Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Чудомир » Сря 01 юни 2016 8:59


Пак казвам, че това не са съкращения, а прекратяване на договор с доставчик. Още когато е сключван този договор е било ясно, че при събитие Х (намалено потребление) Y човека си издават пропуска. Въпросът е на колко човека им са ясни правилата на играта.

Отделно това има възпитателен ефект и за профсъюзите (след външните почват да горят вътрешни работници, което за профсъюзите е негативно) и отделно това е механизъм да натиснеш доставчика за по-ниска цена.

В Дрезден е спрян Фаетон, но още се сглобява Бентли, издават се новите Туарег и СС и самият локейшън привлича и туристи. Освен това вътрешните служители не са уволнени, а пренасочени към други заводи за сметка на концерна. Директно ощетени са чистачките и ресторанта, защото те са също чрез подизпълнители.
По въпросът за новата линия - да, това трае. Последно се спрягаше Р8 да се сглобява в Дрезден. Това всичко по инфо от март месец.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19686
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Vlad777 » Сря 01 юни 2016 9:21


Прозрачната фабрика в Дрезден още от самото й построяване е била с основна цел да бъде демонстрационен център на VW концерна, а не толкова фабрика, която бълва масова продукция и е на печалба. Купетата се правят и боядисват в Цвикау, отделни компоненти се трнспортират там от къде ли не. VW прави огромни транспортни разходи, за да сглобява Phaeton именно в тази фабрика, с цел това да е туристическа атракция за посетителите.

Сега тя е преобразена в шоурум за електрическата мобилност и дигитални технологии - това, на което VW залага като стратегия за развитие. И това е напълно последователен и логичен ход според мен. Общо взето нищо не се променя - стъклената фабрика продължава да изпълнява основната си функция - преди се е сглобявал Фаетон, който е показвал технологичен напредък, а сега се показват новите технологии - всичко там опира до престиж и имидж, а не приходи и разходи от дейността.

След 13 години производство, Фаетон-ът вече не е толкова голям феномен и вече не постига търсения ефект - разходите за производството му не се оправдават, затова спират да го показват и го заместват с нещо по-модерно и перспективно наречено Е-мобилност.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот connor cane » Сря 01 юни 2016 14:38


Аутсорсингът на персонал е практика на много големи фирми.
Подписваш договор с подизпълнител и не се занимаваш да наемаш хора и след тва като ги освобождаваш, да трябва да се разправяш с профсъюзни организации, да плащаш неустойки за съкращения и тн.
Кратко и ясно - да си ги уволнява подизпълнителят да се оправя с подробностите.
Винаги е неприятно като си от женската страна на сватбата, но това е положението - оптимизиране на разходите.


Потребителски аватар
mukot
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот mukot » Сря 01 юни 2016 18:22




Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6154
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот VWGT » Пон 06 юни 2016 10:41


това са просто финансови врътки и бибитки без никаква реална полза за нас, потребителите
аз съм доволен от този скандал с ВАГ, защото най-накрая ще изоставят тази вече "мъртва" технология, и ще се насочат към новите разработки
Тесла е много напред, дано ВАГ скоро ги настигнат, имат огромен ресурс, но като чисто комерсиално дружество ги интересува единствено как от него да изкарат повече пари.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Spas » Пон 06 юни 2016 10:52


Колега,

Коя технология визираш, като "мъртва"? :rolleyes


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19686
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Vlad777 » Пон 06 юни 2016 12:10


Врътки и бибитки не зная, но в събота правих тест-драйв на новия Tiguan. Впечатлен съм от качествата на този автомобил. Надмина всичките ми очаквания. А по принцип предишните Tiguan-и изобщо не му харесваха - скучни, бавни, накланящи се...

Същото важи и за Passat B8.


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Stuttgart
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот icoico » Пон 06 юни 2016 14:08


Spas написа:Колега,

Коя технология визираш, като "мъртва"? :rolleyes


Автомобилните двигатели с вътрешно горене :rolleyes В перспектива на едни 20-30 години мястото им е в музея до парната машина.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Spas » Пон 06 юни 2016 14:44


Двигател с вътрешно горене има от края на 19-ти век, ще има и много след 20 години. Тия простотии за приключването на петрола ги слушам от как се помня, демек от 20-30 години.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот betaserk » Пон 06 юни 2016 16:51


Ако Tesla не се издънят нещо и продължават в същия дух и другите фирми ще ги последват, те вече ги следват и след 50 г дано и по-скоро двигателя с вътрешно горене може да е и в музея. Това има впредвид колегата, да се напрегнат в тази насока, защото двигателя с вътрешно горене започва да става отживелица. VW и те имат електрически голф вече което е супер, дано направят и електрически Passat и дано поевтинеят по-бързо за да си вземем по един.


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Stuttgart
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот icoico » Вто 07 юни 2016 11:40


Spas написа:Двигател с вътрешно горене има от края на 19-ти век, ще има и много след 20 години. Тия простотии за приключването на петрола ги слушам от как се помня, демек от 20-30 години.


Ще има, но не като задвижване на леките автомобили. Съдя по това, че практически няма сериозен производител, който да не е разработил вече някаква алтернатива, даже "АвтоВАЗ" :smile Освен това ето Норвегия например, планира от 2025-та година да забрани продажбата на автомобили с бенз/дизел. Норвегия, която е основен износител на петрол и петролни продукти... :rolleyes

http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 48264.html


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот connor cane » Чет 23 юни 2016 10:48


ДВГ с вътрешно горене става все по архаична технология и няма да е далеч момента, в който електрическите автомобили ще са преобладаващи.
Само допреди няколко години масово се правеха дизели, които колкото и филтри да имат, пак отделят канцерогенни вредни емисии.
Няма как да се спре прогреса.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Spas » Чет 23 юни 2016 10:58


Много производители имат електрически коли, от много години, хибридни и какви ли още не. Това с ДВГ няма да приключи поне до 2050-та година :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Iezekil » Чет 23 юни 2016 14:36


Бе то и аз се чудех преди 20г. как ще носим шайбовите телефони в джоба и ще се виждаме,като си говорим...а флашката не беше измислена още...
От друга страна що да не се правят газови мотори само/или бензинови с газ/,какъв е проблема?


Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 893
Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
Двигател: пб
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот viksanlg » Чет 23 юни 2016 16:46


В Норвегия в момента има страшни данъчни облекчения и се карат много автомобилите на Тесла.Всичко останало е под ножа.Мой приятел се върна за малко от там и сподели,че не само данъците на авомобилите с вътрешно горене са вдигнати ами и като минаваш през улиците на града където той работи(кара такси) на всякъде е опасано с камери и като минеш през улицата плащаш такса не се сещам точно колко 5 или 6 крони,докато електромобилите не плащат нищо!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта