Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 3547
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993
Местоположение: Равно поле
Контакти:

Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 05 апр 2017 15:57


lubo_7878 написа:Уважаеми организатори на феста,защо тази година имаше само два Голф3.Ясно ви е,че тройките и четворките са най-разпространените в България.Хората идват,да видят преди всичко техните коли,и да да се насладят на различните творения.Харесвам и ретро моделите,но аз лично исках да видя повече тройки.Този фест започва да прилича на ретро фест

Приятелю, ние не правим тези коли, има толкова 3ки, защото толкова собственика, на качествени 3-ки, са подали молба за участие.




Blackpearl___
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 30 яну 2009 21:51
Автомобил: Skoda Octavia MK3 vRS - 485hp
Двигател: EA888
Местоположение: Dobrich
Контакти:

Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта

Мнениеот Blackpearl___ » Сря 05 апр 2017 16:00


Здравейте колеги,
Рядко пиша тук, повечето не ме познават, затова нека първо се представя (да не съм анонимник зад ник само).
Казвам се Искрен Иванов. Админ в Шкода Форум (умишлено няма да напиша адреса, да не е реклама) и Председател на Сдружение Шкода Форум - България.
Нека и аз изкажа мнение в тази тема:
Първо искам да започна с едно ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ към г-н Добрин Балчев, Спас Якмаджиев, Иво- brabus и всички останали техни колеги, които са свързани с организацията на едно толкова голямо и сложно за организиране събитие. И на Иван, който ми дава награди и проси от адреналинките целувки :) .Позволявам си коментар, защото имам опит в организиране на събития (разбира се, не от такъв ранг) и знам винаги какво се случва...Мога бързо да го охарактеризирам с една дума- България :) , никога няма да има пълно щастие.
За мен е важно, че съм на място с хора като мен със сходни интереси и страст. Кой повече и кой по-малко....бели кахъри.
На всеки трябва да е ясно, че хората го правят с любов, желание и най-вече от сърце, на никого не са длъжни и съм на 1000% сигурен (защото го знам от личен опит), никога не могат да излязат на + в края като дръпнат чертата и направят баланс. Гледайте си и си кътайте Добрин, защото е един наистина ГОЛЯМ ЧОВЕК, както и Спас Якмаджиев (да не го забравя) и с тях се "работи " изключително лесно.
Не познавам повече ви автомобили детайлно( до малките детайли) и за тях не мога да изказвам мнение, за това ще си позволя (за което предварително се извинявам) , да кажа мнение на база на участието ни като гости.
Защо имахме 2 коли - румънски?
Веднага отговарям: В Румъния нямат сплотено общество и още повече такива събития, за това тези колеги (тези 2мата са само част, има и други) идват на нашите събирания на Шкода Форум - България (есенни срещи, Национален Събор) и прочие в последните 2 години. Дори ги има от миналата година (от нашата Национална Среща) на еднолистовия календар, който раздаваме като подарък с торбичките. (ако някой е забелязал :) )
Румънците, който са около 3 пъти повече като население и като територия....идват в България!!!
За другите 2 класики:
Веднага ще кажа на колегата от първите постове, който е недоволен, че не можело да се сяда в колите:
Оставих жълтата 100С- ка отворена. Сами (надявам се) и видяхте състоянието. Кола 77ма година, реставрирана с много мерак и хъс. Ми те се пръснаха да влизат в нея: хора, отпред, отзад, вземат шапките, снимат се, адреналинки, по едно време дойдоха някакви облечени като римляни. Чудехме се 2ма човека къде да гледаме и как да я опазим, хем да сме тактични и към хората. Заключих я после, то не се издържа.
Извинявам се, но ...поне колите с които идваме на всеки фест като гости , състоянието им само говори, че хората са педанти и маниаци: Аз съм бил 2014 с Фабия РС. Знаете ли и салона (ако не, в нета има снимки). На 9 години кола- без забележка по интериора. Сегашната ми МК3 Октавия РС изцяло с кожа.... Не съм единствен който: имам дрехи за колата и такива които са забранени за носене ако съм с колата.
Как да я оставя и някой да влезе с капси да влезе и да ми надере кожата, или деним който замазва и оставя боя(за Фабията говоря) и прочие? Който не пази праговете и въобще, мисли че е у тях си! Как, ти си гледал кола като дете 5 години и изведнъж- бам....защото някой така искал!
Румънската октавия МК2 е със самолетна боя- мат (пишеше го на табелката) и въпреки табелките и надпис : БОЯ Е, НЕ ПИПАЙ...всеки ходи и я чопли, да види дали не е фолио и оставя мазни следи.
Вечерта, въпреки че имахме РД на форума, осткочих от студентски до НДК за да уважа Добрин и да му кажа едно наздраве дори и за 5минути, защото мисля, че така трябва към него : лично от мен само уважение.
Говорихме си ...и двамата сме на мнение, че повечето неща и детайли по колите остават скрити и хората не могат да ги разберат. Нормално е.
Веднага давам няколко примера:
- жълтата я споменах
- червеният ни Рапид: реставриран в пълен оригинал с чешки части. И Еуратек не могат да се похвалят с такъв (те имат един дето е реставриран едно към гьотере).
- Октавията със самолетна боя (всичко е боя по нея, и номерата и звездата)е направена в чест на бащата на момчето, който е бил пилот. Така е настроена, че като я запалиш, пали като самолетен двигател и вдига обороти. Диодите му са такива, че остават с остатъчна енергия (може да не се изказах правилно) и като даде на контакт преди да запали почнат да мигат като индикаторни лампи вечер.
- другата Октавия МК1 - беше налепена и с червени джанти. Повечето не знаят, но след като излезе Октавия МК3 в Чехия се направи Октавия Къп. Същите винили и червени джанти (там са Ево Корс обаче).
Но, хората които не знаят виждат само едно: Браааат, как са свалени! - лично аз това не го разбирам.
Интересно е : само да е свалена и двигатела да е джаджен, да се виждат тръби да има голям охлюв и да гледаме табелката колко коня е.
Миналогодишната ни РСка(онзи ден я замерихме- 428коня даде на мотор) -червена , която представихме, а и всички наши останали такива на хора във форума излиза със нормални спирачни апарати.
Добре, ама Сеат Купра и ГТИ излизат със същите, ама с табелка. Ние си купуваме такива (800лв от VW) или си струговаме нашите (300лв), вземаме табелките(115лв) от GTI, махаме надписа, слагаме vRS,боядисваме и готово. Малък детайл, който никой не забелязва.
Ауспуси вземаме от РС230- само защото са черни (накрайници само) - 2броя -480 лева.....кеф. Някой да го оцени? Ние не го правим за някой, а за себе си! Просто коментираме, че повечето който идват и разглеждат хем не знаят, хем не ги и интересува, хем не могат да оценят....обаче с претенции!
На колегата Димитър Ников със 130ката , представляващ колегите от Шкода Клуб , колата е наистина много добра с много вложени средства и любов. Истинска пистова кола, която на Дракон може да накаже много по-мощни автомобили. Но, част от хората минават, гледат ...я нарисувана Шкода и подминават. Същото се отнася и за зелената им GLS.
Така че, цялата ми мисъл (малко ферман написах) е, че всичко е до хората. Хората правят събитието. От нас си зависи...Организацията ВИНАГИ е на ниво (мое мнение), а ние на ниво ли сме? Това трябва да се запитаме.
Защото е хубаво когато всеки критикува да каже:
- Добре, аз искам това, това и това...., а аз какво съм дал?
Извинявам се на Добрин, че ще напиша това, без да съм член и да знам УСТАВ на клуба .
Който има претенции, иска нещо ..промяна или тн. Кеша си, става член, има си ОБЩО СЪБРАНИЕ, има право да присъства( не съм Ви чел Устав-а, ако бъркам- ИЗВИНЯВАМ СЕ), обсъжда се дневен ред. Дава предложение, ако събере мнозинство се разглежда, ако събере мнозинство може и да се приеме.
Накрая да кажа като гост:
Страхотен фест, благодаря!
Аз лично винаги си изкарвам чудесно. 3 дни (защото винаги съм от Петък) смях, парти и готини хора, пак повтарям със сходна страст и сходни интереси с моите!
П.С: Имам само една забележка. Не може Леон-а да е с такива лепени пластмасови Брембо капаци на апаратите на такова събитие. Да ги беше махнал щеше да е по-добре.
Но от друга страна....по-голям процент от хората може да не са разбрали и да им е харесал повече :11 .

Поздрави!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 16781
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: 2 x Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP+PG+PB+AGN
Местоположение: София
Контакти:

Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта

Мнениеот Vlad777 » Сря 05 апр 2017 16:16


lubo_7878 написа:Уважаеми организатори на феста,защо тази година имаше само два Голф3.
Това въпрос ли е или не е? Защото ако беше въпрос сигурно щеше да завършва с въпросителна и аз щях да му отговоря, но май не е въпрос.

Аз пък искам да те попитам колега lubo_7878 защо реши да не докараш още няколко тройки и четворки на феста?


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3272
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта

Мнениеот Kuncavia » Сря 05 апр 2017 17:15


@Blackpearl___ страхотен пост :bowdown. Напоследък нямам почти никакво време да чета по-дълги постове, но този беше толкова добре написан и подреден, че го изчетох "без да искам" на един дъх. Научих и доста интересни неща, които ме накараха дори да отворя google за допълнителна информация. Наистина е адски обидно, хора който са чели не дочели нещо за някоя кола, само на рекламната брошура да дават определения, коя каква е и за какво става. Без да се замислят, собственика какви усилия е положил. Но стига сме гледали негативното, има достатъчно позитивни неща, на които да се радваме :beer


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3566
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта

Мнениеот gergeto » Сря 05 апр 2017 17:37


Разглеждайки снимките мога само да кажа :Шапка свалям на всички собственици на тия коли за ентусиазма ,упоритостта им за изпълнението на проектите си и крайния резултат.
Няма по-хубаво чувство от това да видиш как от усилията и вярата в успеха се "ражда" нещо уникално ,на което се възхищават дори хора,които са те смятали за "перко" щом се занимаваш с "обречена кауза"...Евалата на всички участници...Гледам и Еденичката от аватара ми е там,ама доста по-"вчесана". :mhihi :th_up


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта

Мнениеот RoadRunner » Чет 06 апр 2017 8:05


БРАВО за организацията, БРАВО за колите, БРАВО за хората!!!

Последна промяна от Spas на Чет 06 апр 2017 15:31, променено общо 1 път.
Причина: Нещо ирония ли долавям?


Потребителски аватар
lou
Мнения: 853
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
Автомобил: Vento
Двигател: ABS 92g
Местоположение: Шумен/Варна

Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта

Мнениеот lou » Чет 06 апр 2017 23:35


Този фест за мен беше първи понеже по ред причини неможах да посетя предишните издания.. и мога да кажа че съм доволен от това което видях найстина !! Като организация всичко беше перфектно, и като отговор на колегата защо били заключени колите.. ами напълно нормално е да са заключени, ти ако вкараш 20 000 лв. примерно ще искаш ли всеки да ти влиза в колата ????? Нормално е да има и негативни мнения но това което аз видях ме мотивира да си направя моята кола така за да бъде достойна за VW Club Fest !!!


Вълчан
Мнения: 855
Регистриран на: Нед 17 мар 2013 20:11
Автомобил: Mazda 5
Двигател:

Re: Volkswagen Club Fest - Еволюция на страстта

Мнениеот Вълчан » Пет 26 май 2017 19:31


И без да съм го посетил знам че организаторите са положили огромен труд това събитие да го има.Много е лесно да си платиш входа и да разглеждаш.Ако другата година го няма този фест ще е загуба за хилядите привърженици на марката.Все пак не ми се вярва това да се случи.Прекалено е силна любовта на някои към клуба и автомобилите така че....



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта