Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот hooligan_sk » Пон 30 май 2016 20:58


Вълчан написа:Виж продажбите на Мазда ...Ягуар и Хонда....какво ми постваш някакъв минимален ръст.Положевнието е наистина трагично със Фолксваген.Каквото и да пишат износът е критичен.Фабриките във Емден и Волфсбург работят на минимум.Повечето хора които работят чрез дъщерни фирми там са съкратени или престои това.А те са голяма част понеже са голямата работа тези концерни.Половината от държавните учреждения ...полиция....горски стопанства и др...си сменят колите със друга марка в знак на недоволство.Положението е все още доста лошо.


1. Не е възможно да не осъзнаваш колко тъпо нещо си написал.
2. Пасат Б8 се чака над 5 месеца. Ясно каква е причината, Вълчан работи на минимум...




Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Stuttgart
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот icoico » Вто 31 май 2016 9:17


А защо да е тъпо? Нали не мислиш, че за всеки поръчан Б8 заводът в Емден се пуска извънредно, за да си го получиш пресен-топъл на другия ден?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот hooligan_sk » Вто 31 май 2016 9:32


Болднал съм частта от поста която намирам за тъпа. По въпроса за заетостта, Б8 се чака по много откакто се поръчва модела, а продажбите на това поколение Пасат са по-добри от всякога. Това са 2г вече. В момента стартира Тигуан и ФВ страда от недостиг на производствени мощности. За това останалата част от поста на Вълчан е чисто и просто невярна.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот connor cane » Вто 31 май 2016 12:36


Хората си купуват ФВ повече от всякога, па нека чАди - или колите са много хубави, или всички тези хора са пълни балъци, в което доста се съмнявам.
Оказа се, че и всички други чАдят, просто мръсните гадни американци си избраха ФВ, за да подкопаят най-силната икономика в Европа.
Дали случайно я напълниха и с мангали-емигранти?
Дали случайно сега в Италия влизат през Средиземно море по 10 000 патладжанено сини негри от Африка - при положение, че се поспря трафика през Турция и Балканите?
Няма случайни неща, пичове. :banghead

п.п. Поставете примерно един Авенсис 2016 до еквивалентен Пасат и кажете, че тойотата ви харесва повече... :wink


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Spas » Вто 31 май 2016 17:02


Вълчан написа:Виж продажбите на Мазда ...Ягуар и Хонда....какво ми постваш някакъв минимален ръст.Положевнието е наистина трагично със Фолксваген.Каквото и да пишат износът е критичен.Фабриките във Емден и Волфсбург работят на минимум.Повечето хора които работят чрез дъщерни фирми там са съкратени или престои това.А те са голяма част понеже са голямата работа тези концерни.Половината от държавните учреждения ...полиция....горски стопанства и др...си сменят колите със друга марка в знак на недоволство.Положението е все още доста лошо.


Вълчанеее, не знам откъде ти идва да пишеш такива неща...... :mhihi

http://focus2move.com/europe-best-selling-cars-2/

Мазда има на 73-ти и 97-мо място, Хонда на 89-то, Ягуар няма :mhihi

Никоя фабрика на Фолксваген не работи на минимум :screwy


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Stuttgart
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот icoico » Вто 31 май 2016 17:49


Spas написа:
Вълчанеее, не знам откъде ти идва да пишеш такива неща...... :mhihi ...



...Никоя фабрика на Фолксваген не работи на минимум :screwy


Toй Вълчан, доколкото зная работи в завод на Фолксваген. Но щом казваш... :rolleyes


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1511
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Кайзен » Вто 31 май 2016 17:51


Spas написа:Никоя фабрика на Фолксваген не работи на минимум :screwy
Отиди и го кажи на хората в Дрезден, които сглобяваХА Phaeton.

Ето ги числата от "извора":
Изображение
http://www.volkswagenag.com/content/vwc ... April.html


Изображение
http://www.volkswagenag.com/content/vwc ... April.html

Днес беше посления работен ден за 250 човека от фабриката в Емден. До няколко седмици ще бъде решено дали да не бъдат "съкратени" още 300.


Потребителски аватар
mukot
Мнения: 316
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот mukot » Вто 31 май 2016 20:18


Това са само разсъждения, но и двете неща са верни. Продажбите не са паднали много /с изкл. на Бразилия и САЩ/, а ръста е значителен в Китай /в абсолютни бройки, в проценти не е впечатляващ, но става въпрос за големи цифри/. Намалението на работата в немските заводи е свързано с план за преструктуриране, наложен от новото ръководство. Трябва да оптимизират разходите. :smile


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот hooligan_sk » Вто 31 май 2016 20:19


Концерна съкращава разходи и Дрезден/файтон стана ясен още миналата есен. Но това не означава автоматично че производствените мощности в останалите плантове са съкратени. И да, Вълчан отдавна се похвали че работи по Б8. Точно за това не вярвам на преценката му.


Вълчан
Мнения: 880
Регистриран на: Нед 17 мар 2013 20:11
Автомобил: Mazda 5
Двигател:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Вълчан » Вто 31 май 2016 20:37


Океи.....никои не е длъжен да вярва каквото пиша.Отскоро съм във България за кратко....няколко месеца.Аз не искам да оплювам или да говора лъжи.Положението наистина е кофти за страните извън Европа като продажби.Та нали през мен са минали част от Пасатите за Китаи...Америка..Нали виждам какво идва от Волсбург на влаковете за износ...спадът е покъртителен.Какво пишат из саитовете не ме интересува.Аз също не смятам Фолксваген групата за кофти коли и виждам че Германците са лоялни и си ги харесват.То всяка 2-3 кола е такава.Но навън има проблем и то не трябва да се пренебрегва.Статията която бяха постнали по напред показва завишени продажби и търсене на Японски автомобили.Къде видяхте глупост не разбрах.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот hooligan_sk » Вто 31 май 2016 20:41


Глупостта е че даваш за пример за огромен процентен ръст, значително по-малки производители. Сравняваш моркови с ябълки.


Вълчан
Мнения: 880
Регистриран на: Нед 17 мар 2013 20:11
Автомобил: Mazda 5
Двигател:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Вълчан » Вто 31 май 2016 20:48


Океи.....явно глупоста във мене взема връх за разлика от теб.Да пренебрегваш Японските производители значи че викаш на автомобилите ....черешки.Та относно работата във Фолксваген.Ето това е фирмата която наема хора за работа там.Аз имам договор за сега със тях.На много хора им прекратиха договорите поради липса на работа.Това е наи лесният начин.http://www.autovision-gmbh.com/
Едно е да засягаш хората...друго е да си виждал завод и производство на живо. :screwy


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 923
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот ssssl » Вто 31 май 2016 21:32


Кат се оказа, че им няма нищо на ваговете, ся ново 50: ама що съкращават работници? Ми може да прави роботизация новото ръководство...
Към колегата, дето не вярва какво пишели по "сайтовете": не намирам никаква разлика между информацията по сайтовете и официалната от VW.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Чудомир » Вто 31 май 2016 23:05


Само да вметна, че съкращаването на работна ръка в Емден от гледна точка на концерна е рутинно освобождаване на незает ресурс - нещо съвсем нормално, защото става дума за Leiharbeiter, сиреч външна работна ръка. Ясно, че за засегнатите е кофти, но сега са на ход мениджърите на подизпълнителните фирми, които трябва да им намерят алтернативно занимание. Но на тях им е по-лесно да ги освободят. Ето тези меринджеи в случая трябва да бъдат прихванати, защото докато е имало работа във VW, са лапали меринджейски заплати, а реално не са способни да си свършат работата.

Аналогичен случай със засегнати българи и румънци, ама там никой не рева


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Spas » Сря 01 юни 2016 8:21


Според мен и мои приятели в Германия, Фолксваген използва случая, за да оптимизира работната ръка и затова са тези съкращения. Просто бяха раздули много работата, а сега ще си е всеки на мястото.
Относно завода в Дрезден, много ясно, че ще освободят хората, все пак модела е спрян, а Вълчан, ако работи на поточната линия, много добре трябва да знае колко месеца са нужни за да се пусне нова поточна линия за нов модел. Аз имам някаква идея :th_up



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта