БГ турбо :)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Чет 22 юли 2004 10:59


от това ясно, не става сума само за мощни двг.
принципно




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: и?

Мнениеот brabus » Чет 22 юли 2004 11:04


lyubobg написа:
brabus написа::wink:

последно имаше ли ефект от вентилаторчетата :)?
щото "едно време" не съм бил жив и за първи път чувам за тях :)

Абе какъв ефект търсиш, просто ставаше такова мазало, защото се нарушаваха гумените уплътнения и започваше да смуче въздух от където не трябва. Ааааа сетих се за ефект: може би се е дигал разхода.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 22 юли 2004 11:10


направо да ти завиди човек на ентусиазма. май с бира верно се лекуваше... :lol: :P 8)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: и?

Мнениеот lyubobg » Чет 22 юли 2004 12:55


brabus написа:
lyubobg написа:
brabus написа::wink:

последно имаше ли ефект от вентилаторчетата :)?
щото "едно време" не съм бил жив и за първи път чувам за тях :)

Абе какъв ефект търсиш, просто ставаше такова мазало, защото се нарушаваха гумените уплътнения и започваше да смуче въздух от където не трябва. Ааааа сетих се за ефект: може би се е дигал разхода.


след като е гълтало повече гориво, това гориво е отивало някъде
т.е. трябва да е имало 3-4 магарета повече :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 23 юли 2004 10:00


любо виж прочети ето това- http://vwclub.bg/articles.php?id=12 -има полезни неща за турбото по принцип. пък и е описан интересен принцип.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 23 юли 2004 11:12


Съседа ми имаше същата идея преди около година, добре че не го направи....... така колкото и малко количество кислород да пуснеш под налягане в цилиндрите то той ще детонира отколкото да се запали както нормално се пали сместа, при детонацията ще се увеличи много рязко налягането и главата е най вероятно да "дойде да те види през капака"

Турбото е сложен и скъп механизъм и ако се преебе излиза солено, но това твойто си е направо самоубииство, то е просто елементарна физика, учил си за кислород нали :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 23 юли 2004 13:05


Търсиш ли идея къде да монтираш бутилката??? :D :D

Изображение


Потребителски аватар
PESO_G40
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PESO_G40 » Пет 23 юли 2004 17:14


"пийни една бира, ще помогне"

Аз виждах едно време вентилатор отпред ама не питах човека за
мощност че не ме държаха краката от смях...

С бира се изравнява налягането в главата
а това е добре в тази жега...
Аз лично съм привърженик на бирата а за колата??? :D


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

.

Мнениеот lyubobg » Пет 23 юли 2004 17:59


prj57 написа:Съседа ми имаше същата идея преди около година, добре че не го направи....... така колкото и малко количество кислород да пуснеш под налягане в цилиндрите то той ще детонира отколкото да се запали както нормално се пали сместа, при детонацията ще се увеличи много рязко налягането и главата е най вероятно да "дойде да те види през капака"

Турбото е сложен и скъп механизъм и ако се преебе излиза солено, но това твойто си е направо самоубииство, то е просто елементарна физика, учил си за кислород нали :wink:


аз казах въздух ИЛИ кислород :) явно с кислород не става.:))


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот Rado » Пет 23 юли 2004 20:45


lyubobg написа:
opipva4a написа:двг. си взима колкото му е нужно сега
как ще подадеш повече гориво за тоз твоя въздух
с изчисления????!!!! май така няма да стане

пийни една бира, ще помогне


идеята е не че колата ще върви кой знае кво - ако искам ще си купя нещо спортно и мощно - въпроса е принципен че ме човърка нещо отвътре да изобретя :)




Ako izobretish neshto ama samo na kislorod svirkai ta i nie da se dgoinem v dalaverata.
УСПЕХ :lol:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 24 юли 2004 6:58


brabus написа:Търсиш ли идея къде да монтираш бутилката??? :D :D

Изображение


яко яко :!: :lol:


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Вто 27 юли 2004 20:49


hehe shto za ideq :)
dori i da imash 1000l wazduh zashto ne se zamislish za kolko wrme shte ti stignat .. dori i da naprawish kompensaciqta na goriwoto :) ili tq awtomati4no se naprawi 4rez lambda sondata :P
Ta za 4 oborota imash wsmukwane na na wseki edin ot celindrite .. koeto ozna4awa 4e ako imash 1l dwigatel s 4 cilindara pri 4000 oborota toi shte izgalta si4kite 1000l wazduh ot butilkata bez w slu4ai che iskash da poddargash nalqgane na goriwnata smes 2 pati po wisoko ot normalnoto :lol:
Po skoro e nai dobre da si napalnish edin kotel s woda i da si naprawish parna mashina koqto da ti warti neshto :PP i bez towa DVG-to otdelq dostata4no toplina da ti zawri woda .. mogesh da gotwish dokato se darpash na swetofarite ili izprewarwash :P


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 28 юли 2004 7:58


RadoSi написа:hehe shto za ideq :)
dori i da imash 1000l wazduh zashto ne se zamislish za kolko wrme shte ti stignat .. dori i da naprawish kompensaciqta na goriwoto :) ili tq awtomati4no se naprawi 4rez lambda sondata :P
Ta za 4 oborota imash wsmukwane na na wseki edin ot celindrite .. koeto ozna4awa 4e ako imash 1l dwigatel s 4 cilindara pri 4000 oborota toi shte izgalta si4kite 1000l wazduh ot butilkata bez w slu4ai che iskash da poddargash nalqgane na goriwnata smes 2 pati po wisoko ot normalnoto :lol:
Po skoro e nai dobre da si napalnish edin kotel s woda i da si naprawish parna mashina koqto da ti warti neshto :PP i bez towa DVG-to otdelq dostata4no toplina da ti zawri woda .. mogesh da gotwish dokato se darpash na swetofarite ili izprewarwash :P


ами слагам малко по-голяма бутилка и ще ми стигне за цяла минута работа :)
толкова колкото ми трябва за 1-дърпане :)))



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта