Привет. Не сме точно ние, защото няма как да се съберем цялата фирма да постваме.
Аз съм просто един от търговския колектив.
Надявам се да успеем да ви посетим. Лошото е че брат ми се жени на 3ти:(
Golf V R32 гледах и не вярвах на ушите си...
- autochoice
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- autochoice
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- autochoice
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
има 2 алтернативи от япония надявам се сещате кои са и то за по-малко пари и сдоста по-добър перформанс!
Аз не се сещам май. Кои са. Пък и едната алтернатива ще почна да я уважавам, чак когато купят DSG от VW.
Другата май също няма DSG. А R32 има. А това е много много много добра кутия.
Няма проблем що се отнася до пърформанса - догодина към края ще има R36 - към 290 мулета някъде.
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
VW_FEN написа::bowdown DSG е номер едно!!! Между два еднакви GTI 2.0 FSI Turbo този с DSG буквално скъсва другия на дръпка и на писта и изобщо... тома май е първият модерен атоматик, който напълно превъзхожда ръчните кутий...
Разликата е 0.2 сек. на 400 метра и 0.1 сек. до 100 км/ч така че "буквално скъсва" е можеби малко пресилено.
Въпреки че DSG е технологически по-напреднала от другите автоматични скоростни кутии, аз лично бих предпочел 6 степенна ръчна. Владеенето на тъй нареченото "heel-toe shifting" (нещо като подаване на межинна газ при превкючване на по ниска предавка) дава много по голям контрол над автомобила при плъзгави условия на пътя или спортно каране.
Този метод се преподава в предимно в школите автомобилни съзтезатели или в някой курсове за автомобилни ентусиасти. Ще ми е интересно да чуя мнението на SirT по този въпрос.
ПС. Само да спомена за да няма недоразумения, че знам че DSG също изравнява оборотите при включване на по ниски предавки, но шофьора няма контрол над този процес.
- autochoice
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Спор няма за хлъзгавите условия.
Естествено кутията има самоактивиращ се зимен режим, при който ако натиснеш много много слабо и много много рязко спирачката(това се оттренира) кутията връща дори от 4 на 1ва, което, когато му свикнеш е много полезно.
Динамиката е наистина много по-добра. Ти си посочил технически данни. Постигането на такивата с ДСГ може да го направи всеки който има десен крак. За да постигнеш техническите данни за ускорение с ръчката се иска много повече.
А все пак по начало говорехме за R32, при който разликата в ускорението (Дори по заводски данни) е 0,3 сек до 100
Естествено кутията има самоактивиращ се зимен режим, при който ако натиснеш много много слабо и много много рязко спирачката(това се оттренира) кутията връща дори от 4 на 1ва, което, когато му свикнеш е много полезно.
Динамиката е наистина много по-добра. Ти си посочил технически данни. Постигането на такивата с ДСГ може да го направи всеки който има десен крак. За да постигнеш техническите данни за ускорение с ръчката се иска много повече.
А все пак по начало говорехме за R32, при който разликата в ускорението (Дори по заводски данни) е 0,3 сек до 100
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
20vTurbo написа:VW_FEN написа::bowdown DSG е номер едно!!! Между два еднакви GTI 2.0 FSI Turbo този с DSG буквално скъсва другия на дръпка и на писта и изобщо... тома май е първият модерен атоматик, който напълно превъзхожда ръчните кутий...
Разликата е 0.2 сек. на 400 метра и 0.1 сек. до 100 км/ч така че "буквално скъсва" е можеби малко пресилено.
Въпреки че DSG е технологически по-напреднала от другите автоматични скоростни кутии, аз лично бих предпочел 6 степенна ръчна. Владеенето на тъй нареченото "heel-toe shifting" (нещо като подаване на межинна газ при превкючване на по ниска предавка) дава много по голям контрол над автомобила при плъзгави условия на пътя или спортно каране.
Този метод се преподава в предимно в школите автомобилни съзтезатели или в някой курсове за автомобилни ентусиасти. Ще ми е интересно да чуя мнението на SirT по този въпрос.
ПС. Само да спомена за да няма недоразумения, че знам че DSG също изравнява оборотите при включване на по ниски предавки, но шофьора няма контрол над този процес.
Ами аз гледах едно филмче и там пича с ръчните скорости никакъв го нямаше и за това автоматикът го скъса. Защото другия с DSG винаги правеше едно и също време. Наистина трябва да си много добър, за да постигнеш време, близко до това на DSG Аз бях твърдо против всякакви автоматици преди, обаче откакто изгледах показната демонстрация на тези японци, просто не бих се замислял, ако имах парите, щях да го предпочета пред ръчните.
Иначе за пръсти-пета си прав май. Аз обаче колкото и да се опитвам да го направя, не става, щото педала за газта ми е много ниско и трябва да нацепя спирачката до край, за да мога с петата да натисна газта и да изравня оборотите... не знам дали на всички VW е така...
- snoopgod
- Мнения: 670
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аве пич ти верно нещо не ме разбра ..както и да е говорвех за ево и и импреза!каквото и да си говорим това са рали коли които вдигат 100км/х за около 4.7!!и на мен ми се искаше Р-а да ги прави за толкова но...6.2autochoice написа:има 2 алтернативи от япония надявам се сещате кои са и то за по-малко пари и сдоста по-добър перформанс!
Аз не се сещам май. Кои са. Пък и едната алтернатива ще почна да я уважавам, чак когато купят DSG от VW.
Другата май също няма DSG. А R32 има. А това е много много много добра кутия.
Няма проблем що се отнася до пърформанса - догодина към края ще има R36 - към 290 мулета някъде.
- autochoice
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Impreza WRX STi - 0-100km/h 5,5 sec.
Lancer Evo VIII - 0-100km/h 6,1 sec.
Golf V R32 - 0-100km/h 6,0 sec.
Не звучи толкова трагично ситуацията.
Освен това:
1. Те наистина са рали автомобили - макар и за любители.
2. Те са с много много изпържени и много много леки 2,0 литрови турбо мотори.
3. Тъй като са рали автомобили са и консервни кутии - за комфорт не може и да иде реч.
4. И двата са по-скъпи с около 3000 - 5000 евро от R32.
Освен всичко останало те бях разбрал и от преди. Приказката за DSG ми тръгна от там, че Lancer Evo IX ще бъде с DSG - поне така беше разработен концептуалния модел.
А честито
Lancer Evo VIII - 0-100km/h 6,1 sec.
Golf V R32 - 0-100km/h 6,0 sec.
Не звучи толкова трагично ситуацията.
Освен това:
1. Те наистина са рали автомобили - макар и за любители.
2. Те са с много много изпържени и много много леки 2,0 литрови турбо мотори.
3. Тъй като са рали автомобили са и консервни кутии - за комфорт не може и да иде реч.
4. И двата са по-скъпи с около 3000 - 5000 евро от R32.
Освен всичко останало те бях разбрал и от преди. Приказката за DSG ми тръгна от там, че Lancer Evo IX ще бъде с DSG - поне така беше разработен концептуалния модел.
А честито
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
autochoice написа: Постигането на такивата с ДСГ може да го направи всеки който има десен крак. За да постигнеш техническите данни за ускорение с ръчката се иска много повече.
Ами да ... ти това за плюс или минус го имаш? Майсторското шофиране си е занаят който не се учи лесно. Не всяка Ганка с книжка е шофьорка ...
- snoopgod
- Мнения: 670
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не знам откъде си направил справка за ускоренията но суперкарс.нет дават сувсем различни данни!!ако искаш провериautochoice написа:Impreza WRX STi - 0-100km/h 5,5 sec.
Lancer Evo VIII - 0-100km/h 6,1 sec.
Golf V R32 - 0-100km/h 6,0 sec.
Не звучи толкова трагично ситуацията.
Освен това:
1. Те наистина са рали автомобили - макар и за любители.
2. Те са с много много изпържени и много много леки 2,0 литрови турбо мотори.
3. Тъй като са рали автомобили са и консервни кутии - за комфорт не може и да иде реч.
4. И двата са по-скъпи с около 3000 - 5000 евро от R32.
Освен всичко останало те бях разбрал и от преди. Приказката за DSG ми тръгна от там, че Lancer Evo IX ще бъде с DSG - поне така беше разработен концептуалния модел.
А честито
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта