събори много, а аз имам само един брат.
Както и да е.
Кажете къде мога да прочета повече за събора плс.
Във форума май няма тема.
Линка с бирата и кебапчето по горе нещо не ми зарежда.
Предварително Благодаря и се извинявам за оф-топика.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 24 май 2006 14:50




Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Сря 24 май 2006 14:57


brabus написа:Продава се на А2 (виж и плаката на номера) за 35 000 евро (без ДДС и Акциз) или всичко пллатено ~ 100 000 лв.

толкави пари ще дам за него някой друг път!! :roll: има 2 алтернативи от япония надявам се сещате кои са и то за по-малко пари и сдоста по-добър перформанс! 8) 8) 8)


Потребителски аватар
autochoice
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот autochoice » Сря 24 май 2006 15:08


има 2 алтернативи от япония надявам се сещате кои са и то за по-малко пари и сдоста по-добър перформанс!


Аз не се сещам май. Кои са. Пък и едната алтернатива ще почна да я уважавам, чак когато купят DSG от VW.
Другата май също няма DSG. А R32 има. А това е много много много добра кутия.
Няма проблем що се отнася до пърформанса - догодина към края ще има R36 - към 290 мулета някъде.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 24 май 2006 16:44


:bowdown DSG е номер едно!!! Между два еднакви GTI 2.0 FSI Turbo този с DSG буквално скъсва другия на дръпка и на писта и изобщо... тома май е първият модерен атоматик, който напълно превъзхожда ръчните кутий...


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 24 май 2006 18:51


VW_FEN написа::bowdown DSG е номер едно!!! Между два еднакви GTI 2.0 FSI Turbo този с DSG буквално скъсва другия на дръпка и на писта и изобщо... тома май е първият модерен атоматик, който напълно превъзхожда ръчните кутий...


Разликата е 0.2 сек. на 400 метра и 0.1 сек. до 100 км/ч така че "буквално скъсва" е можеби малко пресилено.
Въпреки че DSG е технологически по-напреднала от другите автоматични скоростни кутии, аз лично бих предпочел 6 степенна ръчна. Владеенето на тъй нареченото "heel-toe shifting" (нещо като подаване на межинна газ при превкючване на по ниска предавка) дава много по голям контрол над автомобила при плъзгави условия на пътя или спортно каране.

Този метод се преподава в предимно в школите автомобилни съзтезатели или в някой курсове за автомобилни ентусиасти. Ще ми е интересно да чуя мнението на SirT по този въпрос.

ПС. Само да спомена за да няма недоразумения, че знам че DSG също изравнява оборотите при включване на по ниски предавки, но шофьора няма контрол над този процес.


Потребителски аватар
autochoice
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот autochoice » Сря 24 май 2006 20:16


Спор няма за хлъзгавите условия.
Естествено кутията има самоактивиращ се зимен режим, при който ако натиснеш много много слабо и много много рязко спирачката(това се оттренира) кутията връща дори от 4 на 1ва, което, когато му свикнеш е много полезно.
Динамиката е наистина много по-добра. Ти си посочил технически данни. Постигането на такивата с ДСГ може да го направи всеки който има десен крак. За да постигнеш техническите данни за ускорение с ръчката се иска много повече.
А все пак по начало говорехме за R32, при който разликата в ускорението (Дори по заводски данни) е 0,3 сек до 100 :!:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 24 май 2006 20:42


20vTurbo написа:
VW_FEN написа::bowdown DSG е номер едно!!! Между два еднакви GTI 2.0 FSI Turbo този с DSG буквално скъсва другия на дръпка и на писта и изобщо... тома май е първият модерен атоматик, който напълно превъзхожда ръчните кутий...


Разликата е 0.2 сек. на 400 метра и 0.1 сек. до 100 км/ч така че "буквално скъсва" е можеби малко пресилено.
Въпреки че DSG е технологически по-напреднала от другите автоматични скоростни кутии, аз лично бих предпочел 6 степенна ръчна. Владеенето на тъй нареченото "heel-toe shifting" (нещо като подаване на межинна газ при превкючване на по ниска предавка) дава много по голям контрол над автомобила при плъзгави условия на пътя или спортно каране.

Този метод се преподава в предимно в школите автомобилни съзтезатели или в някой курсове за автомобилни ентусиасти. Ще ми е интересно да чуя мнението на SirT по този въпрос.

ПС. Само да спомена за да няма недоразумения, че знам че DSG също изравнява оборотите при включване на по ниски предавки, но шофьора няма контрол над този процес.


Ами аз гледах едно филмче и там пича с ръчните скорости никакъв го нямаше и за това автоматикът го скъса. Защото другия с DSG винаги правеше едно и също време. Наистина трябва да си много добър, за да постигнеш време, близко до това на DSG :) Аз бях твърдо против всякакви автоматици преди, обаче откакто изгледах показната демонстрация на тези японци, просто не бих се замислял, ако имах парите, щях да го предпочета пред ръчните.
Иначе за пръсти-пета си прав май. Аз обаче колкото и да се опитвам да го направя, не става, щото педала за газта ми е много ниско и трябва да нацепя спирачката до край, за да мога с петата да натисна газта и да изравня оборотите... не знам дали на всички VW е така... :roll:


Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Чет 25 май 2006 0:15


autochoice написа:
има 2 алтернативи от япония надявам се сещате кои са и то за по-малко пари и сдоста по-добър перформанс!


Аз не се сещам май. Кои са. Пък и едната алтернатива ще почна да я уважавам, чак когато купят DSG от VW.
Другата май също няма DSG. А R32 има. А това е много много много добра кутия.
Няма проблем що се отнася до пърформанса - догодина към края ще има R36 - към 290 мулета някъде.
аве пич ти верно нещо не ме разбра :P ..както и да е говорвех за ево и и импреза!каквото и да си говорим това са рали коли които вдигат 100км/х за около 4.7!!и на мен ми се искаше Р-а да ги прави за толкова но...6.2 :wink:


Потребителски аватар
autochoice
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот autochoice » Чет 25 май 2006 0:55


Impreza WRX STi - 0-100km/h 5,5 sec.
Lancer Evo VIII - 0-100km/h 6,1 sec.
Golf V R32 - 0-100km/h 6,0 sec.
Не звучи толкова трагично ситуацията.
Освен това:
1. Те наистина са рали автомобили - макар и за любители.
2. Те са с много много изпържени и много много леки 2,0 литрови турбо мотори.
3. Тъй като са рали автомобили са и консервни кутии - за комфорт не може и да иде реч.
4. И двата са по-скъпи с около 3000 - 5000 евро от R32. :dontknow:

Освен всичко останало те бях разбрал и от преди. Приказката за DSG ми тръгна от там, че Lancer Evo IX ще бъде с DSG - поне така беше разработен концептуалния модел.
А честито :drunk


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 25 май 2006 1:10


autochoice написа: Постигането на такивата с ДСГ може да го направи всеки който има десен крак. За да постигнеш техническите данни за ускорение с ръчката се иска много повече.

Ами да ... :wink: ти това за плюс или минус го имаш? Майсторското шофиране си е занаят който не се учи лесно. Не всяка Ганка с книжка е шофьорка ... :lol:


Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Чет 25 май 2006 1:43


autochoice написа:Impreza WRX STi - 0-100km/h 5,5 sec.
Lancer Evo VIII - 0-100km/h 6,1 sec.
Golf V R32 - 0-100km/h 6,0 sec.
Не звучи толкова трагично ситуацията.
Освен това:
1. Те наистина са рали автомобили - макар и за любители.
2. Те са с много много изпържени и много много леки 2,0 литрови турбо мотори.
3. Тъй като са рали автомобили са и консервни кутии - за комфорт не може и да иде реч.
4. И двата са по-скъпи с около 3000 - 5000 евро от R32. :dontknow:

Освен всичко останало те бях разбрал и от преди. Приказката за DSG ми тръгна от там, че Lancer Evo IX ще бъде с DSG - поне така беше разработен концептуалния модел.
А честито :drunk
не знам откъде си направил справка за ускоренията но суперкарс.нет дават сувсем различни данни!!ако искаш провери :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 25 май 2006 7:47





Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта