Здравейте.Решил съм да си купя бензинов Шаран до 2000-та година.И тъй като съм доста невеж технически и затова искам да потърся съвет за следното:Кой е по-надежден мотор: VR6-2.8 или 1.8T 5V.Ще Ви бъда много благодарен за евентуалните препоръки.
Благодаря предварително!
Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
1,8T са си проблемни за газ.Освен това си имат проблем с оптегача на веригата и пълнене с масло на лулите на свещите. На VR-а пък комплекта е малко по скъп + 1 цилиндър. и чарколаците за него.
Максималната бутилка на мястото на резервната гума е 47л Бг п-во. за модела до 10.2000г. ПО-стара модификация двигател , но според мен по-надеждна. И в 2 случая данъка е голям и е почти на кантар.
Приготви се за сериозен разход в градски условия.
Град.цикл//Извънгр.цикл//Усреднен/ Выброс СО, г/км
1.8Т (AJH) 14.0/ /8.0/ /10.1/ /242
1.8Т (AWC) 13.1(14.3//7.4 (8.2J//9.5 (10.4)//228 (250)
2.8 (AAA, AMY)16.6 (17.8 //8.9 (9.9)//11.7 (12.9)//281 (310)
2.8 syncro (AAA, AMY) (18.5//(10.6)//(13.6//(326)
2.8 (AYL) 14.6 (16.6)//8.3 (9.0) //10.6 (11.8 //254 (283)
2.8 syncro (AYL) (15.1 )//(8.9)//( 11,2)//(269)
(В скобках приведены значения для моделей с AT.
Максималната бутилка на мястото на резервната гума е 47л Бг п-во. за модела до 10.2000г. ПО-стара модификация двигател , но според мен по-надеждна. И в 2 случая данъка е голям и е почти на кантар.
Приготви се за сериозен разход в градски условия.
Град.цикл//Извънгр.цикл//Усреднен/ Выброс СО, г/км
1.8Т (AJH) 14.0/ /8.0/ /10.1/ /242
1.8Т (AWC) 13.1(14.3//7.4 (8.2J//9.5 (10.4)//228 (250)
2.8 (AAA, AMY)16.6 (17.8 //8.9 (9.9)//11.7 (12.9)//281 (310)
2.8 syncro (AAA, AMY) (18.5//(10.6)//(13.6//(326)
2.8 (AYL) 14.6 (16.6)//8.3 (9.0) //10.6 (11.8 //254 (283)
2.8 syncro (AYL) (15.1 )//(8.9)//( 11,2)//(269)
(В скобках приведены значения для моделей с AT.
Последна промяна от kris11 на Чет 14 мар 2013 9:42, променено общо 3 пъти.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
можеше да пробваш с
viewtopic.php?f=5&t=339516
Темата е за същите мотори нищо че се говори за голф! Аз лично избрах V-шестака.
viewtopic.php?f=5&t=339516
Темата е за същите мотори нищо че се говори за голф! Аз лично избрах V-шестака.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
Това не са syncro мотори а 4moTION с халдекс колега, но иначе са оцелили разхода м/у 15-18л/100км градско и м/у 8-10л/100км извън градско За газ на 2.8 става, но е много разправия! на мен ГИ ми го слагаха 7 дена и дадох 1800лв.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
[quote="zografski"]Това не са syncro мотори а 4moTION с халдекс колега, но иначе са оцелили разхода м/у 15-18л/100км градско и м/у 8-10л/100км извън градско quote]
До 2000г пр-во какви са ??
И не сравнявай хилавия на килограми Голф с Шарана /дето празен е над 1730 кг до 1900 кг за синхрото.
Данните са от книга на руски за Шаран/Алхамбра/Галакси
До 2000г пр-во какви са ??
И не сравнявай хилавия на килограми Голф с Шарана /дето празен е над 1730 кг до 1900 кг за синхрото.
Данните са от книга на руски за Шаран/Алхамбра/Галакси
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
Колко па да е хилав ти ако си мислиш, че голфа е 1000кг се бъркаш голфа е 1400кг. по талон, аз лично като го мерих показа 1500кг, но имаше пълна ботилка газ и 10тина литра бензин! Това ако е хулаво аз съм трамвайче , както и да е, може да не си разбрал че и моя голф е V6
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
kris11 написа:1,8T са си проблемни за газ.Освен това си имат проблем с оптегача на веригата и пънене с масло на лулите на свещите. На VR а пък комплекта е малко по скъп + 1 цилиндър. и чарколаците за него.
долу горе така, ама нищо общо
1.8Т се газифицират перфектно
проблем с обтегача няма, просто е консуматив, който изисква смяна от време на време.
вр-а първо е с два цилиндъра отгоре, не е с един.
второ веригите му се сменят на 200хил. Цената на комплекта вериги с обтегачи е близка до тази само на веригата и обтегача при 1.8т. Отделно че за този пробег се сменя поне 3- пътии ангренажен ремък с прилежащите му ролки...
определено 1.8т е по-скъп за поддръжка във времето. Имам и двата мотора, макар че единия така и не съм го карал, ползвам го за донор, иначе имам впечатления от 1.8 20в турбо
качен на голф4, вр6 2.8 24в 204 коня винаги е синхро и тежи 1500кг, никак не е лек и хилав
Не е нормално да ти слагат 7 дена едно газово, такава кола се прави за половин до един ден преспокойно.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
pe6kata написа:Не е нормално да ти слагат 7 дена едно газово, такава кола се прави за половин до един ден преспокойно.
Абе за 1 ден ако ще да се насерат от работа няма да могат да го направят (освен ако работния им ден не е 24 4аса ) За да се сложат газовите инжектори се сваля цялата броня + маска, радиатор и колектори - само това е работа към 4 часа, отделно като се надупчат и сложат трябва всичко да се върне обратно и чааак тогава се почва хамалогията на газаджиите, които BTW найстина се позабавиха малко понеже 1 човек работеше в/у колата ми, но като цяло съм доволен как стана. Колата си върви супер на газчица и за 40лв газ изминах 220км., което си е оферта с днешните цени на бензина и среден разход на 100км в града е 16-17л. бензин
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2012 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
Сърдечно благодаря на всички.беше ми много полезно.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
[quote="pe6kata"]
вр-а първо е с два цилиндъра отгоре, не е с един.
quote
Напълно си прав колега
Мда печатна грешка от моя страна. Знам , че е 6 цилиндров , ама защо съм писал така и аз не знам.
Като допълнение на 1,8 Т л.сондите са 2бр.За VR 6 цата не помня колко бяха .
вр-а първо е с два цилиндъра отгоре, не е с един.
quote
Напълно си прав колега
Мда печатна грешка от моя страна. Знам , че е 6 цилиндров , ама защо съм писал така и аз не знам.
Като допълнение на 1,8 Т л.сондите са 2бр.За VR 6 цата не помня колко бяха .
Последна промяна от kris11 на Чет 14 мар 2013 9:44, променено общо 2 пъти.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
kris11 написа:pe6kata написа:вр-а първо е с два цилиндъра отгоре, не е с един.
quote
Напълно си прав колега
Мда печатна грешка от моя страна. Знам , че е 4 цилиндров , ама защо съм писла така и аз не знам.
Като допълнение на 1,8 Т л.сондите са 2бр.За VR 6 cata ne pomnq sega kolko bqha.
Пак са 2 ламбдите или поне при голф 2.8 V6 са 2
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
зависи от кода на мотора, има 2.8 24в с 4 ламбда сонди- преди и след катализатора отт всяка страна
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
pe6kata написа:зависи от кода на мотора, има 2.8 24в с 4 ламбда сонди- преди и след катализатора отт всяка страна
Ами кодовете са според годините AQP-AUE и BDE(за голф), като този BDE ако не се лъжа е последният(2001-2003г), моят е AUE (2001г) и съм с 2 ламбди, а това за 4те ламбди не го знаех, може този последният BDE да е с 4
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: Кой е по-надежден мотор: VR6 или 1.8T 5V
ОПРЕДЕЛЕНО 1.8T. това което е споменал колегата крис за лулите... мисля ,че ежедневното зареждане на 1 кола с гориво е по-досадно от пълненето на масло в лулите. Това масло го чистя с смяната на свещите през около 30к километра или всяка зима. Турбината си се усеща и от към разход и от към вървеж. Дори мисля ,че няма място да се сравнява двигател с турбо и без турбо. Шарана ми е с код AYL с махнати катализатор/и и няма проблем от към грешки, само кофти работа на студен мотор като голф 1.6 с махнат кат. да речем.
Монтажа на метана стана за около 2 дни (2х80л бутилки), маха се броня маска и фарове но ако ти е за н-ти път става за 15мин.
По-голям проблем относно газифицирането е кофтито разположение на цилиндрите. По-точно много трудно се дупчат колекторите в близост до бенз. дюзи... но да се орпавят газаджиите искат си едни 100лв повече за работата. Като работа на двигателя на метан - немогат да го настроят газаджиите в ниските. Направиха го без аванс процесор, мощностна доста спадна, преплитане и придръпване до 2000 оборота. Знам ,че почти всеки ще си сложи пропан но нека се знае и за метана. Уредбата е Green - висок клас, слагана до комините в дружба.
Монтажа на метана стана за около 2 дни (2х80л бутилки), маха се броня маска и фарове но ако ти е за н-ти път става за 15мин.
По-голям проблем относно газифицирането е кофтито разположение на цилиндрите. По-точно много трудно се дупчат колекторите в близост до бенз. дюзи... но да се орпавят газаджиите искат си едни 100лв повече за работата. Като работа на двигателя на метан - немогат да го настроят газаджиите в ниските. Направиха го без аванс процесор, мощностна доста спадна, преплитане и придръпване до 2000 оборота. Знам ,че почти всеки ще си сложи пропан но нека се знае и за метана. Уредбата е Green - висок клас, слагана до комините в дружба.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта