Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... или?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил

Мнениеот kossis » Пет 03 апр 2015 11:45


Проблемите са в нафтат, която уж издържала до минус - 25. обаче като се качиш на високо и стане -15 - същата се посгъстява.
Другият проблем е в свещите- изгорели. Също неправилно подбрани.
Оказа се че и при подгревните свещи има различни типове-керамицни до 1200 гр, бързо-загряващи и обикновени-саморегулиращи.
Аз примерно съм сбъркал моите с бавноподгревни по вина на продъвача и сега ще повторя процедурата по смяната с подходящи.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил

Мнениеот dobrin » Пет 03 апр 2015 22:47


Безспорно дизел. При икономичен режим на управление може и да имат сходен разход. Ако решиш обаче да настъпиш, бензинът няма да се справи така добре като дизела, а разходът ще е доста по-висок. Зависи естествено от икономическа гледна точка кога ще излезе сметката, но ако това не е първостепенно, бих избрал дизел.


Потребителски аватар
dafi
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 06 май 2009 13:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил

Мнениеот dafi » Нед 05 апр 2015 12:40


Безпорен фен съм на бензина, но в твоя случай мисля че дизела е по-добрият вариянт. При 20к на година, както каза колегата по-горе, за 5 години ще избиеш разликата в цената. Отделно ако пътуваш из Европа, дизела е доста по евтин от бензина. Не можах да намеря точни данни за теглото на този Пасат, но щом казваш, че 4 motion-а е около 120кг. повече, плюс някоя друга екстра като си сложиш, то отиваш към 1.5 тона. Щом искаш и комби предполагам ще го товариш, та в този ред на мисли дизела ще е по-пъргав, заради повечето нютони. И двата мотора ще вървят прилично, но бензиновия при по тежка кола може да ти се стори леко муден. Аз лично такива малки напомпани двигатели, не са ми по вкус и бих си взел по-големият мотор. Както се казва всичко се чупи, но можеби дизела ще е по-надежният вариянт. В крайна сметка вземи това, което на теб ти харесва повече.

ПС
Не съм имал възможност да покарам някои от тези мотори 1.4 (140к.с. и 160к.с.) на дълъг път, но при малки кобатури на мотора и пускане на климатик, вървежа доста се спъва. Нека някой колега с повече досег до TSI да изкаже мнение по въпрос, но от тази гледна точка бих избрал 2.0 TDI.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил

Мнениеот vucata » Нед 05 апр 2015 12:51


Дизела е по-евтин само и единствено ако взима заплата в евро...ако трябва да ги обръща от лева в евро бих казал, че ще му излиза дори по-скъпо :mhihi


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил

Мнениеот hooligan_sk » Нед 26 апр 2015 9:29


При равни условия бих избрал дизела, но за мен предимствата му не струват 5500лв. повече. При умерено шофиране, разхода на тези мотори е много, много сходен. :th_up


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил

Мнениеот marianchev » Пон 27 апр 2015 15:20


Днес и утре Хоби кар Русе предоставят възможност за тест-драйв на 4 броя пасати в гр. Разград, на 30 април и 1-ви май ще са в Русе. Аз днес се възползвах и подкарах 2.0 тди - ръчка/150кс. Не ми се чакаше за 240 коньовия дизел :icon_lol . Ами какво да кажа, той Добрин е описал прекрасно автомобила. Този който карах беше комфортлайн. Видимо вътре е по-широк от Б6, също така мястото за краката на пътниците отзад е повече. Старт-стоп системата ми хареса. Ръчката има и autohold. Оформлението на таблото е прекрасно. Дава усещане наистина за луксозна кола а дори не е хайлайн. Колата работи и без ключ. Най интересен е дисплея пред водача, има много варианти какво да визуализира, от асистентите на автомобила, до нави'то та дори се избира колко големи да са оборотомера и скоростомера. Три-зонален климатроник - пъниците отзад също имат дисплей с възможност сами да избират температурата към тях. Може би очаквах малко повече откъм возия - не усетих разлика с моя Б6. От 150-те коня нямам кой знае какви впечатления понеже карането беше градско и нямаше как да изпъна поне малко за да добия по-добра представа. Педала на газта на моята кола е по-директен и реагира малко по-бързо. Като питаха каква кола карам и веднага вкараха оферта за лизинг и да им оставя моята, ама нямам толкова дълбок джоб :neutral .
Хората бяха любезни и отговаряха на въпросите ми. Даже не провериха дали имам шофьорска книжка :bowdown
Пасата обаче ме очарова с излъчване :th_up
Повече информация за акцията на Хобикар : https://www.facebook.com/VolkswagenHobbyCar?fref=ts


Romeokton
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 24 апр 2014 21:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил

Мнениеот Romeokton » Пет 01 май 2015 19:18


Разгледах Passat 8 на Феста. Аз карам В6. Като дизайн отвън безспорно ми харесва. Вътре мога да кажа, че донякъде усещането на материалите в моята кола от 2007 година ми се струва по-качествено. Говоря за кората и пластмасите по вратите например. Тапицерията на седалките беше ужасна. Не мога да повярвам, че ще дам 70-80 хиляди лева и ще има нещо, което да ме дразни толкова. Ясно ми е, че мога да си избера каквато тапицерия искам, но въпросът е, че колата, която беше показана струваше достатъчно много, че да има нужда от доплащане за каквото и да било. Иновативното табло... не знам. Лично усещане си е, но на мен не ми допадна.


SStanchev
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
Двигател:
Местоположение: София, България

Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил

Мнениеот SStanchev » Нед 07 юни 2015 12:02


dobrin написа:По-лека е новата генерация. Освен това имаме вече 8 скорости, по-ранно превключване и т.н. Затова е и тази разлика в разхода.


Пасат Б8 няма 8 скорости. 7 са. :smile

Последна промяна от dobrin на Вто 09 юни 2015 23:27, променено общо 1 път.
Причина: Грешката е моя.


Потребителски аватар
elohimverse
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 30 май 2015 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил

Мнениеот elohimverse » Пон 08 юни 2015 20:08


В крайна сметка, 1.8Т е двигателят за тези пари. А м/у 1.8Т и 2.5 V6, кой имате впечатления да е по-здрав? Като цяло търся да е 4х4, макар и да не ми е задължителен критерии.

///сори колеги, тва не беше за тази тема/// :gruebel :screwy

По темата - Впечатлен съм B8-цата. Спортната версия ми е интересно как се представя. Също така не съм проучвал и разликата с VARIANT серията...може би тя е спортната, вероятно изглеждам глупаво сега в очите на някои :)

Последна промяна от elohimverse на Пон 08 юни 2015 20:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил

Мнениеот hooligan_sk » Пон 08 юни 2015 20:20


Не съм убеден че можеш да си поръчаш B8 с тези моторизации... :mhihi



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта