Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... или?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 21 дек 2014 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Това вече не е WV по-скоро е TRAUMWAGEN
- Кайзен
- Мнения: 1531
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
През календарна седмица 50/2014г в гр. Емден (Долна Саксония) са били произведени 2 200бр. VW Passat B8 на поточна линия, на която единия от роботите е бил с грешен софтуер. Засегнати за всичките 2 200 автомобила, но VW са решили да пратят за скрап само 700бр. Passat B8. Проблемни са заварките и заваръчни шевове към каросерията.
Новите проблеми в този завод са като продължение на вече установените "грешки" при старта на производството на В8. През октомври и ноември е имало произведени Passat B8 с проблем в електрониката. Като основна причина за всички дефекти при проиводството както на лимузината, така и на комбито В8 се изтъква продължаващото паралелно производство на VW Passat B7 и "обичайните" проблеми при въвеждане в производство на новите модели.
Новите проблеми в този завод са като продължение на вече установените "грешки" при старта на производството на В8. През октомври и ноември е имало произведени Passat B8 с проблем в електрониката. Като основна причина за всички дефекти при проиводството както на лимузината, така и на комбито В8 се изтъква продължаващото паралелно производство на VW Passat B7 и "обичайните" проблеми при въвеждане в производство на новите модели.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
dobrin написа:Таблото е много интересно, със сериозен набор от различни настройки. Можеш да избираш между две опции за големината на оборотмера и скоростомера. С намаляването се увеличава навигацията, която се вижда между тях. При голямата опция с по-малка навигация по средата, можеш да променяш това, което се вижда вътре в центъра на оборотомер/скоростомер. В зависимост от това дали са светнати фаровете променя и подсветката. Интересно е и се свиква бързо с него. Дори е доста удобно, включително и за използване на опциите на вградения телефон например.
Като цяло, Пасатът е бъкан с екстри, които нарочно не съм споменавал в статията, защото за тях може да се прочете навсякъде.
И какво правим като изгорят 3-4 пиксела на таблото и светнат в зелено и вадят очите ;)
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 07 яну 2015 22:33
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: 2013
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Хайде сега! Какво правим? Оправят ги в сервиза и толкова! Едва ли това е проблемът на осмицата!
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Според мене, проблема и е, че тази с якия мотор и задвижване е на двойна цена от базовия
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Д-р Николай Христов написа:Хайде сега! Какво правим? Оправят ги в сервиза и толкова! Едва ли това е проблемът на осмицата!
Ами аз като чета за какво става дума при поддръжката в БГ....
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Pagemakerboy написа:Д-р Николай Христов написа:Хайде сега! Какво правим? Оправят ги в сервиза и толкова! Едва ли това е проблемът на осмицата!
Ами аз като чета за какво става дума при поддръжката в БГ....
Спокойно, няма да изгори в гараноинния период, а после ... смяната на дисплей не е никаква философия - дотогава мишоците ще са ги пуснали на aliexpress.
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
- Автомобил: MB W245 07
- Двигател: B200 136hp
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
auto motor sport - Новият VW PASSAT
Здравейте. Сканирах една притурка от последния брой на списанието auto motor sport посветена на новия PASSAT.
Ето линк https://www.dropbox.com/s/zan9l8r5yrpejeh/auto%20motor%20sport%20-%20%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D1%82%20VW%20PASSAT.pdf?dl=0
Размер на файла ~20MB.
Дано ви е интересно. Enjoy.
Ето линк https://www.dropbox.com/s/zan9l8r5yrpejeh/auto%20motor%20sport%20-%20%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D1%82%20VW%20PASSAT.pdf?dl=0
Размер на файла ~20MB.
Дано ви е интересно. Enjoy.
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Добрине, този двигател 2.0 ТДИ как вадят тия 240 коня от него ?
Пише че бил-би турбо. Това каскадно ли е - малка и след нея голяма турбина. Клапаните ли са му повече ?
Предполагам мотора е редови 4-ри цилиндъра.
Много коне много нютони вадят от един и същи мотор 2.0 и то с доста голяма разлика от 150 до 240 ?
Пише че бил-би турбо. Това каскадно ли е - малка и след нея голяма турбина. Клапаните ли са му повече ?
Предполагам мотора е редови 4-ри цилиндъра.
Много коне много нютони вадят от един и същи мотор 2.0 и то с доста голяма разлика от 150 до 240 ?
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Всичко е за сметка на живота на двигателя.
А и честно казано нещо не виждам отде тоя кеф дори и с 240 коня след като пърпорят едва 4 цилиндъра под капака , звука от щестака или осмака по бих го приел като рай за душата ама това 4 цилиндрово малолитражче с н-брой турбини някак си не върви.Правиш модерна кола а не си сложил поне един голям мотор 6 или 8 цилиндъра на разположение а все някакви изстискани моторчета , определено щом предлагаш скъпа кола и се целиш в горния сегмент това е недопустимо.
Човек с пари никога не би си взел 4 цилиндров мотор ако разбира малко повече от двигатели.
А и честно казано нещо не виждам отде тоя кеф дори и с 240 коня след като пърпорят едва 4 цилиндъра под капака , звука от щестака или осмака по бих го приел като рай за душата ама това 4 цилиндрово малолитражче с н-брой турбини някак си не върви.Правиш модерна кола а не си сложил поне един голям мотор 6 или 8 цилиндъра на разположение а все някакви изстискани моторчета , определено щом предлагаш скъпа кола и се целиш в горния сегмент това е недопустимо.
Човек с пари никога не би си взел 4 цилиндров мотор ако разбира малко повече от двигатели.
Последна промяна от gr_kanev на Сря 25 фев 2015 21:34, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
То и на мене това ми е интересно, как са го направили.
Факт е че с напредването на технологиите и разработките в машиностроенето, конструкторите успяват да изкарат от по малки кубици все по големи коне. А и тия 500 нютона са си 500 !
Факт е че с напредването на технологиите и разработките в машиностроенето, конструкторите успяват да изкарат от по малки кубици все по големи коне. А и тия 500 нютона са си 500 !
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Абе то е ясно , цели се да се намали теглото и материала за мотора оттам и цената , другото което гонят е все по строгите евро норми а това с 6 или 8 цилиндрови мотрори по 5-6 литра работен обем не става , напротив става с малка кубатура и повече принудително пълнене с въздух.
То се вижда че в скоро време най големите мотори ще са 2 литра с 2 до 4 турбокомпресора.
Това което виждам е че новите автомобили стават все по сложни и неремонтно пригодни , не ми се мисли след 10 години когато останат като 2-та употреба малолитражните двигатели с 2-3 турбини как бедния ползвател в българия ще яде дръвцето и ще стане постоянен спонсор на автосервизите.
Тогава ще се търсят по простите автомобили ама те вече ще са изчезнали или грохнали тотално.
То се вижда че в скоро време най големите мотори ще са 2 литра с 2 до 4 турбокомпресора.
Това което виждам е че новите автомобили стават все по сложни и неремонтно пригодни , не ми се мисли след 10 години когато останат като 2-та употреба малолитражните двигатели с 2-3 турбини как бедния ползвател в българия ще яде дръвцето и ще стане постоянен спонсор на автосервизите.
Тогава ще се търсят по простите автомобили ама те вече ще са изчезнали или грохнали тотално.
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Те от 1.4 вадят тия коне, вие за 2.0 се чудите. Не съм запознат с въпросния мотор, но повечето би-турбо 4 цилиндрови мотори ги правят с по-малка и по-голяма турбина, малката да компенсира турбо дупката нужна на голямата да се развърти до необходимите обороти. Всичко е евро стандарти и конкуренция. Все пак нали трябва и Ауди да се продава, реално хората фенове на 6 и 8 цилиндрови мотори ще се огледат в А6, а не в Пассат. БМВ от доста време пусна 2.0 Би-турбо, но с по-малко коне - факт. Да не забравим, че последния вариант на 2.0 ТДИ беше с 177 коня, дори мисля на GTD, FR, RS и тн, дизелите са 184 коня.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Volkswagen Passat Generation 8 – нищо изненадващо ... ил
Две турбини има още от Амарок - там мощностите са съответно 163 и 184 к.с., както и при Транспортер/Каравел/Мултиван - 184 к.с. Вярно е за GTD - там е също 184 к.с., но е с една турбина.
В новия Пасат 150 и 190 к.с. също са с една турбина. При 240 к.с. вече турбините са две, каскадни, с интересно управление. Ето го:
В новия Пасат 150 и 190 к.с. също са с една турбина. При 240 к.с. вече турбините са две, каскадни, с интересно управление. Ето го:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта