Пак казвам, че това не са съкращения, а прекратяване на договор с доставчик. Още когато е сключван този договор е било ясно, че при събитие Х (намалено потребление) Y човека си издават пропуска. Въпросът е на колко човека им са ясни правилата на играта.
Отделно това има възпитателен ефект и за профсъюзите (след външните почват да горят вътрешни работници, което за профсъюзите е негативно) и отделно това е механизъм да натиснеш доставчика за по-ниска цена.
В Дрезден е спрян Фаетон, но още се сглобява Бентли, издават се новите Туарег и СС и самият локейшън привлича и туристи. Освен това вътрешните служители не са уволнени, а пренасочени към други заводи за сметка на концерна. Директно ощетени са чистачките и ресторанта, защото те са също чрез подизпълнители.
По въпросът за новата линия - да, това трае. Последно се спрягаше Р8 да се сглобява в Дрезден. Това всичко по инфо от март месец.
Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Прозрачната фабрика в Дрезден още от самото й построяване е била с основна цел да бъде демонстрационен център на VW концерна, а не толкова фабрика, която бълва масова продукция и е на печалба. Купетата се правят и боядисват в Цвикау, отделни компоненти се трнспортират там от къде ли не. VW прави огромни транспортни разходи, за да сглобява Phaeton именно в тази фабрика, с цел това да е туристическа атракция за посетителите.
Сега тя е преобразена в шоурум за електрическата мобилност и дигитални технологии - това, на което VW залага като стратегия за развитие. И това е напълно последователен и логичен ход според мен. Общо взето нищо не се променя - стъклената фабрика продължава да изпълнява основната си функция - преди се е сглобявал Фаетон, който е показвал технологичен напредък, а сега се показват новите технологии - всичко там опира до престиж и имидж, а не приходи и разходи от дейността.
След 13 години производство, Фаетон-ът вече не е толкова голям феномен и вече не постига търсения ефект - разходите за производството му не се оправдават, затова спират да го показват и го заместват с нещо по-модерно и перспективно наречено Е-мобилност.
Сега тя е преобразена в шоурум за електрическата мобилност и дигитални технологии - това, на което VW залага като стратегия за развитие. И това е напълно последователен и логичен ход според мен. Общо взето нищо не се променя - стъклената фабрика продължава да изпълнява основната си функция - преди се е сглобявал Фаетон, който е показвал технологичен напредък, а сега се показват новите технологии - всичко там опира до престиж и имидж, а не приходи и разходи от дейността.
След 13 години производство, Фаетон-ът вече не е толкова голям феномен и вече не постига търсения ефект - разходите за производството му не се оправдават, затова спират да го показват и го заместват с нещо по-модерно и перспективно наречено Е-мобилност.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Аутсорсингът на персонал е практика на много големи фирми.
Подписваш договор с подизпълнител и не се занимаваш да наемаш хора и след тва като ги освобождаваш, да трябва да се разправяш с профсъюзни организации, да плащаш неустойки за съкращения и тн.
Кратко и ясно - да си ги уволнява подизпълнителят да се оправя с подробностите.
Винаги е неприятно като си от женската страна на сватбата, но това е положението - оптимизиране на разходите.
Подписваш договор с подизпълнител и не се занимаваш да наемаш хора и след тва като ги освобождаваш, да трябва да се разправяш с профсъюзни организации, да плащаш неустойки за съкращения и тн.
Кратко и ясно - да си ги уволнява подизпълнителят да се оправя с подробностите.
Винаги е неприятно като си от женската страна на сватбата, но това е положението - оптимизиране на разходите.
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
това са просто финансови врътки и бибитки без никаква реална полза за нас, потребителите
аз съм доволен от този скандал с ВАГ, защото най-накрая ще изоставят тази вече "мъртва" технология, и ще се насочат към новите разработки
Тесла е много напред, дано ВАГ скоро ги настигнат, имат огромен ресурс, но като чисто комерсиално дружество ги интересува единствено как от него да изкарат повече пари.
аз съм доволен от този скандал с ВАГ, защото най-накрая ще изоставят тази вече "мъртва" технология, и ще се насочат към новите разработки
Тесла е много напред, дано ВАГ скоро ги настигнат, имат огромен ресурс, но като чисто комерсиално дружество ги интересува единствено как от него да изкарат повече пари.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Колега,
Коя технология визираш, като "мъртва"?
Коя технология визираш, като "мъртва"?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Врътки и бибитки не зная, но в събота правих тест-драйв на новия Tiguan. Впечатлен съм от качествата на този автомобил. Надмина всичките ми очаквания. А по принцип предишните Tiguan-и изобщо не му харесваха - скучни, бавни, накланящи се...
Същото важи и за Passat B8.
Същото важи и за Passat B8.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Spas написа:Колега,
Коя технология визираш, като "мъртва"?
Автомобилните двигатели с вътрешно горене В перспектива на едни 20-30 години мястото им е в музея до парната машина.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Двигател с вътрешно горене има от края на 19-ти век, ще има и много след 20 години. Тия простотии за приключването на петрола ги слушам от как се помня, демек от 20-30 години.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Ако Tesla не се издънят нещо и продължават в същия дух и другите фирми ще ги последват, те вече ги следват и след 50 г дано и по-скоро двигателя с вътрешно горене може да е и в музея. Това има впредвид колегата, да се напрегнат в тази насока, защото двигателя с вътрешно горене започва да става отживелица. VW и те имат електрически голф вече което е супер, дано направят и електрически Passat и дано поевтинеят по-бързо за да си вземем по един.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Spas написа:Двигател с вътрешно горене има от края на 19-ти век, ще има и много след 20 години. Тия простотии за приключването на петрола ги слушам от как се помня, демек от 20-30 години.
Ще има, но не като задвижване на леките автомобили. Съдя по това, че практически няма сериозен производител, който да не е разработил вече някаква алтернатива, даже "АвтоВАЗ" Освен това ето Норвегия например, планира от 2025-та година да забрани продажбата на автомобили с бенз/дизел. Норвегия, която е основен износител на петрол и петролни продукти...
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 48264.html
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
ДВГ с вътрешно горене става все по архаична технология и няма да е далеч момента, в който електрическите автомобили ще са преобладаващи.
Само допреди няколко години масово се правеха дизели, които колкото и филтри да имат, пак отделят канцерогенни вредни емисии.
Няма как да се спре прогреса.
Само допреди няколко години масово се правеха дизели, които колкото и филтри да имат, пак отделят канцерогенни вредни емисии.
Няма как да се спре прогреса.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Много производители имат електрически коли, от много години, хибридни и какви ли още не. Това с ДВГ няма да приключи поне до 2050-та година
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Бе то и аз се чудех преди 20г. как ще носим шайбовите телефони в джоба и ще се виждаме,като си говорим...а флашката не беше измислена още...
От друга страна що да не се правят газови мотори само/или бензинови с газ/,какъв е проблема?
От друга страна що да не се правят газови мотори само/или бензинови с газ/,какъв е проблема?
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
В Норвегия в момента има страшни данъчни облекчения и се карат много автомобилите на Тесла.Всичко останало е под ножа.Мой приятел се върна за малко от там и сподели,че не само данъците на авомобилите с вътрешно горене са вдигнати ами и като минаваш през улиците на града където той работи(кара такси) на всякъде е опасано с камери и като минеш през улицата плащаш такса не се сещам точно колко 5 или 6 крони,докато електромобилите не плащат нищо!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта