Глава от кр на 9а става ли ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Vankata1000
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:42
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: 2.0 16v
Местоположение: Sofia

Глава от кр на 9а става ли ?

Мнениеот Vankata1000 » Сря 30 дек 2015 0:29


Колеги не мога да намеря информация става ли глава от Кр на 9А мотор и какви са разликите и положението с компресията(степента на сгъстяване) също така има ли разлика в градусите на разпределителните валове (става въпрос за каране предимно на газ) ?




Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3070
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Глава от кр на 9а става ли ?

Мнениеот escrime » Сря 30 дек 2015 9:58


Разлика има във всмукателния вал.
Защо искаш да смениш цялата глава?
Какъв ефект търсиш?


Vankata1000
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:42
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: 2.0 16v
Местоположение: Sofia

Re: Глава от кр на 9а става ли ?

Мнениеот Vankata1000 » Сря 30 дек 2015 12:26


escrime написа:Разлика има във всмукателния вал.
Защо искаш да смениш цялата глава?
Какъв ефект търсиш?

Търся по голяма степен на сгъстяване колата се кара само на газ. Не искам да я правя състезателна,а да върви в ниски и средни и да има хубави ниски от бедна смес запушен изпарител си изпекох клапаните.


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3070
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Глава от кр на 9а става ли ?

Мнениеот escrime » Сря 30 дек 2015 12:46


Не мога да кажа дали ще се получи разлика в степента на сгъстяване, но принципно е възможно да се сложи глава от KR на долнище от 9А.
Твоята глава не подлежи ли на ремонт?
Евентуално да ѝ се отнеме малко, за да се сгъсти?
Иначе ако искаш да върви добре в ниски и средни е по-добре да си оставиш всмукателя от 9А, понеже с този от KR пика на въртящия момент ще се измести в по-високи обороти.
Аз лично смених двата вала с такива от ABF и колата сега осезаемо набира по-добре във високи обороти, като под 2000 оборота ми се струва една идея по-слаба от преди.
Това всичко е за бензин с изправна инжекция, за газ не мога да те посъветвам.

Ето разликата във валовете на 9А и ABF:

Изображение

Ето разликата между валовете на KR и на ABF:

Изображение


Vankata1000
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:42
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: 2.0 16v
Местоположение: Sofia

Re: Глава от кр на 9а става ли ?

Мнениеот Vankata1000 » Сря 30 дек 2015 22:54


Как се постига най голяма степен на сгъстяване



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта