Подобряване на спирачната система и спирането
- stoqnov_s
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
Колеги, колата ми е голф2-86г. с барабани отзад и съм страшно не сигурен в спирачките на тази кола. Въпросът ми е кое ще има наи голям ефект да сменя на първо време от изброените, понеже нямам възможност да инвестирам много пари. Да сложа по големи вентилирани дискове отпред, да сменя барабаните отзаад с дискове и последният вариант да сложа по голяма спирачна помпа и серво.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
slavi tsvetkov написа:Ами принципно е добре да се сменя на две години.На предната ми кола не беше сменяна незнайно от кога,смених я и се подобриха значително спирачките,а и спирачната течност беше станала черна.Сега вече сменям на две години задължително.Та моя съвет е да си я смениш.
Потвърждавам! Много "майстори" ще те гледат тъпо като им го кажеш , но е факт - задължително на 2 години.
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
Здравейте! Искам да попитам за един проблем От скоро усетих,че спирачките ми не са както преди. Проверих накладките и се оказа,че имат доста феродо но въпреки това не спира както преди. Та въпроса ми е понеже преди време съм прегрявал накладките дали може да са се спекли и проблема да е в тях. Много ще съм благодарен ако ми дадете някаква идея от къде може да е проблема.
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
разбира се 4е може да е от тях.Горния им слой гори/разтапя се направо и само се хлъзга по диска.Ти настискаш педала те стягат диска ,а колата не спира и само се награяват (при мен се получи подобно нещо и се оказа че съм сложил накладки лукас за вентилиран диск като моя е невентилиран и се получава висока температура)
според мен имаш два избора сваляш и гледаш първо диска ,ако е добре сваляш накладките и им взимаш горния слой с пилата,ако са зле дисковете.НОВИ ДИСКОВЕ С НАКЛАДКИ.
Поздрави колеги много полезна тема,но мисля да направим нещо като таблица на кои коли с кои мотори какви дискове с апарати са слагани.
според мен имаш два избора сваляш и гледаш първо диска ,ако е добре сваляш накладките и им взимаш горния слой с пилата,ако са зле дисковете.НОВИ ДИСКОВЕ С НАКЛАДКИ.
Поздрави колеги много полезна тема,но мисля да направим нещо като таблица на кои коли с кои мотори какви дискове с апарати са слагани.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
stoqnov_s написа:Колеги, колата ми е голф2-86г. с барабани отзад и съм страшно не сигурен в спирачките на тази кола. Въпросът ми е кое ще има наи голям ефект да сменя на първо време от изброените, понеже нямам възможност да инвестирам много пари. Да сложа по големи вентилирани дискове отпред, да сменя барабаните отзаад с дискове и последният вариант да сложа по голяма спирачна помпа и серво.
Ако можеш да събереш достатъчно средства и да смениш дисковете отпред заедно със сервото, разликата ще е голяма. Но дори да го правиш на етапи, според мен трябва да оставиш барабаните за последни, като от другите - по-големи предни дискове или по-голямо серво - можеш да избираш сам кое да е първо.
- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
dobrin написа:stoqnov_s написа:Колеги, колата ми е голф2-86г. с барабани отзад и съм страшно не сигурен в спирачките на тази кола. Въпросът ми е кое ще има наи голям ефект да сменя на първо време от изброените, понеже нямам възможност да инвестирам много пари. Да сложа по големи вентилирани дискове отпред, да сменя барабаните отзаад с дискове и последният вариант да сложа по голяма спирачна помпа и серво.
Ако можеш да събереш достатъчно средства и да смениш дисковете отпред заедно със сервото, разликата ще е голяма. Но дори да го правиш на етапи, според мен трябва да оставиш барабаните за последни, като от другите - по-големи предни дискове или по-голямо серво - можеш да избираш сам кое да е първо.
първо сервото и помпата
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
После да разкара барабаните и да сложи дискове отзад и най-накрая отпред 256 мм дискове (според мен последното не е задължително имайки предвид, че до някоя си година КР е с 239 мм и двигателния потенциял на чистия дизел).
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 7:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
Момчета и момичета не дърпайте дявола за опашката. Никой няма право да прави изменения на спирачната система по автомобила си с изключение на завода производител. Вижте ЗДП и ППЗДП.
Не си навличайте огромни неприятности. Не дай си боже за участвате в ПТП с такъв автомобил.
Дори да не сте виновни ще ви се стъжни живота. Колкото за това коя марка феродови накладки или дискове да изберем аз съм твърдо "ЗА", като не се забравя , че размера на дисковете или барабаните трябва да отговаря на заводския.
Не си навличайте огромни неприятности. Не дай си боже за участвате в ПТП с такъв автомобил.
Дори да не сте виновни ще ви се стъжни живота. Колкото за това коя марка феродови накладки или дискове да изберем аз съм твърдо "ЗА", като не се забравя , че размера на дисковете или барабаните трябва да отговаря на заводския.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
don Vito написа:Момчета и момичета не дърпайте дявола за опашката. Никой няма право да прави изменения на спирачната система по автомобила си с изключение на завода производител. Вижте ЗДП и ППЗДП.
Това е интересно мнение.
Много ми е чудно в тоя ред на мисли, дали след подобрения в тея маркови тунинг фирми по спирачната система, след това колите трябва да ходят на Технотест, че да нямат проблеми?!
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
При ПТП и поискване да се изследват причините за удара и се наложи разглобяване на колата,ако нещо не отговаря на заводското или е променено(дискове) също може да те гърбят много.Така че ако карате кола с доста промени,по-добре да не правите ПТП.
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
Ще си карам със заводските дискове с по 1.5мм ръб от двете страни и заводските накладки и да не ми пука.Това е закона в БГ ,всичко трябва да е както те искат,без значение дали е за добро или лошо.
Според мен е важното да минеш прегледа с добри спирачки,а при ПТП те как разбират кои са заводските спирачки?? номера на купето?
Според мен е важното да минеш прегледа с добри спирачки,а при ПТП те как разбират кои са заводските спирачки?? номера на купето?
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
Не може всеки да си прави каквото поиска. Имате късмет че в България няма кой да ви провери за такова нещо.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
Промените се правят на базата на производителя.mupk0 написа:При ПТП и поискване да се изследват причините за удара и се наложи разглобяване на колата,ако нещо не отговаря на заводското или е променено(дискове) също може да те гърбят много.Така че ако карате кола с доста промени,по-добре да не правите ПТП.
Слагане на по-големи предни дискове - примерно от 239мм към 256мм или 280мм не нарушава конструкцията на колата, а и частите са взети пак от производителя, така че това не трябва да ви притеснява.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
dragozow написа:Не може всеки да си прави каквото поиска. Имате късмет че в България няма кой да ви провери за такова нещо.
тука абсолютно не си прав!
дори и в германия може да се прави каквото си поискаш. а те не е като да не са най фанатици, нали...
само че после отиваш на тюф. преглед, демек, за който не е наясно. но много сериозен преглед! ако минеш-каквото щеш слагай. спирачки от спейс шатъл набий ако искаш...
тука е практически същото. минал ли си преглед? минал си. точка. само дето прегледа е лабав, но за сметка на това, който те е пуснал-той бере гайлето.
да е гледал където трябва.
хора!
ъпгрейдвайте си спирачките!
правете ги по добри и по добри и никога не им се предоверявайте!
това ще ви отърве задниците, недай боже!
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Подобряване на спирачната система и спирането
Е да де ама тука няма TUV. На прегледа гледат дали имаш спирачки, много често и не гледат нищо. Със сигурност има много неща които са по-добри от стоковите ама трябва някой да го контролира. Защото нали се сещаш че има и много "подобрения" които са опасни.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 222 госта