golf_td написа:E нали точно ти колега по-горе ми препоръча голф 1. А какво е това 5к и 10к ? 5000 лв и 10000 лв? Толкова много за реставрация на един обикновен голф? Или си го взел в окаяно състояние , или ... не знам. В момента карам голф 2, което не е нова кола и не ми бърка в джоба особено.Всъщност може би и аз съм дал много пари по нея , но като е за такъв голям период от време - не се усеща, ако ще се дават наведнъж да , но аз не бързам за никъде. Освен това излизат добри обяви понякога- в тази криза,който иска да продава наистина - обявява нормални цени. А и дори в един момент да се откажа и да не мога да постигна целта си - винаги мога да го продам или в краен случай - за скрап! То нима не е риск всяко закупуване на кола втора ръка ? Никога не знаеш със сигурност на какво попадаш.А хубавото тук е че колкото повече годините минават цената ще расте нагоре , а не надолу.Прав ли съм или греша ?
Колега то реставрация не означава да я измиеш и да и купиш нови стелки,тези 5 или 10 хил.лв са напълно реални суми.Аз точно за това се отказах,просто ако се подхлъзнеш по-тази плоскост спиране няма,а не можеш да стигнеш до средата и да се откажеш.
Пак казвам,ако имаш излишни пари които да наливаш в една 25-30 годишна кола О.К. но ако си мислиш че за 1000-2000лв. ще стане като нова,само защото е стар модел и всичко вече му е много евтино и едва ли не частите ги раздават без пари,жестоко се лъжеш.
Помисли малко и прецени,какво точно искаш да направиш с тази кола и дали ти е по-възможностите,това е бездънна яма.Има колеги които са се занимавали с подобни начинания,нека и те да кажат как и колко струва да върнеш един стар автомобил отново към живота (образно казано)
Успех