Здравейте колеги,
Прерових из наличните теми, търсейки повече информация за американските модели на "ФауВе", но намирам основно инфо за внос на автомобилите, та извинявам се предварително ако дублирам вече налична такава тема.
Та въпросът ми е по-конкретно насочен към дизелов Пасат5 и Голф5, които се продават на Американския пазар. Имам възможност да ми бъде доставен такъв автомобил, но сериозно се опасявам от това един и същ модел в Щатите и в Европа да е с тотално различни части, респективно поддръжката на Американски "ФауВе" в Европа да бъде сериозно предизвикателство откъм обезпеченост с части. Бихте ли ме посъветвали дали има разлика в американски и европейски Пасат5 или Голф 5 TDI? Да, наистина дизеловите автомобили там са доста редки, но не е като да ги няма.
Благодаря ви предварително, колеги, аз междувременно ще ровя за повече инфо и ако изкопам интересно такова, ще го споделя тук.
Проверка по VIN показва, че автомобилът е произведен в Германия, но въпреки това не е ясно дали това е доказателство за сходство с европейските модели.
Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
Няма никаква съществена разлика, освен в ERG клапана, и вероятно в мапинга на ECU-то, за да се намалят вредните емисии. Фаровете също са по американския стандарт, хубаво е да си ги смениш с европейски. Вероятно и мигачите отзад са червени, та и стоповете ще сменяш. Това е като цяло, и разбира се, по-комфорен салон, седалки, поставки за чаши, ала-бала
Купувай спокойно, само гледай да не е някой "удавен" автомобил...
Купувай спокойно, само гледай да не е някой "удавен" автомобил...
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
Kalin72 написа:Няма никаква съществена разлика, освен в ERG клапана, и вероятно в мапинга на ECU-то, за да се намалят вредните емисии. Фаровете също са по американския стандарт, хубаво е да си ги смениш с европейски. Вероятно и мигачите отзад са червени, та и стоповете ще сменяш. Това е като цяло, и разбира се, по-комфорен салон, седалки, поставки за чаши, ала-бала
Купувай спокойно, само гледай да не е някой "удавен" автомобил...
Благодаря ти за мнението, колега.
Именно факта, че оборудването на автомобила там е много богато, салона е в безупречно състояние с истинска кожа (не "еко" такава), милите са доста под 100к ме привлича много сериозно. Просто се опасявам, че евентуално може да има съществени разлики в частите (аналогично на Корса Б 1.5 дизел комби, която се прави в Бразилия и е дооооста трудна за поддръжка в БГ).
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
При дизелите няма разлика, двигателя го има и в Европа. Автоматик ли е или стик?
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
За 5-ца Пасат не съм запознат, но Б6 в Европа е с по-богато оборудване, обаче е по-скъп
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
Kalin72 написа:При дизелите няма разлика, двигателя го има и в Европа. Автоматик ли е или стик?
Да, автоматик е точно този автомобил, то ръчки май почти няма там
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
Дай ВИН-а на някой твой приятел в САЩ, нека ти го пусне на Карфакс, там може да се види поне дали не е рапортувана на застрахователите като total damage.
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
Kalin72 написа:Дай ВИН-а на някой твой приятел в САЩ, нека ти го пусне на Карфакс, там може да се види поне дали не е рапортувана на застрахователите като total damage.
Колегата не е написал,че е ударена.
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
В Карфакс-а ще си я проверя лично и със сигурност ще й видя "досието", таксата затова не е непосилна. Въпросът е чарковете й да са същите като на европейската версия ...
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
Взимай смело, ФВ няма проблем с частите за US версиите, имах битъл, който карах 2 години и съм поръчвал части и всичко си го има или на склад, или с поръчка от Австрия за 7 дни идва. Аз поръчвах челно стъкло, че го счупих, и дойде 1 към 1 - с прозорче за вин-а, както си е за американските Даже между другото, докато следях щатските форуми там се избиват да си поръчват европейски ключ за фаровете, зашото техните нямат положение "габарит", и ти може да си го смениш с европейски
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
Uneek написа:Взимай смело, ФВ няма проблем с частите за US версиите, имах битъл, който карах 2 години и съм поръчвал части и всичко си го има или на склад, или с поръчка от Австрия за 7 дни идва. Аз поръчвах челно стъкло, че го счупих, и дойде 1 към 1 - с прозорче за вин-а, както си е за американските Даже между другото, докато следях щатските форуми там се избиват да си поръчват европейски ключ за фаровете, зашото техните нямат положение "габарит", и ти може да си го смениш с европейски
Благодаря ти за мнението, колега. Почвам да се навивам все повече ми се струва
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Разлика в американската версия на Пасат 5 / Голф 5
jrc2 написа:Kalin72 написа:Дай ВИН-а на някой твой приятел в САЩ, нека ти го пусне на Карфакс, там може да се види поне дали не е рапортувана на застрахователите като total damage.
Колегата не е написал,че е ударена.
Той може да не знае, че не е удряна. Тотал демидж се прави и когато колата е наводнявана. Не казвам, че Карфакс е манна небесна, но дава голям процент достоверност на досието на колата.
Едно време купих Форд на 3 години, в Карфакс не пишеше нищо лошо за колата, само дето при последвал много обстоен преглед се установи, че е скачала сериозно в дупка, или някакъв удар отдолу, и цялата ми предница не можеше да се регулира. Ама вече я бях купил...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 214 госта