Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
Volkswagen Club Fest -Еволюция на страстта
От фенове за фенове!
Кога
1-ви и 2-ри Април 2017г. от 9:30 до 17:00 ч.
Къде:
Inter Expo Center - Sofia, зали 5&6
Билети:
На входа - цена: 5 лв (ученици до 18 г. - 3 лв.; деца до 12 г. - безплатно.)
Както винаги ще има много игри с публиката и много изненади!
И тази година Volkswagen Club Fest ще събере под един покрив автомобили от почти всички балкански страни!
За повече информация посетете сайта на събитието http://fest.vwclub.bg/
Харесайте: Facebook Fest | Facebook събитие | Facebook Vwclub.bg| Присъедини се към официалната група I
Повече за VW Club Fest:
» За феста
» История на феста
» Локация
» Галерия
[/quote]
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 19 яну 2009 15:49
- Автомобил: vw bora
- Двигател: aum
- Местоположение: софия
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
За трета поредна година ходих и мога да кажа че всяка следваща става все по-зле.В колите отново не може да се влезе да се разгледат защото са заключени, а малкото отворени са с опънати ленти да не се влиза вътре.Поглеждайко през прозореца се виждат някакви сакове с дрехи и боклуци.А подбора на автомобили е под всякаква критика. Отън на паркинга имаше много по хубави и интересни коли от тези вътре.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
А защо трябва да се влиза в колите.Все пак не се продават.Не е нормално да сядаш в чужди коли просто защото Ти имаш желание.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
rado87 написа:За трета поредна година ходих и мога да кажа че всяка следваща става все по-зле.В колите отново не може да се влезе да се разгледат защото са заключени, а малкото отворени са с опънати ленти да не се влиза вътре.Поглеждайко през прозореца се виждат някакви сакове с дрехи и боклуци.А подбора на автомобили е под всякаква критика. Отън на паркинга имаше много по хубави и интересни коли от тези вътре.
Забавен си
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
rado87 написа:За трета поредна година ходих и мога да кажа че всяка следваща става все по-зле.В колите отново не може да се влезе да се разгледат защото са заключени, а малкото отворени са с опънати ленти да не се влиза вътре.Поглеждайко през прозореца се виждат някакви сакове с дрехи и боклуци.А подбора на автомобили е под всякаква критика. Отън на паркинга имаше много по хубави и интересни коли от тези вътре.
Аз ходих на два и не смятам да потретвам. Първия фест беше чуден, втория горе-долу и нещата започнаха да се изтъркват. Мога да отправя много градивни критики, но те са свързани с други неща. Има достатъчно големи хора, които се занимават с организацията и не съм аз този, който да им давам акъл. За мен лично (без да ангажирам друг с мнението си) този формат е изчерпан и по тази причина не го посещавам.
Ти обаче не си прав. Тези събития са от фенове за фенове. Тоест тези коли са частни и не са за обществено ползване. Напълно разбираемо е желанието на собствениците им да не си пъхат вътре трътките няколко хиляди човека. С това искам да ти кажа, че подобна критика не е аргумент. В крайна сметка като отидеш в музея нали не те пускат да се погушкаш с египетските мумии и да постреляш с на някой воевода чифтето
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
Едно голямо БЛАГОДАРЯ на Организаторите и Участниците, отговорни това събитие да се случва.
Бъдете все така успешни!
Бъдете все така успешни!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19687
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
На хора, които не разбират от автомобили е нормално да им е тъпо. То затова и фестът вероятно няма да го има следващата година.
Аз лично прекарах страхотно. Изкефих се много на всичките фенове, които бяха там.
Провокиран от мнението, че колите били тъпи, ще си позволя да дам моя коментар и да ви попитам КОГА и КЪДЕ сте виждали дори наполовината толкова интересни и редки коли? Най-лесно е да се храни, но все пак живеем в свободна държава и дори селският идиот в Долно Нанагорнище също има право на мнение, което в общия случай е храна, защото просто го е яд, завижда, всичко му е криво или просто защото се кефи да храни и живее от злоба. За съжаление в България е така. Комплекси много, завист и злоба - още повече. Задушаваме се, защото е важното не ние да сме добре, а на другите да им е зле.
Но да минем към позитивното!
Ще направя една обиколка из залите - дано не пропусна някого, но искам да изкажа и своето мнение за автомобилите на феста, които ми харесаха най-много, пък всеки друг също има право на мнение, нека го сподели.
Зоната на Порше минаваме набързо - премиера на Golf 7 facelift, както и бъдещето, към което върви марката с електрическите модели - най-интересното от марката на едно място - достъпно всеки да се запознае какво се случва.
Бусовете:
- 2 бр перфектни Т2-ки. Искам да попитам някой знае ли как се прави такъв автомобил? Някой има ли представа на колко години са тези автомобили? Някой знае ли колко труд е вложен, за да изглеждат така? Но за ширпотребата това са някакви кошници.
- бусът на Васко Кръпката - в типично негов стил, пипнат до най-малкия детайл със супер оригинални елементи, които изразяват неговата индивидуалност;
- Т3 "Диско", наскоро пребоядисан и с 5kW музика вътре, направен доста интересно, общо взето не се вижда такова нещо всеки ден;
- Т3 syncro - перфектен бус за offroad, истински красив и функционален, мечта за всеки, който има желание да обикаля чукарите и да стига навсякъде със стил;
- LT28 Westfalia Sven Hedin - бус в изключително добро оригинално състояние на 35 години. Оригиналната боя от 1982 г, оригиналният интериор, както е излязъл от завода. За пръв път видях на живо подобен автомобил, който също е част от любимата ми марка.
Костенурките
Тук просто съм без думи, защото почти всяка от 8-те костенурки в залата беше доста рядка и интересна! Искам да ви питам дали имате представа на колко места в света могат да се видят костенурки Сплит и Овал една до друга в перфектно състояние? Да ама повечето хора сигурно не знаят какво е Сплит и какво е Овал... Да не продължаваме с Weltmeister, Jeans, Sunbug и т.н. За съжаление са малко хората, които са запознати и наистина могат да оценят какво означава такъв автомобил в перфектно състояние и какъв късмет е, че имаме такива в България, кото могат да се видят на живо... Всъщност като не разбираш е много по-лесно да си лайнар и да мяташ лайна.
МК1
Великолепни 10 автомобила. Няма как да коментирам всеки един от тях, защото всеки има своята история и всеки един от тях е правен с много, много любов, търпение и време. Единственото място, където съм виждал толкова много перфектни МК1 беше на Worthersee миналата година, когато имаше специална обиколка на езерото в колона само от единички. Чудесно беше, че видяхме и в България толкова много и толкова хубави и поддържани 25+ годишни коли коли на едно място. Респект към тези голфаджии! Колите бяха уникални и си личеше, че имат собственици, които се грижат добре за тези бижута!
В графата МК1 искам да добавя и бялата джета Jet Li на gas. Въпреки, че вече е била в залата преди години, тя намери отново място там, поради огромния интерес към нея. Уникален и неповторим тунингован автомобил. Но тунингован в добрия смисъл на думата. Завършен спортен проект. Просто толкова много детайли има в тази кола, които са "пипнати", че най-вероятно и Милен няма да може да ги изброи всичките. Мечта ми е да подкарам такъв автомобил на писта!
МК2
Golf Rallye Боя, салон, детайли... За мен тази кола беше най-хубавото Рали, което съм виждал някога, а съм видял не малко на Worthersee. Без дори най-малката забележка, в състояние неразличимо от ново. Истинска рядкост, особено за българската публика, но за съжаление такива неща по нашите географски ширини също влизат в графата дърт кошник.
На фона на ралито, другите двойки не бяха най-впечатляващите, но едната напълно оригинална GTI в отлично състояние ми направи много добро впечатление. Синята румънска двойка - също интересен проект, раздута, тръшната на земята. И една с доста силен аудио проект, който също заслужава внимание. Да не забравяме и червената сътезателна двойка, която с нетърпение очаквам да видя на Калояново, където ще може да разгърне целия си потенциал.
МК3
Два представителя на модела, и двата с индивидуално излъчване, направени от хора с вкус.
Passat B3
Уникален за България, а и не само! Браво на този майстор, който е направил тази кола! Мен много ме грабна и като детайли и като цялостна концепция. Борко браво! Наистина отдавна чакам някой да направи хубав стар пасат и ето, че вече е факт!
Corrado
Тук трябваше да има 3 бр корадота, но за съжаление Моско получи повреда и не успя да докара колата, която толкова време подготвяше неуморно. Жалко. Другите две бяха зашеметяващи. Спорт и мощ в отлично състояние.
Тук искам да вмъкна и Scirocco-то, което е предшественик на Корадо. Участник на феста от преди години, който обаче беше напълно преобразен, със съвсем различна визия, а и съвсем различно "сърце": напомпано 1.8Т.
Polo-то
Несъмнено един от най-най-подготвените автомобили. Красота и изящество! Един автомобил, който всички сме виждали по съборите през годините, но този път беше в пълния си блясък и очарование. Не зная какво имаше предвид собственика Деан, че ще прави по него, но за мен той вече е перфектен и неповторим!
Имахме и още едно поло в залата - състезателен автомобил, подготвен по всички спецификации и участващ в рали шампионата.
МК4
Честно казано, моето сърце ме влечеше повече към по-старите автомобили, но четворките в залата бяха също на много добро ниво и както се видя от гласуването имат и своите фенове.
Комбинацията от трите New Beetle също беше уникална. Нещо, което привличаше вниманието на малки и големи.
Другите марки
Супер редки и уникални автомобили видяхме сред шкодите. Коли, които много рядко могат да се видят и имаше какво да покажат. Октавиите пък бяха много интересно направени с екстериорните доработки. Традиционно видяхме и представители на Audi и Seat, които бяха интересни за феновете на марките.
Та надявам се някой да не се почувства засегнат, че не съм го отразил, но за мен на този фест имаше какво да се види, стига да се опиташ да вникнеш в идеята на всеки един автомобил. раздвм се, че в тези 2 дни успях да разменя по няколко думи с доста VW фенове, между толкова красиви и редки автомобили.
Дано някой ден пак имам шанса да се съберем с живата история на VW под един покрив!
Аз лично прекарах страхотно. Изкефих се много на всичките фенове, които бяха там.
Провокиран от мнението, че колите били тъпи, ще си позволя да дам моя коментар и да ви попитам КОГА и КЪДЕ сте виждали дори наполовината толкова интересни и редки коли? Най-лесно е да се храни, но все пак живеем в свободна държава и дори селският идиот в Долно Нанагорнище също има право на мнение, което в общия случай е храна, защото просто го е яд, завижда, всичко му е криво или просто защото се кефи да храни и живее от злоба. За съжаление в България е така. Комплекси много, завист и злоба - още повече. Задушаваме се, защото е важното не ние да сме добре, а на другите да им е зле.
Но да минем към позитивното!
Ще направя една обиколка из залите - дано не пропусна някого, но искам да изкажа и своето мнение за автомобилите на феста, които ми харесаха най-много, пък всеки друг също има право на мнение, нека го сподели.
Зоната на Порше минаваме набързо - премиера на Golf 7 facelift, както и бъдещето, към което върви марката с електрическите модели - най-интересното от марката на едно място - достъпно всеки да се запознае какво се случва.
Бусовете:
- 2 бр перфектни Т2-ки. Искам да попитам някой знае ли как се прави такъв автомобил? Някой има ли представа на колко години са тези автомобили? Някой знае ли колко труд е вложен, за да изглеждат така? Но за ширпотребата това са някакви кошници.
- бусът на Васко Кръпката - в типично негов стил, пипнат до най-малкия детайл със супер оригинални елементи, които изразяват неговата индивидуалност;
- Т3 "Диско", наскоро пребоядисан и с 5kW музика вътре, направен доста интересно, общо взето не се вижда такова нещо всеки ден;
- Т3 syncro - перфектен бус за offroad, истински красив и функционален, мечта за всеки, който има желание да обикаля чукарите и да стига навсякъде със стил;
- LT28 Westfalia Sven Hedin - бус в изключително добро оригинално състояние на 35 години. Оригиналната боя от 1982 г, оригиналният интериор, както е излязъл от завода. За пръв път видях на живо подобен автомобил, който също е част от любимата ми марка.
Костенурките
Тук просто съм без думи, защото почти всяка от 8-те костенурки в залата беше доста рядка и интересна! Искам да ви питам дали имате представа на колко места в света могат да се видят костенурки Сплит и Овал една до друга в перфектно състояние? Да ама повечето хора сигурно не знаят какво е Сплит и какво е Овал... Да не продължаваме с Weltmeister, Jeans, Sunbug и т.н. За съжаление са малко хората, които са запознати и наистина могат да оценят какво означава такъв автомобил в перфектно състояние и какъв късмет е, че имаме такива в България, кото могат да се видят на живо... Всъщност като не разбираш е много по-лесно да си лайнар и да мяташ лайна.
МК1
Великолепни 10 автомобила. Няма как да коментирам всеки един от тях, защото всеки има своята история и всеки един от тях е правен с много, много любов, търпение и време. Единственото място, където съм виждал толкова много перфектни МК1 беше на Worthersee миналата година, когато имаше специална обиколка на езерото в колона само от единички. Чудесно беше, че видяхме и в България толкова много и толкова хубави и поддържани 25+ годишни коли коли на едно място. Респект към тези голфаджии! Колите бяха уникални и си личеше, че имат собственици, които се грижат добре за тези бижута!
В графата МК1 искам да добавя и бялата джета Jet Li на gas. Въпреки, че вече е била в залата преди години, тя намери отново място там, поради огромния интерес към нея. Уникален и неповторим тунингован автомобил. Но тунингован в добрия смисъл на думата. Завършен спортен проект. Просто толкова много детайли има в тази кола, които са "пипнати", че най-вероятно и Милен няма да може да ги изброи всичките. Мечта ми е да подкарам такъв автомобил на писта!
МК2
Golf Rallye Боя, салон, детайли... За мен тази кола беше най-хубавото Рали, което съм виждал някога, а съм видял не малко на Worthersee. Без дори най-малката забележка, в състояние неразличимо от ново. Истинска рядкост, особено за българската публика, но за съжаление такива неща по нашите географски ширини също влизат в графата дърт кошник.
На фона на ралито, другите двойки не бяха най-впечатляващите, но едната напълно оригинална GTI в отлично състояние ми направи много добро впечатление. Синята румънска двойка - също интересен проект, раздута, тръшната на земята. И една с доста силен аудио проект, който също заслужава внимание. Да не забравяме и червената сътезателна двойка, която с нетърпение очаквам да видя на Калояново, където ще може да разгърне целия си потенциал.
МК3
Два представителя на модела, и двата с индивидуално излъчване, направени от хора с вкус.
Passat B3
Уникален за България, а и не само! Браво на този майстор, който е направил тази кола! Мен много ме грабна и като детайли и като цялостна концепция. Борко браво! Наистина отдавна чакам някой да направи хубав стар пасат и ето, че вече е факт!
Corrado
Тук трябваше да има 3 бр корадота, но за съжаление Моско получи повреда и не успя да докара колата, която толкова време подготвяше неуморно. Жалко. Другите две бяха зашеметяващи. Спорт и мощ в отлично състояние.
Тук искам да вмъкна и Scirocco-то, което е предшественик на Корадо. Участник на феста от преди години, който обаче беше напълно преобразен, със съвсем различна визия, а и съвсем различно "сърце": напомпано 1.8Т.
Polo-то
Несъмнено един от най-най-подготвените автомобили. Красота и изящество! Един автомобил, който всички сме виждали по съборите през годините, но този път беше в пълния си блясък и очарование. Не зная какво имаше предвид собственика Деан, че ще прави по него, но за мен той вече е перфектен и неповторим!
Имахме и още едно поло в залата - състезателен автомобил, подготвен по всички спецификации и участващ в рали шампионата.
МК4
Честно казано, моето сърце ме влечеше повече към по-старите автомобили, но четворките в залата бяха също на много добро ниво и както се видя от гласуването имат и своите фенове.
Комбинацията от трите New Beetle също беше уникална. Нещо, което привличаше вниманието на малки и големи.
Другите марки
Супер редки и уникални автомобили видяхме сред шкодите. Коли, които много рядко могат да се видят и имаше какво да покажат. Октавиите пък бяха много интересно направени с екстериорните доработки. Традиционно видяхме и представители на Audi и Seat, които бяха интересни за феновете на марките.
Та надявам се някой да не се почувства засегнат, че не съм го отразил, но за мен на този фест имаше какво да се види, стига да се опиташ да вникнеш в идеята на всеки един автомобил. раздвм се, че в тези 2 дни успях да разменя по няколко думи с доста VW фенове, между толкова красиви и редки автомобили.
Дано някой ден пак имам шанса да се съберем с живата история на VW под един покрив!
-
- VW експерт
- Мнения: 12789
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
Посетих събитието в събота, за кратко.
Не съжалявам, видях добри екземпляри, поговорих с приятели и познати.
Запознах се с нови и интересни хора.
Поздравления за организацията.
Не съжалявам, видях добри екземпляри, поговорих с приятели и познати.
Запознах се с нови и интересни хора.
Поздравления за организацията.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
Събитието беше организирано перфектно, хубави коли и хора видях. Да пребъде!
ПС: Някой хора от анцунгзест тип явно смятат че посещават авто салон....
ПС: Някой хора от анцунгзест тип явно смятат че посещават авто салон....
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
Аз си прекарах супер, приятели, нови познати, ядене, пиене и хубави коли. Няма как за 7година да е интересно като първата ,защото просто в страна като нашата, в която всички се занем ,няма какво да ни изненада чак толкова. В първите формати просто имаше много за показване ,просто защото се показаха коли правени с години ,сега за 1-2години няма какво да се направи на завършено ниво. Аз отидох с ежедневката ми, която изобилства от забележки, но има един свой чар и стил и някои хора и се порадваха(аз пък се порадвах на пътуването до София с нея). Нито може да се сърдим на собственицие на колите ,когато нещо не ни е харесало ,нито на организаторите - като искате качествени коли ,хващайте се в ръце и правете!!!!!
ПС: забележка - много облечени бяха жените :D :D :D :D
ПС: забележка - много облечени бяха жените :D :D :D :D
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
И аз съм супер доволен от феста и организацията, имаше доста добри коли вътре, както и отвън. Силно се надявам другата година да има пак. :)
- VW_passatOR
- Мнения: 229
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
Vlad777 написа:На хора, които не разбират от автомобили е нормално да им е тъпо. То затова и фестът вероятно няма да го има следващата година.
[/b]
Защо трябва заради тях да не го има като със сигурност повечето са останали доволни, а и нали всеки прави своя избор да отиде или не.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
За първи път ходих на VW фест, макар и за половин час и то точно преди закриването, но си заслужаваше, имаше много добри коли, Костенурката с разделения заден прозорец беше в уникално състояние за кола 50-та година, мексиканската Костенурка беше много интересна, румънските Октавии бяха много добри също. 3-те Леона обаче за мен не бяха за там, те буквално се виждат на всеки ъгъл, и това идващо от фен на Сеат.
Имаше много за гледане, ама за 30 минути почти нищо не можах да видя, но то си беше изцяло по моя вина. Догодина повече.
Имаше много за гледане, ама за 30 минути почти нищо не можах да видя, но то си беше изцяло по моя вина. Догодина повече.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта
Oт както го има феста почти не съм пропускал.Всеки път ми е интересно и има какво да се види.
Макар и да сме малка държава,всяка година има различни коли.
Според мен ще е тъпо да се закрие заради някой,който и идея си няма как се прави една кола от нищото.
Толкова различни модели не могат да се видят никъде.
Нормално е да не се пускат хора да сядат в колите.И моята да е там и аз няма да искам да сяда всеки и да бара всичко.
Макар и да сме малка държава,всяка година има различни коли.
Според мен ще е тъпо да се закрие заради някой,който и идея си няма как се прави една кола от нищото.
Толкова различни модели не могат да се видят никъде.
Нормално е да не се пускат хора да сядат в колите.И моята да е там и аз няма да искам да сяда всеки и да бара всичко.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта