VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
- Ivo_Golf3_GT
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
- Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
- Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
- Местоположение: София
- Контакти:
VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
Здравейте колеги!
Много ми хареса предишната тема за сравнението между АБФ и ВР6, която обаче за съжаление беше заключена. Искаше ми се и аз да се впиша в мненията, тъй като от 8 месеца карам ВР6, при това 2.9 мотора, за който в предишната тема не беше споменато нищо.
И така...дойде ми налудничавата идея, че мога да дам продължение на предишната тема, но по нов начин - без излишни "спамове" - коя кола харчи повече и коя - по-малко. Иска ми се наистина този път всеки да мисли преди да пише - ясно ми е, че всеки си хвали своята "стока" и изтъква предимствата на машината, която кара. И все пак призовавам всички за разумна, смислена и балансирана дискусия, основана на лични впечатления, наблюдения и изводи. Моля да се избягват крайностите и личните нападки.
Колкото до мен - аз съм изключително доволен притежател на ВР6! Пръв собственик в България, нов внос от Швейцария, отличен вид и състояние. Колата е изцяло в заводски вид с изключение на джантите, които са от Ауди А3 - телефонната щайба, които са по-леки от оригиналните.
И само за информация - раходът зависи много от задкормилното устройство.
При мен стойностите са:
извънградско - разход 10-12л/100км натоварена (когато е на дълъг път при умерено до агресивно каране)
градско - разход 9 - 18л/100км(дори 8/100 веднъж) (когато се кара от "мушица" до "оса" като зимата е по-нисък)
Толкова за това.
Това, което повече ме впечатли при ВР-а е работата на двигателя. Преди да купя колата
карах няколко АБФ-а, понеже идеята ми отначало беше да взема АБФ. Какво да ви кажа -
в момента, в който се качих на ВР-а, повярвайте ми, забравих за АБФ-а. Ето защо:
Първо, моторът работи много по-плавно и сякаш е по-тиха колата - можеш да шепнеш в купето дори при 120км/ч и да се разбереш с някого нормално.
Второ, ВР6-ицата ускорява осезаемо по-бързо, особено в ниските обороти (освен във високите)и за мен е изключително пъргав автомобил, способен да те изведе от доста ситуации.
Трето, усещането при каране и управление е коренно различно - като при по-голям автомобил, може би защото автомобилът е по-тежък - 1300кг по книжка. Усеща се едно спокойствие и плавност, които ги няма при АБФ-а. Както спомена колегата pe6kata в предишната тема, по-друго е всичко, различно, все едно не караш Голф 3-ка, а по-голяма кола. Особено е чувството наистина.
Четвърто, понеже колата е Синкро, усещането за стабилност и най-вече в завоите е несравнимо с това на автомобил с предно(или задно) задвижване - невероятна стабилност в завоите със заводското окачване - все едно е със спортно окачване и същевременно вози меко, без да се клатушка или накланя много в завоя, като неравностите по пътя почти не се усещат. Особено подчертана е тази стабилност при дъжд и сняг.
Пето, прословутия звук на 6-те цилиндъра - наистина е уникален - всеки един миг разбираш и усещаш, че това е друг вид мотор, съвсем друга бира.
Шесто, но не и по значимост, комфортът като цяло е на най-високо ниво за класа си отвсякъде - интериор, седалки(като дълбокото Рекаро, но по-меки), екстри(пълен ел.пакет, климатроник и др.), безопасност(4 еърбега(АБФ има 2), ABS+EBD), визия.
Седмо, при високите обороти, особено при дълго извънградско пътуване, двигателя не се мъчи и определно може да издържи много километри без особени проблеми - все пак е 6 цилиндъра.
Осмо, при определени модове - знаещите знаят какви - автомобилът става доста вървежен - най-силен сред събратята си 3-ки и може "да бръкне в здравето" на доста бързи колици.
В заключение ще добавя, че цялостното ми впечатление от автомобила е повече от отлично.
Невероятен автомобил за времето си, който е радвал и все още радва хора като мен.
Горещо го препоръчвам на всеки, който се чуди дали си струва да опита този модел.
Усещането е страхотно и по ускорение донякъде се доближава до това на супер колите,
струва ми се, макар и да не съм карал още супер кола. Но поне открехва завесата към тях.
Аз лично едва ли вече бих се качил на 4-цилиндров автомобил оттук нататък, що се отнася до старите мотори.
Нека сега и други колеги споделят своите мисли и впечатления за двата сравнявани мотора -
АБФ и ВР6. Благодаря!
Много ми хареса предишната тема за сравнението между АБФ и ВР6, която обаче за съжаление беше заключена. Искаше ми се и аз да се впиша в мненията, тъй като от 8 месеца карам ВР6, при това 2.9 мотора, за който в предишната тема не беше споменато нищо.
И така...дойде ми налудничавата идея, че мога да дам продължение на предишната тема, но по нов начин - без излишни "спамове" - коя кола харчи повече и коя - по-малко. Иска ми се наистина този път всеки да мисли преди да пише - ясно ми е, че всеки си хвали своята "стока" и изтъква предимствата на машината, която кара. И все пак призовавам всички за разумна, смислена и балансирана дискусия, основана на лични впечатления, наблюдения и изводи. Моля да се избягват крайностите и личните нападки.
Колкото до мен - аз съм изключително доволен притежател на ВР6! Пръв собственик в България, нов внос от Швейцария, отличен вид и състояние. Колата е изцяло в заводски вид с изключение на джантите, които са от Ауди А3 - телефонната щайба, които са по-леки от оригиналните.
И само за информация - раходът зависи много от задкормилното устройство.
При мен стойностите са:
извънградско - разход 10-12л/100км натоварена (когато е на дълъг път при умерено до агресивно каране)
градско - разход 9 - 18л/100км(дори 8/100 веднъж) (когато се кара от "мушица" до "оса" като зимата е по-нисък)
Толкова за това.
Това, което повече ме впечатли при ВР-а е работата на двигателя. Преди да купя колата
карах няколко АБФ-а, понеже идеята ми отначало беше да взема АБФ. Какво да ви кажа -
в момента, в който се качих на ВР-а, повярвайте ми, забравих за АБФ-а. Ето защо:
Първо, моторът работи много по-плавно и сякаш е по-тиха колата - можеш да шепнеш в купето дори при 120км/ч и да се разбереш с някого нормално.
Второ, ВР6-ицата ускорява осезаемо по-бързо, особено в ниските обороти (освен във високите)и за мен е изключително пъргав автомобил, способен да те изведе от доста ситуации.
Трето, усещането при каране и управление е коренно различно - като при по-голям автомобил, може би защото автомобилът е по-тежък - 1300кг по книжка. Усеща се едно спокойствие и плавност, които ги няма при АБФ-а. Както спомена колегата pe6kata в предишната тема, по-друго е всичко, различно, все едно не караш Голф 3-ка, а по-голяма кола. Особено е чувството наистина.
Четвърто, понеже колата е Синкро, усещането за стабилност и най-вече в завоите е несравнимо с това на автомобил с предно(или задно) задвижване - невероятна стабилност в завоите със заводското окачване - все едно е със спортно окачване и същевременно вози меко, без да се клатушка или накланя много в завоя, като неравностите по пътя почти не се усещат. Особено подчертана е тази стабилност при дъжд и сняг.
Пето, прословутия звук на 6-те цилиндъра - наистина е уникален - всеки един миг разбираш и усещаш, че това е друг вид мотор, съвсем друга бира.
Шесто, но не и по значимост, комфортът като цяло е на най-високо ниво за класа си отвсякъде - интериор, седалки(като дълбокото Рекаро, но по-меки), екстри(пълен ел.пакет, климатроник и др.), безопасност(4 еърбега(АБФ има 2), ABS+EBD), визия.
Седмо, при високите обороти, особено при дълго извънградско пътуване, двигателя не се мъчи и определно може да издържи много километри без особени проблеми - все пак е 6 цилиндъра.
Осмо, при определени модове - знаещите знаят какви - автомобилът става доста вървежен - най-силен сред събратята си 3-ки и може "да бръкне в здравето" на доста бързи колици.
В заключение ще добавя, че цялостното ми впечатление от автомобила е повече от отлично.
Невероятен автомобил за времето си, който е радвал и все още радва хора като мен.
Горещо го препоръчвам на всеки, който се чуди дали си струва да опита този модел.
Усещането е страхотно и по ускорение донякъде се доближава до това на супер колите,
струва ми се, макар и да не съм карал още супер кола. Но поне открехва завесата към тях.
Аз лично едва ли вече бих се качил на 4-цилиндров автомобил оттук нататък, що се отнася до старите мотори.
Нека сега и други колеги споделят своите мисли и впечатления за двата сравнявани мотора -
АБФ и ВР6. Благодаря!
Последна промяна от Ivo_Golf3_GT на Чет 05 юни 2014 23:43, променено общо 8 пъти.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
По едно време си помислих че чета за новата s-klasse.
Какво е:
За двигатели ли ще си пишем или каква кола си си купил, има си цял раздел където да си хвалиш колата че имала климатик и абс или аз не съм прочел заглавието на темата.
Порадвай се смени десетина пъти маслото похарчи някой лев за части пък тогава пиши какви са ти впечатленията за двигателя.
Така така, возя се в ГранТурисмо или Ц6 и си викам: Брях то почти като голф тройка вози това! Пожелавам ти да се качиш на супер кола, поне да осъзнаеш къде е голфа в това отношение.
Sent from my Bosch ECU using vag com 409.1
Какво е:
?седалки(като дълбокото Рекаро, но по-меки), все едно е със спортно окачване.
Tова го можеше и 1.6-цата ми когато беше млада.можеш да шепнеш в купето дори при 120км/ч и да се разбереш с някого нормално.
За двигатели ли ще си пишем или каква кола си си купил, има си цял раздел където да си хвалиш колата че имала климатик и абс или аз не съм прочел заглавието на темата.
Порадвай се смени десетина пъти маслото похарчи някой лев за части пък тогава пиши какви са ти впечатленията за двигателя.
макар и да не съм карал още супер кола. Но поне открехва завесата към тях
Така така, возя се в ГранТурисмо или Ц6 и си викам: Брях то почти като голф тройка вози това! Пожелавам ти да се качиш на супер кола, поне да осъзнаеш къде е голфа в това отношение.
Sent from my Bosch ECU using vag com 409.1
- Ivo_Golf3_GT
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
- Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
- Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
Ето, че пак се започва!
Съгласен съм, колега, че съм пристрАстен, но темата е точно за впечатления ВР6 срещу АБФ.
На мен ми харесва повече ВР-а. На друг може да е АБФ-а. Точно това бих искал да споделят
колегите и защо, вместо да бъда цитиран и иронизиран поради предпочитанията ми. Нищо
по същество не си добавил към темата - не си прочел заглавието - помолих предварително да
спазваме добрия тон, но явно това е неприсъщо за някои. Ще считам твоето мнение за спам.
(да не кажа, че си е чисто махленско заяждане)
По темата - не всички тройки имат всички екстри, особено преди 96-та година и тъй като
все пак ВР6 е флагманът на Голф 3, в повечето случаи той е и с повече екстри, поправете ме
ако греша, и следователно това е едно предимство пред АБФ. Не съм искал да изтъквам МОЯ
автомобил - само посочих екстрите като предимство.
Въпросът ти е:
"Какво е:
Цитат:
седалки(като дълбокото Рекаро, но по-меки), все едно е със спортно окачване.
?"
Къде видя да съм писал това точно така???
Съединил си две твърдения от две различни места.
1."комфортът като цяло е на най-високо ниво за класа си отвсякъде - интериор, седалки(като дълбокото Рекаро, но по-меки), екстри..."
2."невероятна стабилност в завоите със заводското окачване - все едно е със спортно окачване и същевременно вози меко, без да се
клатушка или накланя много в завоя"
3."можеш да шепнеш в купето дори при 120км/ч и да се разбереш с някого нормално."
Нека ти обясня какво исках да кажа:
1.Идеята за седалките беше, че не обръщам внимание на името, марката и не знам какви са, но са с формата на дълбокото Рекаро без да са толкова твърди - по-меки са при сядане(предимство, поне за мен), а АБФ няма такива седалки по начало.
2."все едно е със спортно окачване" означава, че е стабилна колата, не се накланя като заводското на АБФ-а,(каквито карах няколко)т.е. вози меко като заводско, а е стабилно като спортно(пак предимство). Бях карал хубави койловъри 2 години на предишната си 3-ка(която беше 1.8 моно АБС мотор) и знам какво говоря.
3.Идеята за шума на мотора е, че АБФ-а е по-шумен, особено в по-високите обороти/скорости.(отново предимство за ВР6)
Сега по-ясно ли е?
И не ми стана ясно, в каква връзка споменаваш Гранд Туризмо и С6(S6?) - като пример за супер коли ли?
Аз имах впредвид Ферари, Нисан ГТР, Порше... (От БМВ поне М5 да беше посочил или Ауди R8)
Съгласен съм, колега, че съм пристрАстен, но темата е точно за впечатления ВР6 срещу АБФ.
На мен ми харесва повече ВР-а. На друг може да е АБФ-а. Точно това бих искал да споделят
колегите и защо, вместо да бъда цитиран и иронизиран поради предпочитанията ми. Нищо
по същество не си добавил към темата - не си прочел заглавието - помолих предварително да
спазваме добрия тон, но явно това е неприсъщо за някои. Ще считам твоето мнение за спам.
(да не кажа, че си е чисто махленско заяждане)
По темата - не всички тройки имат всички екстри, особено преди 96-та година и тъй като
все пак ВР6 е флагманът на Голф 3, в повечето случаи той е и с повече екстри, поправете ме
ако греша, и следователно това е едно предимство пред АБФ. Не съм искал да изтъквам МОЯ
автомобил - само посочих екстрите като предимство.
Въпросът ти е:
"Какво е:
Цитат:
седалки(като дълбокото Рекаро, но по-меки), все едно е със спортно окачване.
?"
Къде видя да съм писал това точно така???
Съединил си две твърдения от две различни места.
1."комфортът като цяло е на най-високо ниво за класа си отвсякъде - интериор, седалки(като дълбокото Рекаро, но по-меки), екстри..."
2."невероятна стабилност в завоите със заводското окачване - все едно е със спортно окачване и същевременно вози меко, без да се
клатушка или накланя много в завоя"
3."можеш да шепнеш в купето дори при 120км/ч и да се разбереш с някого нормално."
Нека ти обясня какво исках да кажа:
1.Идеята за седалките беше, че не обръщам внимание на името, марката и не знам какви са, но са с формата на дълбокото Рекаро без да са толкова твърди - по-меки са при сядане(предимство, поне за мен), а АБФ няма такива седалки по начало.
2."все едно е със спортно окачване" означава, че е стабилна колата, не се накланя като заводското на АБФ-а,(каквито карах няколко)т.е. вози меко като заводско, а е стабилно като спортно(пак предимство). Бях карал хубави койловъри 2 години на предишната си 3-ка(която беше 1.8 моно АБС мотор) и знам какво говоря.
3.Идеята за шума на мотора е, че АБФ-а е по-шумен, особено в по-високите обороти/скорости.(отново предимство за ВР6)
А при 160км/ч можеше ли го? А при 180? А при 200? Уверявам те, с ВР6 вятърът се чува повече от мотора при тези скорости, докато при АБФ не е така.Zerga3GT написа:Tова го можеше и 1.6-цата ми когато беше млада.можеш да шепнеш в купето дори при 120км/ч и да се разбереш с някого нормално.
Сега по-ясно ли е?
И не ми стана ясно, в каква връзка споменаваш Гранд Туризмо и С6(S6?) - като пример за супер коли ли?
Аз имах впредвид Ферари, Нисан ГТР, Порше... (От БМВ поне М5 да беше посочил или Ауди R8)
- Bai Sando
- Мнения: 8112
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
Е много ясно,че ВР-а е по.Все пак е шестак,от там идва и по тихото и равномерно работене на мотора а и по-дългия ресурс поне според мен.
На скоро на един познат помагах да си смени АБФ-а с ВР6,а и даже беше от една много известна 3-ка от съборите.
Двигателя пее,вътре наистина не може да се чуе,за ускорението няма какво да кажа.
Младежа му се радва много на моторчето.Самия той смени поне два АБФ-а и много му харесва като динамика.
Ако иска нека и той да се включи и да обясни,че все пак той я кара,не аз
На скоро на един познат помагах да си смени АБФ-а с ВР6,а и даже беше от една много известна 3-ка от съборите.
Двигателя пее,вътре наистина не може да се чуе,за ускорението няма какво да кажа.
Младежа му се радва много на моторчето.Самия той смени поне два АБФ-а и много му харесва като динамика.
Ако иска нека и той да се включи и да обясни,че все пак той я кара,не аз
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
Като не си чувал аз корвет ц6 и мазарети граН турисмо не ми се сърди аз само в толкова съм бил, супер кола не е само Ферари и Ламборджини.
Поредната посредствена тема. Какво очакваш да се напише? Вр-а е по добър а абф-а не става. Какво да им сравнявам да не би за 20+ години има нещо което не е изписано?
Вземи решение за двигатели или за екстрите на купето ще говорим. Защото аз не мисля че Гти-едишън отстъпва по екстри.
Поредната посредствена тема. Какво очакваш да се напише? Вр-а е по добър а абф-а не става. Какво да им сравнявам да не би за 20+ години има нещо което не е изписано?
Вземи решение за двигатели или за екстрите на купето ще говорим. Защото аз не мисля че Гти-едишън отстъпва по екстри.
- Ivo_Golf3_GT
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
- Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
- Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
След като е посредствена темата защо още пишеш в нея, да не би и ти да си посредствен?
И какво е "мазарети" между другото?
Сега сериозно.
Единственият, който прави темата посредствена си ти! И ако ми напишеш още един подобен офтопик безсъдържателен пост,
ще бъдеш докладван!!!
Единственото, което имаше смисъл и по темата в изписаното от теб досега, беше:
"аз не мисля че Гти-едишън отстъпва по екстри"
Така както беше написал в първия си пост по следния начин: "Ц6" и "Гран турисмо" едва ли много хора ще им светне за какво иде реч.
И какво значение има дали ще говорим за двигатели или интериор? Това че съм посочил кодовете на моторите
не ограничава темата само до тях.
Хайде колеги, няма ли да се включите в темата и да стане по-интересно?
И какво е "мазарети" между другото?
Сега сериозно.
Единственият, който прави темата посредствена си ти! И ако ми напишеш още един подобен офтопик безсъдържателен пост,
ще бъдеш докладван!!!
Единственото, което имаше смисъл и по темата в изписаното от теб досега, беше:
"аз не мисля че Гти-едишън отстъпва по екстри"
Така както беше написал в първия си пост по следния начин: "Ц6" и "Гран турисмо" едва ли много хора ще им светне за какво иде реч.
И какво значение има дали ще говорим за двигатели или интериор? Това че съм посочил кодовете на моторите
не ограничава темата само до тях.
Хайде колеги, няма ли да се включите в темата и да стане по-интересно?
Последна промяна от Ivo_Golf3_GT на Чет 05 юни 2014 23:45, променено общо 1 път.
- Buxpo
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Кюстендил
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
Аз като ползвател и на двата мотора, мога да кажа че съм доволен и от ABF и VR6
От към "вървеж" сравнението е малко странно (поне за мен) , защото двата мотора са коренно различни от към концепция и от към динамика, просто са от две различни категории
Разхода е ясен и при двата мотора е според това колко си настъпил педалчето на газта
Както vr-a съм го докарвал извънградско до 7.5-8 така и абф съм го докарвал и до 10-12 извънградско и обратното всичко е относително...
Като конструкция не са кой знае колко различни, и при двата имаш бутала клапани и тем подобни карантии цените за частите не са покъртително различни , може да се каже че са поносими и който е преценил че иска да има такъв мотор , би трябвало да е и помислил и за това каква и колко ще му струва поддръжката
За мен това са едни от най здравите да не кажа и най здравите мотори от старото поколение на VW, въпреки че и това е много относително, както всеки запознат знае за уникалниte 1.8 ABS/AAM...
Но все пак всеки знае ,че и при двата мотора ако човек има възможност и време би могъл да постигне невероятни неща
От към "вървеж" сравнението е малко странно (поне за мен) , защото двата мотора са коренно различни от към концепция и от към динамика, просто са от две различни категории
Разхода е ясен и при двата мотора е според това колко си настъпил педалчето на газта
Както vr-a съм го докарвал извънградско до 7.5-8 така и абф съм го докарвал и до 10-12 извънградско и обратното всичко е относително...
Като конструкция не са кой знае колко различни, и при двата имаш бутала клапани и тем подобни карантии цените за частите не са покъртително различни , може да се каже че са поносими и който е преценил че иска да има такъв мотор , би трябвало да е и помислил и за това каква и колко ще му струва поддръжката
За мен това са едни от най здравите да не кажа и най здравите мотори от старото поколение на VW, въпреки че и това е много относително, както всеки запознат знае за уникалниte 1.8 ABS/AAM...
Но все пак всеки знае ,че и при двата мотора ако човек има възможност и време би могъл да постигне невероятни неща
- martin_072
- Мнения: 299
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
....
Последна промяна от martin_072 на Вто 01 юли 2014 12:58, променено общо 2 пъти.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
Ауу че злоба. Добре вече няма да ти пиша в темата сакън да не се разплачеш. Карай си "суперколата" със здраве.
https://www.youtube.com/watch?v=6FERKKe2XaM
п.п. Като приканваш хората все едно си на Илиенския пазар няма да привлечеш интерес към темата. И да, като си написал ВР6 срещу АБФ ограничаваш темата до двигатели.
https://www.youtube.com/watch?v=6FERKKe2XaM
п.п. Като приканваш хората все едно си на Илиенския пазар няма да привлечеш интерес към темата. И да, като си написал ВР6 срещу АБФ ограничаваш темата до двигатели.
Последна промяна от IvanMan на Пет 06 юни 2014 4:21, променено общо 1 път.
Причина: Спам. Получаваш предупреждение!
Причина: Спам. Получаваш предупреждение!
- Ivo_Golf3_GT
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
- Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
- Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
martin_072 написа:Имам преки впечатления от ВР-а на arni74
Благородно ти завиждам колега, така и не успях да го покарам - имам само снимки в него...
(тогава(2010г.) си пожелах да имам ВР)
...преди да бъде разпродаден на части...
- Bai Sando
- Мнения: 8112
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
Скоро ще го видите,ама в друго купе
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
Bai Sando написа:Скоро ще го видите,ама в друго купе
Офф - Сандо , да не дойде "къса" 115 -ката ?
- martin_072
- Мнения: 299
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
....
Последна промяна от martin_072 на Вто 01 юли 2014 12:59, променено общо 1 път.
- joro_bartera
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 25 яну 2012 19:06
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: VR6 sincro ABV
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
Колеги да дам и аз мнението си по темата.Като притежател на 4 АВФ-а и от половин година горд собственик на ВР-а от горната снимка,мога да кажа че шестака е доста по приятен за каране.По тих и по рязък.Разхода е приемлив на фона на АВФ-а.
- Bai Sando
- Мнения: 8112
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления? - Нова тема
xalerrelax написа:Bai Sando написа:Скоро ще го видите,ама в друго купе
Офф - Сандо , да не дойде "къса" 115 -ката ?
Aaa не,115-ката не си я давам.Паснахме си много добре Мотора е на друг човек и друга кола.
В неделя,може да го видите,ако успеем да го сглобим до тогава,че нещо много се мотаем с тоя младеж
А,ей за тоя младеж над мен ставаше въпрос
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта