Повдигачи въпрос

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
kucy_4
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот kucy_4 » Пет 08 юни 2007 9:28


ГОЛФ 3 1,8 АБС мотор 1992




L-M
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот L-M » Пет 08 юни 2007 9:36


kucy_4 написа:ГОЛФ 3 1,8 АБС мотор 1992


10W 40


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Пет 08 юни 2007 14:17


Колеги,15W40 не е ли по-добро за лятото в жегата?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 08 юни 2007 14:56


Ами май не... При братушките /в Моква примерно/ температурните амплитуди са големи и си карат ФВ-тата само с марково масло - или със "сезонно", или синтетика от сорта 5/50, 0/50, 0/60... И в двата случая окончателно полудявам, когато цитират цени и пресметна от рубли, през долари в левове какво харчат... За части също цените им са височки, без да са застраховани от ментета никак...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 08 юни 2007 15:01


L-M написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=45492&postdays=0&postorder=asc&start=60

Линка за темата относно молибдена.
За повдигачите, добавката е предназачена да подобри мазането и да осигури по-добраработа на повдигачите. Щом се е появило чукане е хубаво да се установи защо, дали е от маслото, дали са запушени, дали са разбити леглата. При разбити легла добавки не помагат, при запушени се прави промивка, ако е от маслото се избира подходящото.

Принципно няма причина да не се кара постоянно с молибденово масло.

Ето го човека бе..L_M...вярвайте му...беше много точен и аргументиран в диспута въпреки уловките и криволиците които му въртях .....аз му вярвам!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 08 юни 2007 15:11


peshoxx написа:Колеги,15W40 не е ли по-добро за лятото в жегата?

Колегааа ...втората цифричка ти е за лятото(по-обикновено казано)
Виж да беше писал 15W50,че да има смисъл да се диспутира...

Един колега беше писал как си карали руснаците Фолксвагените.....ауууууу..... само тях не посочвай за пример.....
По-калпазани като шофьдри от тях не съм виждал.......питаш го с какво масло караш,а той ти отговаря ...Все равно,жыр там какая,важно что мазило есть....та не ми говорете за руския начин на поддържане на коли....
Там видях и едно техническо"чудо" от което ми настръхнаха косите.....
един "водач на МПС" бе направил бензинопровода от медна тръбичка-ще кажете добре....да ама тази тръбичка правеше 10 серепентини като на ракиен казан около.....ИЗПУСКАТЕЛНИТЕ КОЛЕКТОРИ!Така според великият техник бензинът завирал и постъпвал в карбуратора в парообразно състояние .....Луд за вързване.....хич и не се сеща какво ще стане от микровибрациите с тази тръбичка(когато се търка в колекторите) и какво е налягането на бензиновите пари при над 300 градуса температура!!!!Тъй ,че моля, само не цитирайте руски опит.....


L-M
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот L-M » Пет 08 юни 2007 16:22


Първо joker, благодаря за мнението ти.
Второ, това не са сезонни масла от типа на 5W-зимно, 15W - лятно, това са всесезонни масла, оставащи стабилни в определени температурни аплитуди, след като има две цифри за обозначение по SAE, то маслото е всесезонно, в случая 40 е показател за стабилността на маслото при високи температури, а 10 е ндикация за вискозитета на маслото, за неговата плътност, за гъстотата му и за стабилността му при ниски температури.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 08 юни 2007 17:25


L-M написа:Първо joker, благодаря за мнението ти.
Второ, това не са сезонни масла от типа на 5W-зимно, 15W - лятно, това са всесезонни масла, оставащи стабилни в определени температурни аплитуди, след като има две цифри за обозначение по SAE, то маслото е всесезонно, в случая 40 е показател за стабилността на маслото при високи температури, а 10 е ндикация за вискозитета на маслото, за неговата плътност, за гъстотата му и за стабилността му при ниски температури.

Да бе..и аз това му казвам на човека ама го обясних по-просто...
затова и му казвам ,че 10W40 и 15W40 имат едни и същи характеристики при високи температури, но през зимата вече разликата е отчетлива....


Потребителски аватар
terero
Мнения: 210
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
Двигател: AHU 98 AKU 00
Местоположение: Бургас

Re: Повдигачи въпрос

Мнениеот terero » Вто 07 апр 2015 9:06


И след като не прочетох нито едно мнение за добавката казвам своето.
Колата е пасат б5 с мотор аху на студен двигател не тракат, но като загрее тракат 1,2 или 3 хидравлични компенсатора.
Вчера закупих добавката и я налях цялата 300мл. дават я до 6л. масло. Карах околу 15км. промяна за сега няма, като загрее си трака като преди. Ще покарам още и ще пиша, маслото е мобил 10w40.

http://cenibg.com/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE-%D1%85%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B4%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%87%D0%B8-300-%D0%BC%D0%BB-liqui-moly-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8.html



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта