Голф 7 - представяне, тест, информация
- mitko66
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Потвърждавам и аз макар и за бензиново поло 1.2 ТСИ. През първите 4-5 хиляди километра разхода малко ме стряскаше (10-11 градско), но някъде след като направих 5-6 хиляди се нормализира и в момента е отличен (разбира се далеч оптимистичните показания по книжка). Така че покарай колата и ще видиш как всичко ще е ок.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Потвърждавам и че при Polo 1.4 TSI е така - градско 10-12.. колата стана на 6000км и нещата се пооправиха..
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
С една дума да обощим - първите 5 до 10к км е разработване, а не както цари някакво мнение из форума: Виждате ли те си идват заводски разработени и може да се цеди/ влиза в червен сектор и др. такива/ Т.е Редно е да се направи разработването в диапазона посочен в книжката, поне в моята има така информация, нищо че не е същата марка..
П.С ако мнението не за тук може да
П.С ако мнението не за тук може да
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Абсолютно вярно е, добре е в началото да се пази повечко. Не че нещо ще му стане, но все пак.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
StS написа:С една дума да обощим - първите 5 до 10к км е разработване, а не както цари някакво мнение из форума: Виждате ли те си идват заводски разработени и може да се цеди/ влиза в червен сектор и др. такива/ Т.е Редно е да се направи разработването в диапазона посочен в книжката, поне в моята има така информация, нищо че не е същата марка..
П.С ако мнението не за тук може да :exclaim
едно уточнение.
на конвейера във волфсбург всяка една кола, излязла от производство влиза в едни камери с валци и вдига 160км/ч. с човек зад волана. после човека я закарва на паркинга за готовата продукция. първо палене на мотора! в живота му! никой не гледа обороти-гледа се 160км/ч.
ако гръмне-там ще е.
не казвам да не се пази! и да не се разработва!
напротив!
но поне знайте че не се е взривил в халето, значи почти няма начин да го взривите вие...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
И все пак, говорим за Голф 7. Предимствата и недостатъците на нов срещу употребяван автомобил са обсъждани многократно в други теми и не са предмет на настоящата.
Последна промяна от Vlad777 на Съб 16 фев 2013 12:05, променено общо 1 път.
Причина: Отделих мненията в нова тема: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=87&t=370693
Причина: Отделих мненията в нова тема: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=87&t=370693
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Chester написа:Страхотна статия колега поздравления
Имам един въпрос надявам се да ми отговориш като по-компетентен. Преди една седмица получих своя Голф 7 Fly 1.6 ТДИ . Всичко добре - прилична динамика и завидна стабилност на пътя . Но някак си разхода ми е нереален... без да преувеличавам достига 10 на 100 градско. Двигателят още е на 750 километра и не е разработен но все пак какъв е този разход при положение че ми дават комбиниран 3.5... Дай някой съвет моля , аз ли я карам неправилно или е нормално първите няколко хиляди километра..
Ами всичките колеги с бензиновите и ПД мотори хубаво ти потвърждават че е нормално. Но аз ще отрека на база опита ми с... 1,6ТДИ. Изкарах си Октавията на 12км от Еуратек в Надежда и до Младост през центъра средния разход беше към 5,2л/100км. 17 000км по-късно, средния разход на колата се движи между 5,5 и 6,5л в зависимост от сезона.
- masiven
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
- Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
http://fakti.bg/avto/60281-volkswagen-p ... 5-l-100-km
Мисля че това е доста интересно
Въпреки че не бих сменил пассата за по малка кола, за този голф бих го направил
Мисля че това е доста интересно
Въпреки че не бих сменил пассата за по малка кола, за този голф бих го направил
- Rado TSI
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 04 юни 2012 20:01
- Автомобил: Polo 1.2 TSI
- Двигател: 2012
- Местоположение: България
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Здравейте, колеги!
Ако може да е от полза на някой, вчера имах възможност да карам:
VW Golf 7 1.4 TSI 140 коня, 7 DSG и деактивиране на цилиндри
VW Golf 7 2.0 TDI 150 коня, 6 DSG
Разликата в консумацията на гориво беше точно 1 литър в полза на дизела.
Бензинът е осезаемо по-тих от дизела в града.
Ускоряват еднакво бързо, но бензина го прави по-шумно.
И двата автомобила ми харесаха. Много са пъргави и в градски условия изпреварванията носят страхотно удоволствие. Трудно бих избрал, кой от двата да си купя. Ако ще се използва най-вече в града - може би бензина ще е по-добрия избор, защото при ниски обороти е много по-тих от дизела. Дизелът се чува ясно в градски условия. За извънградско е перфектен! Това което ми хареса в дизела, е че липсва драма при ускорение. Не обичам да слушам фученето на 5-6000 оборота при бензиновите двигатели.
Много ми хареса парк троника, паркирането е изключително лесно и приятно. Брилянтен! Може би най-добрата екстра.
Иначе при скорости между 140 и 180 км/ч се усеща свистенето на вятъра. Дали идва от страничните огледала не мога да кажа
Разход след около 30 км градско и магистрала - 7.6 л./100км бензина, 6.6 л./100км дизела. Двама човека и пуснат климатроник. Не съм се старал да карам икономично, карах ентусиазирано и за удоволствие. В ежедневието не настъпвам толкова. За мен разхода на гориво е отличен!
Неща, които не ми харесват:
- дизайна на централната конзола, особено в комбинация с черен пияно лак. Удобно, но леко грозно и евтино изглеждащо, особено с малкия дисплей.
- новия ключ за палене е по-голям и по-грозен от стария. И изглежда по-евтин.
- според мен цените трябваше да са 5000 лв. надолу от сегашните нива.
Май нямам други забележки
OFFTOPIC: моя 1.2 TSI като нов не е горял чувствително повече, да не кажа изобщо, отколкото сега, когато е разработен.
Ако може да е от полза на някой, вчера имах възможност да карам:
VW Golf 7 1.4 TSI 140 коня, 7 DSG и деактивиране на цилиндри
VW Golf 7 2.0 TDI 150 коня, 6 DSG
Разликата в консумацията на гориво беше точно 1 литър в полза на дизела.
Бензинът е осезаемо по-тих от дизела в града.
Ускоряват еднакво бързо, но бензина го прави по-шумно.
И двата автомобила ми харесаха. Много са пъргави и в градски условия изпреварванията носят страхотно удоволствие. Трудно бих избрал, кой от двата да си купя. Ако ще се използва най-вече в града - може би бензина ще е по-добрия избор, защото при ниски обороти е много по-тих от дизела. Дизелът се чува ясно в градски условия. За извънградско е перфектен! Това което ми хареса в дизела, е че липсва драма при ускорение. Не обичам да слушам фученето на 5-6000 оборота при бензиновите двигатели.
Много ми хареса парк троника, паркирането е изключително лесно и приятно. Брилянтен! Може би най-добрата екстра.
Иначе при скорости между 140 и 180 км/ч се усеща свистенето на вятъра. Дали идва от страничните огледала не мога да кажа
Разход след около 30 км градско и магистрала - 7.6 л./100км бензина, 6.6 л./100км дизела. Двама човека и пуснат климатроник. Не съм се старал да карам икономично, карах ентусиазирано и за удоволствие. В ежедневието не настъпвам толкова. За мен разхода на гориво е отличен!
Неща, които не ми харесват:
- дизайна на централната конзола, особено в комбинация с черен пияно лак. Удобно, но леко грозно и евтино изглеждащо, особено с малкия дисплей.
- новия ключ за палене е по-голям и по-грозен от стария. И изглежда по-евтин.
- според мен цените трябваше да са 5000 лв. надолу от сегашните нива.
Май нямам други забележки
OFFTOPIC: моя 1.2 TSI като нов не е горял чувствително повече, да не кажа изобщо, отколкото сега, когато е разработен.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Така дойде и моят ред днес да покарам новите колички и като цяло съм много очарован, от 8 може би карах 6 като цяло много добра возия, но най се изкефих на 2.0 тди 150 коня и 1.4 140 коня и 2-та автомат, няма такова изтегляне като натиснеш кик дауна инаправо излизат. Бензинката много ме изкефи това с 2-та цилиндъра за икономията, но на спорт режима направо не си иска гумите. :D Лошото е че това ще бъде пръв и последен път в който ще карам такива колички. :(
П.П И специални благодарности на Елито Павлова че ми обърна толкова много внимание и си полафихме с други форумни колеги :)
П.П И специални благодарности на Елито Павлова че ми обърна толкова много внимание и си полафихме с други форумни колеги :)
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 20:41
- Автомобил: VW Golf 7 GTI
- Двигател: 2013
- Местоположение: Австрия
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
И аз пробвах 1.6тди дсг7 и колата беше супер.Ама все пак си поръ4ах GTI Perfomance.Защото 105 коня не е зле ама 230 е по добре.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Като го вземеш да не забравиш да пуснеш снимки и да го покажеш на някоя клубна сбирка.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 20:41
- Автомобил: VW Golf 7 GTI
- Двигател: 2013
- Местоположение: Австрия
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Инструктора ми,при който карах преди години скоро си взе 7ца някакво TDI,не знам точно мотора,но ако някой го интересува нещо мога да го попитам
- Кайзен
- Мнения: 1531
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Голф 7 - представяне, тест, информация
Проблем със събиращ се конденз под краката на спътника до шофьора установен по време на теста на Golf VII 1.4TSI от АутоБилд.де - http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-vii-skandal-im-dauertest-4362680.html
В самото списание има снимки с избила ръжда.
В края на юли е валяла градушла във Wolfsburg, в резултат на което са причинени щети на около 28 000 автомобила - модели Golf, Golf Plus, Tiguan и Touran.
В самото списание има снимки с избила ръжда.
В края на юли е валяла градушла във Wolfsburg, в резултат на което са причинени щети на около 28 000 автомобила - модели Golf, Golf Plus, Tiguan и Touran.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта