Проблемите са в нафтат, която уж издържала до минус - 25. обаче като се качиш на високо и стане -15 - същата се посгъстява.
Другият проблем е в свещите- изгорели. Също неправилно подбрани.
Оказа се че и при подгревните свещи има различни типове-керамицни до 1200 гр, бързо-загряващи и обикновени-саморегулиращи.
Аз примерно съм сбъркал моите с бавноподгревни по вина на продъвача и сега ще повторя процедурата по смяната с подходящи.
Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... или?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Безспорно дизел. При икономичен режим на управление може и да имат сходен разход. Ако решиш обаче да настъпиш, бензинът няма да се справи така добре като дизела, а разходът ще е доста по-висок. Зависи естествено от икономическа гледна точка кога ще излезе сметката, но ако това не е първостепенно, бих избрал дизел.
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Безпорен фен съм на бензина, но в твоя случай мисля че дизела е по-добрият вариянт. При 20к на година, както каза колегата по-горе, за 5 години ще избиеш разликата в цената. Отделно ако пътуваш из Европа, дизела е доста по евтин от бензина. Не можах да намеря точни данни за теглото на този Пасат, но щом казваш, че 4 motion-а е около 120кг. повече, плюс някоя друга екстра като си сложиш, то отиваш към 1.5 тона. Щом искаш и комби предполагам ще го товариш, та в този ред на мисли дизела ще е по-пъргав, заради повечето нютони. И двата мотора ще вървят прилично, но бензиновия при по тежка кола може да ти се стори леко муден. Аз лично такива малки напомпани двигатели, не са ми по вкус и бих си взел по-големият мотор. Както се казва всичко се чупи, но можеби дизела ще е по-надежният вариянт. В крайна сметка вземи това, което на теб ти харесва повече.
ПС
Не съм имал възможност да покарам някои от тези мотори 1.4 (140к.с. и 160к.с.) на дълъг път, но при малки кобатури на мотора и пускане на климатик, вървежа доста се спъва. Нека някой колега с повече досег до TSI да изкаже мнение по въпрос, но от тази гледна точка бих избрал 2.0 TDI.
ПС
Не съм имал възможност да покарам някои от тези мотори 1.4 (140к.с. и 160к.с.) на дълъг път, но при малки кобатури на мотора и пускане на климатик, вървежа доста се спъва. Нека някой колега с повече досег до TSI да изкаже мнение по въпрос, но от тази гледна точка бих избрал 2.0 TDI.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Дизела е по-евтин само и единствено ако взима заплата в евро...ако трябва да ги обръща от лева в евро бих казал, че ще му излиза дори по-скъпо
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
При равни условия бих избрал дизела, но за мен предимствата му не струват 5500лв. повече. При умерено шофиране, разхода на тези мотори е много, много сходен.
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Днес и утре Хоби кар Русе предоставят възможност за тест-драйв на 4 броя пасати в гр. Разград, на 30 април и 1-ви май ще са в Русе. Аз днес се възползвах и подкарах 2.0 тди - ръчка/150кс. Не ми се чакаше за 240 коньовия дизел . Ами какво да кажа, той Добрин е описал прекрасно автомобила. Този който карах беше комфортлайн. Видимо вътре е по-широк от Б6, също така мястото за краката на пътниците отзад е повече. Старт-стоп системата ми хареса. Ръчката има и autohold. Оформлението на таблото е прекрасно. Дава усещане наистина за луксозна кола а дори не е хайлайн. Колата работи и без ключ. Най интересен е дисплея пред водача, има много варианти какво да визуализира, от асистентите на автомобила, до нави'то та дори се избира колко големи да са оборотомера и скоростомера. Три-зонален климатроник - пъниците отзад също имат дисплей с възможност сами да избират температурата към тях. Може би очаквах малко повече откъм возия - не усетих разлика с моя Б6. От 150-те коня нямам кой знае какви впечатления понеже карането беше градско и нямаше как да изпъна поне малко за да добия по-добра представа. Педала на газта на моята кола е по-директен и реагира малко по-бързо. Като питаха каква кола карам и веднага вкараха оферта за лизинг и да им оставя моята, ама нямам толкова дълбок джоб .
Хората бяха любезни и отговаряха на въпросите ми. Даже не провериха дали имам шофьорска книжка
Пасата обаче ме очарова с излъчване
Повече информация за акцията на Хобикар : https://www.facebook.com/VolkswagenHobbyCar?fref=ts
Хората бяха любезни и отговаряха на въпросите ми. Даже не провериха дали имам шофьорска книжка
Пасата обаче ме очарова с излъчване
Повече информация за акцията на Хобикар : https://www.facebook.com/VolkswagenHobbyCar?fref=ts
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Разгледах Passat 8 на Феста. Аз карам В6. Като дизайн отвън безспорно ми харесва. Вътре мога да кажа, че донякъде усещането на материалите в моята кола от 2007 година ми се струва по-качествено. Говоря за кората и пластмасите по вратите например. Тапицерията на седалките беше ужасна. Не мога да повярвам, че ще дам 70-80 хиляди лева и ще има нещо, което да ме дразни толкова. Ясно ми е, че мога да си избера каквато тапицерия искам, но въпросът е, че колата, която беше показана струваше достатъчно много, че да има нужда от доплащане за каквото и да било. Иновативното табло... не знам. Лично усещане си е, но на мен не ми допадна.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
- Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
- Двигател:
- Местоположение: София, България
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
dobrin написа:По-лека е новата генерация. Освен това имаме вече 8 скорости, по-ранно превключване и т.н. Затова е и тази разлика в разхода.
Пасат Б8 няма 8 скорости. 7 са.
Последна промяна от dobrin на Вто 09 юни 2015 23:27, променено общо 1 път.
Причина: Грешката е моя.
Причина: Грешката е моя.
- elohimverse
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 30 май 2015 23:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
В крайна сметка, 1.8Т е двигателят за тези пари. А м/у 1.8Т и 2.5 V6, кой имате впечатления да е по-здрав? Като цяло търся да е 4х4, макар и да не ми е задължителен критерии.
///сори колеги, тва не беше за тази тема///
По темата - Впечатлен съм B8-цата. Спортната версия ми е интересно как се представя. Също така не съм проучвал и разликата с VARIANT серията...може би тя е спортната, вероятно изглеждам глупаво сега в очите на някои :)
///сори колеги, тва не беше за тази тема///
По темата - Впечатлен съм B8-цата. Спортната версия ми е интересно как се представя. Също така не съм проучвал и разликата с VARIANT серията...може би тя е спортната, вероятно изглеждам глупаво сега в очите на някои :)
Последна промяна от elohimverse на Пон 08 юни 2015 20:28, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Не съм убеден че можеш да си поръчаш B8 с тези моторизации...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта