Статия за Голф 7 TGI:
С VW Golf на метан пътят до морето излиза 20 лв.
НОВИНИ oт cвeтa нa VW
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Обновената версия на модела получи 1.8-литров мотор със 190 к.с.
Компанията Volkswagen официално показа обновения си хечбек Polo GTI, чийто дебют пред публика ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Хот-хечът е получил нов 1.8-литров турбомотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1.4 литра и две турбини.
Новият двигател развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм повече от старата версия. "Напомпаното" Polo ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди и може да развие максимална скорост от 235 км/ч. За сравнение 1.4-литровото Polo GTI вдига 100 км/ч за 6.9 секунди и достига 229 км/ч.
Освен това базовата версия на новата модификация ще бъде оборудвана с 6-степенна механична скоростна кутия. По-рано хечбекът се предлагаше изключително със 7-степенна роботизирана трансмисия, която сега е достъпна срещу доплащане.
Както и обновената версия на стандартния модел, така и Polo GTI е получило леко променени предна и задна брони, както и светодиодни фарове. Преработено е и окачването на хот-хеча, която вече е с регулируеми амортисьори. Те са с два различни варианта на твърдост, като настройките им се променят от бутон на таблото.
В салона на модификацията, която ще се появи на пазара през 2015 г., има нов приборен панел, нова мултимедийна система и различен волан.
Снимки: Volkswagen
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/23362-volkswagen-dobavi-moshtnost-na-polo-gti/
Обновената версия на модела получи 1.8-литров мотор със 190 к.с.
Компанията Volkswagen официално показа обновения си хечбек Polo GTI, чийто дебют пред публика ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Хот-хечът е получил нов 1.8-литров турбомотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1.4 литра и две турбини.
Новият двигател развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм повече от старата версия. "Напомпаното" Polo ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди и може да развие максимална скорост от 235 км/ч. За сравнение 1.4-литровото Polo GTI вдига 100 км/ч за 6.9 секунди и достига 229 км/ч.
Освен това базовата версия на новата модификация ще бъде оборудвана с 6-степенна механична скоростна кутия. По-рано хечбекът се предлагаше изключително със 7-степенна роботизирана трансмисия, която сега е достъпна срещу доплащане.
Както и обновената версия на стандартния модел, така и Polo GTI е получило леко променени предна и задна брони, както и светодиодни фарове. Преработено е и окачването на хот-хеча, която вече е с регулируеми амортисьори. Те са с два различни варианта на твърдост, като настройките им се променят от бутон на таблото.
В салона на модификацията, която ще се появи на пазара през 2015 г., има нов приборен панел, нова мултимедийна система и различен волан.
Снимки: Volkswagen
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/23362-volkswagen-dobavi-moshtnost-na-polo-gti/
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Новият Phaeton бил готов
Работата на конструкторите по второто поколение на най-голямото и луксозно VW е практически приключила, съобщава Automotive News, цитирайки изпълнителния директор на Volkswagen Group of America Майкъл Хорн. Немският гигант обаче изчаква с представянето на новия Phaeton, чиято първа генерация все още се радва на добро търсене в Китай.
Второто издание на лимузината ще бъде построено на модулната платформа MLB Evo с надлъжен двигател, разработена от Audi. Тя ще залегне в основата на следващите A4, A6 и A8, както и на всъдеходите Q7 и Touareg.
Новият Phaeton ще се оборудва с широка гама от двигатели с акцент върху дизелите и хибридите. Volkswagen залага най-големи надежди на V-образен осемцилиндров TDI с около 450 к.с. и бензиново-електрическа модификация с възможност за зареждане от битовата мрежа и системна мощност 400 коня. Противно на слуховете германците нямат намерение да се отказват от върховия W-образен 12-цилиндров мотор.
Според Майкъл Хорн следващият Phaeton базовата цена на следващия Phaeton в Щатите ще бъде около $70 000.
Източник:
http://fakti.bg/avto/114811-noviat-phaeton-bil-gotov
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Passat GTE
Най сетне хибридна версия, която изглежда супер и има страхотни показатели :)
Ще може да измине 50+ км само на батерия.. супер
Най сетне хибридна версия, която изглежда супер и има страхотни показатели :)
Ще може да измине 50+ км само на батерия.. супер
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW извади 2.0-литров дизел с 272 коня и DSG с 10 предавки
Ако преди десетилетие някой бе предположил, че на пазара ще се появи сериен модел с 240 к.с. от 2.0-литров дизелов двигател, най-вероятно щяха да му се изсмеят. Тази година обаче Volkswagen пусна именно такава модификация на Passat, а по всичко личи нафтовата мощност ще продължава да расте неудържимо. Най-новото предложение от Волфсбург има същия 2.0-литров TDI блок, но вече развива 200 кВт (272 к.с.). Този показател вече придобива застрашителни величини - само преди месеци Audi представи дизелов мотор със същата мощност, но от обем 3.0 литра.
Инженерите на Volkswagen са успели да изцедят такъв табун от двигателя благодарение на електрически компресор, който свежда дупката в мощността до минимум. Агрегатът има нова система за променливи фази на газоразпределението и пиезоелектрически инжекцион Common rail, работещ под налягане 2 500 бара.
Официални данни за въртящия момент на новия мотор не се съобщават. Споменатият битурбодизел на Passat с 240 коня обаче развива 500 Нм, която дава известна представа за тягата на версията с 272 к.с.
За максималната стойност на въртящия момент на новия двигател говори и другата премиера от Волфсбург. Агрегатът ще се комбинира с нова 10-степенна скоростна кутия с два съединителя DSG, наречена DQ550. Цифровият индекс обозначава въртящия момент, който е проектирана да издържа.
Новата трансмисия е базирана на шестстепенната DQ250, а не на проблемната DQ200 със сух съединител, която донесе толкова главоболия на VW. Снобдена е с нова функция за пестене на гориво и система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране. Механизмът за автоматично гасене и палене в задръстване също е модернизиран и вече спира двигателя при 7 км/ч вместо при пълен покой.
Сред потенциалните реципиенти на новия двигател са не само Passat, а и Audi A6 и A7, чиито купувачи избират най-често именно 3.0-литровия дизел с 272 к.с. Моторът би паснал също на второто поколение Phaeton, както и на бъдещия голям всъдеход на Volkswagen.
Източник: http://fakti.bg/technozone/120313-vw-izvadi-20-litrov-dizel-s-272-kona-i-dsg-s-10-predavki
Ако преди десетилетие някой бе предположил, че на пазара ще се появи сериен модел с 240 к.с. от 2.0-литров дизелов двигател, най-вероятно щяха да му се изсмеят. Тази година обаче Volkswagen пусна именно такава модификация на Passat, а по всичко личи нафтовата мощност ще продължава да расте неудържимо. Най-новото предложение от Волфсбург има същия 2.0-литров TDI блок, но вече развива 200 кВт (272 к.с.). Този показател вече придобива застрашителни величини - само преди месеци Audi представи дизелов мотор със същата мощност, но от обем 3.0 литра.
Инженерите на Volkswagen са успели да изцедят такъв табун от двигателя благодарение на електрически компресор, който свежда дупката в мощността до минимум. Агрегатът има нова система за променливи фази на газоразпределението и пиезоелектрически инжекцион Common rail, работещ под налягане 2 500 бара.
Официални данни за въртящия момент на новия мотор не се съобщават. Споменатият битурбодизел на Passat с 240 коня обаче развива 500 Нм, която дава известна представа за тягата на версията с 272 к.с.
За максималната стойност на въртящия момент на новия двигател говори и другата премиера от Волфсбург. Агрегатът ще се комбинира с нова 10-степенна скоростна кутия с два съединителя DSG, наречена DQ550. Цифровият индекс обозначава въртящия момент, който е проектирана да издържа.
Новата трансмисия е базирана на шестстепенната DQ250, а не на проблемната DQ200 със сух съединител, която донесе толкова главоболия на VW. Снобдена е с нова функция за пестене на гориво и система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране. Механизмът за автоматично гасене и палене в задръстване също е модернизиран и вече спира двигателя при 7 км/ч вместо при пълен покой.
Сред потенциалните реципиенти на новия двигател са не само Passat, а и Audi A6 и A7, чиито купувачи избират най-често именно 3.0-литровия дизел с 272 к.с. Моторът би паснал също на второто поколение Phaeton, както и на бъдещия голям всъдеход на Volkswagen.
Източник: http://fakti.bg/technozone/120313-vw-izvadi-20-litrov-dizel-s-272-kona-i-dsg-s-10-predavki
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19686
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
http://www.volkswagen.bg/media/Stage_Detail_Image_Image_Component/4277_all_2711-stage-child-image-image/dpr2-default/e68a815ad5d2efcce074db09495a7147/1415885352/960.JPG
Златен волан 2014: Volkswagen и Porsche печелят шест от седем награди
Passat, Golf GTE и Golf Sportsvan, а също и Macan S Diesel, 911 Targa и Cayman GTS са най-добри в съответния клас за 2014 г
Исторически успех за Volkswagen Group: ни повече, ни по-малко от три модела на Volkswagen - Golf GTE, Passat и Golf Sportsvan - печелят Златен Волан 2014. Никога преди това един производител не е бил толкова успешен в три категории на един път. А сега успехът е дори двоен, тъй като Porsche - марка от същата група - също печели първо място в три категории с Macan S Diesel, 911 Targa и Cayman GTS.
"Шест награди в най-важния конкурс в Германия е фантастично признание за нашата работа и е индикатор за представянето на автомобилите ни в сравнение с конкурентите. Историческият успех ни мотивира да продължим да работим в посоката, в която сме поели. А за следващата година имаме още обещаващи кандидати," каза проф. Мартин Винтеркорн, Председател на борда на директорите на Volkswagen AG.
Международно признатата награда Златен волан на списание AutoBild и вестник Bild Am Sonntag, проведена за 39-ти път, оценява отличните нови автомобили. В допълнение към повече от 200 000 читатели от 25 европейски държави и жури от автомобилни журналисти, автомобилни състезатели, инженери, дизайнери, политици и знаменитости бяха ангажирани в гласуването. Golf GTE спечели "Зелен златен волан" с ясна преднина като най-щадящ околната среда нов автомобил. Passat победи конкуренцията в средния/премиум клас, като впечатли гласуващите с новата мултимедийна система. Golf Sportsvan убеди гласуващите в компактния/кросоувър клас.
Porsche Macan S Diesel спечели в SUV класа, докато Porsche 911 Targa бе избран за най-добър нов кабриолет. Cayman GTS победи в категорията за спортни автомобили.
http://www.volkswagen.bg/8/1/all/2711_2014_volkswagen_porsche
Златен волан 2014: Volkswagen и Porsche печелят шест от седем награди
Passat, Golf GTE и Golf Sportsvan, а също и Macan S Diesel, 911 Targa и Cayman GTS са най-добри в съответния клас за 2014 г
Исторически успех за Volkswagen Group: ни повече, ни по-малко от три модела на Volkswagen - Golf GTE, Passat и Golf Sportsvan - печелят Златен Волан 2014. Никога преди това един производител не е бил толкова успешен в три категории на един път. А сега успехът е дори двоен, тъй като Porsche - марка от същата група - също печели първо място в три категории с Macan S Diesel, 911 Targa и Cayman GTS.
"Шест награди в най-важния конкурс в Германия е фантастично признание за нашата работа и е индикатор за представянето на автомобилите ни в сравнение с конкурентите. Историческият успех ни мотивира да продължим да работим в посоката, в която сме поели. А за следващата година имаме още обещаващи кандидати," каза проф. Мартин Винтеркорн, Председател на борда на директорите на Volkswagen AG.
Международно признатата награда Златен волан на списание AutoBild и вестник Bild Am Sonntag, проведена за 39-ти път, оценява отличните нови автомобили. В допълнение към повече от 200 000 читатели от 25 европейски държави и жури от автомобилни журналисти, автомобилни състезатели, инженери, дизайнери, политици и знаменитости бяха ангажирани в гласуването. Golf GTE спечели "Зелен златен волан" с ясна преднина като най-щадящ околната среда нов автомобил. Passat победи конкуренцията в средния/премиум клас, като впечатли гласуващите с новата мултимедийна система. Golf Sportsvan убеди гласуващите в компактния/кросоувър клас.
Porsche Macan S Diesel спечели в SUV класа, докато Porsche 911 Targa бе избран за най-добър нов кабриолет. Cayman GTS победи в категорията за спортни автомобили.
http://www.volkswagen.bg/8/1/all/2711_2014_volkswagen_porsche
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Преди време дилър в Щатите на Chevrolet пострада по същия начин, сега пък и VW дилър в Германия
Източник:
http://fakti.bg/avto/120908-dilar-na-vw-osamna-bez-gumi
Дилър на VW осъмна без гуми
Крадци успяха да отмъкнат колелата на десетки нови автомобили от паркинга на представителство на Volkswagen Group в немския гр. Нойнкирхен. Обирът станал в нощта на четвъртък срещу петък, оплакват се от Auto Center Mühlenbruch GmbH на страницата си във Facebook.
"Събутите" коли са от марките Audi, Seat и Volkswagen. Без гуми и джанти са останали общо 44 возила, което според полицията изключва версията за аматьорски удар. От Auto Center Mühlenbruch GmbH са обещали награда от €5 000 за сведения, които биха довели до залавянето на апашите.
Източник:
http://fakti.bg/avto/120908-dilar-na-vw-osamna-bez-gumi
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW Golf R Variant е с 300 „коня“
Volkswagen показа Golf R Variant, изпреварвайки официалния му дебют на салона в Лос Анджелис. Това на практика е комби версия на флагмана Golf R, като за пръв път „R“ ще се появи и върху комби.
Визуално Golf R Variant се различава от комби Golf моделите в няколко области. Отзад се откроява нова броня с R дизайн, лъскав черен дифузьор, четири хромирани ауспухови цеви и LED светлини. Отпред също има нова броня с R дизайн, прорязана от по-големи въздухоотвори, специфична радиаторна решетка с логото R и Bi-Xenon фарове с интегрирани дневни светлини.
Golf R Variant е оборудван със спортни седалки, тапицирани с плат и Алкантара, съшити с контрастни шевове. На облегалките е извезано логото R. Има синьо амбиентно осветление и инфотейнмънт система с дисплей върху централната конзола. Като опция Volkswagen предлага Nappa Carbon кожен пакет, включващ различни кожени комбинации за определени повърхности.
Мощността се осигурява от 2,0 TSI бензинов мотор с 300 к.с. и 380 Нм, идентичен с този в хечбека Golf R. Моторът е куплиран с 6-степенна DSG трансмисия и 4Motion задвижване на четирите колела. Тази конфигурация осигурява на комбито ускорение до 100 км/ч за само 5,1 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Средният разход (на хартия) на спортното комби е 7,0 л8100 км.
Golf R Variant разчита на системите, с които може да се похвали и хечбекът: ESC Sport и Driving Profile Selector, предлагащ режими co, Normal, Individual и Race.
Източник: http://cars.actualno.com/VW-Golf-R-Variant-e-s-300-konja-news_61033.html#ixzz3JQqrHXN1
Volkswagen показа Golf R Variant, изпреварвайки официалния му дебют на салона в Лос Анджелис. Това на практика е комби версия на флагмана Golf R, като за пръв път „R“ ще се появи и върху комби.
Визуално Golf R Variant се различава от комби Golf моделите в няколко области. Отзад се откроява нова броня с R дизайн, лъскав черен дифузьор, четири хромирани ауспухови цеви и LED светлини. Отпред също има нова броня с R дизайн, прорязана от по-големи въздухоотвори, специфична радиаторна решетка с логото R и Bi-Xenon фарове с интегрирани дневни светлини.
Golf R Variant е оборудван със спортни седалки, тапицирани с плат и Алкантара, съшити с контрастни шевове. На облегалките е извезано логото R. Има синьо амбиентно осветление и инфотейнмънт система с дисплей върху централната конзола. Като опция Volkswagen предлага Nappa Carbon кожен пакет, включващ различни кожени комбинации за определени повърхности.
Мощността се осигурява от 2,0 TSI бензинов мотор с 300 к.с. и 380 Нм, идентичен с този в хечбека Golf R. Моторът е куплиран с 6-степенна DSG трансмисия и 4Motion задвижване на четирите колела. Тази конфигурация осигурява на комбито ускорение до 100 км/ч за само 5,1 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Средният разход (на хартия) на спортното комби е 7,0 л8100 км.
Golf R Variant разчита на системите, с които може да се похвали и хечбекът: ESC Sport и Driving Profile Selector, предлагащ режими co, Normal, Individual и Race.
Източник: http://cars.actualno.com/VW-Golf-R-Variant-e-s-300-konja-news_61033.html#ixzz3JQqrHXN1
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Незнам дали е за сайта, но за мен си е куул :)
http://www.volksworld.com/blog/vws-secret-car-collection/
http://www.volksworld.com/blog/vws-secret-car-collection/
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW GTI Roadster пристигна в Лос Анжелис
Този Roadster, първоначално предвиден като концепция за компютърната игра Gran Turismo, беше показан на фестивала във Вьортерзее. Сега немцита от VW показват концепцията на автосалона в Лос Анжелис. VW GTI Roadster е двуместен кабриолет, оборудван с V-образен шестцилиндров бензинов двигател.
Агрегатът е с работен обем от три литра и е снабден с два турбо компресора. Мощността му е 503 конски сили, а максималният въртящ момент - 560 Нм. Последният се предава посредством фирмената система 4Motion и на четирите колела. Масата на автомобила е 1 133 килограма, което го прави отличен спринтьор.
От 0 до 100 км/ч. VW GTI Roadster може да ускори за 3.5 секунди, а максималната му скорост надхвърля 300 км/ч. От компанията заявяват, че спортното кабрио може да достигне 310 км/ч. Roadster GTI разполага с междуосие от 2500 мм, висок е 1250 мм и е широк 1900 мм. Общата му дължина е 4160 мм.
Динамически е оптимизиран в съответствие със стандартите на Volkswagen, но като цяло дизайнерите са търсили възможно най-суров и спортен екстериорен и интериорен облик. Това личи най-вече от огромния въздухозаборник в предната броня, от силно раздутите задни калници, както и от огромното антикрило.
Източник:
http://fakti.bg/avto/121076-vw-gti-roadster-pristigna-v-los-anjelis
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen ще изхарчи 86 млрд. евро за развитие
През следващите 5 години Volkswagen ще инвестира 85.6 млрд. евро за развойна дейност и растеж. Две трети от гигантската сума ще бъде изхарчена за разработката на нови модели и задвижващи системи, както и за реорганизация на производствените мощности с екологични цели. Финансовият план е бил одобрен в петък, 21 ноември, на заседание на управителния съвет и ръководството на немския производител.
Най-голяма част от предвидената сума - 64.3 млрд. евро - ще бъде вложена в недвижима собственост, производствени помещения, оборудване и нематериални активи като патенти и търговски знаци.
Останалите 22 млрд. евро ще бъдат инвестирани в проектирането на нови модели и модернизация на съществуващата гама. Повечето от тези средства ще бъдат похарчени за разработката на кросоувъри от компактен и субкомпактен клас и лекотоварни возила. Немалко пари са планирани за проектирането на нови икономични и екологични силови установки, включително електрически и хибридни агрегати.
От 2015 до 2019 г. в съвместните китайски предприятия на Volkswagen ще бъдат вложени други 22 млрд. евро. Тази сума не е включена в общата сметка, тъй като средствата ще бъдат набавени от активите на смесените компании.
Тази година Volkswagen планира да продаде над 10 млн. автомобила и да стане най-големият производител в света, измествайки Toyota от върха. Миналата година японската компания е реализирала 9 980 000 коли, а германският гигант - 9 720 000.
Източник:
http://fakti.bg/avto/121815-volkswagen-shte-izharchi-86-mlrd-evro-za-razvitie
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Golf R от ABT вече генерира 400 конски сили
Тунингованият модел бе представен в Есен, Германия
Германският тунинг специалист ABT успя да извлече 400 конски сили от Volkswagen Golf R, което е с 25% повече от стандартния модел.
Допълнителните 100 конски сили позволяват на хечбека да достигне 300 километра в час.
Подсиленият от турбокомпресори 2.0-литров четирицилиндров двигател е оборудван със спортен каталитичен конвертор, който намалява налягането в отделителната система и позволява на двигателя да изхвърля изгорените газове по-лесно. В допълнение новото поколение на електронния модул за управлението на двигателя от ABT подсигурява по-ефикасната му работа.
Моделът бе показан на изложението за тунинг автомобили в Есен, Германия, като цената на пакета Power S е 4200 евро.
„За да надминем предишната си разработка, увеличаваща мощността на Golf R до 370 конски сили, оптимизирахме не само чипа в агрегата, но и се уверихме, че той ще може да диша по-ефективно и да работи по-добре”, сподели главният изпълнителен директор на ABT Юрген Абт.
Козметичните промени по купето са съвсем малки и включват регулируемо по височина спортно окачване, което автоматично снижава центъра на тежестта с 45 мм, 20-инчови алуминиеви джанти, дневни LED светлини и потъмнени накрайници за ауспуха.
Източник: cars.bg
Тунингованият модел бе представен в Есен, Германия
Германският тунинг специалист ABT успя да извлече 400 конски сили от Volkswagen Golf R, което е с 25% повече от стандартния модел.
Допълнителните 100 конски сили позволяват на хечбека да достигне 300 километра в час.
Подсиленият от турбокомпресори 2.0-литров четирицилиндров двигател е оборудван със спортен каталитичен конвертор, който намалява налягането в отделителната система и позволява на двигателя да изхвърля изгорените газове по-лесно. В допълнение новото поколение на електронния модул за управлението на двигателя от ABT подсигурява по-ефикасната му работа.
Моделът бе показан на изложението за тунинг автомобили в Есен, Германия, като цената на пакета Power S е 4200 евро.
„За да надминем предишната си разработка, увеличаваща мощността на Golf R до 370 конски сили, оптимизирахме не само чипа в агрегата, но и се уверихме, че той ще може да диша по-ефективно и да работи по-добре”, сподели главният изпълнителен директор на ABT Юрген Абт.
Козметичните промени по купето са съвсем малки и включват регулируемо по височина спортно окачване, което автоматично снижава центъра на тежестта с 45 мм, 20-инчови алуминиеви джанти, дневни LED светлини и потъмнени накрайници за ауспуха.
Източник: cars.bg
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Роби Уилямс стана маркетинг директор на Volkswagen
Роби Уилямс стана маркетинг директор на Volkswagen, съобщи компанията на официалната си страница и във Facebook. На новият си пост британският поп изпълнител вече е представил рекламната кампания Club & Lounge на новата серия автомобили на марката.
Слоган на кампанията стана изречението „Колко хубаво звучи това” (Wie gut klingt das denn). С него с представят 9 модела, сред които модификации на Golf, Polo, Beetle и Tiguan. Предварителните им продажби започнаха на 18 декември.
източник: http://www.manager.bg/%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3/%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B8-%D1%83%D0%B8%D0%BB%D1%8F%D0%BC%D1%81-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%BD%D0%B0-volkswagen
Слоган на кампанията стана изречението „Колко хубаво звучи това” (Wie gut klingt das denn). С него с представят 9 модела, сред които модификации на Golf, Polo, Beetle и Tiguan. Предварителните им продажби започнаха на 18 декември.
източник: http://www.manager.bg/%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3/%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B8-%D1%83%D0%B8%D0%BB%D1%8F%D0%BC%D1%81-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%BD%D0%B0-volkswagen
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта