Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
valka
Мнения: 274
Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
Автомобил: поцинкован танк
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот valka » Съб 22 юли 2017 17:03


За мен най-калпави са Голф 3 и Пасат 3 (тоя от 94-95). Няма такива боклуци - 2 ел. стъкла да имаш и двете ще ти заминат. Па бобината ще ти се прецака задължително, стъпковото моторче ще те направи луд. Три*уйника (седем*уник) ще протече. Ръждясват на калниците и задната врата. Да не забравя любимото скърцане при натискане на спирачките, че нали и задните барабани на голф-а бяха дефект.




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12751
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 23 юли 2017 13:41


valka написа:За мен най-калпави са Голф 3 и Пасат 3 (тоя от 94-95).

Както се казва,въпрос на бройка.
Моят Пасат го карах 5.5 години,над 220000км.Италианка,все едно каран от духове.Интериор,екстериор,всичко беше супер запазено.Ел.стъклата си работеха и 4-ите.Скърцане от спирачки съм нямал.Бобина и стъпково не съм сменял,тройника веднъж,за 6лв.


Потребителски аватар
valka
Мнения: 274
Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
Автомобил: поцинкован танк
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот valka » Нед 23 юли 2017 14:02


Не знам каква бройка, ама моя Голф, Пасата не зетя, Пасата на един приятел...все едно и също им се скапва. Форума е пълен с теми за стъклата. А, сетих се и колко залухави са скоростите при Голф-а, падна ми силиконовото топче на тампона на скоростния лост по време на движение по пътя за Бистрица. Едвам не се пребих. Вкл. на която и да е скорост йок. Едно майсторче, което мина ми забучи някаква клечка, та се прибрах. Все едно някой немски студент в час по трудово го е проектирал. Тройника при мене беше седморник и хич не беше 6 лв.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот Bai Sando » Нед 23 юли 2017 14:54


Това да ти е проблема..бобина за 30 лв и стъклоповдигач за 50 :mhihi Проблем са им тенекиите и то ако са били от Австрия или Германия.Това са едни от най-идиотоустойчивите коли след голф 2 разбира се.
Вземи си по-нов голф 5-6 да видиш филм. :wink


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2148
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот Vidol Nikolov » Нед 23 юли 2017 15:10


Според мен пък тройката си е ок, зависи как е поддържана.Моето Венто за 3г му навъртях вече 80 000км, сменял съм само лагерите на главините няколко пъти,всичко друго е само консумативи. Да,ръждата аси ги гони , ама моето е от първите 92ра ,та почти няма ръжди :mhihi
Минус са слабите спирачки-но Фв ,преди 97ма не спира.
Плюс е евтината поддръжка, хората нови коли купуват и след 100 000км са сменили гаранционно я рейка, я кутия, я мотор.

Калпав модел като модел на ламарини-поколението от 91-ва до 98-ма всичко.Затова пък има вечни мотори трудни за убиване-1.6 1.8 2.0 1.9(75.90.110)

Калпавите мотори , обаче наследяват калпавите купета като се почне от 1.6 на 4-ката с яката кутия и маслояденето,мине се през 2.0 литра дизела, 2.5тди
Да не забравяме и новото попълнение 2.0тди 2012та имат един лек проблем, но за него няма да се впускам в подробности,да не ме нарекат хейтър отново. Така както през далечната 2012та написах че 2.0тди е боклук от 2005та година серията и тогава ми казаха тук форумни гурута че видиш ли нещо съм се объркал,че не било така, ама видиш то се оказах прав.
Та след 2-3 до 4 години ,като започне да навлиза масово и мине едни 350-400к, ще започне пак серийното реване от 2.0тди-то(новото)

Идеята на автопроизводителите отдавна не е да правят автомобил способен да измине над 200к, ето новият модел заменящ Фаетона излиза с 1.5...лимузина с мотор на миксер-това го няма никъде.Колко ще изкара тази сапунерчица под предния капак.

С оглед разбира се на гаранционните ремонти при новите автомобили,доколкото познавам собственици на такива, мога да кажа ,че Фв е лидер на гаранционно НЕ скъпи ремонти.При една друга европейска марка всеки ден има по няколко 10-ки купени нови и на по 5-10к километра автомобили с разтропано окачване, пробили тръби на климатичната система, заковали мотори заради явно качественята сглобка.

При друга пък -гаранционно рейки на по 50-60к, гаранционно тампони на по 20-30..абе кашкавалени коли за по 40-50 000 + лева.

Но нека не назовавам марките, че може да ме подведат под отговорност за уронване на престижа, нищо че е истина.

Та който си мисли,че с нова кола само сяда и се вози, леко се е объркал ,има много плюсове, но риска да те остави на пътя не е никак малък.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12751
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 23 юли 2017 15:56


Vidol Nikolov написа:Да не забравяме и новото попълнение 2.0тди 2012та имат един лек проблем, но за него няма да се впускам в подробности,да не ме нарекат хейтър отново.
Та след 2-3 до 4 години ,като започне да навлиза масово и мине едни 350-400к, ще започне пак серийното реване от 2.0тди-то(новото)

Аз бих те помолил да споделиш този проблем.
Виден специалист се бие в гърдите,че този мотор е на практика неразрушим.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот 110afn » Нед 23 юли 2017 16:27


Видните специалисти по принцип много внимават какво говорят :screwy

:mhihi неразрушим :mhihi


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2148
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот Vidol Nikolov » Нед 23 юли 2017 16:46


Само ще ти кажа цената на ремонта 2500 евро (Германия).Колата е на реални около 200к Ауди А4 -не че има значение :mhihi


Потребителски аватар
valka
Мнения: 274
Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
Автомобил: поцинкован танк
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот valka » Нед 23 юли 2017 17:01


Bai Sando написа:Това да ти е проблема..бобина за 30 лв и стъклоповдигач за 50 :mhihi Проблем са им тенекиите и то ако са били от Австрия или Германия.Това са едни от най-идиотоустойчивите коли след голф 2 разбира се.
Вземи си по-нов голф 5-6 да видиш филм. :wink


Колата ми беше италианка. Бобина си купих нова за 100 лв (Беру). На едното стъкло му умря моторчето, на другото му изщрака нещо, сигурно водача, защото е пластмасов. Ама ми се прецака, точно на една сватба, лятото. Питай ме колко ми беше гот тоя ден и колко псувни съм теглил. Копчетата за ел. стъклата ми потъваха, защото тъпия германец е решил усилието да се пада на едни малки израстъци, които с времето и натиска се изяждат. Филмът съм си го решил, с Ауди 80 Avant. Тука поне проблеми с тенекии и ел стъкла няма. Карам служебна чисто нова Дачия Logan MCV. Не мерси, за нови коли не искам и да чувам.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот Iezekil » Нед 23 юли 2017 20:03


Значи, най-калпавата кола е новата..Близо съм съгласен...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот Bai Sando » Нед 23 юли 2017 22:15


Фаворит за здрав и корав автомобил ми е ауди 80.Това нещо е вечно,след него е голф 2.
Моята 2-ка,която я взех по принцип за зимата не я бях палил от март месец.Онзи ден занесох един акумулатор,поразбутах треволяците да отворя капака и виж ти чудо...запали почти веднага 1.3 карбуратор на газ.Направих и едно кръгче из село,че ми беше дожаляло.Бях решил да сменявам 3-ката понеже ми е омръзнала понеже от 10 години карам този модел,макар,че всичко му работи идеално,дори ел.стъклата и климатика,но като чета коментарите за по-новите коли след 2000-та и направо не знам какво да търся вече :neutral


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12751
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 24 юли 2017 6:09


Bai Sando написа:но като чета коментарите за по-новите коли след 2000-та и направо не знам какво да търся вече :neutral

Новата Lada Vesta.
:mhihi


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот Iezekil » Пон 24 юли 2017 16:16


Как може Голф2 да е вечен,като го яде ръждата?Би следвало фаворита да е Пасат Б3,а най-калпав Шарана...


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот cekoman » Пон 07 авг 2017 0:09


Иначе и двете ми ел стъкла не работят,сложил съм им по две летвички и сега е песен!Безплатна сауна!Иначе стария ФВ части евтини,ама като го правиш всеки месец не излиза много евтино!


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Кой е най-калпавия модел на Фолксваген

Мнениеот stypkata » Пет 18 авг 2017 18:34


Bai Sando написа:Бях решил да сменявам 3-ката понеже ми е омръзнала понеже от 10 години карам този модел,макар,че всичко му работи идеално,дори ел.стъклата и климатика,но като чета коментарите за по-новите коли след 2000-та и направо не знам какво да търся вече :neutral


И аз съм на същото мнение.На няколко пъти приятели и роднини се опитват да ме накарат да сменя старата тройка,която карам вече 9-та година ,но като чета из форумите за демпферни маховици,цени на части и ремонти ,алуминиеви блокове ,пласмасови всмукателни колектори и като гледам изтърканите бутони по таблата на коли >2010 вкл. и висок клас коли (Мерцедес ,БМВ,Ауди и др ) ми минава желанието от смяна на старата тройка,от която съм много доволен.След 3к км ще и навъртя 100 000км ,за които не съм правил сериозни ремонти ,почти в същото състояние е в което я купих със същия разход ,мощност и возия.За последната седмица 2-ма души ме питаха на улицата дали не я продавам.Нямам представа защо- може би бие на очи.Много хора са ми казвали,че не са виждали по-красива и запазена тройка от моята.Може би защото я пастирам и чистя цялостно всяка седмица има вид на свежарка :) Миналата година имах възможност да я продам и да доплатя 7000лв за друг автомобил,което прави 9000лв.За тази сума може да се купи поне 10г по-нова кола ,но не се разделих с тройката си и нямам намерение да се разделям.Страх ме е от новите автомобили ,цените на частите им и сложността на ремонтите им.Тройката от 9г си я поддържам сам с подръжни материали (в сервиз не е влизала) .В т.ч. смяна на съединител,бобина,свещи,кабели,капачка делко,ремъци,ролки,масла,филтри,накладки ,бендикс,ел стъкла (дузина пъти) и др. дребни ремонти.Напълно удовлетворен съм от външен вид (не ме е срам като слизам от нея),вървеж (пъргава е със 100-те к.с. и вдига 190км/ч без проблем) ,возията може да не е "директорска" ,но и аз не съм директор и ми е достатъчна.Разхода на гориво и цените на частите също ме удовлетворяват.Сигурен съм,че ако я сменя ще съжалявам за това ще си я карам докато може.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта